بهترین ویدیو پلیر اندروید با پخش زیر نویس

معرفی و دانلود ۱۳ تا از بهترین ویدیو پلیر اندروید با پخش زیر نویس

ویدیو ها نقش پررنگی در زندگی ما پیدا کرده و معمولا افراد از ویدیو پلیر های مختلفی هم در گوشی خود استفاده می کنند. اگر شما به دنبال یک ویدیو پلیر خوب هستید، در ادامه این مطلب با ما همراه باشید. امروز در انزل وب بهترین ویدیو پلیر اندروید با پخش زیر نویس فارسی و انگلیسی را به شما معرفی خواهیم کرد.

دانلود قویترین و بهترین ویدیو پلیر اندروید با قابلیت پخش زیرنویس فارسی

Best Video Player Apps for Android

مشاهده ویدیو در گوشی کار دشواری نیست و برنامه های مختلفی هم برای آن طراحی شده اند که هر کدام هم ویژگی خاص خود را دارند. بنابراین با جستجو ویدیو پلیر در استور ها، برنامه های زیادی را خواهید دید که بهترین برنامه های فعال در این زمنیه را به شما معرفی خواهیم کرد.

دانلود بهترین ویدیو پلیر اندروید با زیرنویس AllCast

دانلود بهترین ویدیو پلیر اندروید با زیرنویس AllCast

اپلیکشن AllCast یکی از قویترین ویدیو پلیر اندروید است که برای نمایش در Chromecast, Roku, Apple TV, Xbox 360/One و سایر پلتفرم های DLNA سازگار شده است. این برنامه علاوه بر پخش ویدیو، از سایر مدیا ها هم پشتیبانی می کند. نسخه رایگان این برنامه برای استفاده به ۵ دقیقه محدود شده است که می توانید از نسخه حرفه ای آن استفاده کنید.

شما می توانید نسخه کامل و حرفه ای برنامه های معرفی شده را به صورت رایگان از سایت ها و اپ استور های ایرانی دانلود کنید.

ویدیو پلیر Archos برای اندروید

ویدیو پلیر Archos برای اندروید

Archos یکی از محبوب ترین برنامه های پخش ویدیو در اندروید در جهان است. این برنامه از انواع فرمت های MKV, MP4, AVI, WMV, FLV و.. ساپورت می کند و امکان پخش زیر نویس در فایل های جدا با فرمت های SRT, SUB, ASS, SMI و.. را هم دارد. همچنین قابلیت های دیگری مانند پشتیبانی از NAS، سرور، درایو ذخیره سازی اکسترنال در کنار رابط کاربری نسبتا مدرن و کنترل های ساده، این برنامه را محبوب کرده اند که شامل نسخه رایگان و کامل می باشد.

همچنین اگر به دنبال یک ویدیو پلیر خوب برای آیفون هستید، پیشنهاد می کنیم مطلب ۱۱ تا از بهترین برنامه ویدیو پلیر و پخش فیلم آیفون را هم مطالعه نمایید.

بهترین مدیا پلیر اندروید BSPlayer

بهترین مدیا پلیر اندروید BSPlayer

اپلیکشن BSPlayer را می توان یکی از قدیمی ترین ویدیو پلیر های اندروید معرفی کرد. امکان استفاده از سخت افزار چند هسته ای، شتاب سخت افزاری و DLNA از جمله ویژگی های آن هستند. پشتیبانی از زیر نویس و توانایی باز کردن ویدیو در فایل فشرده هم  این نرم افزار ویدیو پلیر اندروید را کامل تر کرده اند. نسخه رایگان شامل نمایش تبلیغات است اما از تمامی امکانات بهره می گیرد که در نسخه غیر رایگان آگهی حذف می شود. همچنین این برنامه قابلیت استفاده از پلاگین های مختلف هم دارد.

LocalCast برای پخش فیلم در اندروید

LocalCast برای پخش فیلم در اندروید

ویدیو پلیر کم حجم اندروید LocalCast را می توان رقیبی برای AllCast معرفی کرد. آن ها فرآیند های تقریبا مشابهی را انجام می دهند و ویژگی های تقریبا یکسانی هم دارند. ویژگی اضافی این برنامه استفاده از کدک (Codec) های مختلف است.

