سرویس و برنامه های اشتراک مسیر و سفر اشتراکی گوشی و آنلاین

۷ سرویس برتر سفر اشتراکی آنلاین و برنامه های اشتراک مسیر گوشی

امروزه امکانات مختلفی برای آسان تر کردن سفر برای افراد مختلف فراهم شده است. چه این سفر کاری باشد و چه تفریحی. چه برای مدت زمانی طولانی باشد یا حتی به کوتاهی یک سفر بین شهری. در این مطلب انزل وب شما را با چند مورد از بهترین سایت های سفر اشتراکی آنلاین و برنامه های اشتراک مسیر گوشی در ایران و جهان آشنا خواهیم کرد.

دانلود برنامه اشتراک مسیر و سفر اندروید و آیفون

Best Ride-Share Apps for Your Phone

استفاده از تاکسی های اینترنتی برای سفرهای بین شهری موجب کاهش هزینه ها به شکل قابل توجهی خواهد شد. ضمن اینکه برنامه ریزی جهت گردش در مقصد مورد نظر نیز از کارهایی است که حتما باید قبل از سفر به آن فکر کرد. از این رو در این مطلب انزل وب به معرفی سرویس های اشتراک گذاری سفر با دیگران و نیز چند نرم افزار مسافر بین شهری خواهیم پرداخت.

تاکسی اینترنتی برون شهری BlaBlaCar

با بیش از ۷۰ میلیون کاربر در سرتاسر جهان، BlaBlaCar را می توان در این زمینه به عنوان محبوب ترین نرم افزار اشتراک مسیر شناخت. این برنامه به خصوص در اروپا، روسیه، ترکیه و بخش هایی از هند پر طرفدار است. این امر موجب شده است که اگر در حال مسافرت در یکی از این مکان ها به سر می برید حتما برنامه BlaBlaCar را مورد استفاده قرار دهید تا از خدمات و مزایای آن بهره مند شوید.

تاکسی اینترنتی بین شهری

در این برنامه قادر به انتخاب این گزینه که آیا می خواهید با رانندگی خودتان به سفر بروید یا از طریق اتوبوس یا روش هایی شبیه به آن قصد سفر دارید هستید. همه کاری که شما باید کنید این است که مسیر مورد نظر خود را مشخص کرده و سپس منتظر اشخاص دیگری باشید که قصد مسافرت در این مسیر را دارند. شما می توانید با راننده هایی که اعلام امادگی می کنند برنامه خود را تنظیم کرده و با آن ها در طول این سفر همراه شوید. یکی از مواردی که در این نرم افزار وجود دارد این است که اگر یکی از طرفین بد قولی کند روی امتیاز وی در نرم افزار اثر منفی خواهد داشت.

اپلیکیشن سفر بین شهری Grab

نرم افزار اشترک گذاری مسیر Grab نیز از نرم افزارهای محبوب در این زمینه است و از بسیاری جهات شبیه به برنامه قبلی عمل می کند. گرچه ممکن است زمان پیدا کردن همسفر در این برنامه اندکی طولانی تر باشد اما کرایه های عموما پایین تر آن موجب افزایش ارزش استفاده از آن خواهد شد. شما نمی توانید با بیش از دو نفر در یک سفر همراه شوید. همه راننده ها توسط توسعه دهندگان نرم افزار تایید شده اند و قابل اطمینان هستند.

اپلیکیشن تاکسی بین شهری

توسط این نرم افزار می توانید مسیر مورد نظر خود را به دقت انتخاب کرده و سپس منتظر راننده هایی باشید که با قیمت مناسب در حال تردد در این مسیر هستند. این نرم افزار به خصوص در کشورهای جنوب شرقی آسیا از کاربران زیادی برخوردار است.

در صورت نیاز به خرید بلیط هواپیما می توانید به مطلب راهنما کامل برای خرید بلیط هواپیما آنلاین داخلی و خارجی ارزان قیمت مراجعه کنید.

اشتراک گذاری سفر با دیگران با UberPool

نرم افزار UberPool بیش از همه به خاطر هزینه نسبتا پایینی که از کاربران خود اخذ می کند معروف است. شما فقط باید مسیر خود را مشخص کنید تا در عرض دو دقیقه راننده مورد نظر خود را بیابید. به این برنامه از طریق برنامه Uber می توانید دسترسی داشته باشید. کاربران تا حداکثر دو صندلی را می توانند در هر سفر رزرو کنند.

اشتراک گذاری سفر با دیگران

مکان فعلی راننده و زمان تقریبی رسیدن به مقصد نیز در برنامه نشان داده می شود. این برنامه تاکسی اینترنتی برون شهری در اکثر کشورهای جهان قابل استفاده است.

برنامه تاکسی بین شهری Via

اشترک گذاری مسیر

سرویس Via نیز یکی از ارزانترین برنامه ها برای سفر بین شهری است. البته در حال حاضر این برنامه فقط در برخی کشورهای ایالات متحده قابل استفاده است. این برنامه سریع تر از UberPool است و از بسیاری جهات جای پیشرفت بسیار زیادی دارد. گرچه این مساله که در محدوده کمی قابل استفاده است مطمئنا از معایب آن محسوب خواهد شد. البته نسخه ای از این برنامه برای کشورهای دیگر نیز تحت توسعه است که ازان جمله می توان به ViaVan برای انگلستان اشاره کرد.

