بهترین برنامه ضبط مکالمه آیفون رایگان و حرفه ای

۸ تا از بهترین برنامه ضبط مکالمه آیفون رایگان و حرفه ای

همواره ممکن است به دلایل گوناگونی به ضبط یک مکالمه تلفنی نیاز پیدا کنید. انجام این کار در تلفن های ثابت شاید مشکل باشد ولی گوشی همراه با انواع برنامه هایی که می توانند استفاده کنند که قابلیت ضبط تماس تلفنی آیفون را به راحتی در اختیار شما خواهند گذاشت. در این مطلب انزل وب به معرفی و دانلود بهترین برنامه ضبط مکالمه آیفون رایگان و حرفه ای خواهیم پرداخت.

دانلود بهترین برنامه ضبط خودکار مکالمات و تماس تلفی آیفون رایگان

Best Call Recorder Apps for iPhone

ضبط مکالمات تلفنی در  موارد بسیاری می تواند به کار بیاید. از صحبت در مورد یک برنامه کاری مهم گرفته یا حتی ضبط مکالمه جهت ثبت به عنوان یک یادگاری و خاطره. در این مطلب انزل وب به معرفی بهترین برنامه رایگان ضبط مکالمه برای آیفون پرداخته ایم. پس در ادامه با ما همراه باشید.

Call Recorder – IntCall برای ضبط مکالمه آیفون رایگان

این برنامه Call Recorder – IntCall به شما امکان ضبط تماس های دریافتی و ارسالی را می دهد. خوبی این نرم افزار در این است که تماس های صوتی به صورت خصوصی و در خود آیفون ذخیره می شوند و برای ذخیره کردن آن ها از سرورهای جانبی استفاده نمی شود.

ضبط مکالمات آیفون

البته شاید ایرادی که بتوان به این برنامه گرفت این است که تا حدودی فرایند ضبط تماس ها از طریق آن مشکل است. برای ضبط تماس ها باید حتما از داخل خود برنامه شروع به تماس گیری کنید. همچنین در صورتی که تماسی دریافت کرده باشید باید قبل از پاسخ دادن به آن به داخل برنامه رفته و دکمه Recored را فعال کنید.

برای ضبط مکالمات تلفنی در اندروید به مطلب دو روش کاربردی برای ضبط مکالمات تلفنی در هر دستگاه اندروید مراجعه نمایید.

دانلود برنامه ضبط مکالمه برای iOS رایگان Call Recorder Lite

این برنامه رایگان ضبط صدا با گوشی آیفون به شما امکان ضبط تماس های تلفنی در آیفون را می دهد. برای ضبط تماس ابتدا باید برنامه Call Recorder Lite را باز کرده و دکمه Record را بزنید.

ضبط مکالمه آیفون رایگان

شما می توانید تماس های ضبط شده را در دراپ باکس یا گوگل درایو ذخیره کنید یا آن ها را از طریق ایمیل و توییتر به اشتراک بگذارید. در نخسه رایگان می توانید به صورت نامحدود به ضبط تماس ها بپردازید ولی فقط ۶۰ ثانیه برای هر تماس فرصت خواهید داشت.

ضبط مکالمات آیفون با استفاده از Call Recording by NoNotes

بهترین برنامه ضبط مکالمه برای آیفون

NoNotes نیز با توسعه این برنامه به شما در ضبط مکالمات تلفنی خود کمک می کند. در اینجا هم می توانید علاوه بر ضبط تماس های صوتی خود به ذخیره و به اشتراک گذاری آن ها از طریق سرویس های ذخیره ابری چون گوگل درایو بپردازید. در این برنامه امکان استفاده از کدهای QR نیز فراهم شده است. در نسخه رایگان این برنامه قادر به ضبط تماس های صوتی تا ۲۰ دقیقه خواهید بود.

همچنین می توانید مطلب معرفی ۱۰ تا از بهترین برنامه ضبط صدا حرفه ای در گوشی اندروید را درانزل وب مطالعه کنید.

Call Recorder for iPhone Calls بهترین نرم افزار ضبط صدا تماس iOS

دانلود برنامه ضبط مکالمه برای ios رایگان

Call Recorder for iPhone Calls یکی از بهترین برنامه ها ضبط خودکار مکالمات آیفون به شمار می رود. یکی از بهترین مزایای این برنامه این است که برای کار با آن حتی نیازی به سیم کارت هم نخواهید داشت. شما با استفاده از این برنامه می توانید به برقراری تماس های صوتی به صورت آنلاین بپردازید. بنابراین با آن می توانید حتی به تماس های بین المللی با هزینه ای به مراتب کمتر هم بپردزاید. همچنین امکان کار با انواع سرویس های ذخیره ابری و شبکه های اجتماعی نیز در این برنامه گنجانده شده است.

