ساخت اکانت اسپاتیفای به صورت رایگان

آموزش کامل تصویری ۲ روش ساخت اکانت اسپاتیفای به صورت رایگان

اسپاتیفای (Spotify) یکی از سرویس های پخش موزیک است. در این سرویس شما می توانید به مجموعه بزرگی از آهنگ ها، ویدیو و پادکست های مختلفی از خواننده های بسیاری دسترسی خواهید داشت. برای استفاده از این سرویس شما باید حساب کاربری یا اکانت بسازید. امروز در انزل وب، روش های ساخت اکانت اسپاتیفای رایگان را به شما آموزش خواهیم داد.

نحوه ساخت اکانت اسپاتیفای در اندروید و آیفون

How to Create a Spotify Account 

اسپاتیفای به طور رسمی در سال ۲۰۰۸ راه اندازی شد. در این سرویس ویژگی های اصلی رایگان و با نمایش تبلیغات است. اما ویژگی های بیشتر مانند کیفیت پخش بالاتر، دانلود موسیقی، حذف تبلیغ و.. نیازمند خرید اشتراک و پرداخت هزینه هستند. این سرویس در اکثر پلتفرم ها مانند ویندوز، مک، لینوکس، پلی استیشن (PS) ، اندروید و iOS قابل دسترسی است.

در نظر داشته باشید که برای استفاده از اسپاتیفای و یا ورود به سایت آن در ایران، در حال حاظر باید از تغییر دهنده های آیپی استفاده کنید.

 آموزش ساخت اکانت اسپاتیفای در گوشی

برای ساخت اکانت در اسپاتیفای در گوشی با استفاده از خود اپلیکشن اسپاتیفای، ابتدا به اپ استور بروید و برنامه Spotify را سرچ کنید.

 آموزش ساخت اکانت اسپاتیفای در گوشی

سپس برنامه Spotify را دانلود و نصب کنید.

 آموزش ساخت اکانت اسپاتیفای در گوشی

پس از اتمام نصب، برنامه را باز کنید.

 آموزش ساخت اکانت اسپاتیفای در گوشی

هنگامی که برای اولین بار وارد برنامه می شوید، با صفحه زیر رو به رو می شوید. روی Create Account برای ساخت اکانت کلیک کنید.

 آموزش ساخت اکانت اسپاتیفای در گوشی

حال باید اطلاعات خواسته شده را وارد کنید. شما باید یک ایمیل، رمز عبور، نام کاربری، تاریخ تولد و جنسیت خود را مشخص کنید.

 آموزش ساخت اکانت اسپاتیفای در گوشی

بعد از وارد کردن اطلاعات، روی Sign Up تاچ کنید.

 آموزش ساخت اکانت اسپاتیفای در گوشی

حال اکانت شما ساخته شده است و می توانید با ورود به آن، در هر پلتفرمی از اسپاتیفای استفاده کنید.

همچنین اگر شما از گوشی های سامسونگ استفاده می کنید و هنوز اکانت سامسونگ نساخته اید، پیشنهاد می کنیم مطلب آموزش تصویری ۳ روش ساخت اکانت سامسونگ در گوشی و کامپیوتر راهم مطالعه نمایید.

نحوه ساخت اکانت اسپاتیفای از طریق وب

شما می توانید به راحتی با هر مرورگر وب در هر دستگاهی، اقدام به ساخت اکانت پرمیوم اسپاتیفای یا رایگان کنید. برای این کار ابتدا مرورگر اینترنت خود را (در هر پلتفرمی) باز کنید. سپس وارد سایت https://www.spotify.com شوید.

نحوه ساخت اکانت اسپاتیفای از طریق وب

بعد از باز شدن سایت، روی گزینه Get Spotify Free برای ساخت اکانت رایگان کلیک کنید. (گزینه Get Spotify Premium هم برای ساخت اکانت پرمیوم اسپاتیفی و غیر رایگان است.)

نحوه ساخت اکانت اسپاتیفای از طریق وب

حال باید اطلاعات خود را وارد کنید. ایمیل (به همراه تکرار)، پسورد، نام کاربری، تاریخ تولد، جنسیت و.. از جمله اطلاعات خواسته شده است.

نحوه ساخت اکانت اسپاتیفای از طریق وب

گزینه I’m not a robot را هم فعال کنید. (برای اطمینان از روبات نبودن شما)

نحوه ساخت اکانت اسپاتیفای از طریق وب

در نهایت روی Sign Up کلیک کنید.

نحوه ساخت اکانت اسپاتیفای از طریق وب

حال اکانت شما ساخته شده است و می توانید با ورود به آن، در هر پلتفرمی از اسپاتیفای استفاده کنید.

در صورتی که اهل بازی ویدیویی هستید، مطالعه مطلب آموزش استریم و ساخت اکانت توییچ (Twitch) در گوشی ، کامپیوتر ، وب و.. هم می تواند برای شما کاربردی و مفید باشد.