دانلود برنامه ویدیو پلیر اندروید MoboPlayer

دانلود برنامه ویدیو پلیر اندروید MoboPlayer

MoboPlayer خود را برنامه ای معرفی می کند که از تمام فرمت های ویدیو پشتیبانی می کند که خبر خوبی است! همچنین قابلیت استفاده از زیر نویس، لیست پخش، پخش در پروتکل HTTP and RTSP، پلاگین های اضافی و.. از دیگر ویژگی های این برنامه ویدیو پلیر سبک اندروید می باشد.

دانلود پلیر با قابلیت پخش زیرنویس فارسی برای اندروید MX Player

دانلود پلیر با قابلیت پخش زیرنویس فارسی برای اندروید MX Player

یکی از نرم افزار های ویدیو پلیر اندروید که به مدت طولانی جزو محبوب ترین ها است و در ایران هم طرفداران زیادی دارد، برنامه MX Player می باشد. این ویدیو پلیر اندروید با قابلیت زوم از فرمت های زیادی پشتیبانی می کند و این کار را قبل از اینکه سایر پلیر ها حتی به آن فکر کنند انجام می داد. ویژگی های پشتیبانی از Decoding سخت افزار، شتاب سخت افزاری، کنترل ویدیو با عملکرد تاچ چند انگشتی (مانند زوم و..)، قفل کودک (برای تماشای ویدیو توسط کودکان) و پشتیبانی از پلاگین های اضافی و.. همگی از قابلیت هایی هستند که این برنامه را محبوب کرده اند. این برنامه به طور کامل از زیر نویس فارسی هم پشتیبانی می کند و برای کاربران ایرانی ایده آل به نظر می رسد.

بهترین پلیر صوتی و تصویری اندروید Plex

بهترین پلیر صوتی و تصویری اندروید Plex

افرادی که حجم کمی در گوشی برای ذخیره سازی فیلم های مختلف دارند، برنامه Plex یک گزینه مناسب برای آن ها است. Plex به شما اجازه می دهد تا یک سرور در رایانه خود راه اندازی کنید و ویدیو خود را از این طریق با گوشی به اشتراک بگذارید که برای افرادی که جای کمی برای ذخیره فیلم در گوشی دارند عالی است. در نسخه حرفه ای این برنامه از ویدیو های VR هم می توان استفاده کرد.

VLC، ویدیو پلیر سبک اندروید

VLC، ویدیو پلیر سبک اندروید

نام پلیر VLC در زمینه پلیر ها در پلتفرم های مختلف به گوش می رسد و جزو بهترین پلیر پخش فیلم در اندروید نیز میباشد. این برنامه رایگان بوده و با توانایی پخش از طریق آدرس URL، پخش فرمت هایی مانند DVD ISO از ویژگی های آن است که با به همراه داشتن تمامی کدک های مورد نیاز نیاز به دانلود اضافی ندارد.

همینطور آیا ویدیو پلیر کامپیوتر شما مناسب نیست؟ مطالعه مطلب ۱۳ تا از بهترین پلیر فیلم و ویدیو رایگان برای کامپیوتر و ویندوز ۱۰، ۸ و ۷ در این زمینه برای شما کاربردی و مفید خواهد بود.

ویدیو پلیر اندروید با ساپورت انواع فرمت ها Video Player All Formats

ویدیو پلیر اندروید با قابلیت زوم Video Player All Formats

همانطور که از نام Video Player All Formats پیداست، تمرکز آن روی پخش تمام فرمت های ویدیو است. اما باز هم ویژگی هایی مانند پشتیبانی از Chromecast، حالت نمایش شبانه، پوشه خصوصی، کنترل های گوناگون آن را به برنامه ای مناسب تر تبدیل کرده اند.

پلیر فابریک سامسونگ برای اندروید

پلیر فابریک سامسونگ برای اندروید

خود گوشی ها معمولا از پلیر مخصوص خود هم استفاده می کنند که معمولا غیر قابل حذف است اما در سایر گوشی ها هم می توان از آن ها استفاده کرد. در این بین پلیر ویدیو سامسونگ با قابلیت هایی مانند پشتیبانی از HDR VP9 و.. سعی می کنند خود را بهبود بخشند.

