بهترین برنامه های یادآور قرص و دارو اندروید و آیفون

معرفی ۱۷ تا از بهترین برنامه های یادآور قرص و دارو اندروید و آیفون

خوردن قرص مسئله ای است که باید در زمان دقیق انجام شود. شاید شما هم جزو افرادی هستید که همیشه ساعت خوردن قرص را فراموش میکنید. خوشبختانه، گوشی های هوشمند می توانند این تجربه را کمی ساده تر کنند. برنامه های یادآوری دارو متنوعی وجود دارد. این برنامه ها به شما یادآوری می کنند قرص های خود را در زمان اختصاص داده شده مصرف کنید. آنها در همه اشکال و اندازه ها هستند، از جمله برنامه های تقویم، برنامه های لیستی و انواع مختلف برنامه های یادآوری. در اینجا بهترین برنامه های یادآوری قرص برای اندروید و آیفون را به شما معرفی می کنیم.

بهترین برنامه یادآوری دارو فارسی و انگلیسی اندروید و آیفون

Best Pill Reminder Apps for Android and iOS  

بهترین راه بدست آوردن بهبودی کامل در زمان بیماری مصرف به موقع دارو های تجویز شده است که باعث می شود بدن حالت آماده ی خود را حفظ کرده و ضعیف تر نشود. اما گاه پیش می آید که زمان مصرف داروی خود را فراموش می کنیم و یا حتی چندین نوبت آن ها را مصرف نمی کنیم! یکی از بهترین راه های مصرف به موقع و قرص و داروی خود استفاده از نرم افزار های یادآور مخصوص به همین کار هستند. پیش از این در انزل وب ۱۵ تا از بهترین برنامه های تخصصی پزشکی فارسی و انگلیسی اندروید را معرفی کردیم در این مطلب چندین برنامه مخصوص یادآوری زمان دارو اندورید و آیفون را به شما معرفی می کنیم. ابتدا به معرفی برنامه های اندروید و سپس به معرفی برنامه های آیفون می پردازیم.

برنامه یادآور دارو فارسی برای اندروید

برنامه یاد آور دارو فارسی تنها به یادآوری دارو اختصاص دارد و به همین دلیل هیچ منوی اضافه‌ای در آن نمی‌بینیم. وقتی وارد محیط برنامه می‌شوید به‌راحتی امکان اضافه کردن داروی جدید برای شما فراهم شده است؛ تنها کافی است گزینه ایجاد را از بخش بالا سمت چپ انتخاب کنید. با انتخاب این گزینه منویی پیش روی شما قرار می‌گیرد که می‌توانید عنوان دارو، توضیحات و فاصله زمانی برای مصرف دارو را مشخص کنید. هنگامی که همه بخش‌ها را تکمیل کردید، گزینه ذخیره را انتخاب کنید تا داروی شما در لیست این اپلیکیشن یادآوری دارو فارسی قرار گیرد.

برنامه یادآور دارو برای اندروید

برنامه یادآور قرص و دارو اندروید Google Calender

Google Calender یکی از برنامه های یادآوری زمان دارو و سایر کارهای شناخته شده و قدیمی است. این برنامه یک تقویم کاغذی است، با این تفاوت که با بوق و ویبره به شما یادآوری می کند. شما می توانید به سادگی یک رویداد تقویم ایجاد کنید و آن را به تعداد دفعاتی که می خواهید تکرار کنید و سپس تنظیم کنید تا به شما یادآوری کند.

یاد آور دارو

 یادآوری قرص با نرم افزار Google Assistant

Google Assistant یک برنامه عالی برای یادآوری است. این برنامه با سایر دستگاه های Google، از جمله دستگاه های Google Home نیز کار می کند. این بدان معنی است که اگر تجربه خانه هوشمند را داشته باشید می توانید یک یادآوری قابل شنیدن از یک اسپیکر داشته باشید. Siri در دستگاه های اپل و Alexa در دستگاه های آمازون برای این کار خوب هستند. به سادگی از دستیار شخصی بخواهید تا قرص هایی که هر روز مصرف می کنید را به شما یادآوری کند.

یادآوری زمان دارو

برنامه یادآور دارو GTasks

GTasks برنامه ساده و کارآمد برای انجام کارهای لیستی است. شما می توانید به سادگی وظایف و چندین قرص خود را وارد کنید و از برنامه بخواهید تا آن ها را به شما یاد آوری کند. این برنامه همچنین دارای همگام سازی از طریق گوگل، پشتیبانی TickTick و یک طراحی ساده است و شما می توانید کارهایی که از قبل تکمیل شده خود را مشاهده کنید.

