بهترین تقویم آنلاین میلادی ، شمسی و قمری

۸ تا از بهترین تقویم آنلاین میلادی ، شمسی و قمری ایران و جهان

همه ما از تقویم ها به منظور به خاطر سپردن ایام خاص یا برنامه ریزی جهت انجام کارهایی که در آینده قصد انجام آن ها را داریم استفاده می کنیم. حالا با گسترش استفاده از اینترنت، چه بهتر که بتوانیم به کاربردهای تقویم به صورت آنلاین هم دسترسی داشته باشیم. به همین دلیل امروز در انزل وب شما را با بهترین سایت های تقویم آشنا خواهیم کرد.

سایت تقویم شمسی و میلادی رایگان زبان انگلیسی و فارسی

The Best Free Online Calendars

در این مطلب انزل وب قصد داریم به معرفی انواع سرویس های ساعت و تقویم آنلاین بپردازیم. با استفاده از این سرویس ها می توانید در دنیای دیجیتال هم همواره حساب روز ها و ماه ها را داشته باشید و در هر جایی که هستید به برنامه ریزی هایی که با کمک این برنامه ها انجام داده اید در هر جایی با کمک اینترنت دسترسی داشته باشید.

سایت تقویم میلای و شمسی انگلیسی Google Calendar

مطمئنا همه شما با گوگل آشنا هستید. شرکت بزرگی که به ارائه انواع سرویس های کاربردی در زمینه های گوناگون می پردازد. یکی از این سرویس های مفید را می توان Google Calendar دانست. قبلا هم در مطلبی به آموزش کامل استفاده از تمام قابلیت های تقویم گوگل Google Calendar پرداخته بودیم. این سرویس با دیگر سرویس های ارائه شده توسط گوگل نظیر جیمیل، Google Keep و Google Contacts همگام می شود.

Google Calendar شما را با انواع قابلیت ها همراه می کند. قابلیت هایی نظیر به اشتراک گذاری مناسبت های تقویم با دیگر کاربران، تاریخ میلادی امروز ، مناسبت امروز ، کدگذاری رنگی برای روزهای مختلف جهت مشخص کردن قرارها و برنامه ها و همچنین امکان زمانبندی جهت انجام فعالیت های مختلف.

با اینکه می توان Google Calendar را شناخته شده ترین سرویس ارائه دهنده تقویم نامید، اما نمی توان آن را بدون هیچ مشکلی دانست. یکی از مسائلی که در این برنامه وجود دارد عدم امکان برچسب گذاری روی تاریخ مد نظر کاربران است. همچنین از این برنامه فقط به صورت آنلاین می توان استفاده کرد. البته نسخه هایی از آن برای پلتفرم های اندروید، iOS و ویندوز نیز توسعه داده شده است. شما می توانید ۷ روش استفاده از تقویم گوگل Google Calendar در کامپیوتر را در انزل وب مطالعه نمایید.

تقویم میلادی به انگلیسی MyStudyLife

اگر یک دانش آموز هستید شاید MyStudyLife بهترین تقویم آنلاین برای شما باشد. امکاناتی چون مشخص کردن زمان بندی کلاس ها، مهلت انجام تکالیف، تنظیم برنامه درسی و تاریخ امتحانات در این نرم افزار گنجانده شده اند.

تقویم میلادی به انگلیسی

این سرویس دارای یک داشبورد اصلی است که به محض ورود به آن، اطلاعات مورد نیازتان را به نمایش می گذارد. همچنین رابط کاربری به گونه ای طراحی شده است که به سرعت می توانید کارکردهای مورد نیازتان را پیدا کرده و مورد استفاده قرار دهید.

دانلود تقویم آنلاین Cozi Family Organizer

همیشه باید حواسمان به کارهای مربوط به خانواده و نزدیکانمان باشد. فعالیت های فوق برنامه درسی بچه ها، برنامه ریزی وعده های غذایی، خریدهایی که باید انجام شود، مسافرت ها و گردش هایی که باید برای آن ها برنامه ریزی کرد، به خاطر سپردن تاریخ تولد یا دیگر روزهای مهم مربوط به اعضای خانواده و بسیاری از موارد دیگر. اگر می خواهید از فراموش نکردن همه این موارد مطمئن شوید می توانید از نرم افزار Cozi Family Organizer استفاده کنید.

