۱۴ تا از بهترین لانچر و شبیه ساز های محیط آیفون iOS در اندروید

خریدن یک گوشی آیفون با قیمت هایی که از آن سراغ داریم برای همه ممکن نیست. ولی خوشبختانه راه هایی وجود دارند که با استفاده از آن ها می توان تا حدودی تجربه استفاده از آیفون را روی گوشی های اندرویدی هم به دست آورد. در این مطلب انزل وب به معرفی چند مورد از بهترین شبیه ساز محیط iOS خواهیم پرداخت.

دانلود بهترین برنامه شبیه ساز iOS و لانچر آیفون برای اندروید

Best iOS Emulator For Android

شبیه سازها و لانچرها کاربران را قادر می سازند که ظاهر و عملکرد گوشی های خود را به راحتی دستخوش تغییر کنند. حتی برخی از این شبیه سازها امکان اجرای برنامه های iOS را بر روی سیستم عامل کاملا متفاوتی مانند اندروید فراهم می کنند. این نکته می تواند بسیار به کار کاربران گوشی های هوشمند بیاید. از این رو در این پست از انزل وب، شما را با بهترین برنامه شبیه ساز ایفون روی گوشی های اندرویدی آشنا خواهیم کرد.

Phone X Launcher iLauncher شبیه ساز iOS برای اندروید

دانلود شبیه ساز اپل برای اندروید

Phone X Launcher یکی از بهترین شبیه سازهای اپل در اندروید است. درست پس از نصب این لانچر، احساس کار با یک آیفون واقعی به شما دست خواهد داد. آیکون های موجود در صفحه دقیقا به شکل معادل آن ها در گوشی های آیفون تبدیل خواهد شد. حتی در صورتی که گوگل کروم به عنوان مرورگر پیش فرض گوشی باشد، این لانچر آن را به سافاری تغییر خواهد داد.

البته این تغییر فقط ظاهری خواهد بود و با لمس آیکون سافاری، دوباره همان گوگل کروم اجرا می شود. شیوه کار با گوشی همراه هم تا حدودی شبیه آیفون خواهد شد. مثلا اینکه می توانید با کشیدن صفحه نمایش به سمت پایینبه جستجوی برنامه های نصب شده بپردازید. اگر می خواهید به مرکز کنترل گوشی دست پیدا کنید از بالاترین نقطه صفحه اقدام به پایین کشیدن آن کنید.

دانلود شبیه ساز اپل برای اندروید iOS 12 Lock Screen

شبیه ساز ios برای اندرویدشبیه ساز ios برای اندروید

خیلی از لانچرها در اعمال تغییرات در صفحه قفل گوشی ناتوان هستند. اما وظیفه لانچر iOS12 Lock Screen دقیقا همین است. با استفاده از این لانچر شما قادر به دیدن همه نوتیفیکیشن های خود در ظاهر iOS و در حالی که صفحه گوشی همراه قفل است، خواهید بود. ضمن اینکه پیامک ها و حتی تماس های از دست رفته نیز در ظاهری شبیه iOS به نمایش گذاشته خواهند شد. شما می توانید وقتی که در صفحه لاک اسکرین گوشی هستید آن را به سمت راست بکشید تا بتوانید پسورد مورد نظر خود را وارد کنید. با رفتن به تنظیمات لانچر و از طریق بخش Passcode Options می توانید انواع پسوردها را برای گوشی خود انتخاب کنید.

دانلود شبیه ساز کامل ایفون برای اندروید

اگر هر نوتیفیکیشن را به سمت چپ یا راست بکشید، گزینه پاک کردن آن را می توانید مشاهده کنید. در تنظیمات لانچر می توانید به تنظیماتی چون تغییر پسورد، فرمت تاریخ، تصویر زمینه، صدای باز شدن قفل گوشی و اندازه متن نیز دسترسی داشته باشید.

iMusic – Music Player شبیه ساز iOS

دانلود شبیه ساز اپل برای اندروید

با استفاده از این برنامه می توانید ظاهر پخش کننده موسیقی گوشی را شبیه آیفون کنید. با iMusic قادر به گوش داده به انواع فایل های صوتی با فرمت هایی نظیر WAV, MP3, AAC, FLAC, 3GP, OGG و حتی MIDI خواهید بود.

