فرستادن عکس ، آهنگ ، فیلم و.. به صورت فایل در واتس اپ

آموزش فرستادن عکس ، آهنگ ، فیلم و.. با کیفیت اصلی و به صورت فایل در واتس اپ

واتس اپ یکی از محبوب ترین پیام رسان ها در دنیای شبکه های اجتماعی است. WhatsApp در طی سالیان ویژگی ها و قابلیت های خود را بهبود و افزایش داده است. از طریق این برنامه میتوانید انواع عکس ها و فیلم ها را برای مخاطبان خود ارسال کنید. ولی شیوه کار واتس اپ به گونه ای است که تا حدودی از کیفیت عکس های ارسالی می کاهد تا سرعت کار را بیشتر کند. ولی این شاید مطلوب خیلی از کاربران آن نباشد. همچنین در واتساپ محدودیت فایل در ارسال فیلم و.. نیز وجود دارد. در این مطلب انزل وب می خواهیم به روش های رفع این محدودیت ها و همچنین نحوه ارسال فایل عکس با کیفیت اصلی در واتس اپ بپردازیم.

نحوه ارسال فایل عکس با کیفیت اصلی در واتس اپ اندروید و آیفون

How to Send Files and Pictures In Original Quality On WhatsApp

پیش از این در انزل وب به آموزش آپلود و دانلود بدون دردسر فایل های بزرگ با قابلیت توقف و ادامه فرآیند آپلود و نیز آموزش کامل تصویری استفاده و نصب واتس اپ پرداخته شده است. در این مطلب قصد داریم به آموزشی دیگر در رابطه با واتس اپ بپردازیم. روش های ارسال عکس بدون افت کیفیت در واتس اپ شاید سوال خیلی از کاربران این اپلیکیشن محبوب باشد که در این مطلب به آن نیز پاسخ خواهم داد.

فرستادن فایل عکس در واتس اپ با Attach

ابتدا وارد واتس اپ شوید. سپس وارد پروفایل یکی از کاربرانی که می خواهید عکس را برایش ارسال کنید شوید. در پایین صفحه روی آیکون Attach در پایین صفحه را لمس کنید تا پنجره ای باز شود. در این پنجره گزینه Document را انتخاب کنید. در اینجا میتوانید انواع PDF، فایل های APK و همچنین فایل های متنی را انتخاب نمایید. اما به جای این ها گزینه Browse other docs را لمس کنید.

فرستادن فایل عکس در واتس اپ

تصویر مورد نظر خود را از پوشه مد نظرتان انتخاب کنید.

روش ارسال فایل با واتس اپ

مثلا می توانید این تصویر را از پوشه Camera انتخاب کنید. سپس برای فرستادن فایل عکس در واتس اپ دکمه Send را انتخاب کنید.

ارسال عکس بدون افت کیفیت در واتس اپ

تصویر مد نظر با کیفیت و اندازه اصلی برای مخاطب مورد نظرتان ارسال خواهد شد.

روش ارسال فایل با واتس اپ در ایفون

فشرده سازی فایل برای ارسال عکس  و.. در واتساپ با حجم اصلی

در این روش  ارسال فایل عکس با کیفیت اصلی از برنامه Solid Explorer File Manager استفاده خواهیم کرد البته شما میتوانید از فایل منیجرهای دیگر نظر نظیر ES FILE manager نیز استفاده کنید. پس از دانلود و باز کردن آن به پوشه Pictures رفته و تصاویر مورد نظرتان را انتخاب کنید. حالا روی سه نقطه گوشه سمت راست بالا را لمس کرده و گزینه Archive را انتخاب کنید.

فرستادن فایلهای سنگین با واتس اپ

فرمت مورد نظر خود را برگزینید. پس از تغییر نام فایل فشرده کلید Create را انتخاب کنید.

فرستادن فایلهای سنگین با واتس اپ

بسته به تعداد تصاویر عمل فشرده سازی چند ثانیه ای طول خواهد کشید. همچنین می توانید با فعال کردن گزینه Protect with password فایل را رمزگذاری کنید.

فرستادن عکس به صورت فایل در واتس اپ

پس از پایان فشرده سازی می توانید به راحتی فایل Zip را برای مخاطب خود از طریق واتس اپ ارسال کنید.

فرستادن عکس به صورت فایل در واتس اپ

استفاده از دوربین برای ارسال عکس بدون افت کیفیت در واتس اپ

یکی از قابلیت هایی که در نسخه های جدید واتس اپ اضافه شده است امکان استفاده از دوربین است. با استفاده از این قابلیت می توانید تصاویر و حتی فیلم های خود را بلافاصله پس از گرفتن آن ها به صورت مستقیم در واتس اپ برای مخاطب مورد نظر خود بفرستید. همچنین می توانید بین عکس های قبلی خود جابجا شوید و یکی از آن ها را برای ارسال انتخاب کنید.

