بهترین برنامه تنظیم و تغییر سایز عکس اندروید

۹ تا از بهترین برنامه های تنظیم و تغییر سایز عکس اندروید

هر کدام از تصاویری که ما روزانه آنها را مشاهده می کنیم دارای اندازه های خاصی هستند؛ گاه پیش می آید هنگام استفاده از عکس هایمان با محدودیت های سایز رو به رو می شویم به صورتی که سایت و یا فردی که می خواهیم تصویر را برایش ارسال کنیم تنها اجازه می دهد تا عکس ها در اندازه های خاصی باشند. در این مطلب قصد داریم به معرفی بهترین برنامه تنظیم و تغییر سایز عکس اندروید بپردازیم.

دانلود ۹ تا از بهترین نرم افزارتبدیل و تغییر سایز عکس اندروید

Best Photo Resizer Apps for Android

به لطف توسعه وسایل و دوربین‌های موبایل، اکنون می‌توانیم به راحتی در هر زمانی که می‌خواهیم عکس بگیریم، و آن‌ها را در اینستاگرام ، فیس بوک یا توییتر پست کنیم تا با دوستانمان به اشتراک بگذاریم. اما مساله این است که بسیاری از سایت‌های ارتباط جمعی از تصاویر سایز بزرگ پشتیبانی نمی‌کنند. بنابراین شما باید اندازه آن‌ها را به اندازه مناسب با نرم افزار تغییر سایز عکس برای اینستاگرام و.. تغییر دهید سپس آن‌ها را آپلود کنید. قبلا در مطلب  ۱۰ تا از بهترین سایت های تغییر سایز عکس آنلاین بدون افت کیفیت را معرفی کردیم، در اینجا می‌خواهیم چند برنامه تغییر اندازه عکس اندروید را به شما معرفی کنیم.

نسخه کامل برنامه های تنظیم سایز عکس اندروید معرفی شده را میتوانید از منابع ایرانی دانلود و نصب کنید.

اپلیکشن تغییر اندازه تصاویر اندروید Photo & Picture Resizer

برنامه Photo & Picture Resizer یکی از بهترین نرم افزار های تغییر اندازه عکس برای اندروید با امتیاز ۴.۶ % از ۵ در فروشگاه گوگل پلی است. می‌توان به راحتی با استفاده از این برنامه  اندازه یک تصویر را بدون تاثیر بر کیفیت تصویر کاهش داد. این برنامه می‌تواند شامل پیغام‌های متنی ، فرم‌های وب ، ایمیل‌ها ، اینستاگرام ، فیس بوک و غیره باشد. زمانی که با Photo & Picture Resizer کار کردید، می‌توانید تصاویر را به طور مستقیم با دوستان و خانواده خود به اشتراک بگذارید.

دانلود نرم افزارتبدیل و تغییر سایز عکس اندروید

برنامه تغییر سایز عکس اندروید Compress Image Size in KB & MB

برنامه Compress Image Size in KB & MB یک برنامه تک منظوره است که به منظور کاهش اندازه تصویر طراحی شده است. با استفاده از آن می‌توانید به راحتی عکس‌ها را به اندازه ای که نیاز دارید فشرده‌سازی کنید، و اندازه فایل بامگابایت یا کیلوبایت ، محاسبه می‌شود.

تنظیم سایز عکس اندروید

دانلود برنامه تغییر اندازه تصاویر اندروید Reduce Photo Size

برنامه تغییر سایز عکس اندروید Reduce Photo Size یک برنامه چند زبانه است، شامل هلندی، پرتغالی، فرانسوی، بلغاری، چینی، کره‌ای، روسی، اسپانیایی، عربی، انگلیسی و غیره است. این برنامه تنظیم سایز عکس  اندازه تصویر شما را خیلی سریع کاهش خواهد داد و بر کیفیت تصویر تاثیر نخواهد گذاشت، و هیچ اثری در عکس اصلی نخواهد گذاشت.

بهترین نرم افزار تغییر سایز عکس اندروید

برنامه تبدیل اندازه تصویر اندروید Resize Me Pro

Resize Me Pro یکی از بهترین برنامه های اندرویدی برای تغییر اندازه عکس‌ با یک کلیک ساده قبل از ارسال آن‌ها است. با استفاده از این برنامه می توان عملیات rotate, crop, resize را براحتی انجام داد و عکس‌ها را به اندازه مطلوب و جذاب‌ تبدیل کرد. تصاویر ویرایش شده را می توان در دو فرمت، JPEG و PNG ذخیره کرد همچنین شما می‌توانید برچسب‌های EXIF و داده‌های GPS از تصویر را حفظ کنید.