همچنین تنظیماتی پیش فرض برای انواع ژانرهای موسیقی مانند هیپ هاپ، پاپ، متال، لاتین، کلاسیک و … در آن وجود دارد. شما می توانید به جستجو در موسیقی های موجود در گوشی بر اساس پنج سربرگ Music, Playlist, Artist, Album و Genre بپردازید. همچنین از طریق منوی برنامه به امکاناتی چون repeat, shuffle و equalizer دسترسی خواهید داشت.

iCalendar iOS 13 شبیه ساز iOS برای اندروید

برنامه شبیه ساز ایفون برای اندروید

اگر از علاقه مندان نوع طراحی تقویم ها در سیستم های iOS هستید برنامه iCalendar را از دست ندهید. این برنامه علیرغم ظاهر ساده ای که دارد امکانات خوبی را هم در اختیارتان می گذارد. iCalendar با تقویم گوگل همگام می شود. خواندن تقویم و ثبت وقایع و رویدادها در آن به راحتی صورت می گیرد. همچنین قابلیت آلارم و یاداوری یک رویداد خاص در زمان و ساعت مشخص نیز در آن وجود دارد.

شبیه ساز iOS روی اندروید Control Center iOS

تبدیل اندروید به ios واقعی

یکی از محبوب ترین بخش های سیستم های عامل iOS بخش Control Center یا مرکز کنترل آن است. درست است که گوشی های اندروید هم داریا کنترل پنل مخصوص به خود هستند ولی نوع قرارگیری تنظیمات و استایل منوها در برخی نسخه های ان به گونه ای است که ممکن است موجب سردرگمی کاربران شود. اگر می خواهید بخش کنترل پنل گوشی اندرویدی خود را بیش از پیش شبیه iOS کنید، برنامه Control Center IOS انتخاب بسیار خوبی برای شما خواهد بود.

با استفاده از این برنامه به همه تنظیماتی که قبلا در کنترل پنل اندرویدی خود به آن ها دسترسی داشتید این بار با ظاهری شبیه گوشی های آیفون دسترسی خواهید داشت. تنظیماتی مثل Airplane Mode, Wi-Fi, Bluetooth, Do Not Disturb, Flashlight و … . نکته مهم در اینجا این است که برای دسترسی به هر کدام از این موارد در گوشی های اندوریدی باید با انواع منوها و صفحات متفاوت پدست و پنجه نرم کنید ولی با استفاده از برنامه Control Center IOS 12 به راحتی به همه ان ها دسترسی خواهید داشت.

دانلود بهترین لانچر iOS برای اندروید Launcher iOS

دانلود تم کامل اپل برای اندروید

اگر تجربه کار با سیستم عامل iOS 12 را داشتید و از آن لذت بردید حالا می توانید با استفاده از لانچر Launcher iOS 12 تجربه ای شبیه به آن را این بار در محیط یک گوشی اندرویدی داشته باشید. با استفاده از این شبیه ساز آیفون ، همه بخش های سیستم عامل گوشی مانند سیستم عامل iOS 12 خواهد شد. ضمن اینکه تا جای ممکن برخی کارکردهای گوشی نیز تغییر خواهد کرد.

تم پیش فرض در این برنامه تم کلاسیک iOS خواهد بود گرچه شما می توانید به راحتی ان را تغییر داده و دیگر تم های iOS را امتحان کنید. برخی از ویژگی های iOS 12 مانند شکل آیکون ها، نوع انتقالب بین صفحات با استفاده از انیمیشن ها و دیگر موارد نیز به زیبایی به گوشی اندرویدی شما اضافه خواهد شد.

دانلود لانچر iOS 13 برای اندروید

شبیه ساز ایفون 7 برای اندروید رایگان

درست است که هنوز سیستم عامل iOS 13 به طور رسمی معرفی نشده است ولی اطلاعات و پیش نمایش هایی از آن به بیرون درز کرده است. همین کافی است تا توسعه دهندگان بلافاصله اقدام به تولید یک لانچر مخصوص از این سیستم عامل برای گوشی های اندرویدی کنند. نوع طراحی این لانچر تا حدود زیادی شبیه لانچر iOS 12 است گرچه برخی ویژگی های خاص نیز به آن اضافه شده است. تقریبا همه ویژگی های مورد انتظار شما نظیر ساعت، اعلام آب و هوا، ویجت های مربوط به رم، نوع سفارشی سازی پوشه ها، تصاویر پس زمینه زنده، اعمال چند وظیفه ای، صفحه قفل و.. دارای ظاهر و عملکردی مشابه اخرین نسخه های iOS خواهند بود.

