۸ روش چسباندن و ترکیب دو یا چند ویدیو در کنار هم اندروید

با رشد فناوری مشاهده می کنیم که گوشی های هوشمند نیز هر روز از قابلیت های بیشتری برخوردار می شوند. شاید زمانی تصور ویرایش و تدوین مجدد فیلم ها در صفحات کوچک گوشی همراه عجیب به نظر می رسید. ولی حالا با توسعه انواع نرم افزارها و همچنین قابلیت های سخت افزاری گوشی ها، این کار به راحتی امکان پذیر است. در این مطلب انزل وب به معرفی چند نرم افزار چسباندن فیلم به هم برای اندروید خواهیم پرداخت.

نحوه کنار هم گذاشتن و چسباندن دو ویدیو اندروید در یک قاب

Best Video Joiner Apps to Join Videos in Android

نرم افزارهایی که در این مطلب انزل وب معرفی خواهیم کرد علاوه بر انواع قابلیت های ویرایشی نظیر کراپ کردن فیلم ها، افزودن افکت به آن ها، ایجاد زیرنویس و …، از امکان میکس دو ویدیو با هم نیز برخوردارند. ضمنا پیش از این به آموزش برای اینکه ویدیو ها را کنار یکدیگر قرار دهید و همزمان پخش کنید سرویس های آنلاین نیز معرفی شده بوند. در ادامه این پست با ما همراه باشید.

ترکیب دو ویدیو در اندروید با FilmoraGo

برنامه قرار دادن چند فیلم در یک قاب

FilmoraGo دارای محیط کاربری بسیار زیبایی است. شما می توانید ویدیوهای مد نظر خود را از بخش های مختلفی چون حافظه گوشی، کارت حافظه، اینستاگرام و فیس بوک وارد برنامه کنید. این نرم افزار امکانات و قابلیت های بسیار متنوعی را در اختبار کاربران خود می گذارد که چسباندن چند ویدیو به همدیگر تنها یکی از آن ها است.

دانلود نرم افزار ادغام فیلم CuteCut

برنامه دو فیلم در یک قاب

نرم افزار قرار دادن چند فیلم کنار هم اندروید CuteCut دارای رابط کاربری ساده ولی کارآمدی است. گرچه برخی اوقات می تواند شما را تا حدودی گیج کند. یکی از بزرگترین ایرادات این برنامه در تبلیغات زیادی است که در محیط آن به چشم می خورد. اما به هر حال وجود امکاناتی چون بریدن فیلم ها، تبدیل فیلم به صدا و البته چسباندن تعدادی از آن ها تنها با یک دکمه باعث می شود که حتما نام آن را در این لیست هم قرار دهیم. شما تنها می توانید این ویدیوها را از حافظه تلفن به درون برنامه وارد کنید. علاوه بر این می توانید ویدیوها را طوری ذخیره کنید که مناسب نمایش در اینستاگرام هم باشند.

AndroVid برنامه قرار دادن چند فیلم در یک قاب

دانلود برنامه کراپ فیلم برای اندروید

AndroVid علاوه بر چسباندن چند ویدیو برای ویرایش آن ها نیز استفاده می شود. این نرم افزار برش و چسباندن فیلم برای اندروید به راحتی امکان ترکیب فایل های ویدیویی را فراهم نموده است. جدا کردن بخش هایی از ویدیو، اضافه کردن افکت و جلوه های ویژه و تبدیل فرمت های ویدیویی از جمله قابلیت های تعبیه شده در این برنامه است.

چند روش آنلاین ادغام چند فایل MP3 را در انزل وب مطالعه نمایید.

پخش همزمان دو ویدیو در اندروید با VivaVideo

دانلود برنامه ادغام فیلم برای اندروید

VivaVideo از شناخته شده ترین نرم افزار چسباندن پارت های فیلم برای اندروید است. رابط کاربری زیبای این برنامه از نقاط قوت آن است. از طریق منوی Edit برنامه می توانید کلیپ های ویدیویی را قبل از ترکیب کردن آن ها طبق سلیقه خود تنظیم کنید. شما همچنان می توانید به صورت مستقیم ویدیوهایی را که با دوربین گوشی ضبط نموده اید به برنامه وارد کنید. این برنامه دارای دو سنخه رایگان و پولی است. متاسفانه در نسخه رایگان، برای چسباندن دو ویدیو اندروید زمان ویدیویی خروجی بیش از ۵ دقیقه نمی تواند باشد.

