بهترین سایت آپلود ویدیو و فیلم رایگان برای کاربران ایرانی

۴ تا از بهترین سایت آپلود ویدیو و فیلم رایگان برای کاربران ایرانی

در اینترنت سایت های زیادی وجود دارند که از طریق آن ها می توانید به اشتراک ویدیو بپردازید. منتهی متاسفانه بسیاری از این سایت ها برای کاربران ایرانی دارای محدودیت هستند یا دسترسی به آن ها به سختی صورت می گیرد. در این مطلب انزل وب قصد داریم به چند تا از بهترین سایت آپلود ویدیو و فیلم رایگان که کاربران ایرانی قادر به کار با آن هستند بپردازیم.

بهترین سایت های هاستیگ و اشتراک ویدیو و فیلم برای ایران

Best Video Hosting Sites for Iranian Users

پیش از این در انزل وب در زمینه آپلود و دانلود فایل به آموزش آپلود و دانلود بدون دردسر فایل های بزرگ و نیز ۱۵ راه اشتراک گذاری سریع فایل ها بدون استفاده از فضای ابری پرداخته شده است. در این مطلب قصد داریم به معرفی چند سایت آپلود فیلم رایگان بپردازیم. با ما همراه باشید.

سایت آپلود ویدیو به صورت مستقیم و از روی آدرس آپارت

سایت آپارات را می توان در حال حاضر بزرگترین و معروف ترین سایت فارسی اشترک ویدیو دانست. این سایت یکی از پر بازدیدترین سایت های داخلی است که در گستره بسیار زیادی از موضوعات به اشتراک ویدیوهای کاربران خود می پردازد. گستره نفوذ این وبسایت تا جایی پیش رفته است که حتی بسیاری از اشخاصی که دارای پست ها و مقام های رسمی و دولتی هستند به ایجاد کانال در آن جهت انتشار ویدیوهای مد نظر خود پرداخته اند.

بهترین سایت آپلود ویدیو فارسی

شما به عنوان کاربر، قابلیت بارگذاری ویدیو با انواع فرمت ها را در این سایت خواهید داشت.در ابتدای کار می توانید تا حجم ۱.۵ گیگابایت به بارگذاری ویدیو در این سایت بپردارید ولی برای انتشار ویدیوهایی بیش از این مقدار، باید حساب کاربری شما تایید شده باشد. در حال حاضر قابلیت هایی مثل امکان پخش زنده هم به آپارات افزوده شده است.

سایت آپلود فیلم

علاوه بر این یکی از امکانات بسیار خوب آپارات امکان دانلود و انتقال مستقیم ویدیو های یوتیوب از روی آدرس به این سرویس است که میتواند برای دسترسی بدون محدودیت به فیلم های این شبکه اجتماعی به کارابران بسیار کمک کند. همچنین جهت آپلود مستقیم در گوگل درایو می توانید به مطلب آموزش ۵ روش آپلود مستقیم فایل از لینک در گوگل درایو مراجعه نمایید.

سایت آپلود فیلم رایگان Picofile

آپلود ویدیو با لینک مستقیم برای وبلاگ

سایت Picofile نیز دیگر سرویس فارسی فعال و قدیمی در زمینه آپلود ویدیو با لینک مستقیم برای وبلاگ و سایت ها است. برای استفاده از امکانات این سایت اول از همه باید به ایجاد یک حساب کاربری در سایت blogsky.com بپردازید. پس از این کار می توانید با توجه به ۲۰ گیگابایت فضای رایگانی که در اختیارتان قرار دارد به ارسال فایل های مد نظر خود بپردازید. نکته ای که باید به آن توجه کنید این است که در این سایت علاوه بر ویدیو قادر به اشتراک گذاری دیگر انواع محتوا نظیر فایل های PDF، ورد یا دیگر موارد نیز هستید. البته هر کاربر در حجم آپلود دارای محدودیت هایی خواهد بود.

این سرویس همانند آپارات یک پلتفرم مخصوص اشتراک گذاری ویدیو نیست اما بع علت قدمت و اعتبار آن میتواند تظمین کنید که فایل تصویری شما به صورت دائمی در این سرویس باقی می ماند و میتوانید از آنها در وبلاگ یا وب سایت خود استفاده کنید.

Wistia یکی از بهترین سایت آپلود ویدیو

آپلود فیلم برای سایت

وبسایت Wistia شاید نسبت به دیگر سایت های فعال در این حوزه کمتر شناخته شده باشد ولی قابلیت ها و ویژگی های به نوبه خود منحصر بفردی را ارائه می دهد. تمرکز اصلی این سایت بر داده ها، شخصی سازی و نیز همکاری با دیگر سرویس های مربوط به کسب و کارهای مختلف است. بنابراین اگر دارای یک کسب و کار متعلق به خود هستید و حالا می خواهید امکان به اشتراک گذاری انواع ویدیو ها را نیز به آن بیفزایید می توانید به Wistia اعتماد کنید. توجه به مواردی هموچون بهبود سئو، افزایش ترافیک سایت و ارائه انواع ویدیوهای تحلیل از امکانات قابل توجه این سایت است.

