پیدا کردن و شناسایی اسم آهنگ به صورت آنلاین

۸ روش پیدا کردن و شناسایی اسم آهنگ به صورت آنلاین

همه ما طرفدار سبک خاصی از موسیقی یا خواننده ای محبوب هستیم و کارهای منتشر شده در حوزه موسیقی مد نظرمان را دنبال می کنیم. ولی گاهی ممکن است قطعاتی از آهنگ هایی را بشنویم که با اینکه هیچ آشنایی با سازنده آن نداریم برایمان بسیار خوشایند باشند. در این مواقع مطمئنا به دنبال راهی برای پیدا کردن نسخه کامل آن موزیک یا مشخصات سازندگان آن خواهیم بود. در این مطلب انزل وب می خواهیم به معرفی انواع ربات تلگرام و سایت ها جهت پیدا کردن و شناسایی اسم آهنگ به صورت آنلاین بپردازیم.

بهترین ربات و سایت تشخیص و شناسایی موزیک آنلاین

Best Song and Music Recognition Online Website

پیدا کردن مشخصات یک موزیک که تنها ثانیه هایی از آن را در اختیار داریم می تواند کار بسیار سخت و طاقت فرسایی باشد. مطمئنا پیدا کردن یک آهنگ خاص از بین هزاران آهنگی که در فضای وب ذخیره شده اند کار آسانی نخواهد بود. اما خبر خوش اینست که سرویس هایی توسعه پیدا کرده اند که دقیقا به حل همین مشل کاربران خود می پردازیند. در این مطلب انزل وب شما را با روش های شناسایی آهنگ آنلاین آشنا خواهیم کرد.

پیدا کردن اسم آهنگ در Midomi

شناسایی اسم اهنگ

Midomi یک پلتفرم مبتنی بر وب است که از طریق آن می توانید به شناسایی آهنگ های محبوب خود بپردازید. همه کاری که شما باید کنید این است که از طریق میکروفون آن را بخوانید تا سایتف اطلاعاتی راجع به اهنگ نمایش دهد. همچنین می توانید یک کلیپ صوتی را در نزدیکی میکروفون پخش کنید تا صدای آن را تشخیص دهد. این وبسایت، برنامه SoundHound که یک نرم افزار محبوب در زمینه تشخیص موسیقی است را نیز پشتیبانی می کند.

AudioTag سایت تشخیص آهنگ

برنامه تشخیص اسم آهنگ آنلاین

در این سایت سایت شناسایی آهنگ آنلاین می توانید یک کلیپ صوتی را آپلود کرده یا آدرس آن را در سایت بفرستید تا بتواند آن را تشخیص دهد. پس از اینکه فایل صوتی را آپلود کردید باید کد امنیتی را وارد نمایید. سپس AudioTag شروع به مقایسه این فایل با پایگاه داده خود کرده تا آن را شناسایی کند. بهتر است فایل های صوتی که به این سایت می فرستید بیش از ۴۵ ثانیه نباشند.

نرم افزار شناسایی آهنگ آنلاین Tunatic

سایت شناسایی آهنگ آنلاین

Tunatic نرم افزاری است که به شما در شناسایی آهنگ های مورد علاقه تان کمک می کند. این برنامه تشخیص اسم آهنگ آنلاین روی سایت در دسترس است که شما می توانید آن را دانلود کرده و روی کامپیوتر خود نصب نمایید. موسیقی مد نظرتان را روی هدفون پخش کرده و سپس روی Search کلیک کنید. ابتدا حتما از اتصال اینترنتی خود اطمینان حاصل کنید. چون نرم افزار باید باز طریق اینترنت به پایگاه داده خود وصل شود. پس از شناسایی موسیقی، نرم افزار به شما عنوان و خواننده آن را نشان خواهد داد. این نرم افزار را می توانید هم روی ویندوز و هم مک نصب کنید.

می توانید بهترین روش های دسته بندی و مرتب کردن آهنگ ها در کامپیوتر را نیز در انزل وب مطالعه کنید.

Audiggle برنامه تشخیص اسم آهنگ آنلاین

ربات تلگرام تشخیص اهنگ از روی ویس

Audiggle تا حدودی شبیه نرم افزار قبلی است منتهی برخی قابلیت هایی که دارد، آن را کاربردی تر کرده است. علاوه بر آهنگ ها، با استفاده از این نرم افزار می توانید به تشخیص سریال های تلویزیونی، فیلم های سینمایی، ویدیوهای آنلاین و غیره نیز بپردازید. همچنین در صورت نیاز می توانید زیرنویس آهنگ های مورد علاقه خود را از طریق این نرم افزار دریافت کنید. این نرم افزار فقط روی ویندوز قابل نصب است.

