ترکیب و ادغام چند فایل MP3 به یک فایل آنلاین

آموزش ۵ روش آنلاین ترکیب و ادغام چند فایل MP3 به یک فایل

امروزه نرم افزارهای بسیار زیادی برای کار با انواع فایل های صوتی توسعه داده شده اند. با این نرم افزارها می توانید هر کاری را که فکرش را کنید با فایل های صوتی و آهنگ هایی که در اختیار دارید انجام دهید. از ویرایش و بریدن آن ها گرفته تا تبدیل آن ها به فرمت های دلخواه. اما گاهی تمام چیزی که نیاز داریم ادغام و ترکیب چند تا از آهنگ ها با همدیگر است و شاید نخواهیم برای چنین کاری به دنبال دانلود و نصب یک نرم افزار حرفه ای و دردسرهای کار با آن باشیم. در این موارد می توانید از ابزارهای آنلاینی که در سایت های مختلف فراهم آمده است استفاده نمایید. در این مطلب انزل وب قصد داریم به معرفی سایت هایی جهت ترکیب آنلاین دو فایل صوتی MP3 با هم بپردازیم.

روش ادغام دو یا چند فایل MP3 با یکدیگر به صورت آنلاین

How to Merge MP3 Online

پیش از این در انزل وب به آموزش ۳ روش ساده و کاربردی ادغام و ترکیب چند عکس در فتوشاپ و نیز ۳ روش کاربردی ادغام چند شیت و ترکیب دو یا چند فایل در اکسل پرداخته ایم. در همین راستا این بار قصد داریم به بررسی چند ابزار اتصال چند فایل MP3 به هم بپردازیم.

استفاده از سایت Mergeaudio برای ترکیب چند آهنگ با یکدیگر

ادغام فایلهای mp3

در سایت Mergeaudio مجموعه ای از امکانات جهت کار با انواع ویدیوها و نیز فایل های MP3 در اختیار کاربران قرار داده شده است. یکی از این امکانات، قابلیت ادغام چند فایل صوتی به صورت آنلاین است. برای این کار باید سه مرحله را پیش بروید. اول از همه با استفاده از دکمه Choose Files، فایل صوتی مورد نظر خود را از سیستم کامپیوتری خود یا حتی سرویس هایی مثل گوگل درایو یا دراپ باکس انتخاب کرده و آن را در سایت آپلود نمایید. سپس می توانید فرمت مد نظر خود را برای آن انتخاب کنید و همچنین نامی هم به آن اختصاص دهید. حالا می توانید روی دکمه Merge کلیک کنید تا کار ترکیب چند آهنگ با یکدیگر آغاز شود.

ادغام فایل های mp3 با یکدیگر

در نهایت پس از اتمام کار می توانید با کلیک بر روی دکمه فایل صوتی نهایی را دانلود کنید. می توانید این فایل را علاوه بر کامپیوتر در سرویس های ذخیره ابری خود نیز ذخیره کنید.

پیش از این به آموزش تبدیل ویدیو به MP3 : آنلاین با لینک مستقیم دانلود و روش آفلاین نیز در انزل وب پرداخته شده است.

Audio-joiner سایت چسباندن آهنگها به هم

سایت چسباندن آهنگها به هم

در سایت Audio-joiner نیز می توانید به ادغام دو فایل MP3 بپردازید. البته یکی از مزیت های این سایت در تنوع فرمت هایی است که در آن پشتیبانی می شود. در audio-joiner می توانید به ۳۰۰ فرمت صوتی دست پیدا کنید و فایل خود را به آن ها تبدیل نمایید. همه امکانات موجود در این سایت رایگان هستند و هیچ محدودیتی در تعداد فایل های صوتی که می توان ترکیب نمود وجود ندارد. برای این کار کافیست که در صفحه اول سایت روی دکمه Add tracks کلیک کنید و فایل صوتی خود را انتخاب نمایید. بعد از آن پس از انتخاب فرمت روی دکمه Join کلیک کنید تا کار اتصال فایل هال به هم آغاز می شود.

چسباندن فایل های صوتی بهم با کمک سایت Aconvert

ادغام دو فایل mp3

Aconvert نه تنها برای کار با فایل های صوتی بلکه جهت تبدیل یا ادغام انواع فایل های دیگر نظیر فایل های پی دی اف، وردف فایل های ویدیویی نیز به کار می رود. بنابراین می توان گفت که از این لحاظ با سایت جامعی روبرو هستیم. اما برای کار با فایل های صوتی باید پس از وارد شدن به صفحه اصلی سایت، از پنل سمت چپ گزینه Audio را انتخاب کنید. سپس از کامپیوتر یا سرویس های ذخیره ابری فایل صوتی مد نظر خود را انتخاب کنید. حداکثر حجم فایل می تواند ۲۰۰ مگابایت باشد. پس از آپلود فایل می توانید روی دکمه Submit کلیک کنید تا فرایند تبدیل و ادغام فایل ها آغاز شود. ترتیب ادغام فایل ها به همان ترتیبی است که آپلود شده اند.

پیش از این در مطلبی به ۴ راه برای ترکیب و تبدیل فایل های PDF به یک فایل در انزل وب اشاره شده است.

