محبوب ترین محصولات شیائومی در بازار ایران

محبوب ترین محصولات شیائومی در بازار ایران [رپورتاژ آگهی]

اگر کمی اهل گشت و گذار در اینترنت و یا علاقه مند به دنیای دیجیتال هستید بطور قطع با نام شیائومی برخورد کرده اید. این برند چینی که تنها ۹ سال از آغاز فعالیت آن می گذرد با تولید محصولات با کیفیت توانسته جایگاه مناسبی را در بین سایر تولیدکنندگان بدست بیاورد.

محصولات این شرکت به قدری از نظر کیفیت مورد توجه قرار گرفته اند که به شیائومی لقب اپل چین را داده اند. در طی چند سال گذشته همزان با حضور بین المللی این برند در سایر کشورها شاهد حضور شیائومی در ایران نیز بوده ایم. محصولات این شرکت در ایران نیز با استقبال بسیار خوبی روبرو شده اند و این مسئله موجب شده تا حضور این برند در بازار ایران پررنگ تر شود.

در بین محصولات این شرکت برخی از آن ها به محبوبیت بسیار بالایی دست پیدا کرده اند. یکی از این محصولات پاور بانک می باشد. پاوربانک های شیائومی با داشتن کیفیت بالا و قیمت مناسب توانسته اند که به پرفروش ترین پاوربانک های بازار ایران تبدیل شوند. از مهمترین پاوربانک ها می توان به پاوربانک ۱۰۰۰۰ ورژن ۲ دو پورت، پاوربانک ۱۰۰۰۰ ورژن ۲ تک پورت، پاور بانک ۲۰۰۰۰ میلی آمپر ۲C شیائومی و پاوربانک ۵۰۰۰ میلی آمپر اشاره کرد.

در کنار پاوربانک یکی دیگر از محصولات شیائومی که با استقبال بسیار خوبی روبرو شده مچ بندهای هوشمند این شرکت می باشد. تا چند ماه پیش می بند ۲ بسیار مورد توجه خریداران قرار داشت اما در طی چند ماه گذشته می بند ۳ به پرفروش ترین گجت سلامتی تبدیل شده است. این گجت در ۲ نسخه چین و گلوبال تولید شده که نسخه گلوبال باتوجه به داشتن زبان انگلیسی بطور پیش فرض بیشتر مورد توجه  قرار گرفته است.

گوشی شیائومی محصول دیگری است که در بین کاربران ایرانی بسیار مورد توجه قرار گرفته است. گوشی های تولید شده توسط این برند چینی باتوجه به داشتن قیمت های مناسب در بین خریداران بسیار محبوب می باشد. این کمپانی سعی کرده گوشی های خود را به گونه ای طراحی کند تا بتواند هم از نظر امکانات و هم از نظرقیمت تمامی کاربران را راضی کند. در طی چند ماه گذشته این شرکت از جدیدترین پرچمدار خود با نام Mi 9 رونمایی کرده است و با فاصله کمی از آن از یک گوشی بسیار ارزان قیمت با نام ردمی گو نیز رونمایی کرده است و این مسئله به خوبی توجه این شرکت به تمامی اقشار جامعه را نشان می دهد. فروشگاه  hixiaomi در سال ۹۶ به منظور فروش محصولات شیائومی با بهترین قیمت راه اندازی شد.

در حال حاضر شما می توانید طیف وسیعی از محصولات شیائومی را با ضمانت اصالت کالا و قیمت مناسب در سایت hixiaomi خریداری کنید. همچنین برای افزایش رضایت شما کالاهای پرفروش با گارانتی ۱۸ ماهه می هوم برای شما در سایت قرار گرفته است.

/ پایان رپورتاژ

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و انزل وب هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.

اشتراک گذاری
لینک کوتاه
برچسب ها

حمایت مالی

اگر از مطلب منتشر شده رضایت دارید، می توانید جهت حمایت انزل وب و ادامه روند انتشار محتوا در صفحه حمایت مالی ما در زرین پال یا ریمیت مبلغ دلخواه مد نظر خود را پرداخت و ارسال کنید. از همراهی شما صمیمانه سپاسگزاریم.

مطالب مرتبط

نظرات