آموزش 2 روش انتقال حجم و بسته اینترنت ایرانسل و همراه اول به خط دیگر

آموزش ۲ روش انتقال حجم و بسته اینترنت ایرانسل و همراه اول به خط دیگر

اکثر افرادی که از اینترنت همراه استفاده می کنند، برای مقرون به صرفه تر شدن هزینه ها از بسته های اینترنت استفاده می کنند. حال ممکن است گاهی نیاز به انتقال بسته یا هدیه به خط دیگری داشته باشیم که اپراتور ها راهی هم برای این فرآیند ایجاد کرده اند. امروز در انزل وب روش انتقال بسته اینترنت ایرانسل و همراه اول به خط دیگر را آموزش خواهیم داد.

نحوه انتقال اینترنت ایرانسل به ایرانسل و همراه اول به همراه اول دیگر

How to Transfer Mobile Internet Package in Irancell and Hamrah Aval

قبلا در انزل وب روش فعال و لغو کردن دایورت خط در ایرانسل، همراه اول و.. را آموزش داده ایم. امروز هم قصد آموزش روش انتقال یا هدیه بسته اینرتنت را داریم. اپراتور های سیم کارت در ایران از تعرفه های مختلفی برای محاسبه هزینه اتصال به اینترنت همراه استفاده می کنند. هزینه مصرفی بر اساس دریافت یا ارسال هر کیلوبایت محاسبه می شود. اما اپراتور ها بسته هایی که دارای محدودیت های حجمی یا زمانی یا هردو هستند را هم تعریف کرده اند که جهت استفاده به صرفه تر هستند. در اپراتور های ایرانسل و همراه اول، شما می توانید برخی از بسته های اینترنت را برای خط دیگر در همان شبکه انتقال یا هدیه دهید که در ادامه روش انجام این کار را بررسی خواهیم کرد.

کد های دستوری انتقال اینترنت به یک شماره دیگر ایرانسل، دیگر در دسترس نیستند و نمیتوانید به وسیله آن ها اینترنت خود را به یک خط دیگر منتقل کنید. اگر میخواهید برای یک خط دیگر ایرانسلی اینترنت تهیه کنید باید با شماره گیری #۵۵۵* برای شخص مورد نظر اینترنت خریداری کنید. آموزش نحوه انجام اینکار در مطلب جدیدتر آموزش ۳ روش خرید اینترنت ایرانسل برای خط دیگران آورده شده است.

روش انتقال اینترنت ایرانسل به ایرانسل دیگر

برای انتقال اینترنت ایرانسل خط به خط شما می توانید بسته های اینترنت همراه روزانه ۱۵ مگابایتی، هفتگی ۱۰۰ مگابایتی و ۲۰۰ مگابایتی ۳۰ روزه را انتقال دهید. برای انتقال اینترنت ایرانسل بسته همراه روزانه ۱۵ مگابایت که هزینه ۵۰۰ تومانی دارد، شما باید کد زیر را در گوشی همراه خود (سیم کارت مبدا) شماره گیری کنید:

*۵۵۵*۵*۱*۱*شماره سیم کارت اعتباری مورد نظر#

روش انتقال اینترنت ایرانسل به ایرانسل دیگر

اگر هم قصد انتقال اینترنت ایرانسل به ایرانسل دیگر بسته هفتگی ۱۰۰ مگابایتی را دارید، باید ضمن پرداخت هزینه ۲۵۰۰ تومانی، کد زیر را شماره گیری کنید:

*۵۵۵*۵*۲*۲*شماره سیم کارت اعتباری مورد نظر#

روش انتقال اینترنت ایرانسل به ایرانسل دیگر

برای انتقال بسته اینترنت ایرانسل ۲۰۰ مگابایتی هم کد زیر را در گوشی خود شماره گیری کنید. هزینه این طرح هم ۵۰۰۰ تومان می باشد:

*۵۵۵*۵*۳*۱*شماره سیم کارت اعتباری مورد نظر#

روش انتقال اینترنت ایرانسل به ایرانسل دیگر

قابل ذکر است که در انتقال حجم اینترنت ایرانسل شماره مورد نظر خود را با فرمت ۰۹********* وارد کنید. در پایان پس از پرداخت هزینه، بسته مورد نظر در شماره سیم کارت وارد شده فعال می شود.

