بهترین برنامه شطرنجی و سانسور کننده فیلم برای اندروید

بررسی ۷ تا از بهترین برنامه شطرنجی و سانسور کننده فیلم برای اندروید

دلایل زیادی می تواند وجود داشته باشید که افرادی بخواهند بخشی از فیلمی را که قرار است در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارند یا در گوشی همراه خود ذخیره کنند شطرنجی یا محو نمایند تا به سادگی قابل رویت نباشد. این کار شاید در نرم افزارهای کامپیوترهای شخصی به راحتی قابل انجام باشد. اما اگر بخواهید روی گوشی خود به چنین امکانی دسترسی داشته باشید چه می کنید؟ در این مطلب انزل وب به معرفی چند برنامه سانسور کننده فیلم برای اندروید خواهیم پرداخت.

روش محو و تار کردن قسمتی از ویدیو و فیلم در اندروید

Best Free Video Face Blur and Censor Apps for Android Smartphones

قبل از به اشتراک گذاری یک فیلم در شبکه اجتماعی یا نمایش دادن آن به دوستان و آشنایانتان شاید لازم باشد که بخشی از آن را به نحوی ویرایش کنید که قابل رویت نباشد. امروز در انزل وب با معرفی چند برنامه تار کننده فیلم اندروید به شما در تحقق این امر کمک خواهیم کرد.

نسخه کامل برنامه سانسور فیلم اندروید معرفی شده را میتوانید از سرویس های داخلی دانلود نرم افزار دریافت و نصب کنید.

دانلود نرم افزار سانسور فیلم Kinemaster اندروید

برنامه سانسور فیلم برای اندروید

KineMaster یک برنامه کامل اندروید است که با فراهم آوردن ابزارهایی قدرتمند به کاربران اجازه می دهد به راحتی به انواع ویرایش ها روی ویدیو ها و کلیپ های موجود در گوشی خود کنند. ویرایش هایی چون اعمال تم های مختلف، گذاشتن صدا بر روی ویدیو، کنترل سرعت پخش آن، زیرنویس، افکت های مختلف و دیگر موارد از مجموعه از امکاناتی است که با دانلود برنامه محو کننده فیلم KineMaster در اختیار شما قرار میگیرد. در این میان یکی از امکانات جالب این برنامه، قابلیت تار کردن همه یا بخشی از ویدیوی مورد نظر نیز است. ضمن اینکه استفاده از این برنامه کاملا رایگان است.

ObscuraCam برنامه شطرنجی کننده فیلم اندروید

نرم افزار سانسور فیلم اندروید

کارکرد اصلی برنامه ObscuraCam این است که به شما امکان اشتراک گذاری عکس ها و ویدیوها را با حفظ موارد امنیتی و حریم شخصی می دهد. یکی از مواردی که شاید دوست داشته باشید در ویدیوهای ارسالی خود لحاظ کنید این است که بخشی از تصویر را شطرنجی کنید تا قابل دیدن نباشد. ObscuraCam به آسانی این قابلیت را برای شما فراهم کرده است. ضمن اینکه اطلاعاتی چون تاریخ و مکان تهیه شده عکس یا فیلم نیز در هنگام ارسال و به اشتراک گذاری آن پاک خواهند شد. شما می توانید از این برنامه به صورت کاملا رایگان استفاده نمایید.

دانلود برنامه محو کننده فیلم Blur Video

نرم افزار ساده برش فیلم اندروید

برنامه سانسور فیلم برای گوشی Blur Video راه های متعددی را برای مات کردن ویدیوها و نیز استفاده از قابلیت هایی جالب مثل Fun Blur و FreeStyle Blur پیش روی کاربران خود قرار می دهد. شما می توانید هر کدام از بخش های ویدیو را به انتخاب خود و به آسانی شطرنجی کنید تا وضوح خود را از دست بدهد. در طی این فرایند مشکلی در کیفیت کلی ویدیو به وجود نخواهد آمد. یکی دیگر از امکانات این برنامه تار کننده فیلم اندروید قابلیت به اشتراک گذاری کلیپ در اینستاگرام به صورت مستقیم است. این برنامه دارای تبلیغات است و دو نسخه رایگان پولی از آن در دسترس کاربران قرار گرفته است.

Square Video برنامه سانسور کننده فیلم برای اندروید

برنامه تار کننده فیلم اندروید

با کمک Square Video می توانید ضمن تغییر اندازه و ابعاد فیلم ها و کلیپ های خود به شکل مربع، پس زمینه آن ها را نیز شطرنجی کنید. کار با این نرم افزار بسیار آسان است. شما می توانید حتی در هنگام ضبط ویدیو با استفاده از دوربین گوشی نیز به ویرایش و افکت گذاری روی آن بپردازید. سپس قادر به محو و سانسور کردن پس زمینه ویدیو با شدت های مختلف و قابل تنظیم خواهید بود. چرخاندن ویدیو به صورت افقی یا عمودی، اضافه کردن صدا به آن و برش آن به قسمت های مختلف از دیگر امکانت فراهم شده در Square Video است.