بهترین پخش کننده فیلم برای اندروید FX Player

بهترین پخش کننده فیلم برای اندروید FX Player

برنامه FX Player می تواند ویدیو های با کیفیت بالا نظیر ۱۰۸۰p – 4K را بدون ضعف پخش کند. دیگر قابلیت این برنامه پخش شناور است تا در حالی که یک کاری با گوشی انجام می دهید، ویدیو را هم تماشا کنید.

Player Xtreme برای پخش فیلم در گوشی

Player Xtreme برای پخش فیلم در گوشی

اپلیکشن Player Xtreme فیلم های شما را به خوبی ساماندهی می کند و قابلیت هماهنگ کردن زیر نویس را هم دارد. سایر ویژگی ها محبوب هم در این برنامه گنجانده شده اند.

دانلود بهترین ویدئو پلیر اندروید KMPlayer

دانلود بهترین ویدئو پلیر اندروید KMPlayer

ویدیو پلیر اندروید KMPlayer هم دیگر گزینه ای است که خصوصا برای ایرانی ها نام آشنا است. پشتیبانی از ذخیره سازی ابری، زیر نویس، کنترل سرعت پخش، کنترل چند انگشتی، کنترل صدا و روشنایی با تاچ، فیلم های HD و پشتیبانی از ۳۰ زبان مختلف از قابلیت های این اپلیکشن می باشد.

در پایان اگر از طرفداران ویدیو هستید و دوست دارید حتی تبریک تولد خود را هم به صورت ویدیویی بسازید، مطالعه مطلب ۱۲ روش ساخت کلیپ تبریک تولد به صورت آنلاین ، در اندروید و آیفون را فراموش نکنید.

نظرات و پیشنهادات شما؟

در مطلب امروز بهترین و قوی ترین پلیر های اندروید را معرفی کردیم که هرکدام ویژگی هایی را دارند. شما کدام پلیر را برای استفاده انتخاب کردید و آیا از آن راضی هستید؟ می توانید نظرات، پیشنهادات و تجربیات خود در زمینه بهترین پلیر پخش فیلم در اندروید را در دیدگاه این پست با ما به اشتراک بگذارید.

به این مطلب امتیاز دهید

مطالب مرتبط

معرفی 12 سرویس و برنامه فیلم دیدن با دوستان
معرفی ۱۳ سرویس و برنامه فیلم دیدن با دوستان
آموزش 12 روش حل مشکل لگ زدن فیلم در ویندوز 10 ، ویندوز 11 و..
آموزش ۱۲ روش حل مشکل لگ زدن فیلم در ویندوز ۱۰ ، ویندوز ۱۱ و..
آموزش 8 روش حل مشکل کند و آهسته پخش شدن فیلم در اندروید
آموزش ۸ روش حل مشکل کند و آهسته پخش شدن فیلم در اندروید
بهترین برنامه ویدیو پلیر و پخش فیلم آیفون
۱۱ تا از بهترین برنامه ویدیو پلیر و پخش فیلم آیفون

نظرات

  • Tiam says:

    سلام من نیاز به زیرنویس انلاین دارم و mx نمیتونه انجامش بده برنامه دیگه میشه معرفی کنید

  • saeedmmm75i@gmail.com says:

    سلام. یه پخش کننده فیلم اندروید (بجز MX Player) معرفی کنید که بتونه دو زیرنویس (مثلاً فارسی و انگلیسی) رو همزمان اجرا کنه. لطفاً اگر میشناسید به ایمیل من پیام بدید.

  • محمدرضا یغمایی says:

    سلام
    انصافا باید تشکرکرد بابت توضیح کامل بدون ه گونه حاشیه و ورق زدن صفحات بیخود. من با خواندن این مطلب طرفدار همیشگی شما شدم و هرروز سری به صفحات اموزشی شما می زنم.

  • sami says:

    سلام، من زیر فارسی یه سریالی رو دانلود کردم ولی اصلا درست حسابی نشون نمیده، تو برنامه mx player حروفها یکی در میون با علامت سوال میاد ، تو برنامه vlc به یه زبان دیگه نشون میده، حتی از جاهای دیگه هم زیر نویس رو دانلود کردم اینجوری بود، دلیلش چی میتونه باشه؟

    • مهدی says:

      فرمت نوشته رو از ansi بهutf8 تغییر بدید با نرم افزار نوت پد یا نرم افزار مخصوص در اندروید…

  • حمید says:

    فقط خانوما هزار مارکت رو دانلود کنید