فعال کردن و غیر فعال سازی سرویس حساب چند کاربره ایرانسل

۴ روش فعال کردن و غیر فعال سازی سرویس حساب چند کاربره ایرانسل

اگر شما از مشترکین ایرانسل باشید، احتمالا نام سرویس حساب چند کاربره ایرانسل را شنیده اید. این سرویس برای اشتراک گذاری اینترنت همراه و.. بین افراد خانواده و دوستان کاربرد دارد. امروز در انزل وب ضمن معرفی سرویس حساب چند کاربره ایرانسل، روش فعال کردن و غیر فعال سازی این سرویس را هم مرور خواهیم کرد.

آموزش نحوه فعالسازی و لغو سرویس حساب چند کاربره ایرانسل

How to Enable and Disable Irancell Multi User Account Service

همانطور که از نام سرویس چند کاربره مشخص است، هدف از ایجاد آن ارائه سرویس برای افرادی است که به صورت گروهی از اینترنت همراه استفاده می کنند. این سرویس برای افرادی که از چند سیم کارت هم استفاده می کنند مناسب خواهد بود. در ادامه بیشتر این سرویس و روش فعال و غیر فعال سازی آن را بررسی خواهیم کرد.

سرویس حساب چند کاربره ایرانسل چیست؟ منظور از حساب چند کاربره ایرانسل

شرکت ایرانسل برای مشترکین خود طرحی را به نام سرویس حساب چند کاربره ایرانسل طراحی کرده است. کاربرد این سرویس برای اشتراک گذاری اینترنت همراه بین اعضای خانواده، دوستان یا سایر کاربران ایرانسل می باشد. یعنی یک شماره به عنوان سرشاخه یا شماره اصلی شناخته می شود و چند سیمکارت دیگر نیز می توانند به آن متصل شده و از بسته ها افزایشی سیمکارت اصلی استفاده کنند.

طرفیت این سرویس ۱۰ نفر بوده و امکان اعمال محدودیت، مشاهده میزان استفاده هر کاربر در آن امکان پذیر می باشد. همچنین این سرویس قابلیت ایجاد و به اشتراک‌ گذاری یک حساب ریالی که سقف استفاده ریالی هر کاربر در آن قابل تنظیم است را به همراه فعال سازی خودکار را فراهم ساخته است.

سرویس حساب چند کاربره ایرانسل چیست؟ منظور از حساب چند کاربره ایرانسل

قابل ذکر است که کاربرانی که از چند سیم کارت ایرانسل در گوشی، تبلت و.. خود استفاده می کنند، به جای خرید بسته اینترنت همراه برای هر سیم کارت، می توانند از یک حساب چند کاربره استفاده کنند.

همچنین اگر تمایل به دریافت اینترنت رایگان هم دارید، پیشنهاد می کنیم مطلب آموزش روش های دریافت اینترنت نامحدود رایگان همراه اول و ایرانسل را هم مطالعه نمایید.

روش فعال سازی حساب چند کاربره ایرانسل

برای فعال کردن این سرویس، می توانید از برنامه ایرانسل من و یا کد دستوری استفاده کنید. روش استفاده از اپلیکشن ایرانسل من، را در ادامه توضیح خواهیم داد. در صورت استفاده از کد فعال سازی حساب چند کاربره ایرانسل بدون نصب برنامه هم کافیست تا کد دستوری #۱*۳*۴۰۰* را شماره گیری کنید. سپس بخش فعال سازی را دنبال کنید.

افزودن زیر شاخه به حساب چند کاربره ایرانسل

حال که سرویس چند کاربره را فعال کردید، نوبت به اضافه کردن سایر افراد و یا به اصطلاح زیر شاخه ها به این سرویس است. برای این کار هم می توانید از اپلیکشن ایرانسل من کمک بگیرید و یا کد دستوری #۱*۲*۱*۴۰۰* را در گوشی خود شماره گیری کنید و دستورالعمل ها را دنبال کنید.

روش غیر فعال کردن و حذف حساب چند کاربره ایرانسل

اگر هم تصمیم به غیر فعال سازی حساب چند کاربره ایرانسل گرفتید، می توانید مجدد از برنامه ایرانسل من کمک بگیرید و یا کد دستوری #۵*۱*۴۰۰* را وارد کنید.

برای خرید بسته هدیه هم مطالعه مطلب آموزش ۲ روش  هدیه (انتقال بسته و حجم) اینترنت ایرانسل و همراه اول به خط دیگر کاربردی خواهد بود.

