بهترین سرویس و نرم افزار های جایگزین پاورپوینت

۷ تا از بهترین سرویس و نرم افزار های جایگزین پاورپوینت

برنامه پاورپوینت مطمئنا محبوب ترین نرم افزار برای ساخت انواع فایل های ارائه است. منتهی گاهی پیش می آید که همه جا نمی توانید به این نرم افزار دسترسی داشته باشید یا اینکه قصد دارید محیط دیگری را برای ایجاد یا ویرایش فایل های ارائه خود امتحان کنید. در این مطلب انزل وب با معرفی چند نرم افزار مشابه و جایگزین پاورپوینت به شما در این امر کمک خواهیم کرد.

دانلود بهترین نرم افزار مشابه و جایگزین پاورپوینت

Best PowerPoint Alternatives

پیش از این در انزل وب به ۷ سرویس برتر برای طراحی و ساخت اینفوگرافیک آنلاین و نیز بهترین برنامه های ساخت پاورپوینت یا اسلاید شو آنلاین و آفلاین پرداخته شده است. در راستای این مطالب این بار قصد داریم به بررسی برنامه هایی که می توانند بهترین جایگزین پاورپوینت باشند بپردازیم. ضمنا برای دانلود نسخه بدون محدودیت هر کدام از برنامه های جایگزین پاورپوینت زیر می توانید در سایت های ایرانی به جستجوی آن ها بپردازید.

دانلود نرم افزار ارائه کنفرانس Swipe

نرم افزار جایگزین پاورپوینت

Swipe یکی از پلتفرم های سازنده فایل های ارائه است که بر توجه به بازخوردهای کاربرانش تمرکز فراوانی دارد. یکی از امکانات جالب این پلتفرم این است که پس از ایجاد یا ویرایش فایل های ارائه و سپس انتشار آن ها می توانید بازخوردهایی که از آن صورت گرفته است را دنبال کنید. اینکه این فایل در کجا، چگونه و در چه زمیانی توسط مخاطبینش مورد مطالعه قرار گرفته است یا هر کدام از مخاطبین، در چه مدت زمانی مشغول مطالعه آن بوده اند.

خوشبختانه این پلتفرم به صورت رایگان هم در دسترس است گرچه در صورتی که می خواهید از همه قابلیت های آن استفاده کنید باید حساب پرمیوم آن را خریداری نمایید. امکاناتی مثل قابلیت توسعه مشترک، حفظ امنیت از طریق رمز عبور، فرمت خروجی PDF و مشاوره هایی در خصوص نحوه طراحی فایل های ارائه در این پلتفرم در دسترس قرار گرفته اند. توجه داشته باشید که اگر در Swipe از حساب کاربری رایگان استفاده کنید تنها قادر به ایجاد ۵ فایل ارائه در آن خواهید بود.

نرم افزار ساخت ارائه حرفه ای Haiku Deck

برنامه جایگزین پاورپوینت

Haiku Deck شاید بهترین نرم افزار ساخت فایل های ارائه و جایگزین پاورپوینت برای آیفون و آیپد باشد. هیچ نسخه اندرویدی برای این سرویس ارائه نشده است و شاید همین مساله است که موجب شده است با تمرکز بر روی محصولات اپل بهترین عملکرد و کارایی را از آن شاهد باشیم. این سرویس دارای یک دستیار هوش مصنوعی است که می تواند به صورت خودکار کار قرار دادن تصاویر و فرمت دهی مناسب به فایل ارائه را به انجام برساند. در نسخه رایگان Haiku Deck تنها قادر به ایجاد یک پروژه خواهید بود و برای کار بیشتر با آن باید حساب کاربری پرمیوم داشته باشید.