همچنین اگر پس از انتقال اینترنت ایرانسل به شماره دیگر قصد انتقال شارژ را هم دارید، پیشنهاد می کنیم مطلب ۵ روش انتقال شارژ همراه اول، ایرانسل و رایتل دائمی و اعتباری: کد دستوری، اینترنت و.. را هم مطالعه نمایید.

روش انتقال بسته اینترنت همراه اول به همراه اول دیگر

در سیم کارت های همراه اول، شما می توانید در هنگام خرید بسته های نوترینو از طریق سامانه *۱# اقدام به انتقال اینترنت همراه اول کنید. برای این کار کد *۱# را شماره گیری کرده و گزینه ۵ را انتخاب کنید. می توانید مستقیما *۱*۵# را هم شماره گیری کنید.

روش انتقال بسته اینترنت همراه اول به همراه اول دیگر

برای انتقال بسته اینترنت همراه اول به خط دیگر پس از ورود به منوی ۵، انواع بسته های آماده شده نشان داده می شود.

روش انتقال بسته اینترنت همراه اول به همراه اول دیگر

در مرحله بعدی، بسته های قابل خرید را خواهید دید که بسته به نیاز خود، یک مدل را انتخاب کنید.

روش انتقال بسته اینترنت همراه اول به همراه اول دیگر

اکنون در این مرحله انتقال حجم اینترنت همراه اول به همراه اول نوبت به وارد کردن شماره دریافت کننده بسته می رسد. با انتخاب گزینه ۱.خودم می توانید بسته را برای خود بخرید. در غیر اینصورت شماره مقصد را وارد کنید.

توجه داشته باشید که شخص دریافت کننده نباید بسته فعال دیگری داشته باشد. در این صورت قادر به انتقال بسته نیستید و این موضوع قبل از پرداخت به شما اطلاع داده می شود.

پس از پرداخت هزینه، بسته انتقال و هدیه داده می شود. همچنین برای دسترسی سریع تر، شما می توانید از کد های مستقیم زیر هم جهت انتقال حجم بسته اینترنت همراه اول به خط دیگر استفاده کنید:

  • آلفا روزانه ۱۵۰ مگابایت ۱،۰۰۰ تومان: *۱*۵*۱*۱#
  • آلفا هفتگی ۸۰۰ مگابایت ۵،۰۰۰ تومان: *۱*۵*۱*۲#
  • آلفا+ یک روزه ۲۰۰ مگ (۱۰۰ مگابایت+۱۰۰ مگابایت هدیه شبانه) ۱،۵۰۰ تومان: *۱*۵*۲*۱#
  • آلفا+ هفت روزه ۶۰۰ مگ (۳۰۰ مگابایت+۳۰۰ مگابایت هدیه شبانه) ۵،۰۰۰ تومان: *۱*۵*۲*۲#
  • آلفا+ سی روزه ۶۰۰ مگ ( ۳۰۰ مگابایت +۳۰۰ مگابایت هدیه شبانه) ۷،۰۰۰ تومان: *۱*۵*۲*۳#
  • آلفا+ سی روزه ۲ گیگ ( ۱ گیگابایت+۱ گیگابایت هدیه شبانه) ۱۰،۰۰۰ تومان: *۱*۵*۲*۳#

در پایان پس از انتقال اینترنت همراه اول دائمی به اعتباری برای این که از میزان مانده بسته خود مطلع شوید، مطالعه مطلب آموزش ۱۲ روش استعلام مانده بسته اینترنت همراه اول ، ایرانسل و رایتل را فراموش نکنید.

نظرات و پیشنهادات شما؟

در مطلب امروز روش انتقال و هدیه بسته اینترنت همراه را از طریق خطوط ایرانسل به ایرانسل دیگر و همچنین همراه اول به همراه اول دیگر را آموزش دادیم. نظر شما راجب این ویژگی چیست و از نظر شما اپراتور ها چه ویژگی های دیگری را در این زمینه باید اضافه کنند؟ می توانید نظرات، پیشنهادات و تجربیات خود در زمینه طریقه انتقال اینترنت همراه را در دیدگاه این پست با ما به اشتراک بگذارید.

