بهترین های فید خوان اندروید

معرفی ۱۰ تا از بهترین برنامه های فید خوان اندروید

فید RSS در حال حاضر به محبوبیت زمان های قبل تر نیست و از آن کمتر از گذشته استفاده می شود. با اینحال برای بروز شدن شما و اطلاع از آخرین اخبار بسیار مناسب هستند. از آنجایی که خیلی از کاربران قصد استفاده از RSS برای اطلاع از آخرین مطالب سرویس و سایت ها در گوشی اندرویدی خود را دارند، امروز در انزل وب بهترین برنامه های خبر خوان یا همان فید خوان اندروید را به شما معرفی خواهیم کرد.

دانلود بهترین برنامه خبرخوان برای اندروید

Best RSS Readers Apps for Android

RSS feed قسمتی از یک وب سایت است که به شما اجازه می دهد به راحتی و به صورت یکجا مطالب جدید سایت یا سایت ها را بدون هر چیز اضافه ای ببینید. این مطالب توسط برنامه های RSS Readers مشاهده می شوند. ما قبلا در انزل وب روش مشاهده و دریافت فید در تلگرام را هم آموزش داده بودیم که این بار روش استفاده از برنامه برای خواندن فید در اندروید را بررسی می کنیم.

دانلود برنامه فید خوان اندروید Feedly

بعد از زمانی که فعالیت Google Reader متوقف شد، برنامه Feedly به محبوب ترین فید خوان اندروید موجود تبدیل شد. علت این محبوبیت، سادگی به همراه طیف گسترده ای از ویژگی ها است. شما در این برنامه می توانید به راحتی با سرچ کردن، وبلاگ و وبسایت و حتی کانال یوتیوب را در برنامه خود داشته باشید. با فعال کردن حالت Distraction-Free هم می توانید بدون نمایش تبلیغ و.. وبسایت ها محتوا را بخوانید.

دانلود برنامه فید خوان اندروید Feedly

جا به جایی بین فید ها با حرکات دست ممکن است و با چند دقیقه کار کردن با آن آشنا می شوید. همچنین این برنامه یک نسخه گروهی برای کار های تیمی هم دارد.

همچنین اگر با فایل پی دی اف هم در گوشی سر و کار زیادی دارید، مطلب معرفی بهترین برنامه های پی دی اف خوان اندروید را هم مطالعه نمایید.

دانلود RSS Reader اندروید Inoreader

برنامه Inoreader را می توان دیگر برنامه فید خوان اندروید خوب معرفی کرد. در این برنامه می توانید با انتخاب گروه های مورد علاقه خود شروع کنید.

دانلود RSS Reader اندروید Inoreader

این اپلیکشن خیلی پر زرق و برق نیست ولی ویژگی های کاملی دارد. به طور مثال در برخی از فید خوان ها فید کوتاه شده و نمی توانید متن کامل آن را ببینید ولی در این برنامه قادر خواهید بود متن کامل را به صورت صحیح ببینید. اگر حدود ۵۰ تا ۱۰۰ اشتراک فید دارید، روی استفاده از این برنامه حساب کنید.

برنامه خبر خوان اندروید Palabre

برنامه اندروید Palabre ویژگی ها و سفارشی سازی های مختلفی را برای کاربران خود فراهم کرده است. این برنامه محدود به سایت ها و بلاگ ها نیست بلکه می توانید تایم لاین توییتر، فلیکر و.. را نیز به آن اضافه کنید. شما می توانید در این برنامه ظاهر فید های خود را با تم های مختلف سفارشی کنید.

برنامه خبر خوان اندروید Palabre

بخش Reading در این برنامه به طور خاص از وجود تبلیغات و موارد حواس پرت کن در وب گردی پاک است. همچنین شما می توانید نمایش مقاله در حالت اصلی را انتخاب کنید. همینطور امکان استفاده از Text-to-speech هم وجود دارد و قابل ذکر است که این برنامه History هم دارد که ممکن است برای شما مفید و کاربردی باشد.

بهترین اپلیکشن خبری اندروید NewsTab

در حالی که برنامه NewsTab جدید است، کار خود را به خوبی انجام می دهد. از نطر طراحی این برنامه را می توان به عنوان بهترین فید خوان اندروید معرفی کرد زیرا از رابط کاربری شیک و تمیزی استفاده می کند. روی ناوبری برنامه هم به خوبی کار شده است. وجود امکاناتی مانند دسته بندی کردن و جستجو مطالب بسیار به شما کمک خواهد کرد.

بهترین اپلیکشن خبری اندروید NewsTab

علاوه بر ساده شدن مقاله در این برنامه، امکان سفارشی سازی فونت، رنگ و اندازه فید ها به شکل دلخواه وجود دارد. همینطور قابل ذکر است این برنامه حالت آفلاین هم دارد که می توانید محتوا را به صورت آفلاین بررسی کنید که با استفاده از آن می توانید در زمان هایی که اینترنت ندارید هم شروع به خواندن فید های انتخابی از قبل دانلود شده کنید.

