رفع مشکل ثبت نام و ارور Signup Blocked در اینستاگرام

۳ روش رفع مشکل ثبت نام و ارور Signup Blocked در اینستاگرام

اینستاگرام از محبوب ترین شبکه های اجتماعی در سراسر جهان است. منتهی این قضیه باعث نمی شود که چشممان را بر روی مشکلاتی که در آن پیش می آید ببندیم. یکی از مشکلات این برنامه که می تواند حسابی باعث دردسر کاربرانش شود بروز خطا در هنگام ثبت نام در آن است که در این مطلب انزل وب به روش های رفع مشکل ثبت نام و ارور Signup Blocked در اینستاگرام خواهیم پرداخت.

حل مشکل پیغام خطای Signup Blocked در اینستاگرام

How To Fix Signup Blocked Error on Instagram

یکی از بخش های اینستاگرام که معمولا خطاها و ارورهای زیادی به خود می بیند بخش ثبت نام حساب کاربری آن است. قبلا در همین رابطه به روش های حل ارور Too Many Users Have Been Registered در اینستاگرام پرداخته بویدم. اما این بار می خواهیم یکی دیگر از ارورهای این بخش تحت عنوان Sorry you can’t create a new account right now اینستاگرام را مورد بررسی قرار داده و راه های رفع آن را با هم مرور کنیم.

دلیل ارور Signup Blocked در اینستاگرام

اینستاگرام در رعایت موارد امنیتی از سخت گیری های خاص خود برخوردار است. ضمن اینکه به هیچ وجه روی خوشی به اسپم نشان نخواهد داد. منظور از اسپم، ایجاد مزاحمت برای دیگر کاربران، تولید اطلاعات بی فایده به مقدار زیاد و به خصوص ایجاد حساب های کاربری تقلبی است. هر کدام از این دلایل می تواند باعث مسدود شدن یا محدودیت دسترسی برای شما شده باشد.

متاسفانه یکی از ایرادات اینستاگرام در این موارد ان است که به طور دقیق دلیل مسدود کردن کاربر را به اطلاع وی نمی رساند و از آن جا که این فرآیند به صورت خودکار انجام می شود می تواند دردسرهای زیادی را برای کاربر در جهت بازیابی یا دسترسی دوباره به اکانت خود تحمیل کند. در ادامه برخی از راه هایی که می توان با کمک آن ها مشکل پیغام Signup Blocked در اینستاگرام را حل کرد مرور خواهیم نمود.

استفاده از دستگاهی دیگر برای رفع مشکل ارور در ثبت نام اینستاگرام

یکی از علت های ارور Signup Blocked در اینستاگرام می تواند این باشد که قبلا با استفاده از گوشی همراه خود تعداد زیادی اکانت اینستاگرام ایجاد کرده اید. بنابراین شاید بتوانید از طریق نسخه دسکتاپ اینستاگرام به راحتی مشکل خود را حل کنید. برای این کار ابتدا باید از طریق مرورگر خود به صفحه ثبت نام اینستاگرام مراجعه کنید. سپس به همان ترتیبی که پیش از این در گوشی های همراه خود به ایجاد حساب کاربری در اینستاگرام می پرداختید عمل کنید.

به احتمال زیاد مشکل پیغام خطا در ثبت نام اینستاگرام با این روش حل خواهد شد. همچنین استفاده از یک گوشی همراه دیگر هم می تواند موجب حل این مشکل شود. زیرا ممکن است اینستاگرام به دلایل مختلف، کد IMEI گوشی شما را مسدود کرده باشد.

برای حل مشکل نفرستادن کد امنیتی اینستاگرام نیز می توانید به انزل وب مراجعه نمایید.

حل مشکل ثبت نام در اینستاگرام با استفاده از نرم افزارهای تغییر دهنده آی پی

استفاده از این نرم افزارها هم می تواند یکی از راه های حل مشکل sorry you can’t create a new account right now اینستاگرام شما باشد. پیش از آن حتما کش اینستاگرام را پاک کنید. سپس در حین اتصال به اینترنت با استفاده از یکی از این برنامه ها، اقدام به ایجاد حساب کاربری نمایید. پس از تمام شدن کار، می توانید اجرای این برنامه را متوقف سازید.

