ساخت و طراحی لیبل و برچسپ آنلاین

۶ تا از بهترین سرویس های ساخت و طراحی لیبل یا برچسب آنلاین

شرکت هایی که به تولید محصولات مختلف می پردازند، به خوبی می دانند که طراحی برچسب های چشم نواز که علاوه بر جلب نظر مشتریان اطلاعات خوبی را راجع به کالای مورد نظر به آن ها بدهد از مهم ترین مراحل در ارائه یک محصول به بازار است. بنابراین هنر طراحی انواع لیبل ها و برچسب های کالا ها و مواد غذایی بسیار مهم است. ضمن اینکه استفاده از این برچسب ها فقط به این مورد محدود نمی شود و برای مراسم و کمپین های متفاوت نیز می توان از آن ها استفاده نمود. از این رو در این مطلب انزل وب به معرفی بهترین سرویس ها جهت ساخت و طراحی لیبل یا برچسپ آنلاین پرداخته ایم.

معرفی سایت طراحی و سایت لیبل ، اتیکت و برچسب کالا و مواد غدایی

Best Free Online Label Makers

شاید وقتی اسم طراحی انواع برچسب ها و اتیکت ها با هر موضوعی به گوشتان می خورد فورا به یاد نرم افزار حرفه ای فتوشاپ و سختی های کار با آن بیفتید. این در حالی است که با گسترش روز افزون اینترنت، حالا سرویس ها و سایت هایی آنلاین هم در دسترس شما قرار دارند که با استفاده از آن ها و بدون کمترین دانش تخصصی طراحی می توانید به ساخت آن چه که در ذهن خود دارید بپردازید. قبلا هم در این مورد به معرفی ۶ تا از بهترین سرویس های طراحی آنلاین پیکسل ، بج سینه پرداخته بودیم. اما در این مطلب انزل وب شما را با بهترین سایت ها جهت طراحی اتیکت آنلاین آشنا می کنیم.

طراحی لیبل آنلاین در سایت Canva

سایت Canva در زمینه های مختلفی می تواند به طراحی های شما کمک کند. یکی از این زمینه ها طراحی آنلاین لیبل است که اتفاقا به خوبی هم از عهده آن بر آمده است.

طراحی برچسب کالا

با امکاناتی که در این سایت در اختیار شما قرار می گیرد می توانید به راحتی و با صرف کمترین زمان به طراحی برچسب هایی نظیر برچسب روی شیشه مغازه ، برچسب اموال ،  لیبل مواد غذایی ،  لیبل بطری و سایر ایده هایی که در ذهن دارید بپردازید. برای این کار باید ۴ مرحله زیر را دنبال کنید:

۱- از بین صدها طرح و قالب از پیش آماده شده، یکی از آن ها را انتخاب کنید.

۲- پیام یا نام کالای مورد نظرتان که می خواهید روی برچسب درج شود را وارد کنید.

۳- ویزگی هایی مثل رنگ، نوع و اندازه فونت و تصاویر را به راحتی و با استفاده ار درگ و دراپ کردن تنظیم کنید.

۴- در نهایت می توانید طراحی انجام شده در قالب های تصویری یا به صورت PDF دریافت کنید.

Labeley نرم افزار آنلاین طراحی لیبل بطری ، شیشه و..

کار با سایت طراحی لیبل Labeley بسیار ساده است و می توانید با کمک آن به طراحی انواع برچسب ها به مقاصد گوناگون مانند طراحی اتیکت لباس ، شیشه مواد غذایی و.. بپردازید. از جشن های تولد گرفته تا رویدادهای خاص تبلیغاتی. برای این کار تنها چند مرحله ساده پیش روی شما خواهد بود. شما می توانید ابتدا با رابط کاربری بسیار خوبی که این سرویس در اختیارتان گذاشته می توانید به طراحی برچسب مورد نظر خود بپردازید. برای این کار نیاز به هیچ تجربه خاصی نخواهید داشت و سایت با ابزارهایی که در اختیارتان می گذارد به شما کمک خواهد کرد.

Labeley نرم افزار آنلاین طراحی لیبل

همچنین یکی از قابلیت های جالب Labeley این است که با استفاده از آن می توانید طراحی صورت گرفته برای پرینت شدن در یک ابعاد خاص آماده کنید. در نهایت قادر به دانلود این فایل نیز خواهید بود.

جهت ساخت استیکر متن در فتوشاپ می توانید به مطلب آموزش ۲ روش ساخت استیکر متن و عکس در فتوشاپ مراجعه کنید.

