تست افسردگی آنلاین

معرفی بهترین سایت های تست افسردگی آنلاین فارسی و انگلیسی

علاوه بر مراقبت هایی که باید از جسم خود بکنیم باید به روح و روان خود اهمیت دهیم، امروزه سطح استرس و فشار روانی بسیار گسترده شده است و برای پیشگیری از مشکلات جدی روحی و روانی باید هر از چند گاهی تست های روانشناسی را انجام دهیم. شما می توانید از طریق سرویس های تست افسردگی آنلاین رایگان که امروز در انزل وب به شما معرفی می کنیم سطح افسردگی و اضطراب خود را بسنجید و در صورتی که احساس می کنید مشکلتان جدی است به روانپزشک مراجعه بفرمایید.

سرویس تست افسردگی ، اضطراب و.. آنلاین بزرگسالان و نوجوانان رایگان

Best Free Online Depression Test

در زندگی اکثر ما اتفاقاتی رخ می دهد که باعث گوشه گیر شدن و افسردگی مان شود. برخی از این دوره های افسردگی مقطعی هستند و با گذشت زمان بهبود پیدا می کنند اما برخی های دیگر در وجود ما باقی می مانند و مشکلات جدی را برای ما ایجاد می کنند. در ادامه پست امروز، انزل وب شما را با چند سرویس تست افسردگی، اضطراب و غیره آشنا خواهیم کرد.

در این سرویس ها شما به صورت ناشناس باقی خواهید ماند، این سرویس ها برای بزرگسالان و نوجوانانی که احساس اضطراب می کنند و افسردگی را تجربه کرده اند طراحی شده است. این تست ها برای افرادی که دچار اختلالات دو قطبی هستند یا به مواد مخدر یا الکل معتاد هستند توصیه نمی شود. این آزمون ها همچنین به افرادی که به خودکشی فکر می کنند توصیه نمی شود و این افراد بهتر است تحت درمان یک متخصص بالینی قرار بگیرند.

سرویس تست افسردگی ، اضطراب و.. آنلاین بزرگسالان و نوجوانان

چنانچه با زبان انگلیسی آشنایی ندارید برای استفاده از سرویس های انگلیسی می توانید از ۱۰ مورد از بهترین مترجم آنلاین انگلیسی به فارسی و.. استفاده کنید.

تست افسردگی بزرگسال Thiswayup

Thiswayup یک سرویس آنلاین و رایگان است که سطح استرس، اضطراب یا ناراحتی شما را به صورت ناشناس بررسی می کند. این تست به شما نشان می دهد که روح و روان شما تا چه حدی سالم است و پیشنهاداتی که ممکن است برای شما سودمند و کاربردی باشد را به شما توصیه می کند.

این ابزار جایگزین مشاوره پزشکی حرفه ای نمی شود. تشخیص وضعیت بالینی می تواند توسط یک متخصص بهداشت روان حرفه ای واجد شرایط انجام شود. توجه داشته باشید که این تست فقط برای افراد بزرگسال طراحی شده است.

تست افسردگی بزرگسال Thiswayup

تست افسردگی آنلاین رایگان در Psychcentral

در سایت Psychcentral شما با صرف ۲ دقیقه زمان و پاسخگویی به ۱۸ سوال ساده می توانید میزان افسردگی خود را بسنجید. این تست بیشتر احساسات و رفتاری که در هفته گذشته داشته اید را بررسی می کند. شما باید حتما به سوالات به صورت صادقانه پاسخ دهید. اگر به زبان انگلیسی مسلط نیستید می توانید گزینه ترجمه Google translate را به مرورگر‌ کروم ، فایرفاکس خود اضافه کنید.

