معرفی تکنولوژی بادی ترک در کلینیک خواب داتیس

معرفی تکنولوژی بادی ترک در کلینیک خواب داتیس [رپورتاژ آگهی]

امروز در این مقاله قصد داریم شما را با تشک خوشخواب دارای تکنولوژی بادی تِرَک (BodiTrak) آشنا کنیم. این تشک در طول زمانی که فرد بر روی آن خوابیده، فشار وارده بر بدن شخص را توسط تجهیزات خود ثبت می‌کند. این تشک هم برای سالمندان و هم افراد جوان سالم کاربرد دارد. سالمندان با استفاده از این تشک می‌توانند هزینه نگهداری و پرستاری خود را کاهش دهند.

معرفی تکنولوژی بادی ترک در کلینیک خواب داتیس

توجه: پس از خواندن تمام فواید و مزایای تشک خوشخواب با تکنولوژی بادی ترک در پاراگراف آخر این مقاله به شما خواهیم گفت که در کجای ایران چنین تکنولوژی پیشرفته‌ای وجود دارد. همراه ما باشید.

سیستم بادی ترک برای رویارویی با دو مسئله‌ای که افراد هر روزه با آن روبرو می‌شوند طراحی‌شده است. ۱. صدمات ناشی از فشار وارده بر بدن ۲. افتادن فرد از روی تخت.

این خوشخواب رابطه کاربری آسانی دارد و انعطاف‌پذیری بالینی آن سبب می‌شود که بتوانید سیستم این تشک خوشخواب را بر اساس نیازهای شخصی بدن خودتان تنظیم کنید.

مزایای سیستم خوش‌خواب بادی ترک

 مزایای سیستم خوش‌خواب بادی ترک

  • سریع، انعطاف‌پذیر با خاصیت مانیتورینگ می‌تواند اطلاعات صحیح پزشکی را برای سلامتی شما تأمین کند.
  • این خوشخواب با بررسی بدن شما نُقاطی که در آن‌ها فشار زیاد بوده و احتمال ایجاد مشکل پزشکی موجود باشد را شناسایی می‌کند و پزشک بر این اساس می‌تواند به شما کمک کند.
  • این تشک خوشخواب دارای تایمر است. خوشخواب بادی ترک بر اساس زمانی که می‌گذرد به شما هشدار می‌دهد که زمان غِلت زدن است. این ویژگی می‌تواند بر سلامت سالمندان تأثیر بسزایی داشته باشد.
  • خوش‌خواب بادی ترک بیشتر از تمامی خوشخواب‌ها از بدن شما پشتیبانی می‌کند و آن را در بهترین حالت ممکن بر روی سطح خود نگه می‌دارد.
  • این تشک خوشخواب به پرستار سالمندان اجازه می‌دهد با دقت بیشتری به مراقبت از این افراد بپردازند.

جلوگیری از افتادن فرد از روی تخت

  • سیستم این خوش‌خواب عادات خوابیدن فرد را شناسایی می‌کند و همچنین حاشیه‌های تشک را می‌شناسد. اگر شخص از این نواحی عبور کند احتمال سقوط فرد را می‌دهد و با هشدار دادن باعث هشیاری خود فرد یا جلب نظر پرستار می‌شود.
  • همچنین این خوشخواب می‌تواند به موبایل افراد پیغام خطر بفرستد.
  • حساسیت سیستم هشدار دهی خوشخواب قابل تنظیم است. بر اساس ویژگی‌های بدنی فرد و مقدار حرکت شخص می‌توان حساسیت هشدار تشک خوشخواب را شخصی‌سازی کرد.
  • طول زمان هشدار دادن تشک را هم می‌توانید تنظیم کنید.

بررسی فشار وارده بر بدن با تکنولوژی خوشخواب بادی ترک

تکنولوژی هوشمند و سیستم پیشرفته خوش‌خواب بادی ترک می‌تواند به شما در کاهش هزینه‌های نگهداری از سالمند کمک کند. همچنین این تشک خوشخواب با بررسی فشار وارده بر تشک از سالمند شما مراقبت می‌کند. به پرستار سالمندان در نگهداری از این گروه حساس، کمک می‌کند. در کل این خوش‌خواب با بهره‌گیری از تکنولوژی، کلیات مراقبت از سالمند را بهبود می‌دهد.

بررسی فشار وارده بر بدن با تکنولوژی خوشخواب بادی ترک

بررسی فشار وارده بر بدن با تکنولوژی خوشخواب بادی ترک

کارایی مدرن

  • تشک بادی ترک در تمامی سطح خود دارای حس‌گر است و به هر ناحیه فشار وارد شود به سیستم می‌رود و ثبت می‌شود.
  • سیستم بررسی آن ۲۴ ساعته و بدون وقفه است.
  • تنظیمات این تشک خوشخواب بر اساس ویژگی‌های فیزیکی یک انسان قابل تنظیم است.
  • جمع‌آوری اطلاعات این تشک فرصتی برای تشخیص اندام‌های تحت خطر ایجاد می‌کند تا با جابجایی فرد از بالا رفتن ریسک تحلیل بدن سالمند جلوگیری کند.

