دریافت ریز مکالمات ایرانسل دائمی و اعتبار

آموزش ۵ روش دریافت ریز مکالمات ایرانسل دائمی و اعتباری

دریافت ریز مکالمات در موارد بسیاری به کار می آید. از این طریق می توانید دقیقا تعداد تماس ها و مکالمات خود و مدت زمان آن ها را همراه با جزئیاتی نظیر تاریخ و ساعت مکالمه مشاهده نمایید. برای دریافت این ریز مکالمات چندین راه وجود دارد که در این مطلب انزل وب به مرور روش های گرفتن و دریافت ریز مکالمات خط دائمی و اعتباری ایرانسل می پردازیم.

آموزش نحوه گرفتن ریز مکالمات خط ایرانسل از طریق اینترنت و برنامه

How to Get Call History in Irancell

در این مطلب انزل وب به این خواهیم پرداخت که چگونه ریز مکالمات ایرانسل بگیریم. قبلا هم در انزل وب به آموزش هایی دیگر در رابطه با ایرانسل مثل آموزش قطع کردن و سوزاندن سیم کارت ایرانسل نیز پرداخته بودیم. در ادامه با آموزشی دیگر در این زمینه با ما همراه باشید.

نحوه درخواست ریز مکالمات ایرانسل از طریق سایت

۱- برای گرفتن ریز مکالمات ایرانسل از طریق اینترنت ابتدا به صفحه وب ایرانسل من مراجعه کنید. در اینجا باید شماره تلفن همراه خود را وارد نمایید.

طریقه گرفتن ریز مکالمات ایرانسل

۲- در اینجا می توانید یکی از راه های ورود به سیستم را انتخاب کنید. راحت ترین راه، ارسال رمز یکبار مصرف به شماره تلفن همراه یا ایمیل است. یکی از این راه ها را انتخاب نمایید.

مدارک لازم برای گرفتن ریز مکالمات ایرانسل

۳- رمزی را که برایتان ارسال شده است در باکس متنی زیر وارد کرده و روی دکمه تایید کلیک کنید.

طریقه حذف ریز مکالمات ایرانسل

۴- حالا به صفحه زیر هدایت می شوید. در این صفحه انواع قابلیت ها و امکانات در رابطه با سیم کارت و شماره ای که دارید در اختیار شما قرار می گیرد. در اینجا باید برای درخواست ریز مکالمات ایرانسل گزینه دریافت ریزمکالمات را در منوی سمت راست انتخاب کنید.

ریز مکالمات خط ایرانسل

۵- در این صفحه چندین مورد در بازه های زمانی ۱۵ روزه به شما نمایش داده می شود که با توجه به تاریخ مورد نظر خود می توانید یکی یا چند تا از آن ها را انتخاب کرده و روی دکمه درخواست کلیک نمایید.

ریز مکالمات ایرانسل از طریق اینترنت

همانطور که نوشته شده است ظرف چند دقیقه آینده ایمیلی برای شما ارسال خواهد شد که حاوی ریزمکالمات در تاریخ مورد نظر است. در این مدت، مراتب گرفتن ریز مکالمات خط ایرانسل از طریق پیامک نیز به اطلاع شما خواهد رسید.

می توانید مطلب آموزش ۷ روش فهمیدن شماره تلفن سیم کارت ایرانسل ، همراه اول ، رایتل و.. را نیز در انزل وب مطالعه نمایید.

روش گرفتن ریز مکالمات ایرانسل از مراکز فروش و خدمات

اگر از مشترکین سیم کارت های اعتباری ایرانسل هستید می توانید برای دریافت ریز مکالمات شماره همراه خود، به یکی از مراکز خدمات ایرانسل مراجعه نمایید و در آنجا با پر کردن فرم مربوط به این کار، پرینت ریز مکالمات سیم‌کارت خود را دریافت کنید. در صورت مراجعه به این مراکز حتما مدارک لازم برای گرفتن ریز مکالمات ایرانسل را به همراه داشته باشید:

  • اصل مدرک شناسایی (کارت ملی)
  • قاب سیم کارت

جهت اطلاع از فهرست مراکز خدمات مشترکین ایرانسل در شهر خود می توانید به این صفحه معرفی مراکز فروش و خدمات در سایت ایرانسل مراجعه کنید. در حال حاضر طبق اعلام مدیر روابط عمومی ایرانسل، تعرفه دریافت ریز مکالمات برای مشترکین اعتباری ایرانسل، ۵۰ تومان برای هر برگ و ۳۰۰ تومان برای کپی برروی CD است. اگر نیاز به دریافت ریزمکالمات با دوره زمانی بیشتر از یک ماه داشته باشید نیز باید حتما حکم قضائی به همراه داشته باشید.

برای پیدا نمودن صاحب خط تلفن همراه به مطلب فهمیدن صاحب خط ایرانسل ، همراه اول ، رایتل و شماره تلفن ثابت مراجعه کنید.