Video Star نرم افزار ساده برش فیلم اندروید

برنامه شطرنجی کننده فیلم اندروید

Video Star یکی از بهترین برنامه ها برای افکت گذاری روی ویدیوها است. به خصوص اگر از برنامه TikTok استفاده می کنید از کار با این نرم افزار لذت خواهید برد. در Video Star افکت های از پیش آماده ای قرار دارد که کار با آن را راحت می کند. همچنین قابلیت ساختن اسلاید شو با استفاده از عکس های موجود در گوشی، استفاده از افکت های سینمایی و حتی گذاشتن استیکر روی کلیپ های ویدیویی از دیگر قابلیت های جالب Video Star است.

اما ویژگی اصلی این نرم افزار که موجب شده است آن را در این لیست قرار دهیم، امکان محو کردن پس زمینه فیلم است. شما می توانید به راحتی بخشی از ویدیو را به انتخاب خود شطرنجی کرده یا محو نمایید. این برنامه نیز دارای تبلیغات است و از قابلیت خریدهای درون برنامه ای نیز استفاده کرده است. گرچه نسخه رایگان آن هم برای شما قابل دسترسی خواهد بود.

تار کردن قسمتی از ویدیو اندروید با VideoShow

برنامه سانسور کننده فیلم برای اندروید

تعداد کاربران بالای برنامه VideoShow نشان دهنده این است که توانسته است رضایت مخاطبان خود را در زمینه ویرایش و ساخت ویدیوها جلب نماید. در این برنامه به مجموعه ای از حرفه ای ترین ابزارهای ویرایش ویدیو دسترسی خواهید داشت. ابزارها و امکاناتی چون ساختن اسلاید شو و ویدیو از عکس ها، استیکر، افکت های صوتی و تصویری و… . یکی دیگر از امکانات VideoShow این است که با استفاده از آن می توانید به راحتی به شطرنجی کردن بخشی از تصویر بپردازید یا پس زمینه آن را تار کنید. این برنامه هم دارای دو نسخه رایگان و پولی است.

دانلود نرم افزار سانسور صورت در فیلم فارسی

دانلود برنامه سانسور گر فیلم

برنامه تار کردن فیلم همانطور که از اسمش هم پیداست مخصوص محو کردن و مات نمودن بخشی از فیلم در حال پخش در گوشی اندرویدی توسعه داده شده است. این برنامه توسط برنامه نویسان داخلی تولید شده و به رایگان در دسترس کاربران علاقه مند به آن قرار گرفته است.

نظرات و پیشنهادات شما؟

در این مطلب ۷ تا از بهترین برنامه های سانسور فیلم در اندروید را معرفی کردیم. از نظر شما کدام یک از برنامه ها در این زمینه بهترین عملکرد را دارند؟ می توانید نظرات، پیشنهادات و تجربیات خود در این خصوص را در بخش دیدگاه این پست با ما به اشتراک بگذارید.

به این مطلب امتیاز دهید

مطالب مرتبط

نظرات

  • ........... says:

    جداً وضع خرابه ها … چه خبره ؟؟!!! یا خود خدا ….دیگه امام زمان کافی نیست باید خود خدا ظهور کنه

  • Mehran says:

    منصور جان ولی برنامه های خوب متاسفانه تو کشور ما ساپورت نمیشن از این ۷ مورد ک گفتی رو عرض کردم

  • زهرا says:

    سلام خسته نباشید
    برای نرم افزار شطرنجی کردن بخشی ویدیو برای ویندوز چه برنامه ای را توصیه می کنید؟

    • سایه says:

      زهرا برنامه ها همش وقت تلف می کنن کیفیت ابزاری ندارن . به فکر یک پسر خوب مثل من باش بیا باهم …. جواب بده

      • منصور says:

        تو اول از دختر بودن در بیا پسره دختر نما
        اول یه پسر شو بعد بیا حرف بزن
        یه موقع النگوهات نشکنه موقع مخ زنی

        • Mehran says:

          واقعآ دمت گرم 👌 😂 😂 😂
          خجالت نمیکشه فیک بی وجوود
          ولی فکنم دوست داره باردار بشه 🚶🚶
          بی ادبی کردم پوزش میخام ولی حقشه ک بشنوه این حرفها رو

      • منصور says:

        تو اول از دختر بودن در بیا پسره دختر نما
        بعد دنبال مخ زدن باش یه موقع النگوهات نشکنه موقع مخ زنی

      • مهدی says:

        سایه جون نمیشه به جای ایشون من بیام عزیزم؟؟؟؟

        لطفاً اجازه بده