بازی حل جدول سودوکو آنلاین

۷ تا از بهترین سایت های بازی حل جدول سودوکو آنلاین

سودوکو یکی از سرگرمی های رایج و پر طرفدار در دنیا است. پیش تر ها معمولا افراد برای بازی کردن سودوکو از جدول های موجود در روزنامه، مجله و.. استفاده می کردند. اما شما اکنون می توانید به راحتی در سایت های مختلف به صورت آنلاین جدول های سودوکو را حل کنید. امروز در انزل وب بهترین سایت های بازی حل جدول سودوکو آنلاین در سطح مبتدی تا پیشرفته را به شما معرفی خواهیم کرد.

بهترین سرویس های آنلاین سودکو ساده تا پیشرفته

Best Online Sudoku Game Services

سودوکو اولین بار توسط یک مجله پازل آمریکایی در سال ۱۹۷۹ انتشار یافت اما در سال های ۱۹۸۶ به طور مستمر در ژاپن مورد استفاده قرار گرفت و از سال ۲۰۰۵ به بعد تبدیل به یک سرگرمی محبوب جهانی شد. کلمه سودوکو ژاپنی است و به معنی مخفف کلمات ارقام باید تنها باشند می باشد. در ادامه مطلب بهترین سرویس های ارائه دهنده سودوکو آنلاین را به شما معرفی می کنیم تا از این بازی لذت ببرید.

سودوکو چیست؟ قانون کلی بازی سودوکو

سودوکو قوانین سخت و زیادی ندارد و معمولا اکثر افراد با آن آشنا هستند. نوع متداول سودوکو یک جدول با ابعاد ۹ در ۹ خانه می باشد که این جدول خود نیز به جدول های کوچکتر ۳ در ۳ خانه هم تبدیل شده است. در این جدول چند عدد به طور پیش فرض قرار گرفته اند و شما باید باقی اعداد را با رعایت قوانین وارد کنید تا جدول کامل و پر شود. قوانین بازی عبارتند از:

  • در هر سطر جدول، اعداد ۱ تا ۹ بدون تکرار قرار گیرند.
  • در هر ستون جدول، اعداد ۱ تا ۹ بدون تکرار قرار گیرند.
  • در هر جدول کوچک ۳ در ۳ که داخل جدول اصلی هستند، اعداد ۱ تا ۹ بدون تکرار قرار گیرند.

سودوکو آنلاین سخت و آسان در Sudoku Bum

سودوکو آنلاین Sudoku Bum

یکی از بهترین سرویس های آنلاین بازی سودوکو، Sudoku Bum می باشد. پس از ورود به سایت، یک جدول آماده حل سودوکو را مقابل خود خواهید دید. در این سرویس شما می توانید سطح بازی را نسبت به مهارت خود از خیلی آسان تا فوق سخت را انتخاب کنید. یکی دیگر از قابلیت های این وبسایت، ذخیره بازی و امکان Import و Export است تا بتوانید یک بازی را تا موقع حل در هر زمانی که توانستید ادامه دهید.

همچنین اگر به تخته نرد هم علاقه مندید، پیشنهاد می کنیم مطلب معرفی بهترین سرویس های بازی تخته نرد آنلاین را هم مطالعه نمایید.

حل جدول سودوکو آنلاین متسوط تا پیشرفته در Komoroske

حل جدول سودوکو آنلاین Komoroske

شما با سرویس Komoroske هم می توانید به صورت آنلاین جدول سودوکو را حل کنید. این سرویس هم امکاناتی مانند انتخاب سطح، ثبت نام برای ذخیره بازی و ادامه دادن آن جدول در سایر لحظات اشاره کرد. برای حل سودوکو در این سایت کافیست تا روی خانه مورد نظر کلیک کنید تا زرد رنگ شود، سپس از روی کیبورد عدد مورد نظر خود را وارد کنید.

بازی سودوکو آنلاین ساده تا پیشرفته در Web Sudoku

بازی سودوکو آنلاین در Web Sudoku

یکی دیگر از گزینه های شما برای بازی آنلاین سوکودو، استفاده از سرویس Web Sudoku می باشد. در این سایت ساده هم امکاناتی برای تنظیم بهتر بازی قرار داده شده اند. همچنین با کلیک روی دکمه Print قادر خواهید بود تا در صورت نیاز، حدول را چاپ هم کنید. همچنین قابل ذکر است این سرویس برنامه برای دانلود بازی در ویندوز و گوشی را هم دارد.

سایت Sudoku برای حل جدول آنلاین سودوکو

سایت Sudoku برای حل جدول آنلاین سودوکو

همانطور که نام سرویس Sudoku پیداست، این سایت فقط برای بازی سودوکو طراحی شده است. به جز جدول گزینه های زیادی را نخواهید دید. شما فقط امکان تعیین سطح دشواری و ساخت بازی جدید را خواهید داشت.با انتخاب هر خانه، عدد مورد نظر را از بین اعداد پایین صفحه انتخاب کنید. همچنین برای اضافه کردن قابلیت حدس های شما، می توانید در خانه های مشکوک هر عددی که به آن شک دارید را با کلیک روی آن در پس زمینه خانه، انتخاب کنید تا بتوانید راحت تر بازی کنید.

