۱۲ تا از بهترین سایت های بازی فوتبال آنلاین

در اوقات های بیکاری یک بازی سرگرم کننده مانند فوتبال، می تواند گزینه مناسبی باشد. از آنجایی که شاید وقت کافی برای نصب و یا استفاده از بازی های حجیم فوتبال را نداشته باشید، می توانید به راحتی از فوتبال های آنلاین استفاده کنید. امروز در انزل وب بهترین سرویس های بازی فوتبال آنلاین در سبک های مختلف را معرفی می کنیم.

معرفی برترین سایت بازی آنلاین فوتبال رایگان لیگ های جهان

Best Online Soccer Games

گاهی چند دقیقه وقت خالی داریم که بازی های آنلاین، بدون نیاز به نصب و.. می تواند بخوبی این وقت را پر کنند. سایت های مختلفی هستند که بازی فوتبال آنلاین را ارائه می دهند. در ادامه مطلب بهترین سرویس های فعال در این زمینه را معرفی می کنیم. توجه داشته باشید که با توجه به ماهیت آنلاین و تحت وب بودن، بازی ها به صورت فلش هستند و نباید انتظار گرافیک و گیم پلی خوب از آن ها داشته باشید. این بازی برای کودکان نیز مناسب است و به صورت تفننی در اوقات بیکاری برای سرگرم شدن مناسب هستند.

بازی آنلاین فوتبال پنالتی Goalkeeper Premier

فوتبال آنلاین Goalkeeper Premier

اگر به دروازه بانی علاقه مند هستید، فوتبال آنلاین Goalkeeper Premier می تواند برای شما جالب باشد. پس از شروع بازی باید تیم مورد علاقه خود را انتخاب کنید و با حرکت دادن دستکش ها به موقعیت صحیح، ضربه های حریف را بگیرید.

همچنین اگر به فوتبال علاقه مند هستید و تمایل دارین نایج زنده را دنبال کنید، مطلب معرفی بهترین برنامه های نمایش نتایج زنده فوتبال ایران و دنیا برای گوشی را مطالعه نمایید.

بازی فوتبال آنلاین رایگان Jumpers for Goalposts

بازی فوتبال آنلاین Jumpers for Goalposts

پس از وارد شدن به وبسایت Jumpers for Goalposts، بازیکن خود را بسازید و وارد بازی شوید. شما در این بازی باید با تعیین موقعیت مناسب توپ ها را گل کنید.

فوتبال آنلاین Soccer Balls 2

فوتبال آنلاین Soccer Balls 2

بازی آنلاین Soccer Balls 2 تا حدودی شبیه Angry Birds است اما با رویکردی متفاوت! شما باید به توپ ضربه بزنید و آن را وارد دروازه کنید، بدون اینکه توپ را به دست تیم حریف بدهید. در حین انجام بازی می توانید سکه هم جمع کنید. امکان پاس دادن به حریف هم وجود دارد.

بازی آنلاین فوتبال Soccer Pro

بازی آنلاین فوتبال Soccer Pro

در بازی فوتبال آنلاین Soccer Pro شما با زدن دکمه استارت، بازی را در نقش یک هافبک شروع می کنید که با استفاده از دکمه های کیبورد و با جا گذاشتن دفاع حریف باید توپ خود را گل کنید. حرکاتی برای دریبل زدن درست شده است و بعد از هر بار گل یا از دست دادن توپ، بازی در نقطه و چینش جدیدی مجدد شروع می شود.

SpeedPlay World Soccer 3 بازی آنلاین فوتبالی

SpeedPlay World Soccer 3 بازی آنلاین فوتبالی

بازی SpeedPlay World Soccer 3 به شکل تیمی شروع می شود و کنترل بازی را باید با ماوس در دست بگیرید. شما همانند یک فوتبال معمولی باید تیم حریف را ببرید و خود را به جام جهانی برسانید!

همینطور اگر به بازی شطرنج به صورت آنلاین هم علاقه مند هستید، مطلب معرفی بهترین شطرنج آنلاین را بخوانید.

بازی آنلاین فوتبال بین کله ها Sports Heads

بازی Sports Heads

پس از انتخاب بازیکن در بازی Sports Heads، شما یک سر بازیکن را خواهید دید که یک پا دارد و باید با آن بازی کنید و حریف مقابل را با گل ردن و در عین حال گل نخوردن شکست دهید. کنترل بازی مناسب است و به سادگی می توانید بازی کنید، شوت بزنید و بپرید.

بازی فوتبال آنلاین The Champions 4

بازی فوتبال آنلاین The Champions 4

بازی The Champions 4 یک فوتبال با ۵ بازیکن می باشد که محیطی همانند بازی های سگا و.. دارد و می تواند نوستالژیک باشد. در این بازی هم توپ را کنترل کنید، بازکنان را دریب بزنید و توپ را گل کنید!

