رفع مشکل استوری اینستاگرام

آموزش ۹ روش رفع مشکل استوری اینستاگرام : آپلود نشدن عکس و فیلم ، سیاه شدن و..

بهتر است برای سوال چرا استوری اینستاگرام کار نمی کند؟ و فهمیدن علت سیاه شدن استوری اینستاگرام به تیم پشتیبانی Instagram پیغام ارسال نکنید چونکه خود این تیم کاملا به مشکل واقف هستند و برای حل آن تلاشی نمی کنند. برای مشکلات آپلود نشدن عکس و فیلم، سیاه شدن استوری اینستاگرام و..در گوشی اندروید و آیفون تنها چند راه حل وجود دارد که امروز در انزل وب توضیح خواهیم داد.

حل مشکل استوری گذاشتن اینستاگرام در اندروید و آیفون

How to Fix Instagram Stories Not Working in Android and iPhone

باز هم به بحث در مورد اینستاگرام برگشتیم. اینستاگرام یکی از محبوبترین برنامه های شبکه اجتماعی است که در عین حال مشکلات بسیار زیادی هم دارد و با وجود تیم قوی که در پشت این برنامه وجود دارد هنوز برخی از مشکلات این برنامه محبوب حل نشده است و به کاربران هم پاسخ درستی داده نمی شود، به طور مثال برخی از کاربران گزارش داده اند که:

  • در اینستاگرام استوری های GIF من آپلود نمی شود.
  • مشکل لود شدن استوری دارم.
  • هنگام آپلود استوری، در اینستاگرام پیغام “در حال آپلود” را مشاهده خواهم کرد ولی استوری آپلود نمی شود
  • من نمی توانم استوری به اشتراک بگذارم.
  • در گوشی Galaxy S7 من عکس استوری نمی شود.
  • بعد از بروزرسانی برنامه اینستاگرام خود نمی توانم استوری ارسال کنم.
  • وقتی که استوری ارسال می کنم صفحه سیاهی ظاهر می شود و تا ۲۴ ساعت بعد از آن نمی توانم مجدد استوری بفرستم.
  • من با مشکل سیاه شدن استوری اینستاگرام مواجه هستم.
  • و..

وقتی که کاربر سعی دارید یک استوری را در اینستاگرام منتشر کند استوری آپلود نمی شود و یک صفحه سیاه جای آن را می گیرد. پیغام publication in progress یا loading in progress ظاهر می شود، صفحه سیاه می شود و در نهایت استوری آپلود نمی شود. این مشکل حتی زمانی جدی تر می شود که برنامه اجازه حذف این استوری ها را نمی دهد. در عمل ۲۴ ساعت استوری در اینستاگرام گیر می کند و شما نمی توانید استوری دیگری را آپلود یا منتشر کنید و بعد از منقضی شدن استوری شما می توانید مجددا به انتشار استوری در اینستاگرام ادامه دهید.

حل مشکل استوری گذاشتن اینستاگرام

آموزش به اشتراک گذاشتن پست ها در استوری اینستاگرام را مطالعه بفرمایید.

رفع مشکل آپلود نشدن ویدیو و عکس در استوری اینستاگرام

چنانچه با مشکل آپلود نشدن استوری اینستاگرام مواجه هستید، اولین کاری که می توانید انجام دهید این است که گوشی خود را ریستارت کنید. آپلود نشدن استوری اینستاگرام می تواند به علت مشکلات نرم افزاری رخ دهد. برای ریست گوشی iPhone X دکمه پاور و دکمه ولوم را فشار دهید و نگه دارید تا اسلایدری ظاهر شود و آن را درگ کنید وقتی لوگوی اپل ظاهر شد دکمه پاور را رها کنید.

آپلود نشدن استوری اینستاگرام

در دستگاه های iPhone 7 دکمه پاور را فشار و نگه دارید تا اسلایدری ظاهر شود و آن را درگ کنید وقتی لوگوی اپل ظاهر شد دکمه پاور را رها کنید.

آپلود نشدن استوری اینستاگرام

برای دستگاه های اندروید نیز میتوانید ابتدا دکمه پاور را نگه داشته و از منو باز شده گزینه Restart انتخاب کنید.

