سرویس های استعلام و مقایسه قیمت بیمه شخص ثالث و بدنه ماشین

۵ سرویس برتر استعلام و مقایسه قیمت بیمه شخص ثالث و بدنه ماشین

امروزه با پیشرفت فناوری، اکثر کار ها را می توانید به صورت آنلاین انجام دهید. مقایسه بیمه هم جزو این دسته است و مدتی است که در ایران شما می توانید انواع بیمه های مورد نظر خود را به خصوص بیمه ثالث و بدنه ماشین را به صورت آنلاین مقایسه و حتی خرید کنید. قطعا سرویس های آنلاین می توانند مزایای بیشتری برای شما داشته باشند. امروز در انزل وب بهترین سرویس های استعلام و مقایسه قیمت بیمه شخص ثالث و بدنه ماشین را معرفی خواهیم کرد.

مقایسه قیمت بیمه بدنه و شخص ثالث خودرو به صورت آنلاین

Best Online Car Insurance Service in Iran

اگر قصد خرید و یا مقایسه بیمه های شخص ثالث و بدنه ماشین را داشته باشید، انتخاب بیمه از شرکت مناسب که قیمت خوب، پرداخت خسارت سریع، سطح توانگری بالا (قدرت مالی شرکت برای پوشش ریسک های پذیرفته شده) و ویژگی های مناسب را ارائه دهد به یک موضوع مهم تبدیل می شود. با توجه به شرکت های مختلف بیمه، مراجعه به شعبه و مقایسه کار راحتی به نظر نمی رسد و با سرچ در اینترنت هم سرویس های مختلفی را می بینید که هر کدام ویژگی های مختلفی دارند. البته با وجود قیمت مصوب، قیمت های شرکت ها معمولا در یک سطح است و ممکن است در حد کمی اختلاف داشته باشند که باید در کنار سایر ویژگی ها بررسی شود. در ادامه سرویس های مناسب در زمینه مقایسه قیمت بیمه شخص ثالث و بدنه ایران ، دانا ، آسیا و.. را به شما معرفی می کنیم. هدف ما فقط بررسی سیستم استعلام و مقایسه بیمه آنلاین میباشد و برای خرید آنلاین از این سرویس ها حتما بررسی مجوزهای لازم سرویس مدنظر را انجام دهید.

مقایسه قیمت بیمه بدنه خودرو و.. بیمیتو

مقایسه قیمت بیمه بدنه خودرو و.. بیمیتو

یکی از سرویس هایی که می توانید برای مقایسه بیمه ها استفاده کنید، سرویس بیمیتو است. در این سایت استعلام بیمه ماشین، شما می توانید بیمه های شخص ثالث و بدنه ماشین و همچنین سایر بیمه ها را مقایسه کنید. پس از ورود به سایت محیط کاربری خوب و مناسبی را مشاهده می کنید که استفاده از آن ساده به نظر می رسد. در مرکز صفحه لیست بیمه های مختلف را می بینید که باید بیمه ثالث (یا بدنه) را انتخاب کنید. پس از آن باید اطلاعات لازم مانند نوع خودرو، مدل و.. را وارد کنید.

مقایسه قیمت بیمه بدنه خودرو و.. بیمیتو

سوالات مورد نیاز مرحله به مرحله پرسیده می شود و در صورت نیازی می توانید مجدد به مراحل قبلی برگشته و آن ها را اصلاح کنید. پس از تکمیل اطلاعات به صفحه مقایسه منتقل می شوید که یک راهنما هم دارد تا شما را بیشتر با محیط آشنا کند. شما می توانید بیمه های مختلف را از لحاظ قیمت، سطح توانگری، تعداد شعبه خسارت، رضایت کاربران و زمان پاسخگویی به شکایات بررسی کنید. برای آشنایی با هر شاخص هم توضیح مختصری برای آن قرار داده شده است که مفید می باشد.

مقایسه قیمت بیمه بدنه خودرو و.. بیمیتو

نقطه ضعفی که در اینجا احساس می شود، عدم وجود توضیحات بیشتر است و نیاز به داشتن اطلاعات بیشتر مانند مبلغ پایه بیمه ماشین، تخفیف های اعمال شده عدم خسارت یا شرکت و.. در کنار اطلاعات شرکت حس می شود. همچنین می توان به مشکل عدم وجود فیلتر های مختلف مقایسه و ترتیب نمایش شرکت ها هم اشاره کرد (فقط ترتیب نمایش بر اساس قیمت صعودی یا نزولی وجود دارد).

مقایسه قیمت بیمه بدنه خودرو و.. بیمیتو

همچنین اگر حال خرید خودرو هستید، پیشهاد می کنیم مطلب ۲ روش استعلام پلاک خودرو صفر، فک پلاک و.. را مطالعه نمایید.