دانلود تقویم میلادی

این نرم افزار به صورت رایگان از طریق وبسایت در دسترس شما قرار گرفته است و در آن می توانید بخش های مختلفی را به هر کدام از فعالیت ها و تاریخ های مد نظر خود اختصاص دهید. همچنین امکاناتی نظیر مدیریت مخاطبین و تماس ها و حتی فرستادن پیام به دیگر اعضای خانواده در روی خاص به صورت خودکار نیز در این برنامه گنجانده شده است.

تاریخ میلادی امروز در سایت TimeTree

تقویم شمسی آنلاین

TimeTree نیز یکی از بهترین تقویم های آنلاین است. در این نرم افزار قادر به اشتراک گذاری رویدادهای مختلف با دیگر افراد خواهید بود حتی اگر از کاربران TimeTree نباشند. شما در این سایت قادر به انتخاب انواع تقویم ها با توجه به نوع استفاده خود خواهید بود. برای مثال تقویم های کاری یا تقویم های موسوم به تقویم ارتباطی که به طور همزمان در دسترس دو نفر قرار می گیرند یا تقویم دوستان که قابلیت چت هم در آن فراهم شده است. با این اوصاف می توان این برنامه را یکی از بهترین انتخاب ها در این حوزه دانست.

Outlook Calendar تقویم میلادی به زبان انگلیسی

مناسبت های امروز

تقویم Outlook Calendar توسط مایکروسافت تدوین شده است و همین امر می تواند به تنهایی نشان دهنده کیفیت و کارایی بسیار بالای آن باشد. از بهترین قابلیت های این تقویم می توان به ویژگی به اشتراک گذاری آن با دوستان و خانواده، همگام سازی خودکار با آدرس ایمیل Outlook ، تقویم قمری و شمیسی انگلیسی ، در صورت استفاده و نیز پشتیبانی از دستیار صوتی کورتانا اشاره کرد.

سایت تقویم Jorte

Jorte یک شرکت ژاپنی است که به توسعه این تقویم آنلاین رایگان پرداخته است.  البته برای دسترسی به برخی قابلیت های بیشتر باید هزینه ای پرداخت شود. این برنامه سعی کرده است که انعطاف پذیری برنامه ریزی روی کاغذ را به شکلی دیجیتالی برای کاربران خود فراهم کند. در واقع در این تقویم می توانید یک روز را به بخش های مختلف تقسیم کرده و برای هر ساعت آن برنامه ریزی خاص خودش را داشته باشید.

ساعت و تقویم آنلاین

همچنین اگر پیش از این از تقویم های شرکت هایی چون گوگل، یاهو یا اپل استفاده کرده اید می توانید به سادگی آن را با Jorte همگام سازی نمایید. یک ویژگی جالب دیگر این نرم افزار این است که به شما اجازه می دهد تقویم دیگران را هم در صورت تمایل آن ها فالو کنید.

Any.do تقویم میلادی به انگلیسی

سایت Any.do نیز شامل یک تقویم رایگان است که با دیگر نرم افزارهای مدیریت کارها و نیز یادداشت برداری که در این سایت در دسترس قرار دارند به خوبی یکپارچه و همگام سازی شده است. در واقع این تقویم بخشی از یک برنامه بزرگتر است و شما قادر به دانلود و استفاده از آن به تنهایی نخواهد بود. یکی از بهترین ویژگی های این نرم افزار، قدرتی است که در بخش مربوط به اعلانات دارد. شما می توانید پیام های مختلفی را برای هر مکان یا زمان خاصی که در آن قرار خواهید داشت تنظیم نموده تا نرم افزار به صورت خودکار، به موقع آن را به شما یادآوری کند.

