آشنایی با چند اکسسوری کاربردی ایسوس در سایت دیوار

آشنایی با چند اکسسوری کاربردی ایسوس در سایت دیوار [رپورتاژ آگهی]

دشوار است امروزه کسی را بتوان پیدا کرد که تلفن همراه نداشته باشد. اسمارت فون‌ها این روزها با توجه به گسترش مخابرات و اینترنت در جهان، به شدت در حال افزایش هستند؛ مدل به مدل. بازار موبایل در طول ۵ سال اخیر درآمد زیادی کسب کرده است و به همین دلیل برندهایی مثل ایسوس که پیش‌تر به تولید لپ‌تاپ مشغول بودند، به فکر ساخت اسمارت فون‌های درجه یک بی‌افتند. همین موضوع باعث شده به تازگی در کنار فروش گوشی موبایل کارکرده ایسوس، بازار خرید و فروش لوازم جانبی موبایل هم حسابی داغ شود. این اکسسوری‌ها را از کجا می‌توانیم بخریم؟ از سایت دیوار، بدون هیچ زحمت و تلف کردن زمان. بسیاری از فروشندگان اکسسوری در این سایت آگهی دارند.

لوازم جانبی تلفن‌های همراه اهداف مختلفی دارند: از ارتقای ایمنی موبایل تا استفاده و لذت هرچه بیشتر از آن‌. با اضافه کردن اکسسوری مناسب گوشی خود، می‌توانید حتی آن‌ را به یک دستگاه چند منظوره تبدیل کنید. می‌خواهیم چند لوازم جانبی محبوب برند ایسوس، یکی از مشهورترین نام‌های تجاری لوازم الکترونیکی در جهان را معرفی کنیم تا شاید از این طریق بتوانید گوشی هوشمندتان را نزدیک‌تر بشناسید.

۱ساعت هوشمند

هنوز خیلی‌ها گمان می‌کنند تنها آیفون است که اپل واچ دارد، در حالی که ایسوس هم دست به تولید ساعت هوشمند زده است. ساعت‌های هوشمند را گجت‌های بالغی می‌دانند که حالا همه برندهای تولیدکننده اسمارت فون از قبیل ال جی، سامسونگ، سونی، هوآوی و ایسوس در کنار موبایل‌های خود آن را هم به خریداران معرفی می‌کنند. برای مثال ایسوس، ساعت‌های هوشمندی در چند نسل به دنیا عرضه کرده که یکی از دیگری هیجان‌انگیزتر است.

در سایت دیوار و در میان آگهی‌های فروش گوشی موبایل کارکرده ایسوس، ساعت هوشمند زنواچ ۲، در حد نو و بسیار تمیز به همراه شارژر و جعبه ۵۵۰ هزار تومان به فروش می‌رسد. در مورد دیگری همین ساعت هوشمند در همین مدل ۷۰۰ هزار تومان آگهی شده و به گفته فروشنده دو الی ۳ بار استفاده شده است.

۲هندسفری

ایسوس جزو برندهایی است که قیمت هندسفری‌های اصلش سر به فلک نمی‌کشد. مثلا در دیوار هندزفری آکبند ایسوس مدل POST-ZEN2 که در سطح بهترین هندسفری‌های ایسوس قرار می‌گیرد، ۷۰ هزار تومان ارزش‌گذاری شده است. فروشنده می‌گوید قیمت واقعی آن ۸۷ هزار تومان است.

همچنین یکی از مدل‌های دیگر هندزفری ایسوس در دیوار که به ادعای فروشنده در حد نو است، به قیمت ۳۰ هزار تومان به فروش می‌رسد.

۳تاچ و ال سی دی

البته پیش از معرفی تاچ و ال سی دی بهتر است به نصب گلس باکیفیت بر روی تلفن همراهتان اقدام کنید. هر چند بعضی مدل‌های ایسوس از قبیل زنفون ۳ به گلس بادوام کارخانه‌ای مجهز هستند. با این حال اگر خدایی نکرده مجبور به تعویض تاچ و ال سی دی شدید، خیلی نگران نباشید. ایسوس در مقایسه با دیگر برندهای موبایل مانند سامسونگ، ال سی دی چندان گران قیمتی ندارد. مثلا در سایت دیوار تاچ و ال سی دی ایسوس زنفون سلفی ۴۶۰ هزار تومان قیمت‌گذاری شده است. در مورد دیگری ال سی دی ایسوس پدفون ۲ به قیمت ۳۵۰ هزار تومان به فروش می‌رسد.

شاید خیلی از شما گمان می‌کردید در سایت دیوار می‌توانید نهایتا اسمارت فون‌های آکبند یا دست دوم پیدا کنید، اما همانطور که دیدید در کنار آگهی‌های فروش گوشی موبایل کارکرده ایسوس، اکسسوری‌های این برند نیز با قیمتی کمتر از بازار نیز به حراج گذاشته شده است.

منبع : ویرلن

/ پایان رپورتاژ

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و انزل وب هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.

اشتراک گذاری
لینک کوتاه
برچسب ها

حمایت مالی

اگر از مطلب منتشر شده رضایت دارید، می توانید جهت حمایت انزل وب و ادامه روند انتشار محتوا در صفحه حمایت مالی ما در زرین پال یا ریمیت مبلغ دلخواه مد نظر خود را پرداخت و ارسال کنید. از همراهی شما صمیمانه سپاسگزاریم.

مطالب مرتبط

نظرات