سامانه استعلام و مقایسه نرخ بیمه ماشین ازکی

سامانه استعلام و مقایسه بیمه ماشین ازکی

سرویس بعدی ازکی است. از ویژگی های مثبت این سرویس، امکان مقایسه دو بیمه مختلف از لحاظ مختلف در یک زمینه بیمه ای است که کاربردی و مفید خواهد بود.

سامانه استعلام و مقایسه بیمه ماشین ازکی

محیط کاربری این سایت هم خوب است و بعد از انتخاب بیمه ثالث، باید اطلاعات خودرو خود را در یک صفحه انتخاب و وارد کنید. در این لیست ها خودرو های پرتیراژ مانند پراید و پژو و.. مانند سرویس قبلی در صدر لیست است. پس از تکمیل اطلاعات به صفحه مقایسه منتقل می شوید.

سامانه استعلام و مقایسه بیمه ماشین ازکی

در صفحه مقایسه، بیمه های مختلف در نگاه اول فقط از نظر قیمت مقایسه می شوند که نشانگر تمرکز این سایت روی قیمت بیمه است. اما نقطه ضعفی که در این قسمت از سرویس دیده می شود، عدم امکان مقایسه تعدادی از بیمه ها در یک صفحه است و به دلیل وجود آیکن لیست بزرگ شما باید از بالا تا پایین اسکرول کنید که مناسب به نظر نمی رسد.

سامانه استعلام و مقایسه بیمه ماشین ازکی

بعد از انتخاب شرکت مورد نظر، با کلیک روی اطلاعات بیشتر، اطلاعاتی راجب سهم فروش، سهم بازار و تعداد نیرو و.. داده می شود که تمرکزش روی معرفی شرکت است. نقطه ضعف دیگر این سرویس کمبود برخی از اطلاعات در مورد خود بیمه و همچنین عدم وجود فیلتر و.. مناسب است و شما تنها بیوگرافی شرکت را خواهید دید. البته وجود بیوگرافی کامل خود شرکت یک مزیت محسوب می شود که در کنار وجود اطلاعات بیشتر در مورد بیمه، می توانست مناسب تر باشد.

سامانه استعلام و مقایسه بیمه ماشین ازکی

سیستم استعلام و مقایسه بیمه خودرو آنلاین بیمه بازار

سیستم استعلام و مقایسه بیمه خودرو آنلاین بیمه بازار

سرویس بیمه بازار دیگر گزینه شما برای مقایسه قیمت بیمه شخص ثالث شرکت های مختلف است. محیط کاربری وبسایت خوب و ساده به نظر می رسد. در این سرویس هم پس از انتخاب بیمه ثالث یا بدنه، باید مشخصات را در همان صفحه از لیست های موجود انتخاب کنید. لیست های خودرو ها بر اساس حروف الفبا تنظیم شده است و برای پیدا کردن ماشین خود باید به دنبال شرکت آن بر اساس حروف الفبا اسکرول کنید.

برای قیمت بیمه بدنه ایران برای پراید و.. باید گزینه بدنه خودرو را انتخاب کنید.

سیستم استعلام و مقایسه بیمه خودرو آنلاین بیمه بازار

در صفحه باز شده برای مقایسه بیمه های مختلف بر اساس خودرو شما، محیط مناسبی برای مقایسه می بینیم. در ابتدا شرکت ها بر اساس قیمت نشان داده می شوند که می توانید چنیش آن ها را بر اساس خطی و مربعی بودن، در کنار هم قرار دهید. با کلیک روی اطلاعات بیشتر، مبلغ پایه بیمه، تخفیف بیمه، رضایت مشتری و سایر اطلاعات مربوط به شرکت نشان داده می شود تا هم راجب خود بیمه و هم شرکت اطلاعاتی کسب کنید.

سیستم استعلام و مقایسه بیمه خودرو آنلاین بیمه بازار

اما قضیه به همین جا ختم نمی شود. شما می توانید با فعال کردن گزینه مقایسه، به صورت جز به جز دو یا چند بیمه را در یک صفحه در کنار هم مقایسه کنید. همچنین قابلیت فیلتر کردن بر اساس نام شرکت و مرتب سازی لیست بر اساس قیمت، سطح توانگری، امتیاز مشتری و.. قرار داده شده است تا به هر شکلی که تمایل دارید، مقایسه را پیش ببرید. یکی از نقاط ضعف این سرویس، کمی کندی استفاده از ابزار های مختلف است که جای طراحی بهتری را دارد. همچنین نیاز به افزودن اطلاعات بیشتر در مورد شرکت ها و معرفی بیشتر آن ها هم احساس می شود.

سیستم استعلام و مقایسه بیمه خودرو آنلاین بیمه بازار

همچنین برای استفاده از سایر سیستم های آنلاین مشابه، مطالعه مطلب ۶ روش گرفتن خلافی خودرو هم می تواند برای شما کاربردی و مفید باشد.