جهت پیدا کردن عکس کاور مناسب برای آهنگ می توانید به مطلب ۳ روش پیدا کردن و گذاشتن عکس کاور برای آهنگ به صورت آنلاین در کامپیوتر مراجعه نمایید.

سایت WatZatSong برای شناسایی آهنگ آنلاین

سایت شناسایی آهنگ آنلاین

WatZatSong مثل یک شبکه اجتماعی برای عاشقان آهنگ و موسیقی است. همه کاری که شما باید کنید این است که یک کلیپ صوتی مورد نظر خود را پست کرده و بقیه کاربران می توانند به شما رد شناسایی خواننده یا آهنگساز آن کمک می کنند. در واقع این سایت کاملا مبتنی بر همکاری بین کاربرانش است. بنابراین ممکن است نسبت به روش های دیگر کمی دیرتر به جواب مورد نظر خود برسید.

تشخیص آهنگ آنلاین در Lyrster

ربات تلگرامی تشخیص اهنگ

اگر تنها کلماتی از آهنگ مورد علاقه خود را به خاطر دارید مطمئنا Lyrster گزینه خوبی برای پیدا کردن آن خواهد بود. این سرویس با استفاده از تطابق بین متن آهنگ با آهنگ های موجود در پایگاه داده خود به دنبال آن ها می گردد. مزیت منحصر بفرد این سایت در آن است که از بین ۴۵۰ ساتی که در زمینه متن اهنگ های مختلف سرویس دهی می کنند به جستجوی مورد مدنظر خود می گردد. بنابراین می توان گفت که احتمال پیدا کردن آهنگی که به دنبالش هستید بسیار بالا خواهد بود.

جستجوی آهنگ مورد علاقه در سایت Acrcloud

برنامه تشخیص اسم آهنگ آنلاین

در سایت Acrcloud نیز می توانید به جستجوی آهنگ مورد نظر خود بپردازید. این سایت دو راه را به این منظور پیش روی شما قرار می دهد. اول اینکه در صفحه اصلی آن روی دکمه Record Now کلیک کرده و به ضبط بخشی از آهنگ مورد نظر خود بپردازید  تا سایت به جستجوی آهنگ با صدا مشغول شود. راه دوم هم این است که از افزونه این سایت تحت عنوان AHA Music که مخصوص گوگل کروم است استفاده کنید.

ربات پیدا کردن آهنگ از روی صدا

این افزونه جستجوی موسیقی که کاملا رایگان است با نصب روی گوگل کروم می تواند به راحتی به شما در پیدا کردن مشخصات آهنگی که در این مرورگر در حال پخش است کمک نماید.

برای شناسایی آهنگ های در حال پخش در اندروید نی می توانید به مطلب ۵ برنامه برتر شناسایی آهنگ در حال پخش اندروید مراجعه کنید.

ربات تلگرامی تشخیص اهنگ

ربات جستجوی آهنگ از روی صدا

با استفاده از ربات پیدا کردن آهنگ از روی صدا در تلگرام به نام HeadphoneBot نیز می توانید به پیدا کردن اهنگ مورد نظر خود بپردازید. برای استفاده از آن ابتدا روی Start کلیک کنید تا ربات در تلگزام شروع به کار کند. سپس از بین گزینه هایی که به شما نشان داده می شود روی تشخیص آهنگ با ارسال ویس کلیک کنید. حالا با آپلود حداقل ده ثانیه از آهنگی که به دنبالش هستید، ربات تلگرام تشخیص اهنگ از روی ویس به جستجوی آن پرداخته و نسخه کامل آن را همراه با مشخصاتش به شما نشان می دهد.

برای پیدا کردن فیلم هایی که اسمشان را نمی دانید نیز می توانید از مطلب ۴ روش یافتن اسم فیلم خارجی و ایرانی که نام آن را نمیدانید در انزل وب کمک بگیرید.

نظرات و پیشنهادات شما؟

امروز سرویس ها و روش های مختلفی جهت جستجوی مشخصات آهنگ ها به صورت آنلاین به شما معرفی کردیم. با استفاده از کدام ابزار توانستید نام آهنگ مورد نظر خود را پیدا کنید؟ شما می توانید نظرات، پیشنهادات و تجربیات خود در این زمینه را در دیدگاه این پست با ما به اشتراک بگذارید.

