تبدیل فرمت فایل mkv به mp4 در اندروید

۷ روش تبدیل فرمت فایل MKV به MP4 در اندروید به صورت رایگان

فرمت MKV از جمله فرمت های ویدیویی است که تنها چند سال از معرفی آن می گذرد. به همین دلیل ممکن است بسیاری از ابزارها همچنان در شناسایی و پخش آن با مشکل مواجه شوند. در این مطلب انزل وب به معرفی برنامه هایی جهت تبدیل فرمت فایل MKV به MP4 در اندروید خواهیم پرداخت.

دانلود بهترین برنامه تبدیل فایل فیلم MKV به MP4 اندروید

How to Convert MKV Video to MP4 Format on Android

اکثر برنامه هایی که برای تبدیل ویدیو در اندروید به کار می روند دارای ظاهر و عملکردی مشابه هستند. همین مساله می تواند  انتخاب بهترین ها از میان آن ها را با مشکل مواجه کند. از این رو در این پست انزل وب به معرفی چند مورد از بهترین برنامه تبدیل MKV به MP4 برای اندروید پرداخته ایم تا به شما در انتخاب نرم افزار مورد نظرتان در این زمینه کمک کنیم.

نسخه رایگان برنامه های معرفی شده را میتوانید از سرویس های جایگزین داخلی دانلود کنید.

دانلود برنامه تبدیل فرمت MKV به MP4 برای اندروید VidSoftLab

تبدیل فرمت mkv به mp4 برای اندروید

برنامه VidSoftLab یکی از بهترین ابزارها جهت تبدیل انواع فایل های ویدیویی از جمله تبدیل فیلم MKV به ویدیو MP4 برای اندروید است. رابط کاربری این برنامه بسیار کاربر پسند است. به طوری که می تواننید رنگ محیط برنامه را طبق سلیقه خود تنظیم کنید. اما کار اصلی نرم افزار یعنی تبدیل فرمت های ویدیویی نیز به خوبی انجام داده می شود.

فرمت های صوتی و ویدیویی مختلفی چون MP4, TS,3GP, MJPEG, MKV, FLV, WAV, MPEG-1, MOV, WMV, AVI, VOB, SWF, MP3, AAC توسط این برنامه پشتیبانی می شوند. البته در نسخه رایگان فقط از ۴ فرمت ۳GP, MP4, FLV و WMV می توانید استفاده کنید. یکی از خوبی های این برنامه این است که می توانید به همه فایل های ویدیویی موجود روی گوشی خود در صفحه اصلی آن دست پیدا کنید.

اگر تعداد این فایل ها زیاد است می توانید به سادگی به جستجوی آن ها با استفاده از نام ویدیوی مورد نظر خود بپردازید. شما می توانید با استفاده از VidSoftLab فایل های ویدیویی خود را به فرمت های قابل پخش در انواع ابزارهای هوشمند دیگر  نظیر آیفون، آیپد، بلک بری، ایکس باکس، ویندوز و.. نیز تبدیل کنید. در هنگام تبدیل فایل های ویدیویی می توانید مواردی همچون اندازه آن، رزولوشن و بیت ریت ویدیو را نیز تننظیم نمایید. یکی از ویژگی های جالب Video Converter این است که با کمک آن می توانید به استخراج صدای فایل ویدیویی نیز بپردازید.

MKV To MP4 Converter برنامه تبدیل ویدیو MKV به MP4 برای اندروید

دانلود نرم افزار تبدیل mkv به mp4 برای اندروید

با استفاده از برنامه رایگان MKV To MP4 Converter می توانید یک یا چند فایل MKV را به فرمت های ویدیویی دیگر تبدیل نمایید. عمل تبدیل در پس زمینه برنامه انجام می شود. بدین ترتیب شما می توانید به کارهای دیگر خود در گوشی برسید تا زمانی که پایان یافتن عملیات تبدیل از طریق نوتیفیکیشن به اطلاعتان برسد. در این نرم افزار هم قادر به تعیین رزولوشن، بیت ریت صدا، کانال انتخابی برای پخش صدا و دیگر مواردی از این دست خواهید بود. دسترسی و استفاده از این برنامه کاملا رایگان است.

HD Video Converter & Compressor برای تبدیل فایل ویدیو MKV به MP4

دانلود نرم افزار تبدیل فرمت فیلم برای موبایل

برنامه Video Converter & Compressor نیز یکی از بهترین ها در وزه خود می باشد. در این برنامه می توانید به تبدیل اننواع فرمت های صوتی و تصوری به هم بپردازید. علاوه بر این امکان فشرده سازی فایل های ویدیویی نیز برای شما فراهم شده است. این کار از طریق کاهش رزولوشن ویدیو مورد نظر صورت می گیرد. استفاده از این برنامه بسیار آسان است و از رابط کاربری خوبی نیز بهره می برد. این برنامه را می توانید به صورت رایگان نیز مورد استفاده قرار دهید.

