حذف صدای فیلم آنلاین

آموزش تصویری ۲ روش حذف صدای فیلم آنلاین

گاهی نیاز داریم تا صدای یک فیلم یا ویدیو را برای دلایل مختلفی حذف کنیم. حال چه قصد تغییر صدا یا آهنگ روی فیلم را داشته باشید یا هر دلیل دیگری، می توانید از سرویس های آنلاین استفاده کنید. با کمک این ابزار ها، دیگر نیازی به نصب برنامه و.. ندارید و به سادگی می توانید ویدیو خود را بی صدا کنید. امروز در انزل وب روش های حذف صدای فیلم آنلاین را به شما معرفی خواهیم کرد.

نحوه حذف صدا از روی فیلم آنلاین

How to Remove Audio from Video Online

اگر قصد حذف صدای یک کلیپ کوتاه و کم حجم داشته باشید، به جای دانلود یک برنامه ویرایش ویدیو، می توانید از سرویس های حذف صدای فیلم آنلاین استفاده کنید. استفاده از این سرویس ها ساده است و به صورت رایگان بی صدا کردن فیلم و ویدیو را برای شما انجام می دهند. در ادامه بهترین سرویس های فعال در زمینه حذف صدای فیلم آنلاین را بررسی و روش کار با آن ها را مرور می کنیم.

دلایل حذف صدا روی فیلم آنلاین

دلایل مختلفی برای حذف آنلاین صدای فیلم وجود دارد که باعث شود شما به دنبال ابزاری برای آن باشید! به طور مثال:

  • صدای پس زمینه فیلم شلوغ و حواس پرت کن باشد.
  • صدای گفتگو شما در فیلم هایی که گرفته ای وجود داشته باشد.
  • صدای بی محتوایی که بخواهید آن را با موسیقی جابگزین کنید.
  • تعویض صدای بی کیفیت با باکیفیت.
  • قصد داشته باید با حذف صدای گوینده و اضافی فیلم ، حجم ویدیو را پایین آورده و آن را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید

و همچنین دلایل دیگر. اگر کلیپ شما کوتاه است و یا نیازی به انجام همیشگی این کار ندارید، بهترن راه استفاده از سرویس آنلاین است. در ابزار های حذف صدای فیلم آنلاین شما باید فیلم خود را در سایت آپلود کنید و بعد از بی صدا شدن، مجدد آن را دانلود کنید. به همین دلیل این سرویس ها برای اسنفاده از کلیپ های کوتاه و کم حجم مناسب تر هستند.

همینطور اگر قصد حذف صدا از روی فیلم در گوشی را دارید، پیشنهاد می کنیم مطلب آموزش ۹ روش حذف صدا از روی فیلم و ویدیو در اندروید و آیفون را مطالعه نمایید.

سایت حذف صدای فیلم آنلاین Kapwing

یکی از سرویس هایی که به راحتی در زمینه حذف صدای فیلم بدون نرم افزار به شما کمک می کند، Kapwing است. (برای استفاده به ابزار تغییر دهنده آیپی نیاز خواهید داشت) استفاده از این سرویس رایگان است. البته قبلا یک لوگو و واتر مارک در گوشه پایین فیلم خروجی شما اضافه می شد که برای حذف این لوگو، باید اشتراک این سایت را به قیمت ۲۰ دلار برای یک ماه یا ۶ دلار برای یک ویدیو بخرید اما ظاهرا در آپدیت های جدید این موضوع برای بی صدا کردن لغو شده است و ویدیو های شما بدون واتر مارک قابل دانلود است ( فقط در صورت ادیت، واتر مارک اضافه می شود). همچنین قابل ذکر است که از این سرویس در کامپیوتر و موبایل هم می توانید به راحتی استفاده کنید.

سرویس حذف صدای فیلم آنلاین Kapwing

اما چگونه صدای فیلم را حذف کنیم؟ برای استفاده از این سرویس بعد از باز کردن سایت، شما باید ویدیو خود را با زدن دکمه Upload در سایت آپلود کنید ویا اگر ویدیو شما آنلاین (در یوتیوب و..) است، آدرس آن را در قسمت paste a URL قرار دهید.

سرویس حذف صدای فیلم آنلاین Kapwing

بعد از آپلود شدن ویدیو در مرحله بعدی شما می توانید انتخاب کنید که چه قسمتی از ویدیو بی صدا شود. این کار با استفاده از دکمه Trim انجام دهید. پس از انتخاب قسمت های مورد نظر که می تواند شامل کل ویدیو هم باشد، پیش نمایش ویدیو را مشاهده کنید. اگر همه چیز درست به نظر رسید، روی Create کلیک کنید.

