ضبط کردن تماس تصویری و صوتی واتس اپ اندروید و آیفون

آموزش ۵ روش ضبط کردن تماس تصویری و صوتی واتس اپ اندروید و آیفون

واتس اپ یکی از بهترین برنامه هایی است که تا کنون توسط فروشگاه iTunes اپل و فروشگاه Google Play منتشر شده است. این برنامه در ابتدا به عنوان یک برنامه پیامرسانی راه اندازی شد اما بعدا به یک بسته کامل ارتباطات تبدیل شد که پیام کوتاه، اشتراک فایل چندرسانه ای، تماس صوتی و حتی تماس ویدیویی را ارائه می دهد. هر کاربر گوشی هوشمند از این برنامه به طور منظم استفاده می کند. اما متاسفانه برای ضبط تماس های ویدئویی، قابلیت داخلی ارائه نمی دهد. حال ایا تماس صوتی و تصویری واتس اپ ضبط و ذخیره میشود؟ بله! برنامه هایی وجود دارند که به ما اجازه می دهد تا تماس های واتس اپ را از تلفن های هوشمند آیفون و اندروید ضبط کنیم. در این مطلب برخی از محبوب ترین برنامه ها در این زمینه برای راحتی و درک شما ارائه شده است.

آموزش روش ضبط کردن تماس تصویری و صوتی واتس اپ اندروید و آیفون

How to Record WhatsApp Calls on Android and iPhone

پیش از این در انزل وب به دو روش کاربردی برای ضبط مکالمات تلفنی در هر دستگاه اندروید پرداختیم. شاید برای شما جالب باشد که بدانید می توان با استفاده از برنامه های خارجی می توانید تماس های تصویری و صوتی برنامه محبوب WhatsApp را ذخیره کرده و بار ها و بارها به تماس های خود گوش دهید. برای ضبط تماس تصویری واتساپ خود، ابتدا نیاز است که یک برنامه ضبط رکوردر را روی تلفن همراه خود نصب کنید امروز قصد داریم برنامه هایی را به شما معرفی کنیم که با استفاده از آنها می توانید به ضبط تماس های واتس اپ (WhatsApp) بپردازید.

معرفی ۴ برنامه ضبط تماس های ویدئویی واتس اپ در اندروید

ضبط تماس واتساپ

برنامه ضبط صدا اندروید Whatsapp Call Recorder

WhatsApp Call Recorder یک برنامه مبتنی بر Android است که به کاربران اجازه می دهد تا تماس های WhatsApp را ضبط کنند. این برنامه بسیار ساده و در عین حال کارآمد است که به شما اجازه می دهد تا مکالمات WhatsApp خود را به راحتی و به راحتی در فایل های ۳gp با کیفیت ضبط کنید.

برنامه را بر روی دستگاه خود نصب کنید سپس رابط را باز کنید تا ادامه یابد.

ضبط تماس تصویری واتس اپ

 

سپس یک تماس WhatsApp را آغاز کنید

ضبط تماس صوتی واتس اپ

هنگامی که تماس متصل شد شروع به ضبط مکالمه کنید، برای شروع ضبط مکالمه، روی دایره قرمز کلیک کنید.

برنامه ذخیره تماس

ضبط را ذخیره کنید وقتی میخواهید ضبط را متوقف کنید، فقط روی مربع درون یک دکمه دایره زیر دکمه قرمز کلیک کنید. به این صورت ضبط متوقف و در کارت SD ذخیره می شود.

برنامه ضبط تماس های واتس اپ در اندروید Cube Call Recorder

Cube Call Recorder به شما امکان می دهد تا به راحتی تماس های تلفنی و مکالمات ورودی و خروجی خود را در برنامه های محبوب VOIP ضبط کنید. شما می توانید علاوه بر تماس های تلفنی خود، تماس های خود در برنامه های پیام رسان مانند Skype، WhatsApp، Viber، Hangouts، Facebook، IMO، KAKAO، Telegram، Skype Lite را نیز ضبط نمایید. این برنامه به شما این امکان را می دهد تماس ها و مکالمات خود را در بهترین کیفیت ممکن ضبط کنید. Cube Call Recorder توسط Catalina Group برای اندروید عرضه شده است.

ضبط تماس در واتس اپ

برنامه را نصب کنید و آن را باز کنید. تمام مجوزهای لازم را اعطا کنید

ایا تماس تصویری واتس اپ ذخیره میشود

حالا، واتس اپ باز و تماس بگیرید، یک ویجت باید روی صفحه شما ظاهر شود که نشان می‌دهد شما تماس واتساپ را برقرار کردید. در صورتی که ویجت ظاهر نشد به صورت دستی بر روی آیکون میکروفن در برنامه کلیک کنید. پس از آن شروع به ضبط تماس واتساپ خواهد کرد.

ضبط تماس صوتی و تصویری واتساپ

در برخی موارد، از طرف دیگر صدا وجود ندارد. برای حل این مشکل، از منوی سمت چپ  “recordings” باز کنید.تغییر منبع ضبط  صدا VoIP را به Microphone تغییر دهید. توجه داشته باشید که از بلندگو نیز استفاده خواهد شد.