Media Converter تبدیل فرمت MKV به MP4 اندروید

دانلود نرم افزار تبدیل mkv به mp4 برای اندروید

شاید ظاهر و رابط کاربری برنامه تبدیل فرمت MKV به MP4 Media Converter اندکی قدیمی به نظر برسد ولی با این حال از لحاظ ویژگی ها و قابلیت هایی که در اختیار کاربرانش می گذارد چیزی از دیگر برنامه های معرفی شده در مطلب امروز کم ندارد. حتی می توان گفت که این سادگی در رابط کاربری موجب شده است که استفاده از ان برای کاربران بسیار مبتدی آسان تر هم باشد.

Media Converter از FFmpeg برای تبدیل ویدیوها در پس زمینه استفاده می کند. ده ها فرمت صوتی و تصوری متنوع در این برنامه قابل دسترسی هستند. از محبوب ترین و شناخته شده ترین آن ها گرفته تا فرمت هایی که کمتر نامی از آن ها شنیده ایم. وقتی یک ویدیو را برای تبدیل انتخاب می کنید دو انتخاب پیش روی شما قرار می گیرد: Convert to MP3 یا Convert to MP4. اگر می خواهید ویدیو را به فرمت های دیگری تبدیل کنید باید گزینه سوم تحت عنوان Expert Mode را برگزینید. استفاده از این برنامه تبدیل فرمت فایل MKV به MP4 نیز کاملا رایگان است.

دانلود نرم افزار تبدیل فرمت فیلم برای موبایل Video Format Factory

دانلود برنامه تبدیل فرمت mkv به mp4 برای اندروید

تبدیل کنننده Video Format Factory از رابط کاربری خوبی بهره می برد که انواع ویژگی ها و قابلیت ها را در اختیار شما قرار می دهد. با استفاده از این برنامه می توانید انواع فرمت ها نظیر MP4, FLV, MPEG-1,2, MOV, MKV, WMV, AVI, VOB, 3GP را به یکدیگر تبدیل کنید. تنها باید روی دکمه Add کلیک کرده و پس از مشخص کردن مکان ذخیره فایل، دکمه Convert Now را لمس نمایید.

علاوه بر این، قابلیت هایی چون برش بخش هایی از ویدیو، پخش به صورت اسلوموشن، استخراج صدا از تصویر، پخش معکوس ویدیو نیز در دسترس شما قرار گرفته است. ضمنا می توانید به صورت همزمان به تبدیل انواع فایل های ویدیویی و صوتی در کنار هم بپردازید. خوشبختانه نسخه ای رایگان از این نرم افزار هم موجود است.

تبدیل فرمت ویدیو به MP4 رایگان با Video Converter

تبدیل فرمت mkv به mp4 برای اندروید

برنامه Video Converter تقریبا از همه فرمت های ویدیویی مد نظر شما از جمله تبدیل فیلم MKV به MP4 پشتیبانی می کند. یکی از مزایایی این برنامه، رایگان بودن آن است. شما می توانید ویدیوهای خود را به هر فرمتی که دلتان می خواهد تبدیل نمایید. تنها تفاوت نسخه پرو با نسخه رایگان در این نرم افزار در نشان ندادن تبلیغات است. یکی از ویژگی های جالب این برنامه این است که شما می توانید در هنگام تبدیل ویدیو به اضافه کردن اطلاعاتی نظیر عنوان، خالق، حق کپی رایت، سال تولید و غیره بپردازید.

در صورت معیوب بودن فایل تصویری MKV شما ، قبل از تبدیل آن می توانید آموزش تعمیر فایل های خراب MKV را نیز در انزل وب مطالعه کنید.

نظرات و پیشنهادات شما؟

در مطلب امروز برنامه های رایگان مناسب اندروید جهت تبدیل فرمت MKV به MP4 را به شما معرفی کردیم. از کدام برنامه استفاده کردید و نظر شما راجع به آن چیست؟ شما می توانید سایر نظرات، پیشنهادات و تجربیات خود در این خصوص را در بخش دیدگاه این پست با ما به اشتراک بگذارید.

به این مطلب امتیاز دهید

مطالب مرتبط

آموزش 11 روش تبدیل فرمت MP4 به MKV در کامپیوتر و آنلاین
آموزش ۱۱ روش تبدیل فرمت MP4 به MKV در کامپیوتر و آنلاین
بهترین برنامه ویدیو پلیر و پخش فیلم آیفون
۱۱ تا از بهترین برنامه ویدیو پلیر و پخش فیلم آیفون
حل مشکل صدا نداشتن فیلم در لپ تاپ و کامپیوتر
آموزش ۹ روش حل مشکل صدا نداشتن فیلم در لپ تاپ و کامپیوتر
2 روش تعمیر فایل های ویدیویی و تصویری خراب MKV
۳ روش تعمیر فایل های خراب ویدیویی و تصویری MKV

نظرات