سایت تقویم شمسی و میلادی رایگان

هنچنین قابلیت Moment در این نرم افزار شما را قادر می سازد که برای ثانیه به ثانیه فعالیت های روزانه خود برنامه ریزی نمایید. یکی دیگر از خوبی های این نرم افزار در امکان استفاده از آن در پلتفرم های متنوع مثل اندروید، iOS، مک، ویندوز و حتی ساعت های هوشمند است.

تقویم شمسی آنلاین ایران در سایت کیت ست

تا اینجا به معرفی انواع تقویم هایی که توسط توسعه دهندگان خارجی ساخته شده اند اشاره کردیم. اما شاید وقتش باشد که به یکی از بهترین تقویم های آنلاین فارسی هم بپردازیم. سایت Kitset که در زمینه های متنوعی چون امور مالی، حقوقی، تبدیل اعداد و بسیاری موارد دیگر به انجام انواع محاسبات می پردازد، محاسبه زمان را هم فراموش نکرده است و بخشی را کاملا به ارائه یک تقویم آنلاین میلادی، شمسی و قمری اختصاص داده است.

مناسبت های امروز

در این تقویم به تفصیل، مناسب های هر روز آمده است و علاوه بر آن ابزارهایی مثل تبدیل انواع تاریخ ها به یکدیگر، اوقات شرعی مربوط به هر روز و نیز محاسبه سن بر حسب تاریخ میلادی، قمری و شمسی نیز در دسترس کاربران قرار گرفته است.

برای مدیریت پروژه های خود بر اساس تقویم می توانید مطلب ۴ تا از بهترین روش ها و نرم افزار مدیریت پروژه تحت وب بر روی تقویم را در انزل وب مطالعه کنید.

نظرات و پیشنهادات شما؟

امروز به معرفی بهترین تقویم های آنلاین میلادی ، شمسی، قمری و قابلیت های آن ها پرداخیتم. شما می توانید نظرات، پیشنهادات، تجربیات و انتقادات خود را در همین زمینه در بخش دیدگاه این پست با ما به اشتراک بگذارید.

حمایت مالی

اگر از مطلب منتشر شده رضایت دارید، می توانید جهت حمایت انزل وب و ادامه روند انتشار محتوا در صفحه حمایت مالی ما در زرین پال یا ریمیت مبلغ دلخواه مد نظر خود را پرداخت و ارسال کنید. از همراهی شما صمیمانه سپاسگزاریم.

مطالب مرتبط

8 سایت آنلاین که شما را از نصب نرم افزار بی نیاز میکنند!
۸ سایت آنلاین که شما را از نصب نرم افزار بی نیاز میکنند!
طراحی و ساخت اینفوگرافیک آنلاین
۷ سرویس برتر برای طراحی و ساخت اینفوگرافیک آنلاین
آموزش و معرفی 3 سرویس تبدیل عکس RAW به JPG به صورت آنلاین
آموزش و معرفی ۳ سرویس تبدیل عکس RAW به JPG به صورت آنلاین
ابزار تبدیل واحد آنلاین پول ، فشار ، لیتر و سایر واحد های اندازه گیری
بهترین ابزار تبدیل واحد آنلاین پول ، فشار ، لیتر و دیگر واحد های اندازه گیری

نظرات

  • احمدی says:

    تقویم آنلاین یار خیلی خوبه واقعا من چند روزیه نصبش کردم و استفاده می کنم ازش

  • فاطمه چکین says:

    داشتن یه تقویم انلاین امروزه یکی از اصلی ترین موارد برای هر فردی می باشد. من خودم چند وقتیه از تقویم فارسی یار استفاده میکنم خیلی راضی ام به شماهم پیشنهادش میکنم

  • فاطمه اکبری says:

    من چند وقتیه از تقویم یار برای تبدیل تاریخ شمسی به میلادی و … استفاده میکنم خیلی تقویم خوبیه.

  • باقریان says:

    از بهترین تقویم ها میشه تقویم آنلاین یار رو نام برد که هم رابط کاربری زیبایی داره و هم دسترسی به ویژگی هاس آسونه و کاربر رو گمراه نمیکنه.