تست افسردگی آنلاین رایگان در Psychcentral

آزمون آنلاین اضطراب و افسردگی Depression

در سایت Depression شما می توانید هم تست اضطراب و هم تست افسردگی آنلاین را انجام دهید. در Depression از طریق ۹ سوال چند گزینه ای سطح اضطراب و افسردگی شما سنجیده می شود. در صورتی که دچار استرس و افسردگی باشید از شما دعوت می شود که توصیه هایی که ممکن است به شما کمک کند را مطالعه بفرمایید.

همچنین در قسمت جواب تست گفته می شود که ممکن است این احساس شما موقتی و گذرا باشد و برای همین به شما توصیه می کند که چند روز بعد برای تست مجدد به سایت مراجعه کنید. از ۱۴ ترفند استفاده مترجم گوگل (Google Translate) برای ترجمه سوالات استفاده کنید.

تست آنلاین اضطراب و افسردگی Depression

تست افسردگی آنلاین بزرگسالان و نوجوانان

برای استفاده از تست افسردگی ایوان گلدبرگ به سایت Psycom مراجعه کنید. برای حفظ حریم خصوصی، شما ناشناس باقی خواهید ماند. شما با وارد کردن آدرس ایمیل خود در انتهای تست ها می توانید دستورالعمل ها و توصیه های پزشکی را دریافت کنید. تعداد سوالات این تست ۱۰ عدد می باشد و شما در عرض چند دقیقه می توانید به همه آنها پاسخ دهید.

تست افسردگی آنلاین بزرگسالان و نوجوانان

تست افسردگی آنلاین فارسی روانسیگما

اما از سایت های تست فارسی افسردگی غافل نشویم. آخرین سایتی که امروز خدمت شما کاربران گرامی معرفی می کنیم سایت Ravansigma است که حدود ۲۱ سوال فارسی چند گزینه ای را در اختیار شما قرار می دهد که نسبت به سرویس های خارجی تعداد سوالات بیشتری دارد و علاوه بر این به سن و جنسیت شما نیز توجه دارد. با کلیک روی دکمه دریافت نتایج می توانید از میزان افسردگی خود اطلاع پیدا کنید. علاوه بر این تست، شما می توانید به تست شخصیت نئو، تست رغبت سنج هالند، تست اضطراب امتحان سارسون، تست رغبت سنج گئلکن، تست هوش آدمک و بسیاری تست های دیگر دسترسی پیدا کنید. علاوه بر این سایت شما می توانید از بهترین سرویس های فارسی تست روانشناسی آنلاین نیز استفاده کنید.

تست افسردگی فارسی روانسیگما

در آخر از شما دعوت می کنیم علاوه بر احساسات برای بررسی هوش خود از ۱۹ سایت تست هوش IQ ، هیجانی ،ریون ، تصویری ، استاندارد و.. آنلاین استفاده کنید.

نظرات و پیشنهادات شما؟

امروز در انزل وب ۵ سرویس تست آنلاین افسردگی و اضطراب را به شما معرفی کردیم، این سایت ها برای افرادی که تمایل به خودکشی دارند مناسب نبود بنابراین شما چه سرویسی را می شناسید که تست آنلاین خودکشی را ارائه دهد؟ آیا سایتی می شناسید که تست افسردگی ویلیام زونگ را ارائه دهد؟ نتایج و پیشنهادات خود را در بخش دیدگاه زیر با ما در میان بگذارید.

حمایت مالی

اگر از مطلب منتشر شده رضایت دارید، می توانید جهت حمایت انزل وب و ادامه روند انتشار محتوا در صفحه حمایت مالی ما در زرین پال یا ریمیت مبلغ دلخواه مد نظر خود را پرداخت و ارسال کنید. از همراهی شما صمیمانه سپاسگزاریم.

مطالب مرتبط

آزمون تست استرس و اضطراب فارسی و انگلیسی آنلاین
۷ تا از بهترین آزمون تست استرس و اضطراب فارسی و انگلیسی آنلاین

نظرات

  • علی احمدی says:

    تست افسردگی سایت روانسیگما خیلی نتایج واقعی داشت. ممنونم مقاله خوبی بود