فوتبال آنلاین Ultimate Football Management

فوتبال آنلاین Ultimate Football Management

آیا از مدیریت یک تیم فوتبال لذت میبرید؟ پس می توانید بازی Ultimate Football Management را امتحان کنید. در این بازی آنلاین فوتبال، شما می توانید یک باشگاه را کنترل کنید، انتقال بازیکن انجام دهید، طراحی تاکتیک و.. را برای تیم انجام دهید و به پیروزی برسید.

هچنین اگر طرفدار تخته نرد هستید، پیشنهاد می کنیم مطلب معرفی بهترین سرویس تخته نرد آنلاین را مطالعه کنید.

بازی New Star Soccer

بازی New Star Soccer

در New Star Soccer شما مانند یک مهاجم باید تمرین کنید.طبق فرآیند هایی که پیچیده می شود، از ضربه آزاد تا رد کردن چند مدافع و گل زدن هدف شما است که باید با حرکات ماوس آن را انجام دهید. با کسب امتیاز مراحل دشوار تر می شوند و زمان و فضای کم تری خواهید داشت.

فوتبال زامبی آنلاین Zombie Soccer

فوتبال زامبی آنلاین Zombie Soccer

بازی Zombie Soccer ترکیبی از فوتبال و زامبی است! تیم حریف شما در نقش یک زامبی می شوند که ضمن گل زدن به آن ها باید مراقب باشید تا توسط آن ها خورده نشوید. امکان استفاده از توپ های مختلف مانند منجمد، فلزی، انفجاری و.. هم در این بازی وجود دارد.

فوتبال آنلاین England Soccer League

فوتبال آنلاین England Soccer League

بازی England Soccer League بر اساس لیگ برتر باشگاه های انگلیس ساخته شده است. شما همانند یک فوتبال معمولی بازی را شروع می کنید و باید رقبای خود را شکست دهید. کنترل های بازی تا حدودی مانند FIFA و PES طراحی شده اند.

بازی فوتبال آنلاین برای کامپیوتر Football Champions

بازی آنلاین Football Champions

یکی از بهترین فوتبال های آنلاین در زمینه ضربه زدن و گل کردن، Football Champions است. گرافیک بازی به نسبت سایر رقبا بهتر است و پس از انتخاب یکی از ستاره های فوتبال دنیا که شامل Cristiano Ronaldo, Lionel Messi, Neymar Jr و Wayne Rooney می باشد، توپ های ارسالی را گل کنید و امتیاز بگیرید. بازی از حالت پنالتی شروع می شود و با گذشت مراحل دیوار دفاعی و.. نیز به بازی اضافه می شوند تا کار شما دشوار تر شود.

در پایان اگر تمایل پیدا کردید که یک بازی مشابه این بازی ها را همیشه در گوشی خود داشته باشید، مطالعه مطلب معرفی بهترین بازی فوتبال اندروید را فراموش نکنید.

نظرات و یپشنهادات شما؟

در مطلب امروز بهترین بازی های فوتبال آنلاین را به شما معرفی کردیم. جالب ترین بازی آنلاین فوتبالی به انتخاب شما کدام بازی است؟ می توانید نطرات، پیشنهادات خود در مورد سرویس های ایرانی برای لیگ برتر ایران و تجربیاتتان در این زمینه را در دیدگاه این پست با ما به اشتراک بگذارید.

حمایت مالی

اگر از مطلب منتشر شده رضایت دارید، می توانید جهت حمایت انزل وب و ادامه روند انتشار محتوا در صفحه حمایت مالی ما در زرین پال یا ریمیت مبلغ دلخواه مد نظر خود را پرداخت و ارسال کنید. از همراهی شما صمیمانه سپاسگزاریم.

مطالب مرتبط

راهنما کامل حل ارور Diver در بازی Call of Duty: Warzone 2 ، 1 و.. (تست شده)
راهنما کامل حل ارور Diver در بازی Call of Duty: Warzone 2 ، ۱ و.. (تست شده)
معرفی و دانلود 40 تا از بهترین بازی های استراتژیک اندروید جدید
معرفی و دانلود ۴۰ تا از بهترین بازی های استراتژیک اندروید جدید
آموزش نحوه اجرا و دانلود و نصب بازی های ویندوز 7 برای ویندوز 11 و ویندوز 10
آموزش نحوه اجرا و دانلود و نصب بازی های ویندوز ۷ برای ویندوز ۱۱ و ویندوز ۱۰
آموزش 2 روش حل مکعب روبیک با برنامه و دوربین گوشی
آموزش ۲ روش حل مکعب روبیک با برنامه و دوربین گوشی

نظرات