نکاتی در مورد استفاده از اسپاتیفای پس از ساخت اکانت Spotify

نکاتی در مورد استفاده از اسپاتیفای پس از ساخت اکانت Spotify

  • پس از ساخت اکانت، در قسمت پروفایل می توانید حساب کاربری خود را ویرایش کنید. خواننده ها را دنبال کنید و لیست پخش مورد علاقه خود را بسازید.
  • قابلیت ساخت چندین لیست مانند لیست پخش برای رانندگی، برای مهمانی و.. وجود دارد.
  • اگر شما خواننده باشید، می توانید یک صفحه مختص خود یا ARTIST PAGE بسازید.
  • اگر خواننده هستید، در ARTIST PAGE می توانید به راحتی کار های خود را منتشر کنید و آمار ها را بررسی کنید تا ببینید کار شما چقدر محبوبیت پیدا کرده است. همچنین هنرمندان باید هویت خود را به اثبات برسانند.
  • اگر قصد شارژ اکانت اسپاتیفای خود و ارتقا اکانت با خرید اشتراک را دارید، می توانید از سایت های واسط که در این زمینه فعالیت می کنند، استفاده کنید. بنابر دلایلی مانند تحریم و..، امکان خرید مستقیم وجود ندارد. در این سایت ها شما معادل ریالی هزینه را به سایت پرداخت می کنید و سایت ها حساب شما را با پرداخت وجه دلار یا پوند ارتقا می دهند.

برنامه کرک شده اسپاتیفای (اکانت های هک شده اسپاتیفای)

شما ممکن است برنامه های کرک شده اسپاتیفای و اکانت پرمیوم اسپاتیفای رایگان را در سطح وب مشاهده کنید و بخواهید از آن ها استفاده کنید. اما باید به نکاتی توجه داشته باشید. اسپاتیفای اقدام به نظارت روی فعالیت کاربران می کند و افرادی که از نسخه های مود شده یا کرک شده اسپاتیفای استفاده کنند را شناسایی می کند.

برنامه کرک شده اسپاتیفای (اکانت های هک شده اسپاتیفای)

اسپاتیفای کرک شده، می توانند اطلاعات شما را سرقت کنند. همچنین برنامه های کرک شده می تواند حاوی ویروس و بد افزار باشد و به صورت کلی اطلاعات شما را تهدید کنند. در نظر داشته باشید که در صورتی اسپاتیفای متوجه استفاده غیر قانونی شود، دسترسی به حساب شما و اکانت کرکی اسپاتیفای را به صورت کامل قطع می کند. در برخی از موارد با حذف نسخه مود شده و نصب نسخه اصلی از اپ استور ها، این قطع دسترسی لغو می شود.

در پایان اگر نسبت به استفاده از پی پال هم علاقه مند هستید، مطالعه مطلب آموزش کامل تصویری روش ساخت اکانت پی پال (PayPal) را هم فراموش نکنید.

نظرات و پیشنهادات شما؟

در مطلب امروز راه های ساخت اکانت اسپاتیفای رایگان را آموش دادیم و نکاتی را هم در این باره بررسی کردیم. نظر شما راجب سرویس Spotify چیست؟ می توانید نظرات، پیشنهادات و تجربیات خود در زمینه ساخت اکانت رایگان اسپاتیفای را در دیدگاه این پست با ما به اشتراک بگذارید.

حمایت مالی

اگر از مطلب منتشر شده رضایت دارید، می توانید جهت حمایت انزل وب و ادامه روند انتشار محتوا در صفحه حمایت مالی ما در زرین پال یا ریمیت مبلغ دلخواه مد نظر خود را پرداخت و ارسال کنید. از همراهی شما صمیمانه سپاسگزاریم.

مطالب مرتبط

راهنما حل مشکل ثبت نام در اسپاتیفای در ایران و خارج کشور
راهنما حل مشکل ثبت نام در اسپاتیفای در ایران و خارج کشور
آموزش 2 روش تغییر کشور و لوکیشن در اسپاتیفای
آموزش ۲ روش تغییر کشور و لوکیشن در اسپاتیفای
آموزش 12 روش رفع ارور Something Went Wrong در اسپاتیفای
آموزش ۱۲ روش رفع ارور Something Went Wrong در اسپاتیفای
آموزش 4 روش آپلود موزیک در اسپاتیفای گوشی و کامپیوتر
آموزش ۴ روش آپلود موزیک در اسپاتیفای گوشی و کامپیوتر

نظرات

  • سپهر says:

    این آموزش برای افرادی که در خارج از ایران هستند کاربردی هست چون این سایت ایران رو فیلتر کرده و به این راحتی نمیشه اکانت ساخت .
    وقتی هم از فیلتر شکن استفاده میکنی تشخیص داده میشه.
    تنها راهش ساخت اکانت با استفاده از فیلتر شکن windscribe بود که اونم خیلی سرعتش کم شده و کار نمیکنه.
    لطفا اگر روش دیگری سراغ دارید ذکر کنید.
    با تشکر

  • Mariso says:

    دوستان واسه ثبت نام تو اسپاتیفای باید از فیلتر شکن تغییر آیپی استفاده کنید فیلتر شکن معمولی جواب نمیده
    من از این فیلتر شکن استفاده میکنم
    Windscribe موفق باشید

  • hosna says:

    سلام من تمومی کار هارو انحام دادم مو به مو ولی در اخر که رو گزنیه sing up کلیک میکنم میگه نمتوان به سرور های sing up متصل شد ( unable to connect to sing up servers)
    با وی پی انم میرم همونه

  • مادی says:

    سلام وقتی اطلاعات را وارد میکنم میگه پراکسی شما روشن است چرا؟؟؟ باید چیکار کنم

  • ارمی says:

    سلام من اشتباهی log in زدم الان نمیتونم درستش کنم بارها ازش اومدم بیرون ولی دست نشد چیکار کنم

  • Mobin says:

    سلام واسه من اصن گزینه ی من ربات نیستم نمیاد و وقتی همه کارا رو کردم میزنم روتایید میکه تائید کن ربات نیستی…خب لامصب نیومده که من تیکشو بزنم

صفحات 1 2