نقشه آلودگی هوای تهران و سایر شهرهای ایران آنلاين

۴ سرویس مشاهده نقشه آلودگی هوای تهران و سایر شهرهای ایران آنلاین

زندگی ما و کره زمین به هوا وابسته است و کیفیت هوا نیز تاثیر مستقیمی بر سلامتی ما دارد. در شهر های بزرگ مانند تهران، آلودگی هوا یکی از مشکلات بزرگ می باشد. امروز در انزل وب بهترین سرویس های نقشه آلودگی هوا تهران و سایر شهر های ایران به صورت آنلاین را به شما معرفی خواهیم کرد.

برنامه و سایت نقشه آنلاین آلودگی هوای تهران ، کرج ، مشهد و..

Online Air Pollution Map Service for Iran

آلودگی هوا زمانی اتفاق می افتد که حجم زیادی از ذرات یا مواد مضر از قیبل گاز ها و.. وارد هوا و اتمسفر زمین می شوند. قرار گرفتن و تنفس در معرض هوای آلوده مشکلات مختلفی برای سلامتی افراد به وجود می آورد. در نتیجه شما با کمک نقشه آلودگی هوا آنلاین می توانید از وضعیت هوا مطلع شده و در نیتجه عبور و مرور و روز خود را مدیریت کنید تا کمتر دچار دریافت عوارض این مشکل شوید.

سایت شرکت کنترل کیفیت هوا برای مشاهده نقشه آلودگی هوای تهران هم اکنون

یکی از سرویس های مناسب جهت مشاهده نقشه آلودگی هوای تهران، سایت شرکت کنترل کیفیت هوا می باشد. این شرکت وابسته به شهرداری تهران می باشد و گزارشات دقیقی از وضعیت هوا تهران را به شما ارائه می دهد.

سایت شرکت کنترل کیفیت هوا برای مشاهده نقشه آلودگی هوای تهران هم اکنون

این سایت از قسمت های مختلفی تشکیل شده است که در بخش نقشه آلودگی هوا، شاخص های کیفیت هوای تهران را روی نقشه خواهید دید. برای دریافت اطلاعات دقیق تر، می توانید ایستگاه مورد نظر در سطح شهر، آلاینده مورد نظر را انتخاب کرده و در بازه تاریخی مورد نیاز خود این وضعیت را بررسی کنید.

همچنین اگر به دنبال نقشه های ترافیکی آنلاین هم هستید، پیشنهاد می کنیم مطلب بهترین سرویس های نقشه ترافیکی آنلاین تهران، کرج و جاده سایر شهرهای ایران را مطالعه نمایید.

برنامه نقشه آنلاین آلودگی هوای تهران

شرکت کنترل کیفیت هوا که آن را به شما معرفی کردیم، علاوه بر پلتفرم وب، برای شما اپلیکشن کنترل کیفیت هوا  اندروید و iOS را هم برای مشاهده کیفیت هوای و شاخص آلودگی هوای مناطق تهران آماده کرده است.

برنامه نقشه آنلاین آلودگی هوای تهران

در اپلیکیشن کیفیت هوای تهران می توانید به صورت سریع و آنلاین از وضعیت آلودگی هوای تهران اطلاع پیدا کنید. این برنامه به صورت رایگان در اختیار شما قرار دارد و در آن می توانید از ویژگی های زیر استفاده کنید:

  • مشاهده وضعیت کیفیت هوا آنلاین بر روش نقشه
  • تفکیک ایستگاه های کنترل آلودگی هوا در سطح شهر
  • مشاهده شاخص ها در طی دوره های زمانی
  • قابلیت اشتراک گذاری
  • ویجت اطلاع رسانی و..

نقشه شاخص آلودگی هوای تهران همراه با جزییات

اگر در کنار نقشه آنلاین شاخص آلودگی هوای تهران مناطق می خواهید از اطلاعات بیشتری بهره مند شوید، استفاده از بخش مشاهده وضعیت کیفیت هوا متعلق به شرکت کنترل کیفیت هوا تهران را پیشنهاد می دهیم.

نقشه شاخص آلودگی هوای تهران همراه با جزییات

در این بخش سرویس معرفی شده، شما می توانید از اطلاعاتی مانند شاخص ۲۴ ساعت گذشته کیفیت هوا تهران، شاخص آنلاین، روز شمار ها، نقشه های آنلاین و.. استفاده کنید. همچنین پیش بینی وضعیت آلودگی هوا و مقایسه در باز زمانی سال قبل هم در دسترس می باشد.

برای استفاده از نقشه های بومی ایران هم مطالعه مطلب ۹ تا از بهترین نقشه های بومی و جهانی ایران به صورت آنلاین برای شما کاربردی و مفید

نقشه آلودگی هوا ایران آنلاین

سامانه پایش کیفی هوای کشور هم زیر مجموعه سازمان حفاظت محیط زیست ایران می باشد. در این سامانه نقشه آلودگی هوا کرج، مشهد و.. شما می توانید نقشه آلودگی هوای آنلاین کل ایران را مشاهده کنید.

نقشه آلودگی هوا ایران آنلاین

وضعیت هوا با گروه بندی های پاک، قابل قبول، نا سالم برای گروه های حساس، نا سالم، بسیار ناسالم نشان داده می شود. شما می توانید وضعیت شاخص را به شاخص آنلاین و شاخص روزانه تغییر دهید. با کلیک روی هر ایستگاه در نقشه هم اطلاعات و جزییات بیشتری راجب نقطه مذکور را خواهید دید.

در پایان از کاربران گوگل مپ هستید و به فکر جایگزینی برای آن می باشید، مطالعه مطلب ۸ تا از بهترین جایگزین های سرویس نقشه گوگل Google Map برای ایران را فراموش نکنید.

نظرات و پیشنهادات شما؟

در مطلب امروز سرویس هایی را جهت مشاهده نقشه آلودگی هوا به صورت آنلاین برای تهران و سایر شهر ها را به شما معرفی کردیم. می توانید نظرات، پیشنهادات و تجربیات خود در زمینه نقشه آلودگی هوا را در دیدگاه این پست با ما به اشتراک بگذارید.

به این مطلب امتیاز دهید

مطالب مرتبط

آموزش 8 روش حذف آب و هوا از تسک بار ویندوز 10 و ویندوز 11
آموزش ۸ روش حذف آب و هوا از تسک بار ویندوز ۱۰ و ویندوز ۱۱
بهترین نرم افزار و گجت های نمایش آب و هوا در ویندوز 10 ، 8 و 7
۱۲ تا از بهترین نرم افزار و گجت های نمایش آب و هوا در ویندوز ۱۰ ، ۸ و ۷
پروژه هارپ یا HAARP چیست و چه کاربردی دارد؟
بررسی: پروژه هارپ یا HAARP چیست و چه کاربردی دارد؟
معرفی بهترین سایت های هواشناسی و پیش بینی وضعیت آب و هوای ایران و دنیا
۷ تا از بهترین سایت های هواشناسی و پیش بینی آب و هوای ایران و دنیا

نظرات