وبسایت Inettools برای ادغام چند فایل MP3

ترکیب چند اهنگ با یکدیگر

Inettools نیز یکی از بهترین سایت چسباندن آهنگها به هم است که شیوه کار آن هم بسیار ساده است. در صفحه مربوط به ادغام فایل های MP3 باید روی دکمه Browse کلیک کنید تا به انتخاب فایل خود بپردازید. البته این کار را می توانید به راحتی با کشیدن فایل صوتی به درون باکس موجود در این صفحه وب هم انجام دهید. متاسفانه در این سایت امکان آپلود فایل ها از سرویس هایی چون دراپ باکس یا گوگل درایو وجود ندارد. پس از آپلود شدن آهنگ های مورد نظرتان می توانید روی دکمه Make کلیک کنید تا فرایند تبدیل شدن و ادغام آن ها آغاز شود.

روش ادغام دو یا چند فایل mp3 آنلاین با یکدیگر

ادغام دو فایل MP3 در سایت Filesmerge

اتصال چند فایل mp3

سایت Flesmerge شاید از لحاظ ظاهری نتواند رضایت شما را جلب کند. زیرا نحوه طراحی سایت بسیار شلوغ است. اما با این حال Filesmerge وظیفه خود را در زمینه ادغام چند فایل صوتی به خوبی انجام می دهد. این کار در این سایت هم به سادگی صورت می گیرد. از طریق دکمه Select a local file آهنگ های موردنظر را در سایت آپلود کرده و سپس Add files را انتخاب کنید.

همه فایل های آپلود شده و در این سایت پس از دو ساعت به طور خودکار از سرورهای آن پاک خواهند شد که این نکته ضریب امنیتی آن را افزایش می دهد. همچنین حجم هر کدام از آهنگ ها نهایتا تا ۵۰ مگابایت می تواند باشد. در Filesmerge می توانید با کیفیت های مختلف به تبدیل و ادغام فایل های صوتی بپردازید ولی تنها فرمت قابل پشتیبانی در آن همان فرمت MP3 است. تنظیمات مربوط به این موارد را می توانید در بخش More Options مشاهده کنید.

چسباندن فایل های صوتی بهم

در صورت علاقه مند بودن به درک تفاوت انواع کیفیت فایل های صوت می توانید به مطلب تفاوت بین کیفیت آهنگ ۱۲۸ با ۳۲۰ فایل های MP3 در انزل وب رجوع کنید.

نظرات و پیشنهادات شما؟

در این مطلب ۵ روش ترکیب و ادغام چند فایل MP3 به صورت آنلاین را معرفی کردیم. از نظر شما کدام یک از این ابزارها کار خود را بهتر انجام می دهند؟ می توانید نظرات، پیشنهادات و تجربیات خود در این زمینه را در دیدگاه این پست با ما به اشتراک بگذارید.

حمایت مالی

اگر از مطلب منتشر شده رضایت دارید، می توانید جهت حمایت انزل وب و ادامه روند انتشار محتوا در صفحه حمایت مالی ما در زرین پال یا ریمیت مبلغ دلخواه مد نظر خود را پرداخت و ارسال کنید. از همراهی شما صمیمانه سپاسگزاریم.

مطالب مرتبط

آموزش 5 روش تبدیل ویدیو اینستاگرام به فایل صوتی
آموزش ۵ روش تبدیل ویدیو اینستاگرام به فایل صوتی
10 تا از بهترین سایت های تبدیل فایل صوتی به MP3 آنلاین
۱۰ تا از بهترین سایت های تبدیل فایل صوتی به MP3 آنلاین
آموزش 4 روش تبدیل ویدیو آپارات به آهنگ MP3
آموزش ۴ روش تبدیل ویدیو آپارات به آهنگ MP3
آموزش 7 روش تبدیل فایل MP4 به MP3 با نرم افزار و آنلاین
آموزش ۷ روش تبدیل فایل MP4 به MP3 با نرم افزار و آنلاین

نظرات

  • اما says:

    خیلی ممنون نجاتم دادین یعنی!

  • مونا says:

    با سلام و عرض ادب و تشکر از سایت عالی شما یه نرم افزار معرفی کنید برای اندروید که بشه نویز صداها را بگیره .فایلهایmp3 را هم ادغام کنه ولی حجمشون را زیاد نکنه البته اگر هست( بعضی نرم افزارها ادغام که میکنند حجم فایل ادغامی خیلی بیشتر از اون دوتاست. حالا یه کمی زیاد بشه اشکال نداره) بشه فایلهای موسیقی و کلام را سرعتشون را زیاد کرده و ذخیره کرد یعنی با دور تند یه فایل جدیدی را بسازه که فایل جدید سرعت پخش کلمات سریعتر باشه برای سابلیمینال ساختن خوبه. و اینکه اگر بشه صدای زمینه را کم کنه و صدای گوینده را خیلی زیادتر کنه .
    راستی استاد میتونید اموزش ساخت سابلیمینال را بگذارید برای اندروید؟
    بسیار ممنونم از مطالب جذاب و زیباتون.

  • sam felfeli says:

    ممنون و سپاسگزارم.