برنامه یادآور قرص و دارو

 

نرم افزار یادآوری دارو Just Reminder

Just Reminder  یک برنامه ساده برای زمانبندی دارو است. این برنامه به شما امکان یادآوری چندگانه برای چندین دارو را می دهد و شامل یک حالت تکرار در کنار هشدارهای یادآوری است. Just Reminder دارای ویژگی های پشتیبان گیری از طریق کارت SD و گوگل درایو برای زمانی که شما تلفن خود را تغییر دهید است. همچنین شامل برخی از ویژگی های امنیتی نیز می باشد. شما می توانید با استفاده از PIN برنامه را قفل کنید تا هیچ کس به اطلاعات شما دسترسی پیدا نکند.

یادآوری زمان دارو

 

برنامه یادآور دارو برای اندروید Lady Pill Reminder

Lady Pill Reminder یک برنامه مخصوص قرصهای پیشگیری از بارداری است. برنامه شامل یک یادآوری خودکار هر روز با برخی از ویژگی های سفارشی سازی است. به عنوان مثال، شما می توانید علاوه بر متن، صدای هشدار مختلف برای مسائل مختلف ایجاد کنید تنها کاری که لازم است انجام دهید این است که اعلام کنید چه تعداد قرص در بسته مانده و اینکه زمان آن را تعیین کنید.

قرص اپ

برنامه هشدار مصرف دارو Life Reminders

Life Reminders عنوان یک اپلیکیشن جذاب و پر امکانات برای یادآوری فعالیت های خاص و یا روزمره برای دستگاه های اندروید می باشد که توسط Cameleo-tech توسعه و در مارکت بزرگ گوگل پلی منتشر شده است. تنها با یک لمس یادآور های مورد نظر خود را ایجاد کنید. قابلیت های متنوعی در لیست امکانات این استارت اپ به چشم می خورد که از بهترین آن ها می توان به ایجاد گروه بندی ها اشاره نمود که کمک می کند نظمی خاص به یاداوری هایتان ببخشید.

تاریخ یادآوری را مشخص کنید و مطمئن باشید که در زمان تعیین شده از فعالیت هایتان مطلع خواهید شد. سیستم شخصی سازی موجود اجازه می دهد تا هر چیزی را مطابق با خواسته هایتان تغییر دهید و تجربه ای جدید را در این زمینه به دست آورید.

برنامه یادآوری دارو

اپلیکیشن یادآوری دارو و قرص Medicatin Reminder

Medicatin Reminder یکی از معدود برنامه های یادآور دارو برای اندروید مناسب با ویژگی های واقعی پزشکی است. ویژگی های برنامه شامل یادآوری قرص، ردیابی دارو، پشتیبانی از طیف گسترده ای از برنامه های زمانی روز و غیره است. این برنامه همچنین شامل ویژگی اشتراک گذاری برای دکتر و خانواده شما است. برنامه همچنین یک مجله بهداشتی برای دنبال کردن مطالبی مانند خلق و خو، وزن، فشار خون و موارد دیگر دارد. ما این برنامه را به کسی که قرصهای زیادی برای سلامتی داشته باشد توصیه می کنیم.

برنامه زمانبندی دارو

برنامه یادآور دارو برای اندروید Pill Reminder

Pill Reminder یکی دیگر از بهترین برنامه های یادآوری قرص اندروید است. این برنامه شامل ویژگی های مختلفی، از جمله یادآوری های دارویی، یادآوری های تجدید نسخه، تعاملات دارویی بوده و به طرز قابل توجهی برنامه های پیچیده دوز را مدیریت می کند. علاوه براین، به شما اجازه می دهد تا فشار خون، وزن، گلوکز و غیره را اندازه گیری کنید. شما می توانید این برنامه را به صورت رایگان از بازار دریافت کنید.

 یادآور دارو برای اندروید

اپلیکیشن یادآوری دارو TickTick

TickTick یک برنامه‌ی کاربردی برای کنترل و برنامه‌ریزی کارهاست! با نصب برنامه‌ی TickTick، کارهای خود را به طور کامل برنامه‌ریزی کنید. کارهای مهم خود را به صورت چک‌ لیست یا تسک بنویسید و از طریق حساب ابری خود به آن‌ها در هر زمان و مکانی دسترسی یابید. از امکانات خوب این برنامه، امکان ضمیمه کردن فایل‌های صوتی، تصویری و دیگر موارد است.