برای ضبط تماس ها در واتس اپ به مطلب آموزش ۵ روش ضبط کردن تماس تصویری و صوتی واتس اپ اندروید و آیفون مراجعه کنید.

ضبط صدا با گوشی آیفون در iRec Call Recorder for iPhone

ضبط اتوماتیک مکالمه برای آیفون

با دانلود برنامه ضبط مکالمه آیفون iRec می توانید به راحتی به ضبط و ذخیره تماس های تلفنی خود از طریق آیفون بپردازید. همچنین مانند برنامه قبلی قادر به برقرای تماس های آنلاین نیز خواهید بود. این برنامه را نیز می توانید در دو نسخه رایگان و پولی دریافت کنید.

TapeACall Pro برنامه ضبط اتوماتیک مکالمه آیفون

بهترین برنامه call recorder برای آیفون

TapeACall Pro را شاید بتوان بهترین برنامه جهت ضبط مکالمات تلفنی آیفون معرفی کرد. عمل ضبط و ذخیره مکالمات در این نرم افزار به راحتی اجرا می شود. فقط کافیست وقتی که مشغول صحبت هستید روی یک دکمه کلیک کرده تا شروع به ضبط کند. صدای ضبط شده بسیار خوب و واضح است. شما می توانید این صداها را در شبکه های اجتماعی یا از طریق ایمیل به اشتراک بگذارید. این برنامه برنامه ضبط اتوماتیک مکالمه آیفون را هم می توانید در دو نسخه پولی و رایگان دریافت نمایید.

Call Log Pro بهترین برنامه Call Recorder برای آیفون

بهترین نرم افزار ضبط صدا ios

این برنامه مخصوص کار با اینترنت وای فای طراحی شده است. شما ابتدا باید با استفاده از یک ایمیل در آن ثبت نام کرده و رمز عبوری انتخاب کنید. اگر می خواهید مکالمه ای ضبط شود حتما باید از درون خود نرم افزار ضبط مکالمه آیفون Call Log Pro، تماس حاصل شود. صداهای ضبط شده مستقیما در خود آیفون ذخیره خواهند شد که می توانید از طریق بخش Call Log به آن ها دسترسی داشته باشید. این مکالمات با اطلاعاتی چون مدت زمان، تاریخ مکالمه و ساعت آن نمایش داده خواهند شد. فرمت ذخیره فایل های مکالمه در این نرم افزار، wav می باشد.

Google Voice سرویس ضبط رایگان مکالمه آیفون

تا اینجا به معرفی برنامه های مختلف در زمینه ضبط مکالمات در آیفون پرداختیم. اما مساله ای که در مورد همه این برنامه ها وجود دارد این است که در دو نسخه پولی و رایگان عرضه می شوند و طبیعتا نسخه پولی دارای امکانات و قابلیت های بیشتری خواهند بود. بنابراین شاید بهتر باشد که سرویس کاملا رایگان هم برای ضبط مکالمه با آیفون بدون جیلبریک معرفی شود و در این زمینه شاید گزینه ای بهتر از Google Voice را نتوان پیدا کرد.

ضبط اتوماتیک مکالمه برای آیفون رایگان

البته این سرویس هم دارای محدودیت های خاص خود است. برای مثال با استفاده از آن فقط قادر به ضبط تماس های دریافتی خواهید بود. حداکثر مدت زمان ضبط مکالمه با این سرویس، سه ساعت خواهد بود. به خاطر داشته باشید که برای استفاده از این سرویس باید حتما یک حساب کاربری گوگل مثل جیمیل داشته باشید.

جهت ضبط صدای محیط نیز می توانید از آموزش ۲ روش ضبط مخفیانه صدای محیط توسط گوشی اندروید در انزل وب کمک بگیرید.

نظرات و پیشنهادات شما؟

در این مطلب برنامه هایی که می توانید با آن مکالمات تلفنی خود در گوشی های آیفون را ذخیره کنید معرفی شدند. شما نیز می توانید نظرات، پیشنهادات و تجربیات خود را در این خصوص در بخش دیدگاه این پست با ما به اشتراک بگذارید.

به این مطلب امتیاز دهید

مطالب مرتبط

بررسی 18 تا از بهترین برنامه دوست یابی آیفون iOS ایران و جهان
بررسی ۱۸ تا از بهترین برنامه دوست یابی آیفون iOS ایران و جهان
معرفی و دانلود  11 تا از بهترین برنامه ادیت چهره آیفون رایگان و حرفه ای
معرفی و دانلود ۱۱ تا از بهترین برنامه ادیت چهره آیفون رایگان و حرفه ای
معرفی و دانلود 20 تا از بهترین برنامه پریود برای آیفون
معرفی و دانلود ۲۰ تا از بهترین برنامه پریود برای آیفون
آموزش روش انتقال برنامه آيفون به آيفون جدید
آموزش ۳ روش انتقال برنامه آیفون به آیفون جدید

نظرات