آموزش روش ضبط کردن تماس تصویری و صوتی واتس اپ اندروید و آیفون

علاوه بر تماس‌های تلفنی، شما می‌توانید از این برنامه برای ثبت تماس‌های تلفن همراه نیز استفاده کنید.

برنامه ضبط تماس تصویری واتس اپ AZ SCREEN RECORDER – NO ROOT

AZ SCREEN RECORDER – NO ROOT یکی از بهترین نرم افزارها برای ضبط تماس های صوتی و ویدئویی واتس اپ است و بهترین چیز در مورد این برنامه این است که هم آهنگ صدا و هم ویدئو را در یک کادر ثبت می‌کند

ضبط تماس واتساپ

این برنامه ضبط تماس تصویری واتساپ دارای یک ویجت کوچک روی صفحه است که کار را بسیار آسان کرده است تنها کاری که باید انجام دهید این است که قبل از شروع مکالمه، دکمه رکورد را بزنید.

برنامه ضبط کننده تصویر و ویدیو واتساپ اندروید DU RECORDER

برنامه DU Recorder app مانند برنامه فوق نیز تماس ویدیویی را ضبط می کند. و همچنین دارای میان‌بر شناور کوچک روی صفحه است که باعث راحتی هر چه بیشتر استفاده از آن شده است.

ضبط مکالمات واتس اپ اندروید

تنها کاری که باید انجام دهید این است که وقتی که تماس را شروع می‌کنید دکمه ثبت روی صفحه را بزنید. برای خاموش‌کردن آن، منو اطلاع را پایین می‌آورید و دکمه توقف را فشار بدهید. همانند برنامه AZ SCREEN RECORDER، حوزه انتخاباتی این برنامه ذخیره تماس تصویری واتساپ نیز همه چیز را روی صفحه ثبت می‌کند.

نرم افزار ضبط تماس تصویری واتس اپ

مزیت این برنامه این است که می‌توانید وضوح ویدئو را قبل از ضبط کردن تماس تصویری واتس اپ تغییر دهید.


معرفی برنامه ضبط تماس ویدئویی در آیفون

iOS وقتی به حریم خصوصی می‌رسد بسیار سختگیرانه است، بنابراین هیچ راه آسانی برای ثبت تماس‌ها و یا تلفن همراه وجود ندارد. با این حال،یک هک وجود دارد که این کار را انجام می‌دهد اما کار زیادی برای انجام آن لازم است. این یک فرآیند خسته‌کننده است که در آن شما به یک مک، یک آیفون ویک گوشی هوشمند ثانویه با حساب WhatsApp نیاز خواهید داشت. ابزار ثانویه می‌تواند یا اندروید یا آیفون باشد. ما به یک دستگاه دوم نیاز داریم چون دستگاه اولیه شما برای ثبت به مک شما متصل خواهد ماند.

۱. آیفون خود را به مک متصل کنید و مجوزهای لازم را بدهید. حالا،QuickTime باز را باز کرده و روی منوی File  کلیک کنید. در اینجا،”New Audio Recording” را انتخاب کنید، آیفون خود را به عنوان منبع انتخابکنید، و روی دکمه record کلیک کنید.

دانلود برنامه ضبط مکالمه تصویری واتس اپ ایفون

از iPhone خود، با دستگاه WhatsApp ثانویه تان تماس بگیرید. زمانی که به هم متصل هستید، از گروه واتس اپ برای اضافه کردن فردی که می‌خواهید با آن‌ها صحبت کنید، استفاده کنید.

نحوه ضبط صدا در واتس اپ

حالا مکالمه را با استفاده از دستگاه ثانویه ادامه دهید. بعد از این که این مکالمه انجام شد، ضبط‌شده را روی Quicktime متوقف کنید و آن را در مک خود ذخیره کنید.

ضبط مکالمات تصویری واتس اپ

آیفون را در تمام زمان مکالمه به مک متصل نگه دارید . همچنین هر سه شماره WhatsApp باید در فراخوانی گروه فعال باشند. قطع شدن هر یک از این دستگاه ها  از اینترنت، ضبط را متوقف خواهد کرد.

نظرات و پیشنهادات شما؟

در این مطلب برنامه هایی که می توانید با آن تماس های واتس اپ را ذخیره کنید معرفی شدند. اما به خاطر داشته باشید که این برنامه‌ها قابلیت های بیشتری از جمله گرفتن عکس سریع از صفجه و.. را نیز دارند. شما نیز می توانید نظرات، پیشنهادات و تجربیات خود را در زمینه ضبط تماس های واتس اپ در بخش دیدگاه این پست با ما به اشتراک بگذارید.

حمایت مالی

اگر از مطلب منتشر شده رضایت دارید، می توانید جهت حمایت انزل وب و ادامه روند انتشار محتوا در صفحه حمایت مالی ما در زرین پال یا ریمیت مبلغ دلخواه مد نظر خود را پرداخت و ارسال کنید. از همراهی شما صمیمانه سپاسگزاریم.

