سرویس های یادگیری نام پایتخت کشورها به صورت آنلاین

۶ تا از بهترین سرویس های یادگیری نام پایتخت کشورها به صورت آنلاین

اطلاعات جغرافیایی شما چقدر است؟ امروزه داشتن اطلاعات مختلفی در مورد کشور ها، پایتخت ها و.. برای ما لازم و مفید است. یکی از نوین ترین راه های یادگیری نام پایتخت کشورها، استفاده از سرویس های آنلاین است. امروز در انزل وب بهترین سرویس های یادگیری نام پایتخت کشورهای جهان به صورت آنلاین را به شما معرفی خواهیم کرد.

لیست پایتخت کشورهای جهان به فارسی و انگلیسی آنلاین

Best Online Services to Learn the Name of The Countries Capital

سرویس های مختلفی شروع به اجرای دوره های آموزش رایگان به صورت آنلاین کرده اند که در آن ها می توانید اطلاعات جغرافیایی مانند نام پایتخت کشورهای جهان را به خاطر بسپارید. هر کدام از آن ها نقاط ضعف و قوت مختلفی دارند. در این مطلب ما بهترین سرویس های فعال در این زمینه را به شما معرفی می کنیم.

سرویس Globehead برای یادگیری نام پایتخت کشورها با تکرار

شما ممکن است بیش از ۲۰۰ نفر را بشناسید که در مورد هر کدام اطلاعاتی هم دارید. پس به خاطر سپردن نام ۱۹۵ پایتخت کشورها هم نباید دشوار باشد. سرویس Globehead به صورت آنلاین و با استفاده از روش Spaced Repetition سعی می کند سه اصل راجب هر کشوری را به شما آموزش دهد.

سرویس Globehead برای یادگیری نام پایتخت کشورها با تکرار

شما می توانید یک نقطه را انتخاب کنید یا برنامه این کار را انجام دهد. سپس با پرسش سوالات به روش های مختلف و تکرار کردن آن، می توانید اطلاعات جغرافیایی خود را بهبود ببخشید.

از آنجایی که اکثر سرویس آنلاین یادگیری نام پایتخت کشورها به زبان انگلیسی در دسترس هستند، جهت ترجمه پیشنهاد می کنیم مطلب ۱۰ مورد از بهترین مترجم آنلاین انگلیسی به فارسی و.. را هم مطالعه نمایید.

لیست پایتخت کشورها، یادگیری نام پایتخت ها با روش تصویری و جالب

کانال ویدیوی GeographyNow در یوتیوب ویدیو ها جالب با طول ۱۰ تا ۲۰ دقیقه منتشر می کند و اطلاعات جالبی راجب کشور ها را معرفی می کنند. این اطلاعات شامل نحوه تشکیل کشور، مسائل جغرافیایی و.. می شود. در این ویدیو ها سعی می شود تا با استفاده از روش های طنر پردازانه و جالب، به راحتی اطلاعات مختلف را به خاطر بسپارید.

یادگیری نام پایتخت ها با روش تصویری و جالب

قابل ذکر است که برای استفاده از این روش و روش بعدی یادگیری نام پایتخت کشورها، نیاز به استفاده از تغییر دهنده های آیپی خواهید داشت.

کانال ویدیویی یادگیری نام پایتخت آنلاین

در یوتیوب منابع مختلفی اقدام به آموزش های گوناگون می کنند. Darron Gedge هم یکی دیگر از آن ها است که اطلاعات جغرافیایی راجب کشور ها و به طور گسترده تر راجب زمین ارائه می دهد. شما می توانید از ویدیو های این کانال هم جهت یادگیری نام پایتخت کشورها استفاده کنید.

کانال ویدیویی یادگیری نام پایتخت آنلاین

همینطور اگر می خواهید با تلفظ صحیح نام کشور ها هم آشنا شوید، می توانید از مطلب کشور شما در سراسر دنیا چگونه تلفظ میشود؟ با تنوع لهجه ها در دنیا آشنا شوید کمک بگیرید.

یادگیری نام پایتخت کشورهای اروپایی و.. در سایت ، برنامه و بازی Seterra

توجه داشته باشید که می توانید نسخه رایگان و کامل برنامه ها را از اپ استور ها و سایت های ایرانی دانلود کنید.

یکی از بهترین راه های یادگیری نام پایتخت ها، استفاده از بازی های آنلاین است. در این زمینه سرویس Seterra یکی از بهترین ها است. شما می توانید از سرویس آنلاین Seterra به صورت تحت وب، برنامه اندروید و برنامه iOS استفاده کنید. دیگر ویژگی این سرویس فایل های پی دی اف قابل چاپی است که در این سرویس وجود دارند. شما می توانید با استفاده از آن در کلاس های آموزشی، آموزش پایتخت کشورها به کودکان، بازی های خانوادگی و.. استفاده کنید. البته این برنامه در برخی از قسمت برای استفاده نیاز به خرید اشتراک دارد.

سایت و برنامه بازی جغرافیایی برای یادگیری نام پایتخت کشورها

برنامه موبایل یادگیری نام پایتخت کشورها آنلاین

برنامه NatGeo GeoBee Challenge برای دو پلتفرم اندروید و iOS در دسترس است. این سرویس رقابت ها و چالش های مختلفی را میزبانی می کند. چالش ها به صورت تعاملی دارای چند گزینه و محدودیت زمانی هستند. با کمک این روش آموزش پایتخت کشورها به کودکان و بزرگسالان، به صورت رفابتی می توانید اطلاعات جغرافیایی خود را بالاتر ببرید.

برنامه موبایل یادگیری نام پایتخت کشورها آنلاین

همینطور مطالعه مطلب ۹ تا از بهترین نقشه های بومی و جهانی ایران به صورت آنلاین هم می تواند برای شما کاربردی و مفید باشد.

اطلاعات عمومی پایتخت کشورها به زبان فارسی و ترتیب حروف الفبا

سرویس آنلاین کشور ها و پایتخت ها که به زبان فارسی در دسترس است، می تواند در یادگیری نام پایتخت کشورهای آسیایی، اروپایی و.. به شما کمک کند. برای استفاده از این سرویس ابتدا باید یک حساب کاربری بسازید. البته می توانید از اکانت گوگل و فیسبوک خود هم جهت ورود به سایت و مشاهده جدول پایتخت کشورها استفاده کنید.

استفاده از سرویس فارسی کشورها و پایتخت ها در Memrise

در پایان اگر به سرویسی جهت تبدیل ساعت کشور ها به صورت آنلاین نیاز داشتید، مطالعه مطلب ۵ سرویس برتر تبدیل آنلاین ساعت کشور ها به یکدیگر را فراموش نکنید.

نظرات و پیشنهادات شما؟

در مطلب امروز سرویس های فعال در زمینه یادگیری نام پایتخت کشورها به صورت آنلاین را به شما معرفی کردیم. شما کدام سرویس را برای مشاهده کل پایتخت کشورها انتخاب کردید و نظرتان راجب آن چیست؟ اگر سرویس بهتری را می شناسید، می توانید آن را به همراه سایر نظرات، پیشنهادات و تجربیات خود در زمینه اطلاعات عمومی پایتخت کشورها در دیدگاه این پست با ما به اشتراک بگذارید.

به این مطلب امتیاز دهید

مطالب مرتبط

نظرات