دانلود برنامه تغییر سایز عکس اندروید

برنامه تغییر اندازه عکس اندروید Photo Resizer

اکثر مردم تصاویر را نسبت به متون ترجیح می‌دهند، بنابراین یک تصویر با اندازه خوب در یک مقاله بینندگان بیشتری را جذب خواهد کرد. Photo Resizer بهترین برنامه تغییر پیکسل عکس اندروید است، بنابراین دوستان شما می‌توانند بدون هدر دادن هر گونه پهنای باند اضافی آن‌ها را دریافت کنند. این برنامه دارای چهار حالت اندازه  ۱۰۲۴ * ۷۶۸ ، ۸۰۰ *۶۰۰ ، ۶۴۰ * ۳۲۰ بوده و همچنین گزینه‌ای برای کاربران برای سفارشی کردن عکس‌های خود ارایه می‌دهد.

تنظیم سایز عکس اندروید

برنامه تغییر اندازه تصویر اندروید Photo scaler resizer

Photo scaler resizer برنامه سایز بندی عکس اندروید بسیار مفیدی است که اجازه می‌دهد اندازه عکس از حافظه داخلی یا از گالری، Picassa، Google drive و غیره را کاهش دهید. اگر برای یوتیوب یا سایت دیگر نیاز به وضوح سفارشی دارید، این برنامه برای شما مناسب است! شما می‌توانید یکی از راه‌حل‌های از پیش تعیین‌شده را انتخاب کرده و یا مقادیر سفارشی را وارد کنید.

سایز بندی عکس اندروید

برنامه تغییر اندازه عکس اندروید Photo Resizer HD

Photo Resizer HD یک نرم افزار تغییر طول و عرض عکس آسان برای تغییر اندازه تصویر و تصاویر چند گانه است. با این برنامه می‌توانید اندازه تصویر خود را قبل از ارسال توسط پست الکترونیکی یا آپلود کردن آن‌ها به خدمات اجتماعی کاهش دهید.

نرم افزار تغییر طول و عرض عکس

 

برنامه تغییر اندازه عکس اندروید Best Photo Resizer

برنامه Best Photo Resizer دو کار اصلی را انجام می‌دهد: ذخیره حافظه تلفن با کاهش اندازه عکس‌ها و تغییر اندازه تصاویر برای مطابقت آن با الزامات شبکه های اجتماعی (عکس فیس بوک، عکس پروفایل توییتر و غیره). همچنین می‌توانید تصویر را به هر ابعدای که میخواهید تغییر داده و آن را کراپ کنید.

دانلود برنامه تغییر سایز عکس اندروید

 

برنامه تغییر ابعاد تصویر اندروید Photo Resizer And Converter

بهترین مزیت نرم افزار تغییر سایز عکس برای اندروید Photo Resizer And Converter این است که هیچ آگهی یا تبلیغاتی ندارد که تمام صفحه شما را بگیرد. همچنین این گزینه را دارد که چند عکس را به طور همزمان اندازه بگیرد. شما می‌توانید با انتخاب درصد از برنامه ، به راحتی ابعاد تصاویر را تغییر دهید. عرض و ارتفاع در قسمت پایین برنامه نمایش داده خواهد شد. این برنامه همچنین می تواند تصویر را به فایل PNG یا  JPG فشرده کند و همچنین می تواند با استفاده از آن تصویر را تبدیل به PDF کرد.

برنامه تبدیل سایز عکس اندروید

نظرات و پیشنهادات شما؟

شما از میان این ۹ ابزار رایگان تغییر اندازه و سایز عکس اندروید کدام یک را می پسندید و تجربه کار با کدام یک از این برنامه ها را داشته اید؟ اگر برنامه اندرویدی دیگری می شناسید در بخش دیدگاه این پست با ما در میان بگذارید.

حمایت مالی

اگر از مطلب منتشر شده رضایت دارید، می توانید جهت حمایت انزل وب و ادامه روند انتشار محتوا در صفحه حمایت مالی ما در زرین پال یا ریمیت مبلغ دلخواه مد نظر خود را پرداخت و ارسال کنید. از همراهی شما صمیمانه سپاسگزاریم.

مطالب مرتبط

معرفی و دانلود 20 تا از بهترین برنامه ویرایش و ادیت عکس برای اندروید
معرفی و دانلود ۲۰ تا از بهترین برنامه ویرایش و ادیت عکس برای اندروید
معرفی و دانلود 18 تا از بهترین نرم افزار ویرایش عکس اندروید
معرفی و دانلود ۱۸ تا از بهترین نرم افزار ویرایش عکس اندروید
معرفی و دانلود 16 تا از بهترین برنامه ویرایش عکس برای آیفون
معرفی و دانلود ۱۶ تا از بهترین برنامه ویرایش عکس برای آیفون
آموزش 4 روش چرخاندن عکس در گوشی اندروید
آموزش ۴ روش چرخاندن عکس در گوشی اندروید

نظرات