اپلیکیشن اندروید اروندکالا ، محصولات خوراکی ، بهداشتی و زیبایی

اپلیکیشن اندروید اروندکالا ، محصولات خوراکی ، بهداشتی و زیبایی [رپورتاژ آگهی]

اگر خرید محصولات خوراکی ، آرایشی و بهداشتی را به صورت اینترنتی انجام میدهید احتمالا با فروشگاه اینترنتی اروندکالا آشنا هستید. اروندکالا پس از چهار سال فعالیت در حوزه فروش محصولات خوراکی و بهداشتی  اولین فروشگاهی است که تاریخ انقضای دقیق محصولات را در فروشگاه آنلاین خود ذکر میکند و همچنین از تمامی محصولات و جزییات آنها به صورت اختصاصی عکس برداری میکند تا مشتریان محترم اطمینان بیشتری هنگام خرید داشته باشند.

در این فروشگاه تمامی محصولات دارای هفت روز ضمانت اصالت و تضمین کیفیت هستند ، به این معنا که اگر محصولی به دست شما رسید که از لحاظ کیفی مورد تایید شما نبود ، با کمال میل کالا را پس گرفته و تمام مبلغ سفارش و هزینه ارسال به شما بازگردانده میشود.

 

انواع محصولات خوراکی ، بهداشتی و سلامتی

در اروندکالا تنوع بی نظیری از محصولات خوراکی ، بهداشتی و سلامتی وجود دارد.

شما میتوانید برای خرید قهوه ، خرید چای ، محصولات رژیمی ، انواع پودر کیک ، انواع شکلات و آبنبات ، هات چاکلت و کافی میکس ، سس ، روغن ، کنسرو  و … میتوانید به اروند کالا مراجعه کنید تا به سرعت کالای مورد نظر خود را سفارش بدید و در اسرع وقت تحویل بگیرید.

اروند کالا همچنین بخش اعظمی از محصولات خود را به محصولات مراقبت از پوست و مو اختصاص داده است. شما برای خرید شامپو، صابون و شامپو بدن ، اسپری خوشبو کننده ، کرم و روغن مو ، ماسک و تونیک مو ، لوازم آرایش و زیبایی و لوازم بهداشت دهان و دندان ، انواع شوینده و خوشبو کننده محیط ، انواع عطر و ادکلن … میتوانید به اروند کالا مراجعه کنید.

اپلیکیشن موبایل اروندکالا ویژه کاربران اندروید

اگر تا به حال از اروندکالا خرید کرده اید و یا قصد دارید خرید انجام دهید ، یک خبر خوب برای شما داریم و آن هم اپلیکیشن اندروید فروشگاه اینترنتی اروندکالا است. اپلیکیشن موبایل اروندکالا که به صورت کاملا اختصاصی « Native » توسعه داده شده تجربه فوق العاده ای از خرید را  برای شما به ارمغان می آورد.

برای استفاده از اپلیکیشن کافی است به صفحه نصب اپلیکیشن موبایل اروندکالا وارد شوید ، با ورود به این صفحه  شما میتوانید به صورت مستقیم اپلیکیشن را دانلود کنید و یا از طریق کافه بازار یا مایکت اقدام به نصب کنید.

برای کاربران پلتفرم iOS نیز در حال توسعه اپلیکیشن هستیم که به صورت مجزا اطلاع رسانی خواهیم کرد.

لازم به ذکر است که در اروندکالا تمامی سفارشات بالای صد هزار تومان همواره به صورت رایگان ارسال می گردد.

/ پایان رپورتاژ

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و انزل وب هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.

به این مطلب امتیاز دهید
اشتراک گذاری
لینک کوتاه
برچسب ها

مطالب مرتبط

نظرات