سایت های دانلود اکشن فتوشاپ رایگان

۱۲ تا از بهترین سایت های دانلود اکشن فتوشاپ رایگان

فتوشاپ بدون شک بهترین نرم افزاری است که در زمینه طراحی و ویرایش انواع تصاویر می توانید به آن مراجعه کنید. دلیل این برتری را می توان در ویژگی ها و قابلیت های خلاقانه و منحصر بفردی دانست که توسط سازندگان این نرم افزار در آن گنجانده شده است. یکی از این ویژگی های جذاب، قابلیت اکشن است که کار طراحان را در استفاده از افکت های گوناگون بسیار راحت تر می کند. در این مطلب انزل وب به معرفی بهترین سایت ها جهت دانلود اکشن های فتوشاپ پرداخته ایم.

سایت دانلود رایگان اکشن متن و عکس فتوشاپ رایگان

 The Best Sites to Download Free Photoshop Actions

پیش از این در انزل وب به معرفی ۸ سایت دانلود فونت های فارسی و انگلیسی رایگان و همچنین بهترین وب سایت های دانلود عکس با کیفیت بالا پرداخته ایم. اما این بار قصد داریم شما را با بهترین سایت های اینترنتی در زمینه دانلود اکشن های فتوشاپ آشنا کنیم.

اکشن فتوشاپ چیست؟

اکشن های فتوشاپ (Photoshop Actions) یکی از دیگر قابلیت هایی است که این نرم افزار را از دیگر نرم افزارهای ویرایش عکس متمایز می کند. این اکشن ها شما را قادر می سازند که تنها با یک کلیک بتوانید افکت مورد نظر خود را در عکسی که در حال ویرایش آن هستید اعمال کنید. طراحان حرفه ای فتوشاپ در سراسر دنیا اقدام به ایجاد این فایل های اکشن نموده و آن را در اختیار عموم قرار داده اند.

ضمن اینکه خود شرکت سازنده فتوشاپ هم تعدادی از اکشن های ساخت خود را در اختیار کاربرانش قرار داده است. در ادامه به معرفی سایت هایی که از طریق آن ها می توانید به دانلود اکشن فتوشاپ بپردازید را معرفی خواهیم نمود.

وبسایت Adobe جهت دانلود اکشن متن فتوشاپ

اکشن های فتوشاپ برای عکاسان

در وبسایت Adobe که توسعه دهنده نرم افزار فتوشاپ هم هستمی توانید به بیش از ۴۰۰ اکشن دسترسی داشته باشید. این اکشن ها در مسیر Most Popular Tags > Actions در این سایت قرار گرفته اند. البته همه این اکشن ها رایگان نیستند و تنها کمی بیش از ۴۰ عدد از ان ها را می توانید به رایگان دریافت کنید.

سایت Photoshoptutorials برای دانلود اکشن فتوشاپ آتلیه

اکشن فتوشاپ کودک

در سایت Photoshoptutorials نیز می توانید به مجموعه متنوعی متشکل از اکشن های متنوع در زمینه های متفاوت دست پیدا کنید. اگر برای دریافت خبرنامه های این سایت ثبت نام کنید می توانید به ۵۷ اکشن رایگان دسترسی داشته باشید.

دانلود اکشن فتوشاپ رایگان در وبسایت Brusheezy

دانلود رایگان اکشن فتوشاپ

سایت Brusheezy مدتی در زمینه طراحی وب فعالیت می کرد و به همین دلیل اکشن های بسیار خوبی را که بیشتر به کار توسعه دهندگان وب می آید در اختیار کاربرانش گذاشته است. شما می توانید با معیارهای گوناگون مثل نسخه فتوشاپ، جدیدتر بودن اکشن، محبوب ترین آن ها یا امتیاز آورترین آن ها به جستجو میان اکشن ها در این سایت بپردازید.

برای دانلود فیلم هایی با کیفیت بالا می توانید مطلب ۵ تا از بهترین سایت های دانلود فیلم کوتاه و بلند استوک ۴k به صورت رایگان را مطالعه نمایید.

دانلود رایگان اکشن فتوشاپ در وبسایت MCPActions

دانلود اکشن فتوشاپ

در MCPActions علاوه بر در اختیار گذاشتن انواع اکشن های رایگان و پولی، آموزش ویدیویی نحوه استفاده از آنها نیز قرار داده شده است. البته شاید ایرادی که می توان به این سایت وارد دانست این است که تعداد اکشن های رایگان آن بسیار کم می باشد.

دانلود رایگان اکشن متن و عکس فتوشاپ در سایت PanosFX

دانلود اکشن فتوشاپ برای متن

سایت PanosFX اکسن های زیبایی را به شما پیشنهاد میدهد که می توانید ضمن دانلود، از ان ها در پروژه های شخصی یا تجاری خود استفاده کنید. اکثر این اکشن ها رایگان هستند. گرچه برخی اکشن های حرفه ای تر هم وجود دارند که برای دسترسی به آن ها اول از همه باید در سایت به ثبت نام بپردازید.