مطالب مرتبط

راهنما تست شده حل مشکل وصل نشدن واتساپ در آیفون
راهنما تست شده حل مشکل وصل نشدن واتساپ در آیفون
آموزش جدید 9 روش بکاپ واتساپ و برگرداندن آن در دستگاه ها
آموزش جدید ۹ روش بکاپ واتساپ و برگرداندن آن در دستگاه های مختلف
آموزش جدید نحوه قفل یا مخفی کردن چت ها در واتساپ بدون برنامه جانبی
آموزش جدید نحوه قفل یا مخفی کردن چت ها در واتساپ بدون برنامه جانبی
آموزش جدید گذاشتن ویس و پیام صوتی در استاتوس و استوری واتساپ
آموزش جدید گذاشتن ویس و پیام صوتی در استاتوس یا استوری واتساپ

نظرات

  • مریم says:

    فکر میکنم کلا سرکاریه و برا بالا بردن ویو و دانلود اینو ننوشتن برا ضبط مکالمه واتس آپ. من همه اینا رو دانلود کردم هیچ کدوم قابلیت ضبط دو طرفه مکالمه رو نداره. در اصل اسکرین رکوردر هستند.

  • بانو says:

    سلام. من از اسکرین رکورد استفاده کردم، موقع ویدئو کال هندزفری داشتم ، اما فقط تصویر رکورد شده و صدا ندارم، بدون هندزفری هم بعدا امتحان کردم اما صدا رکورد نمیشه و فقط تصویر رو دارم

  • Ali says:

    سلام نرم افزار Cube Call Recorder رو دانلود کردم وقتی میخوام تماس صوتی واتساپ رو ضبط کنم این ارور رو میده:
    Recording failed. Write to storage failure, unavailable audio source or unsupported audio format.The possible reason for the issue is another call recording application, enabled Wi-Fi Calling, wrong recording audio source, or unavailability of VolP calls recording.
    اندرویدم ۸.۱ هست میشه بگین جریانش چیه…

  • مهسا says:

    با سلام، ببخشید من قبلا یه تماس ویدیویی داشتم تو واتساپ که ذخیره اش نکردم، اما تماس با پدربزرگم بود که فوت کرد، حالا میخواستم بدونم راهی هست که اون رو دوباره برگردونم و ذخیره کنم؟ خود واتساپ چاره ای نداره براش؟ هیچ راهی نیست؟

    • حسین says:

      نه چاره ای متاسفانه نیست

      • یزدان says:

        سلام من دانلود کردم تماس تصویریهم گرفتم ولی صدا را ضبط نکرده فقط تصویر ضبط کرده اونم بدون صدا چیکار باید بکنم تا درست بشه؟

  • مهدی says:

    با سلام و تشکر
    در برنامه AZ SCREEN RECORDER برای اندروید پس از نصب و تماس با واتساپ تصویر بدون صدا ضبط می شود. لطفا برای این مشکل ارائه طریق فرمایید.

  • تیم says:

    سلام روز بخیر
    چه قیسم برنامه ظبط واستاپ فعال میشه
    و چه قیسم تماس ها واستاپ ده این برنامه ظبط کنم لطفا راهنمایی کنید

  • فاطمه says:

    برای من هم همینطور بود از ویدیو ریکوردر با آیکون سبز رنگ استفاده کردم قابلیت ضبط صدا وتصویر باهم را دارد.

    • فاطمه says:

      ایل کسی میتواند بطدر پنهانی تماس تصویری مارا ضبط کند؟یا در صورت ضبط متوجه میشویم لطفا راهنمایی کنید

      • مریم says:

        برای من هم تصویر ضبط میشه ، ولی صدا نداره. میشه راهنمایی بفرمایید لطفا .

        • Sisi says:

          من برنامه az regards رو دانلود کردم به هر روشی امتحان کردم ثدا رو ضبط نمیکنه تو ویدیو کال

  • جواد نامجو says:

    صدای تماس تصویری ضبط نمی شه

  • زهرا says:

    سلام،برای ضبط کردن تماس تصویری با DU recorder اگه قبل از برقراری تماس فعالش کنیم تماسمون صدا نداره و‌فرد پشت خط صدامون رو نمیشنوه،اگه بعد از تماس شروع به ضبط کنیم فقط تصویر بدون صدا ضبط میشه.میشه راهنمایی کنید،ممنون

  • سحر پیتزا says:

    سلام
    من اپ AZ Screen Recorder رو نصب کردم ولی نمیزاره ریکورد کنم هی میگه screen overlay رو از قسمت تنظیمات خاموش کن! هرچیم میرم تو تنظیمات همچین گزینه ای نیست
    چیکار کنم؟

    • اوسکول says:

      یه برنامه دیگه نصب کن!…والا..این همه برنامه.

    • علی says:

      ببخشید من تصویر به طور کامل ضبط میشه اماصدا نداره

      • مهدی says:

        با سلام
        من برنامه az screen recorder را جهت ضبط تماسهای تصویری واتساپ بر روی اندروید نصب کردم ولی تصویر رو بدون صدا ضبط میکنه راه حل این مشکل چیه؟