برای علاقه مندان به بازی شطرنج هم مطالعه مطلب معرفی بهترین بازی های شطرنج آنلاین مفید و کاربردی خواهد بود.

جدول آنلاین سودوکو پیشرفته ۲۴.۷ Sudoku

جدول آنلاین سودوکو 24.7 Sudoku

با ورود به سایت ۲۴.۷ Sudoku متوجه متفاوت بودن محیط کاربری حل سودوکو آنلاین خواهید شد. این بازی برای ثبت رکورد شما زمانگیری می کند که با هر انتخاب اشتباه برای خانه، ۱۵ ثانیه به زمان شما اضافه می شود و به محض انتخاب عدد درست، درستی انتخاب شما با سبز شدن عدد نشان داده می شود. که البته امکان غیر فعال کردن این مورد هم در تنظیمات بازی وجود دارد تا بازی معمولی شود.

سایت Sudoku.com برای بازی آنلاین سودوکو

سایت Sudoku.com برای بازی آنلاین سودوکو

اگر هنوز هم سرویس مورد علاقه خود را پیدا نکرده اید، می توانید Sudoku.com را تست کنید. این سایت با رابط کاربری ساده و شیک خود می تواند به راحتی برای حل جدول سودوکو استفاده شود. قابلیت های معمولی که در سایر سرویس ها اشاره شد هم در این سایت وجود دارد. شما می توانید در صورت نیاز از راهنما استفاده کنید، برای حدس از قابلیت Notes استفاده کرده و اعدادی را مشکوک هستید را ریز در خانه بنویسید. امکان Pause کردن زمان هم هماند دیگر سرویس ها قابل انجام است. از دیگر قابلیت های این سرویس می توان به پشتیبانی از چند زبان (که متاسفانه فارسی جزو آن ها نیست) و امکان دانلود برنامه برای گوشی اشاره کرد.

جدول سودوکو فارسی Jadval Online

جدول سودوکو فارسی Jadval Online

در بین سرویس های جدول سودوکو آنلاین سخت و آسان ایرانی هم می توان سایت جدول آنلاین اشاره کرد. به طور کلی در این سایت امکان استفاده از چت روم و.. را خواهید داشت. به صورت پیش فرض برای شما یک جدول با سطح متوسط در نظر گرفته شده است که می توانید آن را سخت یا آسان کنید. سپس با کلیک روی دکمه میخوام اینو حل کنم، بازی شروع می شود. از نکات منفی این سرویس می توان به نیاز ثبت نام در سایت برای بازی اشاره کردن که در مقابل آن امکان برگذاری چالش برای حل آن جدول بین شما و سایر دوستانتان در زمان کوتاه تر اشاره کرد. زمان حل جدول توسط هر کاربر (تا ۱۰ کاربر سریع) هم در کنار جدول نمایش داده می شود.

در پایان اگر از علاقه مندان به بازی های جدولی هستید، مطالعه مطلب معرفی بهترین سرویس های جدول آنلاین را فراموش نکنید.

نظرات و پیشنهادات شما؟

در مطلب امروز سرویس های مختلف آنلاین بازی سودوکو را به شما معرفی کردیم. شما از کدام سرویس را برای استفاده انتخاب کردید؟ می توانید نظرات، پیشنهادات و تجربیات خود در این زمینه را در دیدگاه این پست با ما به اشتراک بگذارید.

حمایت مالی

اگر از مطلب منتشر شده رضایت دارید، می توانید جهت حمایت انزل وب و ادامه روند انتشار محتوا در صفحه حمایت مالی ما در زرین پال یا ریمیت مبلغ دلخواه مد نظر خود را پرداخت و ارسال کنید. از همراهی شما صمیمانه سپاسگزاریم.

مطالب مرتبط

سرعت دانلود مورد نیاز برای بازی ، کارهای روزمره و... چقدر باید باشد؟
سرعت دانلود مورد نیاز برای بازی ، کارهای روزمره و… چقدر باید باشد؟
7 تا از بهترین بازی چند نفره بین اندروید و آیفون
۷ تا از بهترین بازی چند نفره بین اندروید و آیفون
8 تا از بهترین بازی مافیا آنلاین و آفلاین فارسی اندروید
۸ تا از بهترین بازی مافیا آنلاین و آفلاین فارسی اندروید
آموزش و راهنما کامل حل مشکل بازی کالاف دیوتی موبایل
آموزش و راهنما کامل حل مشکل بازی کالاف دیوتی موبایل

نظرات