دانلود اکشن فتوشاپ برای متن در سایت Finessefx

اکشن فتوشاپ پرتره

در سایت Finessefx می توانید به بیش از ۸۰ اکشن فتوشاپ دسترسی داشته باشید که قادر به استفاده از آن ها در پروژه های مختلف خود خواهید بود. علاوه بر این تعدادی افکت های متنی هم در سایت قرار داده شده است که می توانید از آن ها برای تایپوگرافی استفاده نمایید.

وبسایت PSD Dude برای دانلود اکشن عکس و متن فتوشاپ

دانلود اکشن فتوشاپ دابل اکسپوژر

سایت PSD Dude نیز مجموعه ای از بیش از ۷۰ نوع اکشن در زمینه های گوناگون و در طراحی های ساده تا حرفه ای برای کاربران خود فراهم نموده است.

جهت دانلود انواع قالب های وردپرس می توانید به مطلب ۱۳ تا از بهترین سایت های دانلود قالب HTML و وردپرس فارسی و انگلیسی رجوع کنید.

وبسایت Turning Turnip جهت دانلود اکشن های فتوشاپ برای عکاسان

دانلود اکشن فتوشاپ همراه با آموزش

سایت Turning Turnip تعداد ۲۹ اکشن فانتزی را برای بهبود انواع عکس ها در اختیار شما قرار می دهد. از این اکشن ها می توانید در عکس های پرتره هم استفاده کنید. نکته مهم این است که همه این اکشن ها رایگان هستند.

دانلود اکشن متن فتوشاپ با سایت Exposure Empire

دانلود اکشن فتوشاپ رایگان

Exposure Empire اساسا روی ارائه ابزارهایی مناسب برای کار با Adobe Lightroom تمرکز دارد. با این حال بیش از ۱۰ اکشن در این سایت هم قرار داده شده است که در مواردی می توانند نیاز شما را برآورده سازند. این اکشن ها کاملا رایگان هستند.

سایت دانلود اکشن فتوشاپ Fix The Photo

دانلود اکشن های فتوشاپ

سایت Fix The Photo همانطور که از نامش پیداست به تعمیر خرابی ها و بهبود عکس ها از طریق ویرایش اکشن ها یا اضافه کردن افکت هایی به آن ها می پردازد. برای استفاده از خدمات این سایت حتما باید در آن ثبت نام نمایید و سپس به دانلود اکشن ها بپردازید.

دانلود اکشن پراکندگی فتوشاپ با Presets Galore

اکشن فتوشاپ چیست

در Presets Galore می توانید به انواع اکشن ها جهت بهبود عکس ها و تصاویر خود دسترسی داشته باشید. ضمن اینکه برای دانلود اینن اکشن ها هیچ نیازی به ثبت نام در سایت نخواهید داشت. حدود ۳۷ اکشن به صورت رایگان در Presets Galore در اختیار شما قرار گرفته است.

دانلود اکشن فتوشاپ همراه با آموزش در وبسایت ‎Photoshop Desire

دانلود اکشن فتوشاپ آتلیه

سایت Photoshop Desire بیشتر روی آموزش فتوشاپ تمرکز دارد. با اینحال چند اکشن جالب و کاربردی را نیز می توانید رد آن پیدا کنید. البته برای استفاده از این اکشن ها حتما باید در کانال یوتیوب این سایت عضو شده باشید یا آن را در فیسبوک فالو کرده باشید. این اکشن ها رایگان هستند.

جهت دانلود انواع قالب های پاورپوینت نیز می توانید به مطلب ۱۶ تا از بهترین سایت های دانلود قالب پاورپوینت رایگان در انزل وب مراجعه کنید.

نظرات و پیشنهادات شما؟

امروز در انزل وب چند سایت آنلاین برای دانلود اکشن های فتوشاپ برای عکاسان و دیگر کاربران فتوشاپ را به شما معرفی کردیم، چنانچه شما سایت دیگری را در این زمینه می شناسید یا نظر و یا پیشنهادی دارید می توانید در بخش دیدگاه این پست با ما در میان بگذارید.

به این مطلب امتیاز دهید

مطالب مرتبط

لیست برترین ها: 15 جایگزین فتوشاپ در ویندوز (سبک تا حرفه ای)
لیست برترین ها: ۱۵ جایگزین فتوشاپ در ویندوز (سبک تا حرفه ای)
راهنما کامل حل مشکل فارسی نویسی در فتوشاپ (همه نسخه ها)
راهنما کامل حل مشکل فارسی نویسی در فتوشاپ (همه نسخه ها)
آموزش تغییر جهت عکس در فتوشاپ (سریع و گام به گام)
آموزش تغییر جهت عکس در فتوشاپ (سریع و گام به گام)
آموزش تغییر اندازه متن در فتوشاپ (کلید میانبر و..)
آموزش تغییر اندازه متن در فتوشاپ (کلید میانبر و..)

نظرات