هنگ کردن برنامه اینستاگرام هنگام استوری گذاشتن

احتمالا با این مشکل مواجه شده اید که وقتی که قصد دارید در اینستاگرام استوری بگذارید برنامه هنگ می کند، این مشکل به خود برنامه اینستاگرام بر می گردد. برای بستن برنامه دوبار روی دکمه Home تپ کنید و برنامه اینستاگرام را پیدا کنید و ببندید. حالا مجددا برنامه اینستاگرام را باز کنید و بررسی کنید که آیا برنامه کار می کند یا نه. توجه داشته باشید که با بستن و دوباره باز کردن برنامه اینستاگرام مشکل سیاه شدن استوری اینستاگرام حل نمی شود و شما باید راه حل های دیگر را بررسی نمایید.

هنگ کردن برنامه اینستاگرام هنگام استوری گذاشتن

رفع مشکل عدم نمایش استوری اینستاگرام با آپدیت برنامه

شما باید سعی کنید برنامه اینستاگرام را آپدیت کنید تا مشکلاتی مانند عدم نمایش استوری را حل کنید. مراحل ساده زیر را برای آپدیت اینستاگرام دنبال کنید. اپ استور یا فروشگاه گوگل پلی را باز کنید و برنامه اینستاگرام را پیدا کنید و روی دکمه Updates تپ کنید. توجه داشته باشید که این کار برای کاربران ایرانی با محدودیت همراه است و این دسته از کاربران باید از نرم افزارهای تغییر دهنده آی پی استفاده کنند.

مشکل عدم نمایش استوری اینستاگرام

مشکل لود نشدن استوری اینستاگرام پاک کردن کش

یکی از راه حل هایی که می تواند مشکلات مربوط به برنامه را حل کند پاک کردن کش برنامه اینستاگرام است. وارد تنظیمات شوید و مسیر General > iPhone Storage را طی کنید. حالا اسکرول را پایین بکشید و اینستاگرام را پیدا کنید. شما باید حجم کلی برنامه ها را مشاهده کنید روی آن تپ کنید و Delete App را انتخاب کنید. دوباره به اپ استور یا گوگل پلی استور مراجعه کنید و برنامه اینستاگرام را نصب کنید.

مشکل لود نشدن استوری اینستاگرام

کاربران اندروید می توانند به مسیر Apps> Application list> Instagram و بعد Memory> Clear Data بروند و گزینه Delete Cache را تپ کنند تا کش برنامه اینستاگرام پاک شود.

غیرفعال کردن تنظیمات بهینه باتری برای رفع مشکل نشان ندادن استوری اینستاگرام

اگر گوشی شما آیفون است و گزینه صرفه جویی انرژی برای شما فعال است ممکن است برخی مشکلات عملکردی مانند نشان ندادن استوری اینستاگرام برای شما پیش بیاید، پس برای حل این مشکل شما باید این گزینه را غیرفعال کنید. برای انجام این کار به مسیر Settings > Battery بروید و گزینه Low Power Mode را غیرفعال کنید.

مشکل نشان ندادن استوری اینستاگرام

در اندروید برنامه های مدیریت باتری و گزینه Battery Saver بخش باتری تنظیمات را غیرفعال کنید.

Battery Saver

پیشنهاد میکنیم برای استفاده بهتر از استوری اینستاگرام با نحوه ساخت سوال و جواب در استوری اینستاگرام آشنا شوید.

حل مشکل لوکیشن در استوری اینستاگرام

برای حل مشکل لوکیشن در استوری اینستاگرام مطمئن شوید که زمان و تاریخ گوشی اندروید و آیفون خود را به درستی به آپدیت خودکار ست کرده اید. برای انجام این کار به مسیر Settings > General > Date & Time بروید و Automatically Update را فعال کنید. در اندروید نیز مسیر Settings > Date & time را طی و گزینه های Auto date & time و Auto time zone را فعال کنید.

مشکل لوکیشن در استوری اینستاگرام

شما می توانید بعد از حل مشکل خود در ویدیو و عکس استوری اینستاگرام نظرسنجی و رای گیری بسازید.