سرویس حذف صدای فیلم آنلاین Kapwing

پس از اتمام فرآیند حذف صدای فیلم آنلاین، شما می توانید فایل نهایی با فرمت MP4 را با زدن دکمه Download، دانلود کرده و آن را با دوستانتان به اشتراک بگذارید. امکان ادیت مجدد هم وجود خواهد داشت.

همینطور گزینه ای هم به عنوان ویرایش در استدیو قرار داده شده است که اگر روی آن کلیک کنید، وارد یک محیط ویرایش ویدیو می شوید که امکاناتی مانند اضافه کردن متن، شکل، تغییر سایز و.. به شما داده می شود.

ابزار حذف صدای فیلم آنلاین AudioRemover

اگر از امکانات رایگان این سرویس استفاده کنید، در پایان واتر مارکی که ذکر شد به ویدیو اضافه می شود.

همچنین برای جدا کردن صدای خواننده از آهنگ در گوشی، مطالعه مطلب ۳ روش جداسازی و حذف صدای خواننده از روی آهنگ برای اندروید کاربردی و مفید خواهد بود.

ابزار حذف صدای فیلم آنلاین AudioRemover

دیگر سرویسی که برای حذف صدا از روی فیلم آنلاین می توانید از آن استفاده کنید، AudioRemover است. همانطور که از نام این سایت هم پیدا است، می توانید به راحتی اقدام به حذف صدای آنلاین فیلم کنید. این سرویس هم رایگان است و ویدیو های شما را بدون re-encoding بی صدا می کند. شما با استفاده ویندوز و مک با استفاده از مرورگر می توانید از این ابزار استفاده کنید که از فرمت های MP4, AVI, MOV و.. هم پشتیبانی می کند. قابل ذکر است که برای ویدویو های شما، محدودیت حجمی قرار داده شده و می توانید فیلم تا حداکثر ۵۰۰ مگابایت را در آن آپلود کنید. همینطور روی ویدیو ها واتر مارک زده نمی شود و در سایت جهت تامین هزینه ها از نمایش تبلیغات استفاده می شود.

ابزار حذف صدای فیلم آنلاین AudioRemover

برای استفاده از این سایت حذف صدای فیلم آنلاین، در کارد زرد رنگ باید روی دکمه Browse کلیک کرده و ویدوی خود را انتخاب کنید. پس از تایید نام ویدیو شما در باکس کناری نشان داده می شود. در صورت صحیح بودن، سپس روی دکمه Upload Video کلیک کرده تا فیلم شما در سایت آپلود شود. بسته به سرعت و پهنای باند اینترنت شما، این کار مدت زمانی طول می کشد.

ابزار حذف صدای فیلم آنلاین AudioRemover

پس از اتمام دانلود دیگر قابلیت ویرایش ویدیو و.. را ندارید و به صورت خودکار ویدیو شما بی صدا می شود و فایل آن جهت دانلود به شما در پیامی به شکل Completed: Download File (Size MB) نشان داده می شود.

ابزار حذف صدای فیلم آنلاین AudioRemover

بعد از کلیک روی دانلود، می توانید کلیپ بی صدا شده خود را دانلود و آن را با دوستانتان به اشتراک بگذارید.

در پایان اگر به دنبال نرم افزاری برای حذف صدا از روی موزیک و فیلم هستید، مطالعه مطلب آموزش ۹ روش حذف صدای از روی موزیک و فیلم خواننده آنلاین یا با نرم افزار را فراموش نکنید.

نظرات و پیشنهادات شما؟

در مطلب امروز ۲ تا از بهترین سرویس های حذف صدای فیلم آنلاین را به شما معرفی کردیم. شما از کدام سرویس استفاده کردید و نظر شما راجب آن چیست؟ می توانید سایر نظرات، پیشنهادات و تجربیات خود در زمینه حذف صدای گوینده از فیلم و.. را در دیدگاه این پست با ما به اشتراک بگذارید.

به این مطلب امتیاز دهید

مطالب مرتبط

کامل بی صدا کردن یک شخص (Mute) اینستاگرام
آموزش کامل بی صدا کردن یک شخص (Mute) در اینستاگرام

نظرات