تور پرطرفدار را در زمستان ارزان‌تر بخرید

این سه تور پرطرفدار را در زمستان ارزان‌تر بخرید [رپورتاژ آگهی]

تعطیلات پیش‌رو در بهمن‌ما فرصت مناسبی است که برای خود و خانواده‌تان سفری چند روزی را برنامه‌ریزی کنید. برای اینکه انتخاب مناسبی داشته باشید می‌توانید نگاهی به برنامه‌های منظمی که کارشناس‌های آژانس مقتدر سیر برای راحتی شما تنظیم کرده‌اند بیاندازید و بهترین آنها را انتخاب و از هم‌اکنون برای تعطیلات بهمن رزرو کنید.

شرکت در مسابقات پاتیناژ و رقص روی یخ با تور ارمنستان

شرکت در مسابقات پاتیناژ و رقص روی یخ با تور ارمنستان

تور ارمنستان ، یک سفر زمستانی هیجان‌انگیز است که شما به دنیای سفید و برفی، اما بسیار جالب و قابل خوشگذرانی می‌روید. در اینجا زمستان شکل دیگری است، درست است که کمی هوا سرد و برفی است، اما آنقدر همه‌ی روتین زندگی پابرجا و درست است که هیچ خللی در برنامه‌ها پیش نمی‌آید تازه شما می‌توانید از تفریح‌های ویژه زمستانی آنها لذت ببرید و سفری متفاوت داشته باشید. بر بلندای پیست‌های اسکی بروید و با خودروهای برف‌روی برقی از میان برف بگذرید و با سرعت در کوه‌ها گشت و گذار کنید و یا به دریاچه‌های ایروان سر بزنید و از مسابقات بی‌نظیر پاتیناژ روی یخ و رقص بر روی زمین‌های آینه‌ای پارک‌ها لذت ببرید.

این را در نظر داشته باشید که در این فصل با قیمتی بسیار ارزان‌تر از فصل‌های گرم سال می‌توانید میهمان ایروان شوید و در بهترین هتل‌‌های شهر اقامت کنید. هتل‌هایی که در آنها می‌توانید در استخرهای آب گرم و تجهیزات رفاهی زمستانی حسابی خوش گذرانی کنید.

ایروان را بدون گشت و گذار در شهر و خوردن خوراکی‌های محلی در رستوران‌های کوچک و جذاب خیابانی ترک نکنید، حتما به خوراکی‌های آنها ناخنک بزنید و نوشیدنی‌های خنک و مشهور ارمنستان را امتحان کنید.

برای اولین تعطیلاتی که می‌توانید ظرایط کاری‌تان را هماهنگ کنید برنامه‌ریزی داشته باشید و همین الان با نگاهی به وب سایت مقتدر سیر بهترین تور را بخرید.

گشت و گذار تابستانی در بهشت روی زمین با تور بالی

گشت و گذار تابستانی در بهشت روی زمین با تور بالی

تابستان در میان زمستان یعنی، تور بالی. جایی که شما به بهشت روی زمین می‌رسید و خاطره‌ی خوش سفرتان با هیچ جایگزینی کم‌رنگ نمی‌شود. امکانات و تجهیزات گسترده‌ی گردشگری در این جزیره‌ی زیبا در کشور اندونزی آنقدر چشمگیر و جذاب است که نمی‌دانید کدام را و با چه خصوصیتی انتخاب کنید. بنابراین بهتر است هم‌اکنون با کارشناس‌های آٓانس مقتدر سیر تماس بگیرید و بهترین تور بالی را انتخاب کنید.

می‌توانید از همین‌جا هتل‌های ساحلی لوکس را انتخاب کنید و چند روزی میان ساحل‌های طلایی و آبی آرام دریا فقط استراحت کنید و از ویژگی‌های هتل لذت ببرید.

استخرهای روباز، اتاق‌های تخصصی ماساژ و یا پارک بازی مخصوص کودکان از ویژگی‌های جذابی است که سفر را برای شما ساده می کند.

اینجا سرزمین آرامش است، اما هر لحظه می توانید در میان آن آرامش و استراحتتان برنامه‌ریزی هیجانی هم داشته باشید. ورزش‌های آبی و هیجاناتی که آدرنالین خونتان را بالا می‌برد آنقدر در این جزیره زیاد است که واقعا نمی‌توانید همه‌ی آنها را تجربه کنید، برای همین بهتر است از راهنماهای محلی کمک بگیرید و پر هیجان‌ترین آنها را امتحان کنید.

اما اگر آدرنالین‌تان نباید خیلی بالا برود! بد نیست برای غواصی در زیر اعماق دریا و یا قدم زدن در عمق دریا برنامه‌ریزی کنید. این تجربه‌ی منحصر به فرد را جایی دیگر نمی‌توانید داشته باشید.

برای رفتن به این جزیره‌ی رویایی باید همین الان مدارکتان را برای اخذ ویزای بالی به کارشناس‌های مقتدر سیر تحویل دهید تا در اولین فرصت امکان پروازتان به سوی جزیره باشد.

خوشگذرانی در استخرهای آب گرم در زمستان با تور آنتالیا

خوشگذرانی در استخرهای آب گرم در زمستان با تور آنتالیا

اگر به دنبال سفری ساده و آٰرام و کم‌خرج‌تر از بهشت روی زمین بالی هستید، به شما پیشنهاد می‌کنیم آنتالیا را انتخاب کنید. جایی که از بهترین تفریحگاه‌های ترکیه است و معمولا بهترین برنامه‌های تفریحی خود را با مناسب‌ترین قیمت در اختیار مسافران می‌گذارد.

آنتایلا پر است از تجهیزاتی که شما در فصل زمستان سردی هوا را فراموش می‌کنید و خاطره‌ای تابستانی از سفر به آنجا دارید. هتل‌های لپکس آنتالیا معمولا به تجهیزات گرم‌کننده‌ی آب مجهز شده‌اند شما در میان هوای سرد به خوبی می‌توانید در استخر شنا کنید ویا حتی فرزندانتان را به مربی‌های خبره‌ی هتل بسپارید تا از بازی در پارک‌های آبی گرم لذت ببرند.

هیجان بازی‌های ساحلی و استفاده از آنها در آنتالیا هم زیاد است با این فرق که اینجا با هزینه‌ای کمتر می‌توانید به همه‌ی آنها دست پیدا کنید و خاطره‌ای خوش از سفرتان بسازید.

درست است که اینجا شهری ساحلی برای خوش‌گذرانی است، اما یکی از مهم‌ترین مراکز خرید گردشگران هم به شما می‌رود. مال‌ها و مراکز خرید آنتالیا مشهور و معمولا در این فصل درگیر حراج‌های بعد از سال نو هستند، پس با این شرایط فراموش نکنید که برنامه‌ای برای خرید بگذارید و با بهترین قیمت از مشهورترین برندها خرید کنید.

گشت و کذار در شهر و معاشرت با مردم محلی را هم کنار نگذارید می‌توانید در کوچه‌های این شهر ساحلی راه بروید و گاهی در کافه‌های محلی دنج استراحت و باقلوا و قهوه‌ی خوشمزه ترکی نوش جان کنید.

همین امروز هم می‌توانید چمدان ببندید تا آخر هفته‌ای جذاب داشته باشید، فقط کافی است سری به وب سایت مقتدر سیر بزنید و تور آنتالیا را بخرید.

منبع : ویرلن

/ پایان رپورتاژ

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و انزل وب هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.

به این مطلب امتیاز دهید
اشتراک گذاری
لینک کوتاه
برچسب ها

مطالب مرتبط

نظرات