ادغام و ترکیب دو یا چند ویدیو آنلاین

آموزش ۴ روش ادغام و ترکیب دو یا چند ویدیو آنلاین

امروزه نرم افزارهای زیادی برای کار با فایل های ویدیویی توسعه داده شده اند. از ویرایش و بریدن آن ها گرفته تا تبدیل آن ها به فرمت های دلخواه. اما گاهی تمام چیزی که نیاز داریم ادغام و ترکیب چند ویدیو با یکدیگر است و شاید لازم نباشد که برای این کار به دنبال نصب یک نرم افزار ویرایشگر فیلم که معمولا نرم افزارهای سنگینی هستند باشیم. در این موارد می توانیم از سرویس های آنلاین نیز استفاده کنیم. در این مطلب انزل وب قصد داریم به معرفی سایت ها و سرویس های آنلاین جهت میکس و ادغام دو ویدیو با هم بپردازیم.

روش میکس و کنار هم گذاشتن دو ویدیو آنلاین

How to Combine Video Files Online

پیش از این در انزل وب به آموزش ۳ روش ساده و کاربردی ادغام و ترکیب چند عکس در فتوشاپ و همچنین آموزش ادغام و ترکیب چند فایل Word بدون به هم خوردن تنظیمات آنها پرداخته شده است. در همین راستا در این مطلب قصد داریم شما را با روش های ترکیب دو ویدیو در یک قاب با استفاده از سرویس های آنلاین آشنا کنیم.

سایت Aconvert جهت میکس دو ویدیو با هم

در سایت Aconvert امکانات بسیاری برای کار با انواع فایل ها نظیر PDF، فایل های تصویریف فایل های ورد، فایل های صوتی و نیز فایل های ویدیویی گنجانده شده است. در بخش مربوط به ویدیو می توانید به قابلیت هایی نظیر تبدیل فرمت، بریدن قسمتی از فیلم، چرخش تصویر و نیز به هم چسباندن دو ویدیو دسترسی داشته باشید. برای ادغام دو ویدیو کافیست پس از رفتن به بخش Merge، از طریق دکمه Choose File به انتخاب فایل ویدیویی خود بپردازید. برای آپلود ویدیو می توانید علاوه بر ویدوی های ذخیره شده در کامپیوتر شخصی خود، از لینک ویدیو در اینترنت یا سرویس های ذخیره ابری گوگل درایو و دراپ باکس نیز استفاده نمایید. در این سایت انواع فرمت های ویدیویی پشتیبانی می شوند.

چسباندن دو ویدیو اندروید

همچنین حجم فایل می تواند حتی بیش از ۱ گیگابایت هم باشد. در نهایت با کلیک بر روی دکمه Submit می توانید فرایند ادغام را شروع کنید. نکته ای که باید به آن دقت کنید این است که ویدیوهایی که قصد به هم چسباندن آن ها را دارید باید از فرمت و نرخ فریم یکسانی برخوردار باشند. ضمن اینکه اولین ویدیویی که آپلود کردید در ابتدای فیلم ادغام شده خواهد آمد.

سایت Mergevideo برای کنار هم گذاشتن چند ویدیو

سایت Mergevideo خدمات مختلفی را در زمینه فایل های صوتی و ویدیویی ارائه می کند. شیوه میکس دو ویدیو در این سایت نیز بسیار ساده است. برای ترکیب چند ویدیو ابتدا از طریق دکمه CHOOSE FILES، ویدیوی مورد نظر خود را آپلود نمایید. این فایل را می توانید از کامپیوتر، دراپ باکس، گوگل درایو یا دیگر سرویس های ذخیره ابری آپلود نمایید. اگر چند ویدیو را مد نظر دارید لازم نیست که آن ها را به صورت یکی یکی آپلود کنید بلکه می توانید همه آن ها را یکجا انتخاب کرده و آپلود نمایید.

کنار هم گذاشتن چند ویدیو

پس از آپلود ویدیوها می توانید ترتیبشان را با استفاده از کشیدن آن ها از طریق موس مشخص کنید. در فیلم نهایی این ترتیب لحاظ خواهد شد.

فرمت خروجی مورد نظر خود را هم انتخاب کنید. پس از انتخاب نامی مناسب برای فایل نهایی روی دکمه Merge and convert کلیک کنید. پس از  چسباندن فیلم ها به هم و تبدیل شدن آن ها به فرمتی که شما انتخاب کردید می توانید آن را با استفاده از دکمه Download دریافت کنید.