دانلود تم کامل اپل برای اندروید

دانلود لانچر ios 11 برای اندروید

NEW Theme for Phone X در واقع بخشی از یک برنامه بزرگ تر جهت طراحی انواع تم ها برای منظورهای گوناگون مثل کامیک بوک ها، داستان های علمی تخیلی، خودروها و گوشی های همراه می باشد. با استفاده از این برنامه، گوشی اندرویدی خود را با ظاهری کاملا متفاوت روبرو خواهید کرد. شاید نوع قرارگیری بخش های مختلف گوشی با تغییر خاصی مواجه نشود ولی تم های به کار رفته دران مطمئنا شما را مجذوب خود خواهد کرد.

در این برنامه از تم پیش فرض iOS 12 استفاده شده است. ضمن اینکه تم ها و والپیپرهای سه بعدی نیز در آن گنجانده شده است. بنابراین همانطور که گفته شد NEW Theme for Phone X همچنان که از اسم آن هم بر می آید بیش از اینکه یک شبیه ساز باشد، برنامه ای است برای تغییر ظاهر گوشی اندرویدی و شبیه کردن آن به سیستم های عامل iOS.

تبدیل صفحه قفل اندروید به iOS با OS 11 Lockscreen

شبیه ساز ios روی اندروید

خیلی از کاربران ترجیح می دهند به جای اینکه تمام بخش ها و رابط کاربری سیستم عامل اندروید را شبیه iOS کنند فقط یکی از قسمت های آن را دستخوش تغییر نمایند. OS 11 Lockscreen می تواند همین کار را کند و فقط صفحه قفل گوشی را شبیه iOS 11 می کند. پیش از این در همین رابطه برنامه OS 12 Lockscreen هم معرفی شده است. کاربرد و ویژگی های ارائه شده توسط این دو نرم افزار بسیار شبیه به هم است.

دانلود لانچر iOS 11 برای اندروید

تبدیل اندروید به ios 11

برنامه Theme for iOS 11 علیرغم مدت نسبتا کوتاهی که از معرفی آن می گذرد ولی به رتبه خوبی دست پیدا کرده و با استقبال روبرو شده است. در این برنامه می توانید به انواع تم های HD با ظاهر iOS 11 دست پیدا کنید. برخی از ویژگی های آن شامل موارد زیر می باشد:

  • مجموعه ای از تم های زیبای iOS 11
  • لانچر HD برای iOS 11
  • سریع و استفاده محدود از منابع سیستم
  • نحوه استفاده آسان
  • بهره بردن از لانچرهای معروف Go, Next و Holo
  • استفاده از تم پیش فرض iOS 11

تبدیل اندروید به ios واقعی

رابط کاربری لانچر iEmu ساده است. با این حال بعضی اوقات ممکن است فضای زیادی از حافظه گوشی را اشغال کند. بنابراین اگر رم گوشی همراه شما کمتر از یک گیگابایت است بهتر است از این برنامه استفاده نکنید. این لانچر با نام Padoid هم شناخته می شود. این لانچر از فایل هایی با فرمت Zip و ipas نیز پشتیبانی می کند. به طور کلی iEmu  می تواند هر انتظاری را که از یک لانچر دارید به راحتی بر اورده سازد. برخی از ویژگی ها و قابلیت های آن را در ادامه بر شمرده ایم:

  •  امنیت برنامه تضمین شده است
  • گستره زیادی از گوشی همراه را پشتیبانی می کند
  • کاملا رایگان است
  • قابلیت ذخیره تنظیماتی که در آن اعمال شده است را دارد.