خرید بسته افزایشی برای برای سرویس چند کاربره ایرانسل، قیمت بسته های چند کاربره ایرانسل

برای استفاده از سرویس می توانید بسته های افزایشی اینترنت همراه را هم خریداری کنید. با خرید این بسته، اعضای سرویس می توانند از این بسته افزایشی استفاده کنند. برای خرید بسته کد دستوری #۱*۱*۴۰۰* را شماره گیری کنید. پس از مشاهده تعرفه ها و انتخاب بسته مورد نظر، آن را خریداری کنید.

حساب چند کاربره سازمانی

علاوه بر سرویس حساب چند کاربره مشترکین حقیقی، ایرانسل سرویس چند کاربره سازمانی هم دارد. در این سرویس به جای خرید بسته‌ های اینترنت، مکالمه و پیامک به صورت جداگانه برای هر سیم‌کارت، یک بسته اشتراکی توسط سیم‌کارت اصلی یا به اصطلاح سرشاخه تعریف شده و سپس نحوه توزیع و همینطور سقف مصرف برای سایر سیم‌کارت‌ های زیرشاخه تعیین می‌ گردد.

همچنین می توان میزان اعتبار ریالی را هم بین سیم کارت های زیر شاخه توزیع کرد. برای استفاده از این سرویس باید در بخش حساب چند کاربره سازمانی ایرانسل ثبت نام کنید. قابل ذکر است که می توانید درخواست خود را به ایمیل EB@mtnirancell.ir ارسال کرده و یا با شماره ۷۱۴۴ از خطوط ایرانسل و ۰۹۳۷۷۱۴۰۰۰۰ از سایر خطوط تماس بگیرید.

روش استفاده از برنامه ایرانسل من برای فعال یا غیر فعال سازی حساب چند کاربره ایرانسل

برای استفاده از سرویس اینترنت چند کاربره ایرانسل و.. ابتدا برنامه ایرانسل من را دانلود و نصب کنید.

روش استفاده از برنامه ایرانسل من برای فعال یا غیر فعال سازی حساب چند کاربره ایرانسل

سپس برنامه را باز کرده و بعد از ساخت اکانت، وارد تب حساب شوید. در این بخش باید روی حساب چند کاربره تپ کنید.

روش استفاده از برنامه ایرانسل من برای فعال یا غیر فعال سازی حساب چند کاربره ایرانسل

سپس در این صفحه می توانید این سرویس را فعال یا غیر فعال کنید. سایر امور مانند اضافه کردن زیر شاخه و.. نیز به سادگی در این قسمت از برنامه در دسترس هستند.

در نهایت اگر از کاربرانی هستید که از دقایق زیادی را به مکالمه می پردازید، مطالعه ۱۲ روش تماس رایگان از طریق اینترنت، کد طرح مکالمه رایگان همراه اول، ایرانسل و.. را هم فراموش نکنید.

نظرات و پیشنهادات شما؟

در مطلب امروز ضمن معرفی حساب چند کاربره ایرانسل، راه های فعال سازی و غیر فعال کردن آن را هم بررسی کردیم. نظر شما راجب این سرویس چیست و آیا به راحتی از آن استفاده کردید؟ می توانید نظرات، پیشنهادات و تجربیات خود در زمینه حساب چند کاربره ایرانسل را در دیدگاه این پست با ما به اشتراک بگذارید.

حمایت مالی

اگر از مطلب منتشر شده رضایت دارید، می توانید جهت حمایت انزل وب و ادامه روند انتشار محتوا در صفحه حمایت مالی ما در زرین پال یا ریمیت مبلغ دلخواه مد نظر خود را پرداخت و ارسال کنید. از همراهی شما صمیمانه سپاسگزاریم.

مطالب مرتبط

4 ترفند استعلام شماره سیم کارت های به نام شما در ایرانسل
۴ ترفند استعلام شماره سیم کارت های به نام شما در ایرانسل
آموزش 5 روش استعلام تعداد سیم کارت ایرانسل ، همراه اول ، رایتل و..
آموزش ۵ روش استعلام تعداد سیم کارت ایرانسل ، همراه اول ، رایتل و..
آموزش 7 روش غیر فعال سازی MMS در گوشی اندروید سامسونگ ، شیائومی ، هواوی و..
آموزش ۷ روش غیر فعال سازی MMS در گوشی اندروید سامسونگ ، شیائومی ، هواوی و..
آموزش 6 روش لغو و حذف کامل آهنگ پیشواز ایرانسل
آموزش ۶ روش لغو و حذف کامل آهنگ پیشواز ایرانسل

نظرات