مطلب ۱۴ ترفند فوق العاده کاربردی برای قبل از سفر را حتما در انزل وب مطالعه بفرمایید.

Lyft نرم افزار مسافر بین شهری

Lyft از محبوب ترین برنامه های سفر اشتراکی بین شهری است که از قابلیت ها و ویژگی های خوبی بهره می برد.

اپلیکیشن مسافرت

تا دو نفر در هر سفر می توانند از یک راننده استفاده کنند. متاسفانه این برنامه هم فعلا فقط در آمریکا قابل استفاده است. ضمن اینکه هزینه آن هم تا حدودی نسبت به دیگر برنامه های موجود در این لیست بالاتر به نظر می رسد.

اشتراک سفر برون شهری در ایران با استفاده از Carvanro

تا اینجا به معرفی سرویس ها و برنامه های خارجی در زمینه تاکسی اینترنتی برون شهری پرداختیم که مطمئنا زیاد برای کاربران ایرانی کاربردی نخواهند بود. از این رو به معرفی دو برنامه ایرانی هم در زمینه پیدا کردن مقصد و هم مسیر مناسب پرداخته ایم. اولین برنامه ای که به بررسی آن می پردازیم، برنامه کاروانرو است. درست مانند نمونه های خارجی در این نرم افزار هم می توانید به پیدا کردن افرادی که در حال مسافرت به یک منطقه خاص هستند پیوسته و از این طریق هزینه سفر خود را کاهش دهید.

اسنپ بین شهری

برای استفاده از این سرویس اشتراک گذاری سفر با دیگران باید به سایت آن مراجعه کنید. ضمن اینکه در هر مرحله ای امکان لغو سفر و برگشت هزینه را نیز خواهید داشت. این سرویس از طرق مختلف نظیر پیام کوتاه و ایمیل با کاربران خود در ارتباط خواهد بود.

ابزارهای لازم برای ماشین خود را در مطلب ۱۶ ابزار ضروری و لازم برای ماشین که هر مرد و زنی به آن نیاز دارد پیدا کنید.

Safarzon اپلیکیشن مسافرت و اشتراک گذاری سفر با دیگران

سایت سفرزون در زمینه های مختلف گردشگری فعالیت می کند. شما در این سایت می توانید پیشنهادات مختلفی را در خصوص انواع مسافرت هایی که مدنظر دارید دریافت کنید. مثلا مسافرت هایی با اهداف هنری، تاریخی یا طبیعت گردی که برای هر کدام از این موارد می توانید بهترین مکان هایی را که دیگر کاربران مشاهده نموده مطالعه کرده و از بین آن ها دست به انتخاب بزنید. سپس در یک سفر و تور اشتراکی میتوانید همراه دیگران از محل مورد نظر بازدید کنید.

اشتراک گذاری سفر با دیگران

با استفاده از این برنامه قادر خواهید بود که بهترین برنامه را برای سفر خود طرح ریزی کنید. تنها باید مقصد مورد نظر خود را در سایت وارد نمایید تا همه جاذبه های گردشگری آن را با اطلاعات مختلفی که در رابطه با آن ها وجود دارد مشاهده کنید. بنابراین اگر برنامه ریزی برای مسافرتی که پیش رو دارید حسابی ذهنتان را مشغول کرده است حتما به این سایت سر بزنید و از امکانات آن استفاده کنید. ضمن اینکه می توانید از برنامه اندرویدی آن نیز استفاده کنید.

در صورتی که قصد مسافرت دارید حتما مطلب ۳۵ کار ضروری که قبل از ترک خانه و رفتن به مسافرت باید انجام دهید را مطالعه کنید.

نظرات و پیشنهادات شما؟

در مطلب امروز بهترین سرویس ها و برنامه های اشتراک مسیر و سفر را معرفی کردیم. شما تجربه استفاده از کدام یک را دارید و نظرتان راجع به آن چیست؟ می توانید نظرات، پیشنهادات و تجربیات خود در این زمینه را در دیدگاه این پست با ما به اشتراک بگذارید.

حمایت مالی

اگر از مطلب منتشر شده رضایت دارید، می توانید جهت حمایت انزل وب و ادامه روند انتشار محتوا در صفحه حمایت مالی ما در زرین پال یا ریمیت مبلغ دلخواه مد نظر خود را پرداخت و ارسال کنید. از همراهی شما صمیمانه سپاسگزاریم.

مطالب مرتبط

آموزش 4 روش حذف استوری و اسنپ از اسنپ چت
آموزش ۴ روش حذف استوری و اسنپ از اسنپ چت
آموزش 16 روش حل مشکل برنامه اسنپ (Snapp)
آموزش ۱۶ روش حل مشکل برنامه اسنپ (Snapp)
سرویس های مقایسه قیمت تاکسی های اینترنتی آنلاین
۴ سرویس برتر مقایسه قیمت تاکسی های اینترنتی آنلاین
تغییر نقشه پیش فرض گوشی اندروید و آیفون برای اسنپ و سایر برنامه ها
آموزش تغییر نقشه پیش فرض به ویز در گوشی اندروید و آیفون برای اسنپ و..

نظرات