دانلود بهترین فید خوان اندروید RSS Reader

اگر دنبال فید خوان سبک و کم حجم اندروید هستید، می توانید RSS Reader را امتحان کنید. با وجود حجم کم این برنامه، اکثر ویژگی های مورد نیاز در برنامه بارگذاری شده است. رابط کاربری نیز کاملا قابل تنظیم است و می توانید طرح فید ها را تغییر دهید و آن ها را بر اساس قدیمی ترین و یا مورد علاقه ترین مرتب سازی کنید.

دانلود بهترین فید خوان اندروید RSS Reader

شما همچنین می توانید یک ویجت از برنامه را در صفحه اصلی داشته باشید که مطالب جدید را به صورت یک شمارنده نشان می دهد. امکان ناوبری با تاچ های مختلف هم وجود دارد.

خبر خوان RSS اندروید Flipboard

خبر خوان RSS اندروید Flipboard

برنامه Flipboard هم رابط کاربری مناسبی دارد. این برنامه کار جمع آوری خبر را به خوبی انجام می دهد با اینحال ویژگی های زیادی ندارد و برای افرادی که فقط قصد خواندن مطالب و اخبار جدید را دارند می تواند مناسب باشد.

اپلیکشن خبری اندروید Flym News Reader

اپلیکشن خبری اندروید Flym News Reader

Flym News Reader هم برنامه ای جدید است که رابط کاربری مدرن تر همراه با تم های مختلف دارد. امکان خواندن آفلاین، وجود ویجت، امکان جستجو و.. از ویژگی های این برنامه است. قابل ذکر است که این برنامه متن باز (Open Source) می باشد.

اگر از افراد اهل کتاب هم هستید، مطالعه مطلب معرفی بهترین برنامه های کتابخوان فارسی و انگلیسی اندروید می تواند برای شما مفید و کاربردی باشد.

برنامه خبر خوان RSS گوشی News360

برنامه خبر خوان گوشی News360

ابزار News360 تمرکز روی اخبار دارد و با دیدن فید های می توانید بازخورد خود را هم اعلام کنید. این برنامه رایگان بوده اما تبلیغاتی را هم نشان می دهد.

اپلیکشن فید خوان اندروید Read – Simple RSS reader

اپلیکشن فید خوان اندروید Read - Simple RSS reader

نسبت به سن برنامه Read – Simple RSS reader امکانات مناسبی وجود دارد که احتمالا در آپدیت های بعدی باید به آن افزوده شود. این برنامه منو های ساده ای دارد و از پادکست هم پشتیبانی می کند.

دانلود برنامه پادکست و خبرخوان اندروید Podcast Addict

دانلود برنامه اندروید Podcast Addict

برنامه Podcast Addict دو کار انجام می دهد و آن ابتدا استفاده از پادکست و سپس پشتیبانی از RSS است. اگر شما به پادکست ها علاقه زیادی دارید و خواهان این هستید که با یک برنامه به فید و پادکست خود برسید، می توانید از این برنامه استفاده کنید. پشتیانی از Android Wear، Android Auto و.. از ویژگی های این برنامه رایگان است. در نسخه حرفه ای این برنامه تبلیغات حذف می شوند.

در پایان اگر هم به دنبال ابزاری برای فهمیدن تغییرات سایت محبوب خود مثل قیمت، تصاویر جدید و.. هستید، مطالعه مطلب ۹ ابزار کاربردی برای نظارت و فهمیدن تغییرات اطلاعات و محتوا سایت ها را فراموش نکنید.

نظرات و پیشنهادات شما؟

در مطلب امروز بهترین فید خوان یا خبر خوان اندروید را معرفی کردیم. شما کدام برنامه را برای استفاده، انتخاب کردید؟ می توانید نظرات، پیشنهادات و تجربیات خود در زمینه بهترین RSS خوان را در دیدگاه این پست با ما به اشتراک بگذارید.

حمایت مالی

اگر از مطلب منتشر شده رضایت دارید، می توانید جهت حمایت انزل وب و ادامه روند انتشار محتوا در صفحه حمایت مالی ما در زرین پال یا ریمیت مبلغ دلخواه مد نظر خود را پرداخت و ارسال کنید. از همراهی شما صمیمانه سپاسگزاریم.

مطالب مرتبط

آموزش 2 روش دریافت آخرین اخبار سایت ها و صفحات در تلگرام از طریق فید یا RSS
۲ روش دریافت آخرین اخبار سایت ها و صفحات در تلگرام از طریق فید RSS
فهمیدن تغییرات محتوای سایت ها
۹ ابزار کاربردی برای نظارت و فهمیدن تغییرات اطلاعات و محتوا سایت ها
انزل وب
مصاحبه با آقای دیو وینر، مبدع RSS
انزل وب
معرفی وبسایت های جالب و کاربردی – شماره۲۰

نظرات