نرم افزار طراحی لیبل مواد غذایی آنلاین Fotor

برای ساخت انواع لیبل و اتیکت ها می توانید از سایت Fotor استفاده کنید. در این سایت طراحی لیبل و بسته بندی مجموعه ای از قالب های پیش فرض و آماده در اختیار شما قرار می گیرد که هر کدام از آن ها می توانند ایده هایی ناب را جهت انجام طراحی های متفاوت پیش روی شما قرار دهند. در تصویر زیر، محیط طراحی فراهم شده در این سرویس را ملاحظه می کنید:

طراحی اتیکت

در این سایت می توانید با آپلود تصاویر مدنظرتان از آن ها برای طراحی برچسب استفاده کنید. ضمن اینکه در ویرایش و اعمال تغییرات مدنظرتان در فونت ، رنگ ، اندازه و دیگر موارد کاملا دست شما را باز گذاشته شده است.

برای طراحی آنلاین لوگو به مطلب معرفی سایت های ساخت لوگو و تایپوگرافی با اسم فارسی و انگلیسی در انزل وب مراجعه کنید.

طراحی برچسب روی شیشه با سرویس آنلاین Lucidpress

Lucidpress یکی از بهترین سایت ها در زمینه طراحی انواع مفاهیم است که طراحی آنلاین برچسب و اتیکیت فقط یکی از آن ها است. در این سایت علاوه بر صدها قالب آماده ای که در اختیار کاربران قرار می گیرد به قابلیت های چون ویرایش متون با تغییر رنگ و اندازه آن ها، ویرایش تصاویر از طریق سفارشی سازی آن ها و طراحی انواع برچسب ها بر حسب مراسمی که مد نظرتان است دسترسی خواهید داشت.

طراحی برچسب روی شیشه با سرویس آنلاین Lucidpress

در سرویس رایگان این سایت طراح حرفه ای لیبل می توانید از ۲۵ مگابایت فضای ذخیره سازی و طراحی سه صفحه جدا بهره مند شوید.

PSprint برای طراحی اتیکت قیمت کالا ، لیبل مواد غذایی و..

PSprint برای طراحی اتیکت قیمت کالا

با استفاده از سرویس طراحی برچسب در سایت PSprint می توانید انواع استیکرها و تیکت های جذاب را به صورت حرفه ای و البته آسان طراحی کنید. صدها نمونه آماده در این سایت فراهم شده استکه برای استفاده از آن ها فقط نیاز به مشخص کزدن اندازه، رنگ، شکل و فونت مورد نظر خود خواهید داشت. طراحی های انجام شده توسط این وبسایت در هنگام پرینت از کیفیت بسیار خوبی برخوردارند.

جهت ساخت انواع بروشور، مطلب ۵ روش ساخت و طراحی انواع مدل بروشور به صورت آنلاین و رایگان را مطالعه نمایید.

طراحی لیبل و بسته بندی در سایت Onlinelabels

Onlinelabels به نوبه خود یکی از بهترین سایت ها در زمینه طراحی انواع برچسب ها است. یکی از تفاوت هایی که می توان برای این سایت نسبت به دیگر سرویس هایی که در این مطلب معرفی کردیم برشمرد این است که Onlinelabels همانطور که از اسم آن هم پیداست، توجه خود را تمام و کمال معطوف به حوزه طراحی برچسب ها نموده است و از همین جهت از همه پتانسیل خود در این مسیر کمک می گیرد که طبیعتا این مورد باعث افزایش چشمگیر خروجی های آن می شود.

نرم افزار طراحی لیبل مواد غذایی آنلاین

انواع قالب های آماده در حوزه ها و موضوعات گوناگون مثل لیبل میوه ، کالا ، مواد غذایی ، برچسب اموال و..، انواع اشکال و رنگ ها، طیف وسیعی از امکانات و قابلیت های جالب همگی از مواردی هستند که می توانید به راحتی در سایت Onlinelabels به آن ها دست پیدا کنید.

برای طراحی آنلاین سایر وسایل مانند لباس ها نیز می توانید با ۴ تا از بهترین سایت های طراحی آنلاین تیشرت نیز در انزل وب آشنا شوید.

نظرات و پیشنهادات شما؟

در مطلب امروز سرویس های فعال در زمینه طراحی آنلاین انواع برچسب و اتیکت را معرفی کردیم. شما از کدام سرویس استفاده کردید و نظرتان راجع به آن چیست؟ همچنین می توانید سایر نطرات، پیشنهادات و تجربیات خود در این زمینه را در بخش دیدگاه این پست با ما به اشتراک بگذارید.

به این مطلب امتیاز دهید

مطالب مرتبط

نظرات

  • سعید says:

    ممنون از مطلبتون. قصد دارم برای تبلیغ خدمات لوله بازکنی برچسب برای در و دیوار، یک طرح جدید و متفاوت بزنم که با تبلیغ های رایج لوله بازکنی ها و چاه بازکنی ها فرق داشته باشه. اگر کسی ایده ای داره لطفا منو راهنمایی کنه (seyyed.s71@gmail.com)