اکسل را به صورت حرفه ای و کاملا رایگان بیاموزید

اکسل را به صورت حرفه ای و کاملا رایگان بیاموزید [رپورتاژ آگهی]

اکسل یکی از مهارت های پنچ گانه نرم افزارهای کامپیوتر است که در تمام ادارات، ارگان ها و شرکت های مختلف مورد استفاده قرار می گیرد. بر خلاف ورد و یا پاور پوینت که تنها کاربردهای محدودی مانند انواع تایپ و ساخت پاورهای ارائه را در اختیار شما قرار می دهند، نرم افزار اکسل دنیایی از امکانات را مانند انجام محاسبات پیچیده مهندسی، تهیه بانک داده، ساخت و صدور فاکتور ، انبارداری و غیره را در اختیار کاربران خود قرار داده تا از آن در موارد مختلفی از جمله آمار، مهندسی، فروشگاهی، اداری و غیره استفاده کنند. تعداد زیادی آموزش اکسل را می توانید در فضای اینترنت پیدا کنید که تنها به بیان نکات ساده و ابتدایی اکسل بسنده کرده اند اما مطمئن باشید دنیای این نرم افزار بسیار پیشرفته تر از این کاربردهای ساده است!

کاربردهای تخصصی اکسل:

همانطور که گفتیم دانش خود را از اکسل محدود به ورود اعداد به سلول های نرم افزار و انجام محاسبات ساده ریاضی نکنید! شما می توانید در این نرم افزار کارهای حسابداری تخصصی و مهمی را انجام دهید. آموزش حسابداری با اکسل یکی از پرکاربردترین آموزش هایی است که به عنوان یک حسابدار می توانید یاد بگیرید و از آن استفاده کنید. می توانید تمام محاسبات  توابع حسابداری مورد نیاز خود از جمله محاسبه نرخ بهره، محاسبه نرخ بازده سرمایه گذاری های داخلی و خارجی، محاسبه هزینه های مختلف استهلاک، اقساط مختلف مربوط به وام های مختلف، محاسبه ارزش سرمایه گذاری های فعلی و آتی، محاسبات مربوط به اوراق بهادار و صدها مساله تخصصی حسابداری دیگر را با کمک این نرم افزار انجام دهید. آموزش رایگان اکسل در حسابداری را می توانید در سایت های معتبر پیدا کرده و بدون نیاز به پرداخت هزینه اضافی کاربرد اکسل در حسابداری را به طور کامل بیاموزید.

از دیگر کاربردهای این نرم افزار، ساخت دفترچه تلفن در اکسل است که برای مدیران پرمشغله می تواند بسیار کاربردی و مفید باشد. در دفترچه تلفن اکسل می توانید برای هر شخص تا ۱۰ شماره را ذخیره کنید، برای هر فرد عکس و آدرس پستی تعیین کنید، مخاطبان خود را بر اساس نیازمندی های خود گروه بندی کنید، به صورت بسیار پیشرفته بین هزاران مخاطب جست و جو کرده و با استفاده از مودم شماره گیری کنید، ایمیل ارسال کنید، لیست مخاطبان خاص داشته باشید و صدها کار منحصر به فرد و جذاب دیگر که شاید به هیچ عنوان نمی دانستید نرم افزار اکسل توانایی انجام آن را دارد. بهتر است برای صرفه جویی در مسائل اقتصادی دنبال سایت های آموزش رایگان اکسل و آموزش ساخت دفترچه تلفن در اکسل باشید تا قدم به قدم و به شکل حرفه ای شما را راهنمایی کنند.

آموزش رایگان اکسل

استفاده در انبارداری های بزرگ و تولید و صدور فاکتور از دیگر کاربردهای این نرم افزار است که بدون اغراق می توان گفت در سیستم محاسباتی تمام انبارهای بزرگ و کوچک مورد استفاده قرار گرفته است. با استفاده از این نرم افزار می توانید به طور حرفه ای و در عین حال ساده از موجودی انبار مطلع شوید، رسید و حواله صادر و ثبت کنید، کاردکس کالا را انجام دهید، فاکتورهای فروش و خرید کاملا حرفه ای تنظیم کنید و به طور خلاصه تمام مواردی که ممکن است در انبارداری با آن مواجه شوید را می توانید به صورت کاملا حرفه ای به وسیله اکسل انجام دهید. نرم افزار انبارداری اکسل را نیز می توانید به راحتی از سایت های آموزش رایگان اکسل دانلود کرده و یاد بگیرید. سون ریپلای https://7reply.com یکی از بهترین سایت هایی است که می توانید از آن برای آموزش رایگان اکسل به صورت حرفه ای استفاده کنید.

اکسل

آموزش رایگان اکسل به صورت کاملا حرفه ای:

سون ریپلای https://7reply.com یکی از معتبرترین و بهترین سایت های آموزش رایگان اکسل به صورت حرفه ای است که تنها به آموزش مقدماتی و محاسبات ساده اکسل اکتفا نکرده است. با مراجعه به این سایت می توانید دوره های رایگان آموزش اکسل و مهارت های مختلف از جمله ساخت دفترچه تلفن، حسابداری در اکسل، ساخت و صدور فاکتور، سیستم انبارداری با اکسل و ده ها نکته کاربردی و مهم در اکسل را به صورت کاملا رایگان دانلود کرده و مانند یک کلاس حرفه ای به صورت قدم به قدم اکسل را به صورت حرفه ای بیاموزید.

سون ریپلای

سایر خدمات سون ریپلای:

طراحی انواع سایت از جمله سایت های فروشگاهی، دانلود و نصب افزونه های مختلف وردپرس و طراحی قالب های ووکامرس از جمله پرکاربردترین جنبه های دنیای اینترنت و دیجیتال است که با یادگیری آن ها می توانید مشغول به کار شده و درآمد زایی کنید. دوره های مختلفی برای آموزش نکات فوق به صورت حضوری و آنلاین برگزار می شود که نه تنها از کیفیت بسیار بالایی برخوردار نیستند بلکه هزینه های گزافی نیز برای ثبت نام دارند. شما در سایت سون ریپلای https://7reply.com علاوه بر آموزش رایگان اکسل می توانید با صرف هزینه هایی بسیار کم تر از دیگر دوره های آنلاین و حضوری تمام نکات مربوط به طراحی سایت و قالب های ووکامرس را به صورت قدم به قدم و حرفه ای بیاموزید. مطمئن باشید با یادگیری حرفه ای اکسل و طراحی سایت می توانید تا حد زیادی به شغل مورد علاقه خود نزدیک شوید.

/ پایان رپورتاژ

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و انزل وب هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.

اشتراک گذاری
لینک کوتاه
برچسب ها

حمایت مالی

اگر از مطلب منتشر شده رضایت دارید، می توانید جهت حمایت انزل وب و ادامه روند انتشار محتوا در صفحه حمایت مالی ما در زرین پال یا ریمیت مبلغ دلخواه مد نظر خود را پرداخت و ارسال کنید. از همراهی شما صمیمانه سپاسگزاریم.

مطالب مرتبط

نظرات