این سرویس علاوه بر نسخه موبایلی دارای نسخه ای برای کامپیوترهای شخصی نیز است. اگر از نسخه پرمیوم و غیر رایگان این سرویس استفاده کنید در واقع دیگر هیچ نیازی به دیگر نرم افزارها جهت ساخت فایل های ارائه احساس نخواهید نمود. انواع قابلیت ها و امکانات نظیر پشتیبانی آفلاین، کنترل حریم شخصی، قابلیت جستجوی مستقیم در یوتیوب، قابلیت جستجوی تصاویر و نیز امکاناتی برای تجزیه و تحلیل آمارهای گوناگون در نسخه های غیر رایگان این سرویس قرار داده شده است. بنابراین اگر از کاربران اپل هستید مطمئنا Haiku Deck انتخاب بسیار خوبی برای شما خواهد بود.

در صورت نیاز به اجرای پاورپوینت در اندروید میتوانید به مطلب آموزش ۱۱ روش اجرا ، ویرایش و ساخت پاورپوینت در اندروید رجوع نمایید.

Canva نرم افزاری جایگزین پاورپوینت

نرم افزار مشابه پاورپوینت

در Canva علاوه بر فایل های ارائه می توانید به ایجاد انواع اینفوگرافیک ها، پوسترها و بروشورها نیز بپردازید. در نسخه رایگان این سرویس قادر به ایجاد دو پروژه خواهید بود. ضمن اینکه یک گیگابایت فضای ذخیره سازی نیز در اخیتار شما قرار خواهد گرفت. در حالی که این فضا در صورت داشتن حساب کاربری پرمیوم به صورت نامحدود خواهد بود. یکی از برتری های Canvas نسبت به دیگر سرویس های ذکر شده در این لیست تنوع بالای تمپلیت ها یا همان نمونه های از پیش طراحی شده ان است. در این سرویس می توانید به ۸۰۰۰ قالب آماده دسترسی داشته باشید که مطمئنا می توانند همه نیازهای شما را به راحتی برآورده سازند. همچنین می توانید پروزه های خود را به صورت GIF نیز در این سرویس ذخیره نمایید.

Visme بهترین نرم افزار ارائه مطلب حرفه ای

نرم افزار جدید جایگزین پاورپوینت

Visme یک نرم افزار مشابه پاورپوینت مبتنی بر سرویس های ذخیره ابری است که می توان ابزارهای آن را با استفاده از Drag and Drop (کشیدن و رها کردن) مورد استفاده قرار داد. در این نرم افزار هم می توانید علاوه بر ساخت فایل های ارائهف به ایجاد اینفوگرافیک، داده های گرافیکی، گزارشات و رزومه بپردازید. بنابراین همانگونه که متوجه شدید با نرم افزاری تقریبا همه کاره روبرو خواهید بود. در Visme هم تعداد قابل ملاحظه ای تمپلیت وجود دارد که همراه با پس زمینه های HD و طراحی های حرفه ای مطمئنا می توانند رضایت شما را جلب کنند. هزاران تصویر آماده شده، صدها آیکون گرافیکی و انواع ابزارها جهت رسم نمودار از دیگر امکانات این نرم افزار است. همچنین می توانید فایل ارائه خود را در فرمت های تصویری یا PDF و همچنین HTML5 نیز دانلود کنید. البته Visme رایگان نیست و برای استفاده از آن باید هزینه ای به صورت ماهانه بپردازید.

دانلود نرم افزار جایگزین پاورپوینت Emaze

دانلود نرم افزار جایگزین پاورپوینت

از HTML5 برای ایجاد فایل های ارائه استفاده می کند. این ویزگی سبب شده است که آن را بتوان در هر مرورگر و ابزاری به خوبی اجرا کرد. البته همین امر موجب می شود که در دستگاه های قدیمی تر که از HTML5 پشتیبانی نمی کنند اجرای این سرویس با مشکل روبرو شود. برای کسانی که در ساخت فایل های ارائه عجله دارند Emaze گزینه خوبی به شمار می رود. در این سرویس انواع قالب های دو بعدی و سه بعدی در اختیار کاربران قرار گرفته است. همچنین قابلیت ارائه ویدیویی نیز در این سرویس گنجانده شده است. شما می توانید فایل های خود را در سرویس های ابری ذخیره کنید تا از هر جایی به آن ها دسترسی داشته باشید.