به این مطلب امتیاز دهید

مطالب مرتبط

نظرات

  • Smok2050 says:

    سلام به همه مردم ، میگم چرا ملت اذییت میکنید؟!!خو عزیزم ما اگه اینکار می‌خواستیم بکنیم، راحت از شارژ خودمون می‌فرستیم به مثلا زهرا جون یا زهره یا زینب یا هر کس دیگه … و میگیم خودت بسته دلخواه خودت بگیر ، چرا سری که درد نمیکنه با دستمال ببندیم ؟؟؟؟

  • مسعود says:

    من میخوام از حجم اینترنت خودم انتقال بدم،تیتر چیزی که گذاشتید اصلا با متن هم خوانی نداره واقعا که استاد سر کار گذاشتن مردم هستید…

  • علی رضا says:

    و برای ایرانسل هم برنامه ی ایرانسل من

  • علی says:

    برنامه ی همراه من رو نصب کنید. ازونجا امکان انتقال شارژ محیا هستش.. سیم کارت مدنظر رو شارژ پولی بفرمایید ( هزینه رو سیم کارت شما میاد) طرفه مقابل هم از شارژ انجام شده میتونه اینترنتشو شارژ کنه.

  • علی حیدری says:

    راست میگه اگر چنین کدی است بفرمایین من هم نیاز دارم

  • Rahman zare says:

    سلام.من میخوام از حجم اینترنت خودم به خط همراه اول دیگه انتقال بدم .کد انتقال رو کسی میدونه راهنمایی کنه لطفاً.از حجم بسته خودم که گرفتم میخوام انتقال بدم

  • فاطمه نوروزی says:

    این موردی که آموزش دادید انتقال اینترنت به خط دیگر نیست بلکه خرید اینترنت برای خط دیگه هست. سطح سوادتونو افزایش بدید. کلی وقت میذاریم مطلب رو میخونیم آخر متوجه میشی خرید اینترنت رو گفته نه انتقال.

  • رضا says:

    خجالت بکشیدبااین طرحهای مزخرفتون،فقط بلدیدخوب ازمردم دزدی کنید

  • محمد غفوری says:

    باسلام.انتقال بسته موجودی خودم که همراه اول می‌باشد میخواستم از بسته موجودی خودم مقداری را انتقال بدم به همراه اول دیگه.ممنون میشم راهنمایی بفرمایید

  • محمد says:

    در حال حاضر فقط سه بسته اینترنتی ایرانسل قابلیت انتقال به سیم کارت دیگری را دارند، نوع دیگر و سوم بسته ها، بسته های ۲۰۰ مگابایتی ۳۰ روزه است. برای اینکه بتوانید این بسته را با شماره مورد نظرتان مشترکا استفاده کنید، می توانید از کد دستوری #شماره سیم‌کارت اعتباری مورد نظر#۱*۳*۵*۵۵۵* بهره ببرید.

    لازم به ذکر است که بسته هایی که می خواهید به فرد مورد نظر یا سیم کارت اعتباری مقصدتان منتقل کنید را باید پیش از این خریداری کرده باشید. یعنی این امکان که همزمان هم بسته را بخرید و همزمان نیز آن را به اشتراک بگذارید وجود ندارد. پس از اول باید یکی از این سه بسته را بخرید و بعد از دریافت پیام های فعالسازی بسته اینترنت، می توانید با شماره گیری کد های فوق، آن ها را به اشتراک گذاشته و استفاده کنید.

  • پویا says:

    😂😂😂😂😂😂

    گفتم ایول یه سایت معتبر پیدا شد که دیگه خیالم راحته پرت و پلا نگفته و اومدم بعد از توضیحات رسیدم به اون توضیح قشنگتون که اصلا نمیشه 😁😁😁😁

  • Vahid says:

    واقعا خیلی اسکولین

    • nedahazabi51@gmail.com says:

      خیلی ……

    • مرتضی says:

      به خدا خجالت داره با این خوزه عملات ,,,,اینایی که نوشتین رو که هر فرد خودش میدونه

    • لیلی ۲۰۰۰ says:

      دقیقا فک میکنن ما دیگه خیلی بوقیم بابا از اینترنت فعال که الان رو خطمونه میخواهیم انتقال بدیم نه اینکه به خط دیگه اینترنت بخریم والله…

  • قلی says:

    خیلی بی غیرت شده اید ملت رامجل خود کرده اید

  • ارش says:

    بادرود.میخواستم ۱کیک اینترنت برای برادرم ارسال کنم ازاینترنتی که خریده ام اینطور متوحه شدم که مبلغ۵ هزار تومان بابت انتقال باید پرداخت کنم ایا این کار عقلانی است اگر پول داشتم که مستقیم۴هزار میدادم میخریدم این چه کاری است ۲کیک بدهم ۵ هزار هم بدهم اقا درست فکر کرده اید

  • من says:

    سلام. به چیزی را که شما نوشته‌اید، نمی‌گویند «انتقال اینترنت»، بلکه می‌گوید «خرید اینترنت برای یک شماره دیگر».
    «انتقال» یعنی من یک بسته معین با حجم معین دارم، اما می‌خواهم آن را به شمارۀ دیگری «منتقل» کنم.