ترکیب دو ویدیو در یک قاب با سایت Videotoolbox

سایت Videotoolbox قادر به پردازش فایل هایی ویدیویی با حجم بیش از ۱۵۰۰ مگابایت نیز است. در این سایت می توانید پس از آپلود ویدیوی مدنظر خود به اطلاعات جزئی آن نظیر مقدار نرخ بیت ریت و نرخ فریم ریت، رزولوشن، فرمت و دیگر موارد دست پیدا کنید. همچنین قادر به تبدیل فرمت ویدیو به فرمت های محبوبی نظیر ۳GP, AMV, ASF, AVI, FLV, MKV, MOV, M4V, MP4 است. اضافه کردن واترمارک به به ویدیو، برش قسمت هایی از آن، جدا کردن فیلم و صدا، ثبت عکس از صحنه های مختلف ویدیو و در نهایت امکان ادغام چند فایل ویدیویی با هم از دیگر امکانات این سایت است.

ترکیب دو ویدیو در یک قاب

برای انجام کنار هم قرار دادن چند فیلم باید قبل از آپلود ویدیو، از منوی Select action گزینه مدنظر خود را انتخاب کنید (در اینجا Merge files).

پیش از این در انزل وب به معرفی ۱۱ سرویس برتر تبدیل آنلاین فایل فیلم به فرمت MP4 نیز پرداخته شده است.

سایت Kapwing برای ادغام دو ویدیو با هم

Kapwing سایتی چند منظوره است که در بخشی از آن قادر به ترکیب چند ویدیو نیز هستید. برای این کار ابتدا باید به بخش ابزار ادغام ویدیو در این سایت رفته و ویدیوی خود را آپلود نمایید. می توانید ویدیوها را به ثبت یا با به صورت یکجا آپلود نمایید. شما می توانید از لینک اینترنتی ویدیو نیز برای آپلود آن استفاده کنید. ضمن اینکه قادر به آپلود عکس و فایل های GIF هم خواهید بود تا در ویدیوی نهایی جاگذاری شوند.

کنار هم قرار دادن چند فیلم

پس از آپلود موارد مورد نظر خود می توانید به سادگی ترتیب آن ها را برای ترکیب شدن در یک ویدیو مشخص کنید. برای این کار می توانید از دراگ و دراپ استفاده کنید. همچنین می توانید بخش هایی از هر ویدیو را جدا کنید تا در هنگام ترکیب در فایل نهایی اعمال نشوند. در نهایت فرمت نهایی ویدیو را نیز در این مرحله انتخاب کنید. همچنین می توانید مدت زمان نمایش عکس ها را نیز مشخص کنید.

چگونه دو فیلم را با هم ادغام کنیم

پس از پایان ادغام ویدیو ها روی دکمه CREATE کلیک کنید تا بتوانید فایل نهایی را دریافت کنید. با انجام این کار به صفحه دانلود هدایت خواهید شد.

در صورتی که می خواهید به ترکیب فایل های صوتی هم بپردازید می توانید به مطلب آموزش ۵ روش آنلاین ترکیب و ادغام چند فایل MP3 به یک فایل مراجعه کنید.

نظرات و پیشنهادات شما؟

در این مطلب ۴ روش ترکیب و ادغام چند فایل ویدیویی به صورت آنلاین را معرفی کردیم. از نظر شما کدام یک از این سرویس ها کار خود را بهتر انجام می دهند؟ می توانید نظرات، پیشنهادات و تجربیات خود در این زمینه را در دیدگاه این پست با ما به اشتراک بگذارید.

به این مطلب امتیاز دهید

مطالب مرتبط

آموزش 5 روش اجرا و پخش همزمان دو زیرنویس در KMPlayer ، VLC Player و..
۵ روش اجرا و پخش همزمان دو زیرنویس در KMPlayer ، VLC Player و..
ترکیب و ذخیره چند عکس در یک فایل
آموزش ۶ روش ترکیب و ذخیره چند عکس در یک فایل
آموزش 12 روش ادغام و چسباندن چند فیلم به هم در کامپیوتر
آموزش ۱۲ روش ادغام و چسباندن چند فیلم به هم در کامپیوتر
ادغام و چسباندن دو یا چند فایل RAR
آموزش روش ادغام و چسباندن دو یا چند فایل RAR

نظرات

  • بابک says:

    ماهها ست دنبال برنامه یا سایتی میگردم که ویدئو های چند بخشی ایتستاگرام را ضمن دانلود باهم ترکیب کرده و به صورت یک فایل تحویل دهداگر برنامه کامپیوتری میشناسید که اینکار را انجام دهد و یا سایت باشد ممنون میشم چون من تعداد زیادی از این دست ویدئو آموزشی در حساب اینستاگرام خود ذخیره کرده ام و میخواهم به صورت آفلاین و در یک فایل در کامپیوتر مشاهده کنم .ممنون

  • علی says:

    سلام . من میخوام ویدئو ها رو طوری ترکیب کنم که مثلا یک ویدئو شروعش از وسط یک ویدئو دیگر باشد . من باید چکار کنم؟؟