مقایسه نرخ بیمه بدنه و شخص ثالث آنلاین با سرویس بیمه دات کام

مقایسه بیمه آنلاین با سرویس بیمه دات کام

سرویس بیمه دات کام هم در زمینه مقایسه انواع بیمه و یافتن قیمت بیمه شخص ثالث فعالیت می کند. محیط سایت هم خوب است و پس از انتخاب بیمه ثالث و مشخصات ماشین، به بخش مقایسه وارد می شوید. (این سرویس امکان مقایسه بیمه بدنه را ندارد)

مقایسه بیمه آنلاین با سرویس بیمه دات کام

در صفحه مقایسه می توانید اکثر شرکت ها را در لیست خطی با نشان دادن قیمت ببینید که برای مقایسه خوب است. اما تنها اطلاعاتی که شما مشاهده می کنید، فقط قیمت است. در کنار قیمت پوشش مالی، جانی و حوادث راننده هم برای هر بیمه نشان داده می شود که با وجود انتخاب آن در منوی کناری و بودن در حالت پیشفرض، نیازی به آن نیست.

مقایسه بیمه آنلاین با سرویس بیمه دات کام

امکان فیلتر کردن بر اساس نام شرکت هم وجود دارد و ترتیب نمایش را می توانید بر اساس هر کدام از شاخص ها به صورت نزولی و صعودی مرتب کنید اما قطعا نقطه ضعف بزرگ این سرویس، عدم وجود هر اطلاعاتی از بیمه و یا خود شرکت است و مقایسه فقط بر اساس قیمت صورت می پذیرد که نسبت به رقبا کم است.

مقایسه آنلاین بیمه ثالث و بدنه ماشین با بیمیلاین

مقایسه آنلاین بیمه ثالث ماشین با بیمیلاین

محیط کاربری بیمیلاین پویا تر جلوه می دهد. برای محاسبه نرخ بیمه شخص ثالث در صفحه اول باید بیمه ثالث را انتخاب کنید که پس از آن باید قسمتی اطلاعات را وارد کنید و به مرحله بعد بروید تا سایر اطلاعات مورد نیاز مثل مد ماشین صفر یا کارکرده خود را انتخاب کنید.

مقایسه آنلاین بیمه ثالث ماشین با بیمیلاین

در صفحه مقایسه، شرکت ها را از لحاظ قیمت، سطح توانگری، تعداد شعبه و رضایت از قیمت را مشاهده می کنید. می توانید حالت مرتب سازی را بر اساس قیمت، سطح توانگر و سطح رضایت قرار دهید.

مقایسه آنلاین بیمه ثالث ماشین با بیمیلاین

در این سرویس هم نقطه ضعف بزرگ، عدم وجود اطلاعات بیشتر در مورد بیمه و شرکت بیمه کننده است که نسبت به سایر سرویس ها ناقص به نظر می رسد.

در پایان اگر قصد خرید خودرو جدید دسته دوم و بیمه کردن آن را دارید، مطالعه مطلب آموزش نکات مهم و راهنمای خرید ماشین دسته دوم را فراموش نکنید.

نظرات و پیشنهادات شما؟

در مطلب امروز بهترین سرویس های مقایسه بیمه آنلاین در ایران را بررسی کردیم. هدف ما فقط بررسی سرویس مقایسه این سایت ها بود. شما کدام سرویس را برای مقایسه انتخاب کردید و آیا از آن راضی هستید و اطلاعات مورد نیاز را کسب کردید؟ می توانید نظرات، پیشنهادات و تجربیات خود در این زمینه را در دیدگاه این پست با ما به اشتراک بگذارید.

حمایت مالی

اگر از مطلب منتشر شده رضایت دارید، می توانید جهت حمایت انزل وب و ادامه روند انتشار محتوا در صفحه حمایت مالی ما در زرین پال یا ریمیت مبلغ دلخواه مد نظر خود را پرداخت و ارسال کنید. از همراهی شما صمیمانه سپاسگزاریم.

مطالب مرتبط

پیدا کردن کدپستی از روی آدرس و نقشه در چند قدم ساده (پیدا کردن کدپستی فراموش شده)
پیدا کردن کدپستی از روی آدرس و نقشه در چند قدم ساده (پیدا کردن کدپستی فراموش شده)
راهنما با جزئیات برای استعلام وضعیت سند خودرو
راهنما با جزئیات برای استعلام وضعیت سند خودرو
4 ترفند استعلام شماره سیم کارت های به نام شما در ایرانسل
۴ ترفند استعلام شماره سیم کارت های به نام شما در ایرانسل
آموزش 5 روش استعلام تعداد سیم کارت ایرانسل ، همراه اول ، رایتل و..
آموزش ۵ روش استعلام تعداد سیم کارت ایرانسل ، همراه اول ، رایتل و..

نظرات

  • احمد says:

    به نظرم سایت “یوبیم” “دات ای ار” هم باید اشاره میشد من خرید کردم و راضی بودم با اینکه تو شهرستان بودم بیمه ثالث خریدم ازش

  • فهیمه says:

    سلام بسیار عالی بود