نمایش آنلاین رتبه سایت در ایران و جهان

بررسی ۶ سرویس برتر نمایش آنلاین رتبه سایت در ایران و جهان

با یک چرخ و گذار ساده در اینترنت، متوجه تعداد بالای سایت ها خواهید شد. یکی از راه هایی که برای بررسی یک وبسایت و مقایسه آن ها استفاده می شود، بررسی رتبه سایت و رنک آن است. سرویس های مختلفی وجود دارند که بر اساس الگوریتم هایی سایت ها را رتبه بندی می کنند که می توانید از آن ها برای بررسی سایت خود هم استفاده کنید. امروز در انزل وب بهترین سرویس های نمایش آنلاین رتبه سایت در ایران و جهان را معرفی می کنیم.

چگونه رتبه سایت خود را در الکسا ، سئو .. ایران و جهان مشاهده کنیم؟

Best Online Checker Tools for Find Website Rank

رتبه وبسایت نقش مهمی در بیان کیفیت و ارزش یک وبسایت دارد. تقریبا تمام افرادی که یک وبسایت را خلق و مدیریت می کنند، همیشه سعی در بهبود رتبه سایت و رنک سایت هستند تا آن را به یکی از پر بازدید ترین سایت ها تبدیل کنند. اما از کجا بدانیم سایت ما چه رتبه ای دارد؟ و یا چگونه پر بازدید ترین سایت های دنیا و کشور را پیدا و مقایسه کنیم؟ برای این کار می توانید از سرویس های آنلاین مانند الکسا استفاده کنید. در ادامه مطلب بهترین سرویس های فعال در این زمینه را معرفی می کنیم.

بررسی رتبه سایت با الکسا

قطعا یکی از اولین نام هایی که در مورد نمایش آنلاین رتبه سایت به ذهن می رسد، الکسا است. شما در الکسا می توانید پر بازدید ترین سایت های دنیا را ببینید.

بررسی رتبه سایت با الکسا

اما قضیه به همینجا ختم نمی شود. شما می توانید بهترین وبسایت ها از نظر بازدید را کشور خود یعنی تاپ سایت های ایران را هم در الکسا ببینید. همچنین قادر خواهید بود نام سایت خود را جهت دیدن و بررسی رتبه الکسا سایت سرچ کنید. الکسا رتبه سایت را در دنیا و در کشور شما نمایش می دهد و داده های آماری آن را منتشر می کند.

بررسی رتبه سایت با الکسا

همینطور برای مطالعه بیشتر در همین زمینه و فهمیدن میزان بازدید یک سایت، پیشنهاد می کنیم مطلب روش ها بررسی و فهمیدن میزان بازدید ترافیک ورودی یک سایت را مطالعه نمایید.

رتبه سایت من در ایرن و جهان چیست؟ بررسی با Similar Web

دیگر گزینه موجود برای بررسی رنک سایت ها از نظر تعداد بیننده، Similar Web است. لیست پربازدید ترین سایت های دنیا در Similar Web وجود دارد.

رتبه سایت ها در سرویس Similar Web

به جز آن می توانید از سرچ Similar Web برای بررسی وضعیت رنکینگ سایت خود استفاده کنید. برای سرچ وبسایت فقط کافیست نام خود را در فیلد بالای وبسایت تایپ و اینتر کنید. تنها مشکلی در استفاده از این سرویس خواهید داشت، تحریم بودن آیپی های ایران است. به همین دلیل باید از تغییر دهنده های آیپی استفاده کنید.

رتبه سایت ها در سرویس Similar Web

بررسی رتبه سایت و مشاهده رنک سایت در Moz

Moz یک موتور رتبه بندی جستجو Domain Authority (DA) را طراحی کرده است که وضعیت وبسایت ها را صفحات نتایج جستجو ها بررسی می کند و آن ها را رتبه بندی می کند. امتیازات این رتبه بندی از ۱ تا ۱۰۰ قسمت بندی شده است که هر چه امتیاز بالاتر باشد، نشانه قوی تر بودن وبسایت است.

بررسی رتبه سایت در Moz

برای استفاده از این سرویس رتبه سنج شما باید ابتدا ثبت نام کنید و سپس افزونه مرورگر آن را دانلود و نصب کنید. اگر تمایلی به این کار ندارید، می توایند از وبسایت Check Moz برای بررسی رتبه بدون ثبت نام و نصب افزونه استفاده کنید. البته استفاده از این سرویس هم محدودیت دارد.

