بلیط چارتر را از کجا باید بخریم؟

بلیط چارتر را از کجا باید بخریم؟ [رپورتاژ آگهی]

از دغدغه‌های اصلی قبل از هر سفری بحث هزینه‌هاست و مطمئناً شما هم قبل از هر سفر خود، اولین بررسی که انجام می‌دهید، بررسی جیب خود و توان مالی خودتان است. برای همین از پیدا کردن بلیط هواپیمای ارزان گرفته تا هتل ارزان و همچنین رستوران‌های با قیمت مناسب در مقصد، هزینه‌های خود را کم می‌کنید. حتی گاهی در سفرهای خارجی، مسافران با خود مواد غذایی خام ارزان می‌برند تا گاهی دست به قابلمه شوند اما هزینه‌های سفرشان آن‌ها را به کلی از سفر منصرف نکند. یکی از راه‌های ارزان کردن سفرتان، خرید بلیط هواپیما چارتر است که موضوع ما در این مقاله است.

خرید بلیط هواپیما چارتر

چارتر کردن یک اصطلاح است که از یک سمت در صنعت گردشگری بسیار شنیده می‌شود و از سویی دیگر، مسافران قبل از سفرشان خیلی از این کلمه استفاده می‌کنند. چارتر کردن به معنی کرایه کردن دربستی و به‌صورت عمده است و معنی این کرایه در صنعت گردشگری، کرایه هتل، هواپیما یا سایر وسایل حمل‌ونقل است. در جریان چارتر کردن، یک شرکت چارترکننده یا آژانس هواپیمایی، بلیط کل صندلی‌های هواپیما، تعدادی از آن‌ها را خریداری می‌کند یا کل اتاق‌های یک هتل و یا بخشی از طبقات یا اتاق‌های آن را رزرو می‌کند. این کار معمولاً برای مسیرهای پروازی یا هتل‌هایی انجام می‌شود که بسیار پرطرفدار هستند.

اما همیشه تعدادی از این پروازها به دلایل مختلف خالی می‌ماند و آژانس‌های گردشگری هم علاقه‌ای ندارند که ضرر کنند؛ بنابراین این آژانس‌ها بلیط لحظه آخری چارتر خود را با قیمت کمتری نسبت به قبل و یا حتی بلیط‌های ارائه شده در زمان مشابه به فروش می‌رسانند. به‌این‌ترتیب است که مسافران می‌توانند هزینه‌ی سفر خود را به‌شدت کاهش دهند.

برگردیم سر سؤال اصلی خودمان که بلیط چارتر را از کجا باید بخریم. از زمانی که فروش بلیط هواپیما به‌صورت اینترنتی و در فضای آنلاین رواج پیدا کرده است، شرکت‌هایی که قیمت را تا حد ممکن پایین آورده‌اند، گوی سبقت را از رقبا گرفته‌اند و شما می‌توانید با جستجویی ساده در اینترنت، ارزان‌ترین بلیط‌های هواپیما را پیدا کنید. پس منبع بزرگ‌تر برای خرید بلیط هواپیما چارتر اینترنت و موتور همه‌فن‌حریف گوگل است.

فروش بلیط هواپیما

اما بگذارید به‌صورت دقیق‌تری به شما آدرس دهیم. شرکت امید پرواز حدود ۱۵ سال است که مزیت همان مزیت رقابتی که در موردش صحبت کردیم را به دست آورده است. همان‌طور که گفتیم، چارتر کردن بیشتر در مورد مسیرهای بسیار پرتردد مانند مسیر مشهد به تهران و بالعکس انجام می‌شود درحالی‌که در امید پرواز چارتر مسیرهای بیشتری را مشاهده خواهید کرد؛ بنابراین در سفر بعدی به شما امیدپرواز را پیشنهاد می‌کنیم تا لذت بردن از سفرتان را از همان مرحله‌ی خرید بلیط هواپیما شروع کنید. در ادامه‌ی سفر هم امید پرواز همراه شما خواهد بود و در هر زمان حمایت‌کننده‌ی شماست.

/ پایان رپورتاژ

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و انزل وب هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.

به این مطلب امتیاز دهید
اشتراک گذاری
لینک کوتاه
برچسب ها

مطالب مرتبط

نظرات

×