نرم‌افزار بادی ترک

این نرم‌افزار به پرستاران و یا به صاحبان این نرم‌افزار این اجازه را می‌دهد که به شکل بهتری از افرادی که بر روی این تشک دراز کشیده‌اند مراقبت کنند و زمانی که در حال خوابیدن و استراحت‌اند بر بدنشان فشار زیادی وارد نشود و نیروی وارده بر بدن آن‌ها پخش شود. این خوش‌خواب جزء ابزارهایی است که راحتی فرد بیمار را افزایش می‌دهد. از وارد شدن فشار به بدن سالمند جلوگیری می‌کند و همچنین وضعیت بدن سالمندان را ردیابی می‌کند.

نرم‌افزار بادی ترک

صفحه‌ی فشارسنج : در این صفحه میزان فشار در کل سطح تشک را نشان می‌دهد. رنگ‌های گرم‌تر نشان‌دهنده‌ی سطوح دارای فشار بیشتر بر روی تشک‌اند درواقع به معنای فشار بیشتر بر روی آن اندام است. همچنین این صفحه میانگین فشار، بالاترین و پایین‌ترین فشارها و سایر اطلاعات مربوطه را هم نشان می‌دهد. صفحه‌ی فشارسنج با تغییر پوزیشن بیمار، تغییر فشار وارده بر وی را به شما نشان می‌دهد درنتیجه می‌توانید بفهمید که آیا تغییر مدل خوابیدن فرد به‌سلامت وی کمک کرده است یا باید به دنبال حالت بهتری بگردید. این تکنولوژی شرایط ارزیابی ۲۴ ساعته وضعیت انسان در خواب را به‌خوبی فراهم می‌کند.

صفحه‌ی فشارسنج

غلظت رنگ:  تکنولوژی خوشخواب بادی ترک جاهایی که ممکن است آسیب بافت براثر نیروی مخالف رخ دهد را پررنگ‌تر نشان می‌دهد. آسیب فشار مخالف، ممکن است هنگامی‌که فرد صاف دراز کشیده یا در حال تغییر وضعیت است، اتفاق بیفتد. رنگ‌های گرم نمایان‌گر تغییر سریع در فشاری که بر سطح پخش می‌شود هستند و احتمالاً این همان‌جایی است که پوست در بیشترین خطر آسیب شکاف موضعی است. تغییر سریع فشار در زمان تحت‌فشار بودن بافت به‌صورت عمودی یا افقی نشان داده می‌شود.

غلظت رنگ:

نشانگر ریسک: قسمت ریسک شامل یک الگوریتم بر پایه‌ی نمودار تخصصی است و نشانگر فشاری است که با گذر زمان به بافت بدن وارد می‌شود. ریسک نشان می‌دهد کجا ممکن است به پوست فشار وارد شود. این قسمت از تکنولوژی بادی ترک توجه را به قسمتی که ممکن است بیمار با فشار آسیب ببیند و دخالت نیاز باشد جلب می‌کند. مقدار خطر  برحسب mmHg/h محاسبه می‌شود. همیشه قبل از  جابه‌جا کردن بیمار مطمئن شوید ناحیه‌ی مربوطه سهواً دوباره در منطقه پرفشار قرار نگیرد.

سورپرایز ویژه:

این تکنولوژی فقط برای سالمندان نیست و فقط خارج از ایران هم نیست!

این پارچه هوشمند حس‌گرهایی دارد که زمان دراز کشیدن روی سطح آن، فشار واردشده را اندازه‌گیری می‌کند و آن را به نرم‌افزار می‌رساند. پس از تجزیه‌وتحلیل اطلاعات وارده، نواحی تحت‌فشار بدن را در صفحه‌ای نمایش می‌دهد و میزان فشار وارده را مشخص می‌کند. درنتیجه شما با اطلاعاتی واقعی در مورد فیزیک بدنی خودتان و الگو و مدل خوابیدنتان روبرو می‌شوید!! گروه تشک و کالای خواب داتیس برای اولین بار در ایران این حس‌گرهای هوشمند را تهیه‌کرده است و با به‌کارگیری آن در طراحی تشک‌های خود این امکان را برای مشتریان خود فراهم آورده تا با تعیین وقت قبلی و مراجعه به کلینیک خواب داتیس، تشکی کاملاً مطابق با آناتومی بدن آن شخص تولید کند و پاسخگوی سلامت خواب آنان باشد.

در پایان باید گفت که هرتشکی برای همه مناسب نیست. برای حفظ سلامتی خود از تکنولوژی روز دنیا استفاده کنید.

جهت نوبت دهی به شکل رایگان اینجا کلیک نمایید.

/ پایان رپورتاژ

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و انزل وب هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.

به این مطلب امتیاز دهید
اشتراک گذاری
لینک کوتاه
برچسب ها

مطالب مرتبط

نظرات