تبدیل اندروید به iOS واقعی از طریق Cider

نصب ios 10 روی اندروید

برنامه Cider یکی از محبوب ترین شبیه سازهای آیفون است که می تواند به شما در اجرای برنامه های آیفون در اندروید کمک کند. با استفاده از این برنامه می توانید بسیاری از برنامه های iOS را روی گوشی اندرویدی خود اجرا کنید. شاید تنها محدودیتی که بتوان برای Cider  ذکر کرد این است که از همه گوشی های اندرویدی پشتیبانی نمی کند. بنابراین بهتر است قبل از دانلود برنامه های مورد نیازتان، یک بار ر را روی گوشی خود تست نمایید. از جمله ویژگی های این شبیه ساز را می توان در موارد زیر بر شمرد:

  • با نصب Cider دیگر نیازی به نصب دیگر برنامه های لانچر نخواهید داشت.
  • استفاده از این شبیه ساز محیط iOS کاملا رایگان است.
  • در برابر انواع ویروس ها و بد افزارها ایمن است.
  • این برنامه به هیچ وجه نیاز به آنلاین بودن ندارد. بنابراین نگران از دست دادن حجم اینترنتی خود نباشید.

iOSEmus شبیه ساز کامل iOS برای اندروید

دانلود شبیه ساز آیفون 6 برای اندروید

iOSEmus یکی دیگر از بهترین شبیه ساز های اپل است که به خوبی تبدیل اندروید به iOS واقعی را انجام میدهد و با انواع گوشی های هوشمند اندرویدی سازگار می باشد. برنامه های نصب شده در این شبیه ساز به صورت دسته بندی شده در دسترس کاربر قرار گرفته اند. شما می توانید انواع تم های مورد علاقه خود را روی آن اعمال کنید تا ظاهری متفاوت به گوشی همراه خود ببخشید. رابط کاربری iOSEmus بسیار ساده است. البته توجه داشته باشید که بر خلاف دیگر شبیه ساز ها و لانچرهای معرفی شده در این مطلب، iOSEmus علاوه بر نسخه رایگان دارای نسخه پولی هم می باشد که بالطبع دارای امکانات و قابلیت های بیشتری خواهد بود.

Appetize شبیه ساز کامل iOS

دانلود شبیه ساز کامل ایفون برای اندروید

اگر به دنبال یک شبیه ساز مبتنی بر وب برای گوشی اندریودی خود هستید حتما شبیه ساز ایفون برای اندروید Appetize.io را امتحان کنید. با ساتفاده از این شبیه ساز آنلاین می توانید برنامه های iOS مورد نیاز خود را تا جای ممکن روی گوشی های اندرویدی نصب و اجرا کنید. نکته جالب این است که برای استفاده از خدمات این وب اپلیکیشن نیازی به روت کردن گوشی خود نیز نخواهید داشت. از آنجایی که Appetize.io یک سرویس ابری است در سیستم های عامل ویندوز و مک هم قابل استفاده خواهد بود.

شما می توانید روش  اجرای برنامه ویندوز در اندروید را نیز مطالعه نمایید.

نظرات و پیشنهادات شما؟

امروز بهترین لانچر ها و شبیه ساز های اپل را برای گوشی های اندرویدی به شما معرفی کردیم. کدام یک از این موارد را نصب نموده اید؟ آیا نتیجه مورد انتظار خود را از آن به دست آوردید؟ منتظر ارسال نظرات، پیشنهادات و تجربیات شما در دیدگاه این پست هستیم.

به این مطلب امتیاز دهید

مطالب مرتبط

آموزش بهترین ترفندهای مخفی کردن عکس در آیفون (iOS)
آموزش بهترین ترفندهای مخفی کردن عکس در آیفون (iOS)
فقط تمرکز! راهنما کامل کار با فوکوس مود آیفون (iPhone Focus Mode)
فقط تمرکز! راهنما کامل کار با فوکوس مود آیفون (iPhone Focus Mode)
آموزش گام به گام فعال سازی اسکرین رکوردر آیفون
آموزش گام به گام فعال سازی اسکرین رکوردر آیفون
آموزش 11 روش رفع مشکل گوگل مپ در آیفون (در چند قدم ساده)
آموزش ۱۱ روش رفع مشکل گوگل مپ در آیفون (در چند قدم ساده)

نظرات