نصب مجدد جهت جلوگیری سیاه شدن استوری اینستاگرام

اگر مشکل استوری اینستاگرام شما هنوز حل نشده است آیکن برنامه اینستاگرام را روی صفحه اصلی گوشی خود پیدا کنید و آن را نگه دارید حالا روی علامت X بالای برنامه اینستاگرام تپ کنید تا برنامه حذف شود. مجددا برای نصب برنامه اقدام کنید.

سیاه شدن استوری اینستاگرام

در برخی مواقع پیشنهاد میشود که در هنگام نصب مجدد از چند نسخه پایین تر اینستاگرام بر روی گوشی یا سرویس های جانبی مثل نسخه وب یا ویندوز نیز برای حل شدن مشکل استفاده کنید.

بعد از نصب مجددا برای ارسال استوری تلاش کنید و حتی استوری ها را فقط برای لیست دوستان نزدیک خود در اینستاگرام به نمایش بگذارید.

آپلود نشدن عکس و کذاشتن فیلم در استوری اینستاگرام به دلیل اینترنت ضعیف

اتصال اینترنت ضعیف شما یکی دیگر از دلایل آپلود نشدن استوری در اینستاگرام می باشد. استوری ها نیاز به اتصال اینترنت قوی برای آپلود شدن دارند حتی اگر شما اتصال به اینترنت داشته باشید شاید آنقدر قوی نباشد که استوری بتواند آپلود شود. در صورت امکان استوری را حذف کنید و مجددا آپلود کنید. راه حل دیگر این است که از وای فای به دیتا سوئیچ کنید. چنانچه با این کار مشکل شما حل شد پس مشکل به روتر شما بر می گردد. در صورت امکان روتر خود را ریست کنید.

آپلود نشدن عکس استوری اینستاگرام

علاوه بر موارد فوق پیشنهاد میکنیم برای مطمئن شدن از وجود مشکل آپلود عکس و فیلم در استوری اینستاگرام از یک اینترنت یا اپراتور دیگر برای اتصال به اینستاگرام استفاده کنید.

شما می توانید با ۴ روشی که قبلا در انزل وب آموزش دادیم به استوری اینستاگرام خود آهنگ اضافه کنید.

قطع اینترنت برای حل مشکل سیاهی استوری اینستاگرام

از اینستاگرام خارج شوید و اتصال وای فای یا دیتای خود را قطع کنید. دوباره به اینستاگرام برگردید و سعی کنید استوری را به صورت دستی حذف و مجدد آپلود کنید.

حل مشکل سیاهی استوری اینستاگرام

در آخر برای استفاده از سایر روش های حل این مشکل پیشنهاد می کنیم پست ۱۶ روش رفع مشکل ارسال و آپلود نشدن فیلم ، ویدیو و عکس در اینستاگرام و ۱۰ روش رفع مشکل باز نشدن ، ارسال پیام و.. دایرکت اینستاگرام را مطالعه بفرمایید.

نظرات و پیشنهادات شما؟

امروز در انزل وب سعی کردیم به علت سیاه شدن استوری اینستاگرام و  سوال چرا استوری اینستاگرام کار نمیکند؟ پاسخ دهیم، اگر شما راه حل دیگر برای کامل شدن این پست سراغ دارید و یا نظر یا پیشنهادی دارید می توانید در بخش دیدگاه زیر با ما به اشتراک بگذارید.

حمایت مالی

اگر از مطلب منتشر شده رضایت دارید، می توانید جهت حمایت انزل وب و ادامه روند انتشار محتوا در صفحه حمایت مالی ما در زرین پال یا ریمیت مبلغ دلخواه مد نظر خود را پرداخت و ارسال کنید. از همراهی شما صمیمانه سپاسگزاریم.

