پروژه های افتر افکت و پریمیر را از ما بخواهید

پروژه های افتر افکت و پریمیر را از ما بخواهید [رپورتاژ آگهی]

افتر افکت و پریمیر از جمله قوی ترین و محبوب ترین نرم افزارهای ساخت موشن گرافیک، جلوه های بصری دیجیتال و ترکیب عناصر مختلف صوت و تصویر و تدوین فیلم هستند. جلوه های ویژه در بسیاری از فیلم های پر فروش و معتبر هالیوودی با استفاده از این دو نرم افزار پرکاربرد ساخته و طراحی شده اند. اگر در زمینه ساخت موشن گرافیک و دیگر برنامه های کاربردی افتر افکت و پریمیر حرفه ای شوید می توانید به راحتی در کارهای تبلیغاتی یا برنامه های آموزشی مختلف هنر خود را به نمایش بگذارید. در صورتی که برای پروژه های درسی یا کاری خود در زمان کوتاهی نیاز به پروژه کامل افتر افکت یا پروژه کامل پریمیر دارید نیز می توانید آن ها را از سایت های معتبر به صورت رایگان یا با پرداخت هزینه دانلود کنید.

کاربرد نرم افزار افتر افکت:

کاربرد نرم افزار افتر افکت:

افتر افکت از جمله نرم افزارهای پر کاربرد است که می توانید برای انجام تمامی موارد زیر از آن ها استفاده کنید:

می توانید موشن گرافیک های حرفه ای بسازید.

تیتراژ فیلم و یا تیزرهای تبلیغاتی تهیه کنید.

برای متن های مختلف افکت های مناسب و زیبا تهیه کنید.

اشکال متحرک دو بعدی و سه بعدی طراحی کنید.

برای تدوین ویدئو و تصاویر خود از افکت های مختلف استفاده کنید.

کاراکتر ها و لوکیشن های متحرکی به صورت کاملا هدایت شونده به وسیله کاربر بسازید.

برای صفحات وب مختلف انیمیشن طراحی کنید.

از چند دوربین همزمان برای جلوه های بصری سه بعدی استفاده کنید.

و صدها قابلیت دیگر که با یادگیری نرم افزار افتر افکت می توانید آن ها را انجام دهید. ممکن است شما زمان کافی برای یادگیری این نرم افزار نداشته باشید یا زمینه کاری شما تنها برای یک یا چند پروژه محدود نیاز به افتر افکت داشته باشد. دراین صورت می توانید در زمان کوتاهی از پروژه های کامل این نرم افزار در اینترنت استفاده کنید. سایت آموزشیpayavfx.com یکی از معتبرترین سایت های داخلی است که می توانید با مراجعه به آن ده ها پروژه کامل افتر افکت از مبتدی تا پیشرفته را در زمینه های مختلف با قیمتی بسیار مناسب دانلود کنید. تمام پروژه های این سایت به صورت فایل اجرایی بوده و کامل هستند. شما با مراجعه به این سایت همچنین می توانید از فایل های آموزشی رایگان افتر افکت نیز استفاده کنید.

نرم افزار پریمیر چیست و چه کاربردی دارد؟

نرم افزار پریمیر چیست و چه کاربردی دارد؟

نرم افزار پریمیر نیز از دیگر نرم افزارهای دیداری و شنیداری دیجیتال است که امکان تدوین انواع ویدئو و فیلم و طراحی و ساخت جلوه های ویژه را در اختیار شما قرار می دهد. با استفاده از این نرم افزار به راحتی می توانید به تبادل اطلاعات و فایل های صوتی و تصویری بین نرم افزارهای دیگری مانند افتر افکت و فتوشاپ بپردازید. از دیگر کاربردهای این نرم افزار می توان به امکان ویرایش فیلم های سه بعدی و HD، ساخت، ویرایش و یا ترکیب کلیپ های تصویری، ویرایش و درج صدای فیلم و زیرنویس و صدها کاربرد دیگر نام برد. برای یادگیری این نرم افزار نیز می توانید به سایت payavfx.com مراجعه کنید. با استفاده از آموزش های مختلف داده شده در این سایت می توانید در زمان بسیار کوتاهی به نرم افزار پریمیر مسلط شده و پروژه های بسیاری را انجام دهید. همچنین می توانید ده ها پروژه آماده پریمیر را رایگان یا با قیمت بسیار پایین دانلود کنید. برخلاف بسیاری از پروژه های نرم افزاری در سایت های دیگر، انواع پروژه آماده پریمیر در این سایت کاملا دقیق و اجرایی است. همچنین توضیحات هر پروژه به طور دقیق و مرحله به مرحله در آورده شده است.

آشنایی با سایت payavfx.com :

در سایت payavfx.com می توانید ده ها پروژه آماده افترافکت، پروژه آماده پریمیر، افکت صوتی، فوتیج، متریال، پروژه سینما فوردی و موزیک های زمینه لوگو بسیار متنوعی را دانلود کنید. از مزایای دانلود از این سایت همانطور که در بالا نیز اشاره شد آن است که تمام پروژه ها به صورت اجرایی و کامل هستند، توضیحات پروژه به صورت کامل برای شما فرستاده می شود و مهم تر از هر مساله دیگری هزینه بسیار کم تری نسبت به سایت های مشابه پرداخت خواهید کرد. در این سایت آموزشی همچنین می توانید شگردهای مختلف ساخت و تدوین فیلم و موشن گرافیک مانند روش های ساخت تیزرهای تبلیغاتی، اسلایدشو های مختلف، ساخت فیلم های سه بعدی، شبیه سازی صداهای مختلف طبیعی و مصنوعی، ساخت موشن گرافیک و غیره را در نرم افزارهای افتر افکت و پریمیر به طور گام به گام یاد بگیرید.

/ پایان رپورتاژ

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و انزل وب هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.

اشتراک گذاری
لینک کوتاه
برچسب ها

حمایت مالی

اگر از مطلب منتشر شده رضایت دارید، می توانید جهت حمایت انزل وب و ادامه روند انتشار محتوا در صفحه حمایت مالی ما در زرین پال یا ریمیت مبلغ دلخواه مد نظر خود را پرداخت و ارسال کنید. از همراهی شما صمیمانه سپاسگزاریم.

مطالب مرتبط

نظرات