Slides برنامه جایگزین پاورپوینت

نرم افزار ارائه کنفرانس

Slides نیز پلتفرمی بر پایه سرویس های ابری است که از رابط کاربری زیبایی بهره می برد و جزو بهترین نرم افزار ارائه مطلب میباشد. محیط کاری این پلتفرم به گونه ای طراحی شده است که از طریق آن می توانید به راحتی از تصاویر پس زمینه، انواع تم ها و دیگر مواردی که برای کاربران تدارک دیده شده است استفاده نمایید. فایل های ارائه در این پلتفرم به طور پیش فرض دارای ۱۰ اسلاید هستند که البته قابل ویرایش و سفارشی سازی می باشند. امکاناتی مثل حفظ حریم شخصی، ویرایش و دسترسی از طریق ابزارهای مختلف، ارائه آفلاین، نمایش فرمول های ریاضی و استفاده از ویرایشگر CSS جهت ایجاد تم سفارشی از امکاناتی هستند که در این پلتفرم وجود دارند.

برای یادگیری نحوه ایجاد پاورپوینت های حرفه ای به مطلب ۱۴ ترفند فوق العاده برای ساخت اسلاید های پاورپوینت حرفه ای مراجعه کنید.

Zoho Show برنامه مشابه پاورپوینت

بهترین جایگزین های پاورپوینت

Zoho Show بر خلاف دیگر مواردی که تاکنون گفته شد از ظاهر کلاسیک تر و مشابه پاورپوینت برخوردار است. در اینجا هم می توانید با انواع قابلیت هایی که در اختیارتان قرار گرفته است به ایجاد و ویرایش انواع فایل های ارائه  بپردازید. استفاده از تصاویر فلیکر، ویدیهای یوتیوب و توییت های توییتر در اسلایدها به خوبی ممکن شده است. امکان انتشار فایل های ارائه در سایت ها و بلاگ ها، آپلود انواع فرمت ها نظیر ppt, .pptx, .pps, .ppsx, .odp و ایجاد تیم های توسعه مشترک از دیگر امکانات موجود در این سرویس هستند.

در صورت علاقه به طراحی انواع بنرهای تبلیغاتی می توانید مطلب بهترین سایت های ساخت و طراحی بنر تبلیغاتی متحرک و ثابت رایگان آنلاین را مطالعه کنید.

تجربه و پیشنهاد شما؟

در مطلب امروز انزل وب سعی کردیم که ۷ تا از بهترین سرویس و نرم افزار های جایگزین پاورپوینت را مرور کنیم. آیا تا به حال از این سرویس ها استفاده کرده اید؟ چنانچه در این رابطه تجربه و نظری دارید آن را در بخش نظرات و پیشنهادات این پست با ما و کاربران دیگر به اشتراک بگذارید.

حمایت مالی

اگر از مطلب منتشر شده رضایت دارید، می توانید جهت حمایت انزل وب و ادامه روند انتشار محتوا در صفحه حمایت مالی ما در زرین پال یا ریمیت مبلغ دلخواه مد نظر خود را پرداخت و ارسال کنید. از همراهی شما صمیمانه سپاسگزاریم.

مطالب مرتبط

آموزش کار با سایت ساخت پاورپوینت مایکروسافت، براحتی ارائه و اسلاید بسازید!
آموزش کار با سایت ساخت پاورپوینت مایکروسافت ، براحتی ارائه و اسلاید بسازید!
آموزش 11 روش حل مشکل پاورپوینت در ویندوز 11
آموزش ۱۱ روش حل مشکل پاورپوینت در ویندوز ۱۱
آموزش کامل نحوه صحیح ساخت تم در پاورپوینت
آموزش کامل نحوه صحیح ساخت تم در پاورپوینت
آموزش ادغام و چسباندن دو شکل در پاورپوینت
آموزش ادغام و چسباندن دو شکل در پاورپوینت

نظرات