فرستادن فایل در واتس اپ ایفون

رفع محدودیت ارسال فیلم ، آهنگ و.. در واتس آپ

در واتس اپ برای ارسال فایل های ویدیویی تنها تا حجم ۱۶ مگابایت آزاد هستید. این حجم بسته به کیفیت فیلم از ۹۰ ثانیه تا ۳ دقیقه را پوشش خواهد داد. همچنین در نوع فایل های ویدیویی نیز در واتس اپ محدودیت وجود دارد. در ادامه به شما دو روش را معرفی خواهیم کرد که از طریق آن می توانید به رفع این محدویت ها بپردازید. روش کار تقریبا مشابه روش های مطلب  ارسال فایل های بزرگ با جیمیل ، یاهو و سایر سرویس های ایمیل انزل وب است.

استفاده از گوگل درایو جهت ارسال فیلم و فایل های سنگین در واتس اپ

ارسال فایل با واتس اپ کامپیوتر

بهنرین روش برای ارسال فایل های ویدویی بزرگ و حجیم در واتساپ کامپیوتر و گوشی استفاده از گوگل درایو است. شاید پیش از این نام گوگل درایو را جهت ذخیره و پشتیان گیری از انواع فایل ها شنیده باشید. اما برای اراسال یک فایل ویدیویی از این طریق می توانید مراحل زیر را طی کنید:

۱- ابتدا فایل خود را در گوگل درایو آپلود کنید.

۲- پس از اتمام آپلود، فایل را لمس کرده و ثانیه ای نگه دارید تا گزینه هایی ظاهر شوند از این گزینه ها Copy Link را انتخاب کنید.

۳- حالا واتس اپ را باز کرده و وارد پروفایل شخصی که می خواهد فابل را برای وی بفرستید شوید. در ادامه کافی است لینک را برای وی ارسال کنید. مخاطب شما با دانلود آن می تواند فایل ویدیویی مورد نظر شما را تماشا کند.

جهت یادگیری نحوه آپلود فایل در گوگل درایو مطلب آموزش ۵ روش آپلود مستقیم فایل از لینک در گوگل درایو را مطالعه کنید.

استفاده از Dropbox برای فرستادن فایلهای با حجم بالا در  واتس اپ

ارسال فایل صوتی در واتساپ

سرویس معروف دیگری که مانند گوگل درایو برای ذخیره و پشتیبان گیری از داده ها استفاده می شود دراپ باکس است که میتوان از آن نیز برای فرستادن فایل در واتس اپ آیفون و اندروید استفاده کرد. برای استفاده از این سرویس ابتدا باید در آن ثبت نام کرده باشید. سپس اپلیکیشن دراپ باکس را روی گوشی خود نصب کنید. حالا از طریق مراحل زیر ویدیوی مد نظر خود را برای مخاطبتان بفرستید:

۱- دراپ باکس را باز کرده و ویدیوی خود را در آن آپلود کنید. سپس روی سه نقطه عمودی سمت راست کلیک کرده و گزینه Share را انتخاب کنید.

۲- در صفحه بعد شما قادر به ایجاد یک لینک دانلود خواهید بود. سپس آن را کپی کرده و مانند قبل برای مخاطب خود در واتس اپ ارسال نمایید.

جهت یادگیری کار با اپلیکیشن واتس اپ می توانید مطلب آموزش کامل نحوه گذاشتن استوری عکس ، فیلم و.. در واتس اپ را در انزل وب مطالعه کنید.

نظرات و پیشنهادات شما؟

امروز در انزل وب روش های فرستادن عکس ، آهنگ ، فیلم و.. به صورت فایل در واتس اپ را به شما آموزش دهیم. آیا روش دیگری می شناسید که امروز در انزل وب بدان اشاره نکرده باشیم؟ نظرات و پیشنهادات خود را در بخش دیدگاه این پست با ما در میان بگذارید.

حمایت مالی

اگر از مطلب منتشر شده رضایت دارید، می توانید جهت حمایت انزل وب و ادامه روند انتشار محتوا در صفحه حمایت مالی ما در زرین پال یا ریمیت مبلغ دلخواه مد نظر خود را پرداخت و ارسال کنید. از همراهی شما صمیمانه سپاسگزاریم.

مطالب مرتبط

راهنما تست شده حل مشکل وصل نشدن واتساپ در آیفون
راهنما تست شده حل مشکل وصل نشدن واتساپ در آیفون
آموزش جدید 9 روش بکاپ واتساپ و برگرداندن آن در دستگاه ها
آموزش جدید ۹ روش بکاپ واتساپ و برگرداندن آن در دستگاه های مختلف
آموزش جدید نحوه قفل یا مخفی کردن چت ها در واتساپ بدون برنامه جانبی
آموزش جدید نحوه قفل یا مخفی کردن چت ها در واتساپ بدون برنامه جانبی
آموزش جدید گذاشتن ویس و پیام صوتی در استاتوس و استوری واتساپ
آموزش جدید گذاشتن ویس و پیام صوتی در استاتوس یا استوری واتساپ

نظرات