حمایت مالی

اگر از مطلب منتشر شده رضایت دارید، می توانید جهت حمایت انزل وب و ادامه روند انتشار محتوا در صفحه حمایت مالی ما در زرین پال یا ریمیت مبلغ دلخواه مد نظر خود را پرداخت و ارسال کنید. از همراهی شما صمیمانه سپاسگزاریم.

مطالب مرتبط

آموزش 9 روش سریع برای دانلود آهنگ از یوتیوب
آموزش ۹ روش سریع برای دانلود آهنگ از یوتیوب
آموزش 4 روش آپلود موزیک در ساند کلود
آموزش ۴ روش آپلود موزیک در ساند کلود (SoundCloud)
15 تا از بهترین ابزار و سایت های پیدا کردن آهنگ های مشابه
۱۵ تا از بهترین ابزار و سایت های پیدا کردن آهنگ های مشابه
بهترین برنامه های پیدا کردن آهنگ از روی صدا ، ویدیو و... اندروید
دانلود ۱۲ تا از بهترین برنامه های پیدا کردن آهنگ از روی صدا ، ویدیو و… اندروید

نظرات

  • ایوب says:

    سلام خسته نباشید دنبال آهنگ قدیمی بنام جوانیمو بپات گذاشتم چکارکنم جزاین چاره نداشتم خواننده آقا هست میشه برام پیدا کنید ممنون میشم آهنگو از اینستا گرام پیدا کردم

  • طاها says:

    سلام من یک آهنگی هشت یک ساله دنبالشم هنوز پیداش نکرد م این آیدی اینستام اگه دارین بدین taha_opg

  • صادق says:

    سلام دوستان چند تا اهنگ قدیمی و خارجی دارم تا حالا با هیچ کدام از برنامه ها موفق نشدم اطلاعاتی از شون بدست بیارم لطفا راهنمایی کنید ممنون و سپاسگذرام

  • مهسا says:

    سلام خسته نباشید آهنگ رپه ولی پیداش نمیکنم میشه کمک کنین نگو باید برگردیم درست کنیم از اولش چیزی ک مونده بینمونم فقط از حسرته نگو ک هرچی ک شد مقصرش من بودم سره هرکاریم ک کرده من مجبورم

  • مهسا says:

    سلام خسته نباشین آهنگه رپه ولی پیداش نمیکنم میشه کمک کنین لطفا 🙂 باید برگردیم درست کنیم از اولش چیزی ک مونده بینمون اونم فقط از حسرته نگو ک هرچی ک شد مقصرش من بودم

  • مهدی says:

    عالی ممنون از راهنمایی هاتون

  • ... says:

    اهنگی انگلیسی :is this the right time
    اسم اهنگشو میخوام

  • ایلیا says:

    من میخوام یه اهنگ رو توی سایتم بزارم چطوری لینکشو داشته باشم

  • نینا says:

    سلام.وقتتون بخیر.من خیلی وقته دنبال ی آهنگ ترکی آذری هستم اما پیداش نمیکنم.ممنون میشم راهنماییم کنید

    • علی says:

      سلام اسم آهنگو به من بگید واستون پیدامیکنم

    • zeynab says:

      آهنگ آذری هست نمیتونم پیداش کنم( بیر گل اولیدیم باغدادوریدیم یارین گوزونن اوپوش آلیدیم عشقیم قاراتوشدویارالع بیلدیم گوشدی یار)لطفاپیداش کنین خیلی دوس دارم این آهنگو

  • علی says:

    با سلام خدمت شما سریال پیکی بلاندرز فصل سوم قسمت سوم یه اهنگی هست خیلی هم ارومه زمانی که تامی کنار آتش اول فیلم نشسته ممنون میشم اگه کسی اسمشو بهم بگه

  • 13 says:

    http://yekupload.ir/e6ff663eed19b96b/Relax_Music_-_Nicmusic_-_02.mp3
    داش قربون دستت از این اهنگ ی اطلاعاتی بده من
    دانلودم نمی خواد

  • amir says:

    واقعا زبان قاصره از تشکر ممنونم

  • پویا says:

    دمت گرم عالی بود

  • پویا says:

    هیچ وقت نامید نمیکنه انزل وب.
    ممنون

    • MAHDI says:

      سلام یه رپ هست اولش میگه قدم قدم مث گربه های شهر هر جا گشتم نتونستم پیداش کنم

  • Masiha says:

    آهنگ میخوام