مطالب مرتبط

آموزش 12 روش حل مشکل کپی رایت اینستاگرام
آموزش ۱۲ روش حل مشکل کپی رایت اینستاگرام
آموزش نحوه دیدن زمان شروع فالو کردن یک شخص یا پیج اینستاگرام
آموزش نحوه دیدن زمان شروع فالو کردن یک شخص یا پیج اینستاگرام
آموزش 2 روش گذاشتن هایلایت اینستاگرام بدون استوری
آموزش ۲ روش گذاشتن هایلایت اینستاگرام بدون استوری
آموزش 5 روش رفع مشکل آنفالو نشدن هشتگ در اینستاگرام
آموزش ۵ روش رفع مشکل آنفالو نشدن هشتگ در اینستاگرام

نظرات

  • esfandyar_ahorany says:

    استوری گذاشته نمیشه

    • علیرضا says:

      گوشیم شیائومی۱۱تی. مثلا ویدیو ۳۰ ثانیه برا استوری میذارم ولی موقع آپلود، فقط اسلاید اول رو بهم نشون میده و اسلاید دوم رو نشون نمیده. چه کنم؟

      • alireza says:

        چرا استوری ها عکسا زود رد میشن ولی فیلم منتشر میکنه یک ثانیه هم رو عکس مکث نمیکنه زود حرکت میکنه تا به فیلم برسه یا تموم بشه

  • الي says:

    منم همین مشکل دارم برای شما اگر درست شده لطفا منو راهنمایی کنید

  • فاطمه روشنی says:

    سلام من یکی از پیج هایم زمانی که استوری می خوام ارسال کنم عکس ونوشته های عکس سرو ته می افته

  • هانیه says:

    سلام من با یکی از پیجام نمیتونم استوری بزارم میزنه در حال اپلود ولی اپلود نمیشه و باید حتما گوشیو خاموش روشن کنم تا بتونم برم تو پیجای دیگم مششکل از چی میتونه باشه

  • Rambod says:

    فقط اسلاید اول استوری میشه دومیشه استوری نمیشه!!!

  • سیداحمد موسوی says:

    استور میذارم فقط ۱۵ثانیه اول درسته بقیه تصویر برعکس میشه

  • مریم نوری says:

    با سلام و تشکر
    وقتی یک ویدئو بلند رواستوری میکنم هر اسلایدی به صورت دو اسلاید یکی اسلاید درست ویکی اسلاید وارونه سیو می‌شود مثلا یک ویدئو که بصورت ۴ اسلاید باید ذخیره شود در ۱۶ اسلاید ذخیره میگردد که ۱۰ تای آن مدل وارونه سیو شده وباید حذف کنم

    خواهش میکنم مشکل منو بر طرف کنین
    ممنون

  • امیر says:

    من وقتی استوری دو قسمتی یا بیشتر میزارم قسمت اولش لود میشه ولی دومی و بقیه ارور میده لطفا راهنمایی کنید بگید باید چیکار کنم؟

    • یه بنده خدا داشتم رد میشدم گفتم یه سلامی هم بکنم says:

      چرا فقط عکس استوری میکنه گذینه استوری فیلم رو نداره

    • یه بنده خدا داشتم رد میشدم گفتم یه سلامی هم بکنم says:

      چرا گزینه استوری فیلم نداره فقط عکسارو استوری میکنه؟

  • بیتا says:

    من چهارتا پیج دارم که ۶مشون به یکی وصل شدن و دوتاشون رو به اشتباه درست کردم و الان نمیتونم پاکش کنم چیکار باید بکنم

  • مهدی says:

    سلام وقتی استوری میزارم کلیپ تایم کلیپ ۴۵ یا بیشتر باشه.۱۵ ثانیه اول میزاره .مشکل از کجاست.بروزم کردیم.حتی اینستا پاک شده دوباره نصب کردم

  • فاطمه says:

    سلام جدیدا من استوری کلیپ که میذارم خاکستری میشه صفحه ش چیزی نشون نمیده چیکار کنم 😭😭

  • Sahar says:

    سلام خسته نباشید استوری کسایی که با گوشی ایفون اینستا دارن و استوری میزارن برام باز نمیشه باید چیکارکنم؟

  • الهه says:

    سلام.من میخوام ی فیلم کوتاه استوری کنم ولی دائما فیلم به صورت عکس استوری میشه.مشکل چیه؟

صفحات 1 5 6 7