استفاده از برنامه ایرانسل من برای گرفتن ریز کارکرد ایرانسل

برای دریافت ریز مکالمات ایرانسل اپلیکیشن ایرانسل من را می توانید از طریق وبسایت ایرانسل دانلود کنید. پس از نصب آن می توانید به اجرای برنامه در گوشی همراه خود بپردازید. سپس برای گرفتن ریزمکالمات از طریق ایان برنامه، مسیر زیر را در پیش بگیرید:

۱- در پایین صفحه می توانید گزینه های مختلفی را مشاهده کنید. در اینجا گزینه دریافت ریز مکالمات را نیز می بینید. آن را انتخاب نمایید.

ریز کارکرد ایرانسل

۲- در اینجا می توانید ریز مکالمات سه ماه گذشته را در بازه های ۱۵ روزه مشاهده کنید. تاریخ شروع و تاریخ پایان مورد نظر خود را انتخاب نموده و روی درخواست کلیک کنید. سپس ایمیل را نیز وارد کرده و در نهایت دکمه تایید را لمس کنید.

مدارک لازم برای گرفتن ریز مکالمات ایرانسل

۳- اطلاعاتی که وارد کرده اید دوباره به شما نمایش داده می شود. اگر مشکلی وجود ندارد، دکمه تایید را لمس کنید.

۴- حالا رمزی برای گوشی شما پیامک می شود که باید آن را در این باکس وارد کنید.

درخواست ریز مکالمات ایرانسل

۵- پیغام زیر به معنای موفقیت آمیز بودن مراحل انجام شده است.

نحوه دریافت ریز مکالمات ایرانسل

۶- در نهایت تا چند دقیقه بعد می توانید ایمیلی را که حاوی ریز کارکرد شماره ایرانسل است دریافت نمایید. علاوه بر ایمیل، این فایل را می توانید از طریق دکمه زیر نیز دانلود نمایید.

ریز مکالمات ایرانسل من

جهت یادگیری فعال کردن یا لغو دایورت خطوط همراه می توانید به مطلب آموزش و کد فعال کردن یا لغو دایورت خط ایرانسل، همراه اول، رایتل و تلفن ثابت مراجعه نمایید.

تماس با اپراتور ایرانسل جهت دریافت ریز مکالمات خط ایرانسل

اگر از مشترکین سیم‌کارتهای دائمی ایرانسل هستید می توانید از طریق سیمکارت ایرانسل خود با شماره ۷۰۰ تماس بگیرید و از اپراتور درخواست دریافت ریزمکالمات را داشته باشید. همچنین اگر از شماره تلفنی دیگر غیر از ایرانسل استفاده می کنید نیز می توانید با شماره ۰۹۳۷۷۰۰۰۰۰۰ تماس بگیرید.

دانلود برنامه اندروید گرفتن ریز مکالمات خط ایرانسل

آموزش نحوه گرفتن ریز مکالمات خط ایرانسل

با استفاده از برنامه فارسی ریز مکالمات بدون اینکه نیازی به اینترنت یا پیامک داشته باشید می توانید ریز مکالمات سیم کارت خود را دریافت کنید. البته برای دریافت این برنامه در ابتدای کار باید مبلغی بپردازید. پس از آن می توانید از همه خدمات این برنامه به صورت نامحدود استفاده کنید.

نظرات و پیشنهادات شما؟

امروز در انزل وب طریقه گرفتن ریز مکالمات ایرانسل برای سیم کارت های دائمی و اعتباری را توضیح دادیم. اگر در این خصوص. نظر و پیشنهادی دارید آن را  در بخش دیدگاه این پست با ما در میان بگذارید.

حمایت مالی

اگر از مطلب منتشر شده رضایت دارید، می توانید جهت حمایت انزل وب و ادامه روند انتشار محتوا در صفحه حمایت مالی ما در زرین پال یا ریمیت مبلغ دلخواه مد نظر خود را پرداخت و ارسال کنید. از همراهی شما صمیمانه سپاسگزاریم.

مطالب مرتبط

راهنما جامع حل مشکل برنامه رایتل من (My Rightel)
راهنما جامع حل مشکل برنامه رایتل من (My Rightel)
آموزش 4 روش انتقال تماس خط همراه اول به خط دیگر
آموزش ۴ روش انتقال تماس خط همراه اول به خط دیگر
آموزش 19 روش حل مشکل برنامه ایرانسل من
آموزش ۱۹ روش حل مشکل برنامه ایرانسل من
معرفی و نحوه دریافت شارژ اضطراری همراه اول
سریع ترین روش های دریافت شارژ اضطراری همراه اول

نظرات

  • Zahra says:

    دریافت ریز مکالمات در ایرانسل من بروز رسانی شده نیست که؟؟ممنون میشم راهنمایی کنید

  • مهدی says:

    با سلام میخواستم بدونم که مشترک اعتباری ایرانسل در برنامه نمیشود ریز مکالمات گرفت حتما باید برای دریافت ریز مکالمات به اپراتور مراجعه نمود

    • Zahra says:

      دریافت ریز مکالمات در ایرانسل من بروز رسانی شده نیست که؟؟ممنون میشم راهنمایی کنید

صفحات 1 2