VideoShow برنامه ای برای ترکیب دو فیلم همزمان

چسباندن تکه های فیلم با فرمت mkv برای اندروید

VideoShow را می توان از جهاتی یکی از قوی ترین برنامه های ویرایش ویدیو در اندروید دانست. با کمک این برنامه علاوه بر چسباندن چند ویدیو به هم می توانید از قابلیت ها و امکانات ویرایشی دیگری نیز استفاده کنید. امکاناتی چون جدا کردن قسمت هایی از فیلم، برداشتن یا گذاشتن موسیقی روی آن و اضافه کردن چند زیرنویس. اکثر فرمت های ویدیویی توسط VideoShow پشتیبانی می شوند.

 Video Joiner میکس دو ویدیو با هم اندروید

نرم افزار چسباندن پارت های فیلم برای اندروید

Video Joiner یکی از بهترین برنامه ها در حوزه ترکیب دو ویدیو در اندروید است. با استفاده از این برنامه می توانید ۲ فایل ویدیویی را تنها در عرض چند ثانیه با هم ترکیب کنید. شما قادر به دسترسی سریع به همه ویدیوهای ذخیره شدن در موبایل یا کارت حافظه خود خواهید بود. این برنامه از فرمت هایی نظیر ۳GP, MP4, MOV و MPEG پشتیبانی می کند. البته یکی از ایرادات Video Joiner را می توان در عدم توانایی آن برای ترکیب کردن بیش از دو ویدیو در یک زمان دانست.

چسباندن دو ویدیو اندروید با Video Merger Free

نرم افزار قرار دادن چند فیلم کنار هم اندروید

Video Merger Free علاوه بر ترکیب ویدیو ها می تواند به ویرایش آن ها نیز بپردازد. شما به راحتی می توانید چند فایل ویدیویی را به یک فایل تبدیل کنید. همچنین قابلیت چند تکه کردن فیلم ها، اصافه کردن افکت ها و تبدیل آن ها به فرمت های دیگر از جمله امکانات دیگر این برنامه است. در برنامه Video Merger توانایی کار با فرمت های ویدیویی MPEG, 3GP, MP4, AVI را خواهید داشت.

 بهترین منابع دانلود رایگان ویدیو را در انزل وب پیدا کنید.

VideoMerge برای پخش همزمان دو ویدیو در اندروید

نرم افزار چسباندن فیلم به هم برای اندروید

با دانلود نرم افزار ادغام فیلم VideoMerge می توان به سادگی به ترکیب چند فایل ویدیویی پرداخت. هیچ محدودیتی در کار با این برنامه نخواهید داشت. همچنین هم کاربران حرفه ای و هم کاربران آماتور می توانند به راحتی به کار با آن بپردازند. در این برنامه از تبلیغات خبری نیست. همچنین تقریبا از همه فرمت های ویدیویی پشتیبانی می کند. شما می توانید ویدیوهایی با فرمت های مختلف را با یکدیگر ترکیب کنید.

نظرات و پیشنهادات شما؟

در این مطلب ۸ روش ترکیب و ادغام چند فایل ویدیویی در اندروید را معرفی کردیم. از نظر شما کدام یک از این برنامه های قرار دادن چند فیلم در یک قاب کار خود را بهتر انجام می دهند؟ می توانید نظرات، پیشنهادات و تجربیات خود در این زمینه را در دیدگاه این پست با ما به اشتراک بگذارید.

به این مطلب امتیاز دهید

مطالب مرتبط

آموزش ادغام و چسباندن دو شکل در پاورپوینت
آموزش ادغام و چسباندن دو شکل در پاورپوینت
آموزش تصویری ترکیب و ادغام دو عکس در پینت (Paint)
آموزش تصویری ترکیب و ادغام دو عکس در پینت (Paint)
ادغام چند یا دو ستون و سلول اکسل بدون از دست رفتن اطلاعات
آموزش ۵ روش ادغام چند یا دو ستون و سلول اکسل بدون از دست رفتن اطلاعات
آموزش 5 روش اجرا و پخش همزمان دو زیرنویس در KMPlayer ، VLC Player و..
۵ روش اجرا و پخش همزمان دو زیرنویس در KMPlayer ، VLC Player و..

نظرات

  • محمدمهدی says:

    سلام.متشکر ولی ای کاش روش کار هر کدوم رو هم توضیح میدادین.

  • حسن says:

    ویدیو خاصی هست که ویدیوهای یک پست رو که تکه تکه شده. و پشت سر هم درست کنه و تحویل بده؟