نحوه رفع مشکل ارور Couldn’t refresh feed اینستاگرام را هم در انزل وب بخوانید.

عوض کردن مرورگر هنگام پیغام خطا در ثبت نام اینستاگرام

sorry you can't create a new account right now اینستاگرام

اگر در هنگام استفاده از نسخه دسکتاپ اینستاگرام به مشکل ثبت نام نشدن در اینستاگرام برخورده اید، عوض کردن مرورگر می تواند یکی از راه های چاره باشد. از انواع مرورگرهایی که در دسترستان موجود است می توانید برای ثبت نام در اینستاگرام بهره ببرید. همچنین در صورتی که از گوگل کروم استفاده می کنید، می توانید از حالت Incognito Mode آن بهره ببرید. برای این کار پس از اجرای این مرورگر، روی سه نقطه کلیک کرده و گزینه New incognito window را برگزینید.

پس از رفع شدن مشکل ارور ساخت اکانت جدید در اینستاگرام در صورتی که نیاز دارید رمز عبور اکانت خود را تعویض کنید چند روش تغییر رمز اینستاگرام را نیز می توانید در انزل وب فرا بگیرید.

نظرات و پیشنهادات شما؟

در مطلب امروز چند روش ساخت اکانت جدید اینستاگرام بعد از مشاهده ارور Signup Blocked را آموزش دادیم. اگر راه دیگری را می شناسید، آن را به همراه سایر نظرات، پیشنهادات و تجربیات خود در دیدگاه این پست با ما در میان بگذارید.

حمایت مالی

اگر از مطلب منتشر شده رضایت دارید، می توانید جهت حمایت انزل وب و ادامه روند انتشار محتوا در صفحه حمایت مالی ما در زرین پال یا ریمیت مبلغ دلخواه مد نظر خود را پرداخت و ارسال کنید. از همراهی شما صمیمانه سپاسگزاریم.

مطالب مرتبط

آموزش 12 روش حل مشکل کپی رایت اینستاگرام
آموزش ۱۲ روش حل مشکل کپی رایت اینستاگرام
آموزش نحوه دیدن زمان شروع فالو کردن یک شخص یا پیج اینستاگرام
آموزش نحوه دیدن زمان شروع فالو کردن یک شخص یا پیج اینستاگرام
آموزش 2 روش گذاشتن هایلایت اینستاگرام بدون استوری
آموزش ۲ روش گذاشتن هایلایت اینستاگرام بدون استوری
آموزش 5 روش رفع مشکل آنفالو نشدن هشتگ در اینستاگرام
آموزش ۵ روش رفع مشکل آنفالو نشدن هشتگ در اینستاگرام

نظرات

  • Kajal says:

    سلام خواهشا می تونید به من بگید چیکار کنم من می خوام حساب جدید واز کنم و هی نام جدید می زنم ارور می ده و میگه بعدا امتحان کنید من چیکار کنم که سریع پیج جدیدم درست شه

  • Minie says:

    من استفاده میکردم از اینستا یروز همیجوری یهویی اومد نوشت برام فید کنت ریفرش بعد هیچی نمیاوردددد هیچی هیچییی ن استوری ن پست اصلا کلا کار نمیکرد ی صفحه سیاه بود و خالی بدون حساباییی ک دنبال میکردم بعد خواستم دوباره وارد شم دیگ کلا وارد نمیشه هی خطا خطا میزنه دلیلش چ بوده دقیقا؟چجوری میتونم به اون حساب وارد شم؟ یا حداقل اون حسابو حذف کنم؟

  • شبکه says:

    دقیقا

  • Z says:

    حل نشد چرا راهکار الکی می دید

    • saberkbodtbar says:

      سلام من پیچم بسته شد الانم میخوام برش گردونم تا جایی میرسم که ازم تاریخ میخواد ولی بعداز زدن تاریخ یه صفحه میا ویه عکس قفل دیگه نمیدونم چیکار کنم؟