    • mehdi says:

      دقیقا منم دنبال همین کار بودم خرید بسته رو که همه‌بلدن اسیر سئو سایت شدم فک نکنم اصلا هیچ راهی داشته باشه

    • روژان says:

      با سلام
      بنده هم همین مشکل رو دارم .
      میخوام اینترنت ایرانسل رو به سیم کارت همراه اول یا رایتل انتقال بدم ولی نمیدونم چطور ممکنه؟؟؟؟؟

      • فاطمه says:

        میخواهم ازبسته اینترنت که روی خط خودم فعال است همسرم استفاده کنه یاانتقال بدم بایدچیکارکنم نه اینکه براش بسته بخرم

    • تست says:

      با این مزخرفات وقت مردم را هدر ندهید از حق ناس بترسید

  • ناهیدفرهنگ says:

    خیلی قیمت ها بالا هست وهم حجم نت کم هست اگر میشد نت راهم مانندشارژ باهزینه کم و حجم بالا فرستاد بهتر بود وچرا قیمت بسته ها گران شده

  • دریا says:

    لطفا درست موضوعو بنویسید. شما روش خرید اینترنت برای شماره‌ی دیگه رو نوشتید نه انتقال. انتقال یعنی یه چیزیو داریم (قرار نیست بخریم) و می‌خوایم منتقلش کنیم همونو به یه جای دیگه. با خریدن فرق داره.

  • جان.فارسی says:

    عوضی من میگم لنتقال تو میگی بخر..چرا نمیعهمی..از داعمی به اعتباری هزینش بره برا داعمی..میفهمی…چتونه

  • aban says:

    با سلام و تشکر از مطالبتان من به اشتباه بسته اینترنت را برای سیمکارت همراه اول دائمی خود خریدم حالا میخواهم آنرا به سیمکارت همراه اول اعتباری دیگری منتقل کنم . آیا راهی هست ؟ چون شما فرمودین فقط در لحظه ی خرید میشود منتقل کرد و نفرمودین بعداز خرید چگونه میشود منتقل کرد . با تشکر از شما

  • نارسیس says:

    خیلی باهوشید مراقب باشید ندزدنتون
    ما میگم چطور انتقال بدیم شما روش خرید رو میگید😏😏😏

  • موج آرام says:

    دوس دارم جیغ بکشم تا بمیرم
    😕
    یعنی فک کردین دوتا گوش دراز داریم!!!

    بعدش، منظورمون از خطی به خط دیگه بود

  • یاس says:

    ینی خاااااک ای خدا کی میمیرم راحت شم از این زندگی ک دارم

  • زینب says:

    اشتباهه این روش. من زنگ زدم همراه اول گفت که اصلا امکان پذیر نیست بخواد بسته جابجا بشه . و اون طرف باید برات بسته بخره

  • محمود says:

    خیلی پخمه هستید با این راهنمایی هاتون واقعا متاسفم

  • بابک says:

    این آموزش خرید بسته اینترنت برای خط دیگری بود نه آموزش روش انتقال بسته اینترنت از خطی به خط دیگر

  • پروین says:

    من منظورم این بود که با خط دیگه اشتباهی اینترنت خریدم،میخام انتقال بدم خط دیگم.لطفا کسی میدونه بهم بگه🙂

  • قاسم says:

    برای انتقال ۲۰۰مگ ۵۰۰۰هزارتومن بایدهزینه کنم.خب چه کاریه؟دوتا۵تومن دیگه میزارم روش ۳گیگ میخرم.اینم بایدمثل انتقال شارژفقط۵۰تومن کارمزدکم بشه نه اینی داری میگی.ایرانسل بشین خوب فکرکن خودت حاضری اینجوری نت خط ب خط کنی

صفحات 1 3 4 5