هاست ویدیو Sproutvideo

هاست ویدیویی

در سایت سایت آپلود فیلم رایگان Sproutvideo ضمن به اشتراک گذاری ویدیو های خود می توانید از پلتفرم ساده و روان آن نیز لذت ببرید. در این سایت به امنیت و حفظ حریم شخصی کاربران نیز بسیار اهمیت داده شده است.  شما حتی می توانید مشخص کنید که کاربران واقع در یک مکان جغرافیایی خاص یا دارای یک آدرس IP مشخص قادر به تماشای ویدیو های شما نباشند. همچنین انواع قالب ها و تم ها در اختیار شما قرار می گیرد تا صفحه شخصی خود را در این سایت طبق سلیقه خود طراحی کنید.

همچنین برای آپلود ویدیو طولانی در شبکه های اجتماعی نظیر اینستاگرام قبلا در انزل وب به آموزش ساخت کانال و آپلود ویدیو طولانی یک ساعت در اینستاگرام نیز پرداخته شد که می توانید به مطالعه آن بپردازید.

نظرات و پیشنهادات شما؟

امروز در انزل وب بهترین سایت آپلود ویدیو برای کاربران ایرانی که فاقد محدودیت آی پی و.. هستند را خدمت شما معرفی کردیم کدام یک از این سرویس ها برای شما کاربردی بوده است؟ آیا سایت دیگری را در این زمینه می شناسید؟ نظرات و پیشنهادات خود را در بخش دیدگاه زیر با ما در میان بگذارید.

حمایت مالی

اگر از مطلب منتشر شده رضایت دارید، می توانید جهت حمایت انزل وب و ادامه روند انتشار محتوا در صفحه حمایت مالی ما در زرین پال یا ریمیت مبلغ دلخواه مد نظر خود را پرداخت و ارسال کنید. از همراهی شما صمیمانه سپاسگزاریم.

مطالب مرتبط

شرایط جدید مانیتایز یوتیوب چیست؟ (یک راهنما کامل برای کسب درآمد با دلار)
شرایط جدید مانیتایز یوتیوب چیست؟ (یک راهنما کامل برای کسب درآمد با دلار)
مشکل باز نشدن ویدیو در یوتیوب را با این 20 روش حل کنید
مشکل باز نشدن ویدیو در یوتیوب را با این ۲۰ روش حل کنید!
آپلود ویدیو در یوتیوب با کیفیت بالا
آپلود ویدیو در یوتیوب با کیفیت بالا
معرفی و بررسی 27  ابزار قدرتمدند برای دانلود از یوتیوب (سایت و برنامه)
معرفی و بررسی ۲۷ ابزار قدرتمند برای دانلود از یوتیوب (سایت و برنامه)

نظرات

  • آریا محلی says:

    سلام.
    لطفا سایت هایی رو معرفی کنید که به صورت رایگان بشه ازشون استفاده کرد. (به جز Picofile و آپارات)
    ممنون. خیلی سایت خوبی دارین. 😀

  • اپلودر says:

    https://www.aparat.com/v/mpo6v

    سلام بر شما ویدوی لینک فوق را ملاحظه فرمایید در سایت اپارات بارگزاری کرده ام

  • بابک says:

    آپارات مزخرف ترین هست بین همه شون
    واسه ویدیوها تبلیغ میذاره و از اونجا یه سودی میکنه
    در قبال بازدید ویدیوها چیزی به آپلودر نمیده!! اینم یه سود دیگه واسش

    از این طرف یه ساعته ویدیو آپلود کردم هنوز نوشته آپارت در حال پردازش ویدیو شماست
    بابا ولمون کنید تو رو خدا

    یوتیوب باز باشه ببینم امثال آپارات حتی مجال نفس کشیدن هم پیدا میکنن یا نه !!
    تو بازار انحصاری شاخ شدن و هیچ ارزشی واسه کاربر قائل نیستند!

  • احسان says:

    نظر من اینه که شما یکی از بهترین سایت های ایرانی هستید

  • مریم says:

    sproutvideo فقط سی روز رایگانه انتخاب و معرفی اصلا خوبی نیست.
    Wistia هم فقط تا ۳ ویدئو رایگان در ماه میشه منتشر کرد این هم معرفی خوبی نبود!
    شما بهتره نگاهی به این مطلب بندازید تا مطلب بهتری داشته باشید با آرزوی موفقیت روز افزون
    thewindowsclub.com/list-best-free-video-sharing-websites