بررسی رتبه سایت در Moz

بررسی رتبه سئو سایت GTmetrix

مسلما یکی از نقش های مهم افزایش بازدید بر عهده سئو سایت است. به همین جهت شما می توانید با کمک سرویس تحلیل رتبه GTmetrix رتبه سئو سایت خود را بررسی کنید.

بررسی رنک وبسایت از نظر سئو با GTmetrix

پس از وارد کردن نام سایت خود، این سرویس شروع به انجام اسکن و تست های مختلف می کند. پس از گذشت چند لحظه زمان، نتایج و رنک سئو سایت به شما نمایش داده می شود و پارامتر های مختلف اندازه گیری شده را می توانید مشاهده کنید. با کمک این سرویس می توانید سئو خود را برای بازدید بیشتر ساید بهبود ببخشید و سایت های مختلف را از لحاظ رنک سئو سایت مقابسه کنید.

بررسی رنک وبسایت از نظر سئو با GTmetrix

همینطور مطالعه مطلب معرفی ابزار محاسبه ترافیک، پیدا کردن سایت مشابه، کلمات کلیدی و.. سایت ها نیز می تواند برای شما مفید و کاربردی باشد.

بررسی رنک سایت و مشاهده رتبه سئو سایت در WOOrank

وبسایت WOOrank هم تمرکز خود را روی بررسی سئو و وضعیت وبسایت شما دارد.

بررسی رنک سایت در WOOrank

پس از ورود به این سایت نام وبسایت خود را سرچ کنید تا وبسایت آنالیز شود و رنک سئو و وضعیت کلی به شما نمایش داده شود. در نهایت پس از مشاهده رنک امکان راهنمایی شما برای بهبود شرایط هم وجود دارد که نیاز مند دریافت اشتراک است. البته امکان تست ۱۴ روزه رایگان وجود دارد.

بررسی رنک سایت در WOOrank

بدست آوردن رنک سئو سایت با SiteChecker

دیگر سرویسی که به شما کمک در بهبود رنک جستجو و بهبود رتبه سایت با سئو کمک می کند، سرویس SiteChecker است.

رنک سئو وبسایت با SiteChecker

پس از وارد کردن نام سایت در قسمت سرچ این سرویس، ابتدا یک اسکن کلی از سایت شما انجام می شود و نتایج تحلیل سایت را خواهید دید. همچنین مشکلاتی که در سایت شما وجود دارند هم نمایش داده می شود و به صورت قدم به قدم می توانید رنک سئو سایت و در نتیجه رتبه سایت خود را رایگان بهبود بخشید.

رنک سئو وبسایت با SiteChecker

در پایان شاید برای ایحاد حال و هوای تازه تر برای وبسایت خو دنبال منبع قالب رایگان باشید. به همین منظور مطالعه مطلب معرفی بهترین سایت های دانلود قالب HTML و وردپرس رایگان را فراموش نکنید.

نظرات و پیشنهادات شما؟

در مطلب امروز بهترین سرویس های بررسی رنک و رتبه وبسایت از نظر بازدید و سئو را معرفی کردیم. شما از چه سرویسی استفاده می کنید و آیا از آن راضی هستید؟ می توانید نظرات، پیشنهادات و تجربیات خود در این زمینه را در دیدگاه این پست با ما به اشتراک بگذارید.

حمایت مالی

اگر از مطلب منتشر شده رضایت دارید، می توانید جهت حمایت انزل وب و ادامه روند انتشار محتوا در صفحه حمایت مالی ما در زرین پال یا ریمیت مبلغ دلخواه مد نظر خود را پرداخت و ارسال کنید. از همراهی شما صمیمانه سپاسگزاریم.

مطالب مرتبط

6 تا از بهترین سرویس های تحلیل و آنالیز مشکلات سایت
۶ تا از بهترین سرویس های تحلیل و آنالیز مشکلات سایت
بهترین برنامه تنظیم خواب اندروید
دانلود ۱۵ تا از بهترین برنامه تنظیم خواب اندروید
چگونه تمام پورت ها USB متصل به سیستم را کنترل کنیم؟
چه دستگاه هایی در نبود شما به پورت USB کامپیوتر متصل شده اند؟
انزل وب
معرفی وبسایت های جالب و کاربردی – شماره۱۳

نظرات