یادآوری زمان دارو

برنامه یادآور دارو برای اندروید To Do List

To Do List یک برنامه کاربردی هوشمند دیگر برای یادآوری دارو و برنامه‌ریزی کارهای روزانه شما است. به راحتی هر چه تمام‌تر می‌توانید تمامی کارهای خود را به لیست برنامه اضافه نمایید تا در وقت مقرر آن‌ها را به شما یادآوری کند. می‌توانید از یادآور صوتی برنامه نیز استفاده کنید!

یادآور قرص


معرفی ۶ تا از بهترین برنامه های یادآوری دارو و قرص در آیفون

هیچ کسی از ما به اندازه کافی خوش شانس نیست که بتواند تمام ایام را بدون قرص سپری کند. حتی اگر کاملا سالم هستید، باید مطمئن شوید که ویتامین شما به صورت منظم است. آیفون شما می تواند بهترین دوست شما در این موقعیت باشد. برنامه های بسیاری برای کمک به تشخیص قرص ها و یادآوری زمانی که شما نیاز به مصرف داروی خود دارید وجود دارند. در این مطلب به معرفی ۶ برنامه در آیفون می پردازیم.

برنامه زمان بندی دارو آیفون Pill Identifier

Pill Identifier شامل بیش از ۱۰۰۰۰ دارو است که می توانید در پایگاه داده آن با استفاده از اسم دارو و شکل و رنگ آن به جستجوی دارو بپردازید.

برنامه زمان بندی دارو

برنامه یادآوری دارو برای آیفون iPharmacy

iPharmacy این برنامه بعنوان مرجعی برای شناسایی دارو و نسخه در گوشی شما به کار می رود. هزاران دارو را پوشش می دهد و شامل بیش از ۱۲۰۰۰ تصویر است.iPharmacy شامل اطلاعات مفید از هر دارو است.

یادآوری دارو برای آیفون

یادآور قرص آیفون RxmindMe Prescription

RxmindMe Prescription یک برنامه سطح بالا برای iOS است.۹ نوع یاد آوری را شامل می شود. با این برنامه می توانید از داروی خود عکس بگیرید. RxmindMe Prescription هم چنین از چند یادآوری پشتیبانی می کند.

یاد آور دارو آیفون

برنامه زمانبندی دارو MyReminder

MyReminder با این برنامه برنامه هشدار مصرف دارو می توانید یاد آوری را تنظیم کنید تا قرص هایتان را به شما یاد آوری کند.

برنامه زمانبندی دارو

نرم افزار یادآور قرص آیفون Dosecast

Dosecast یک برنامه با ظاهری بسیار زیبا برای یادآوری دارو برای آیفون است شما میتوانید با این برنامه قرص های مختلف خود را وارد کرده و هشدار یادآور را فعال کنید.

یادآور قرص آیفون

اپ یادآوری قرص و دارو برای آیفون Pillboxie

Pillboxie یک برنامه رایگان برای یادآوری قرص است. برای استفاده از این برنامه نیازی به ارتباط اینترنت وجود ندارد و شما می توانید با رنگ ها و آیکون های مختلف دارو های خود را ذخیره کنید.

برنامه یادآوری دارو برای آیفون

نظرات و پیشنهادات شما؟

برنامه هایی که امروز در انزل وب به شما معرفی کردیم برای یاد آوری قرص و دارو در اندروید و آیفون بودند آیا شما تا بحال از این برنامه ها استفاده کرده اید؟ تجربیات، نظرات و پیشنهادات خود را در بخش دیدگاه زیر با ما در میان بگذارید.

به این مطلب امتیاز دهید

مطالب مرتبط

بررسی 18 تا از بهترین برنامه دوست یابی آیفون iOS ایران و جهان
بررسی ۱۸ تا از بهترین برنامه دوست یابی آیفون iOS ایران و جهان
معرفی و دانلود  11 تا از بهترین برنامه ادیت چهره آیفون رایگان و حرفه ای
معرفی و دانلود ۱۱ تا از بهترین برنامه ادیت چهره آیفون رایگان و حرفه ای
معرفی و دانلود 20 تا از بهترین برنامه پریود برای آیفون
معرفی و دانلود ۲۰ تا از بهترین برنامه پریود برای آیفون
آموزش روش انتقال برنامه آيفون به آيفون جدید
آموزش ۳ روش انتقال برنامه آیفون به آیفون جدید

نظرات