تبدیل فایل و لینک یوتیوب به MP4 به صورت آنلاین

آموزش ۴ روش تبدیل فایل و لینک یوتیوب به MP4 به صورت آنلاین

همگی بار ها در وبسایت یوتیوب ویدیو هایی را دیده ایم و آن ویدیو هایی را که دوست داشتیم می خواستیم دانلود کنیم. اما ممکن است هیچ ابزاری را برای این کار در اختیار نداشته باشیم. امروز در انزل وب به آموزش ۴ روش تبدیل فایل و لینک یوتیوب به MP4 به صورت آنلاین می پردازیم.

بهترین سایت تبدیل آنلایل فایل ویدیو یوتیوب به MP4

Best Website To Convert YouTube Video To MP4

آیا می خواهید فیلم های YouTube را از طریق کامپیوتر خود دانلود کنید؟ مبدل های ویدیویی رایگانی هستند که ویدیوی YouTube را به فایل ویدیویی با فرمت MP4 تبدیل می کنند و در اختیار شما برای دانلود قرار می دهند. این مبدل ها که در قالب وبسایت ها یا اپلیکیشن ها هستند به شما کمک می کنند تا این کار را به راحتی و سریع انجام دهید. همچنین، می توانید آن فیلم ها را به بسیاری از قالب های محبوب از جمله MP3 تبدیل کنید. اما محبوب ترین فرمت MP4 است تا تجربه نهایی تماشای فیلم MP4 را در HQ یا کیفیت عالی کسب کنید. برای یافتن سایت دانلود از یوتیوب با کیفیت بالا کار راحتی پیش رو دارید.

تبدیل یوتیوب به MP4

تبدیل فیلم های YouTube مورد علاقه خود به هر فرمتی که انتخاب کرده اید، بیشتر از انجام دو کلیک طول نمی کشد. فقط لینک ویدیوی YouTube را که می خواهید دانلود کنید، کپی کنید و فرمت را انتخاب کنید و روی دکمه “Convert” کلیک کنید. اکنون می توانید از فیلم های MP4 با کیفیت بالا لذت ببرید. فیلم های تازه خود را به کتابخانه iTunes و هر دستگاه دیگری اضافه کنید تا در هر زمان که بخواهید از آن ها لذت ببرید.

سایتهای مخصوص دانلود از یوتیوب

در این بخش تعدادی وبسایت رایگان را برای تبدیل لینک یوتیوب به فایل ویدیویی با فرمت دلخواه معرفی می کنیم.

تبدیل ویدیو یوتیوب به MP4 با وبسایت Youtube MP4

تبدیل ویدیو یوتیوب به mp4

Youtube MP4 یک مبدل آنلاین یوتیوب است که به شما امکان می دهد فیلم ها را به طور مستقیم در هر دستگاه ذخیره کنید. در این وبسایت تبدیل فایلهای یوتیوب به mp4 به راحتی می توانید فیلم های YouTube را در فایل های MP4 دانلود کنید و به صورت رایگان ذخیره کنید. این سرویس بدون نیاز به نصب نرم افزار بر روی رایانه ها، تبلت ها و تمام دستگاه های تلفن همراه کار می کند. وب سایت آن ها همچنین از دانلود قالب های WEBM و M4A در YouTube پشتیبانی می کند.

با Paste کردن لینک YouTube در کادر بالا شروع کنید تا فیلم های Youtube را با فرمت های MP4، WEBM و M4A بارگیری کنید.

آن ها در حال حاضر از دانلود فیلم های یوتیوب در قالب های MP4، WEBM و M4A و با کیفیت ۲۴۰p، ۳۶۰p، ۴۸۰p، ۶۴۰p و ۷۲۰p پشتیبانی می کنند. وب سایت آن ها کاملا رایگان است. آن ها هرگز از شما پول نمی خواهند.

۱- لینک ویدیوی YouTube را که می خواهید دانلود کنید، کپی کنید.
۲- لینک ویدیوی YouTube را در کادر متن در صفحه اصلی Paste کنید.
۳- صبر کنید در حالی که سرورهای سایت ویدئو را پردازش می کنند و لینک های دانلود را برای شما ایجاد می کنند.
۴- هنگامی که ما لینک های دانلود را با موفقیت تولید کردند، می توانید بر روی نسخه ویدیویی که می خواهید ذخیره کنید، کلیک کنید. قالب های بارگیری شامل MP4، M4A و WEBM خواهند بود.

تبدیل YouTube به MP4 با تبدیل کننده آنلاین SaveTheVideo.com

تبدیل youtube به mp4

SaveTheVideo.com یک سرویس آنلاین رایگان برای دانلود و تبدیل فیلم از یوتیوب، فیس بوک، اینستاگرام، Vimeo و بسیاری از سایت های ویدیویی دیگر است، شما نیازی به نصب هیچ نرم افزاری بر روی رایانه یا تلفن همراه خود ندارید، تمام آن چه شما نیاز دارید لینک به صفحه حاوی یک ویدیو است و کلیه پردازش ها از طرف آن ها انجام می شود، بنابراین شما فقط باید فایل ها را در دستگاه خود ذخیره کنید، می توانید از دانلود آنلاین ویدیو برای دانلود این فیلم در فرمت های اصلی خود استفاده کنید یا می توانید از طریق مبدل، به فرمت هایی که دلخواه شما هست تبدیل کنید. ابتدا باید لینک را در جایی که متن “Enter your video link here” قرار دارد Paste کنید.

در این وبسایت شما می توانید ویدیو را ویرایش نیز بکنید. برای فایل هایی با کیفیت ۱۰۸۰، باید نرم افزار آن را با توجه به سیستم عامل خود از جعبه سبزی که در باکس بزرگ آبی قرار دارد دانلود و نصب کنید.

دکمه Download Video: برای تبدیل لینک به فرمت ویدیویی دلخواه

دکمه Convert To MP3: برای تبدیل لینک ویدیو به فرمت صوتی MP3

دکمه Convert/Cut Video: برای تبدیل لینک و حذف قسمت هایی از ویدیو

دکمه Edit: برای ویرایش ویدیو

دکمه Merge: برای ترکیب کردن دو ویدیو

تبدیل یوتیوب به MP4 آنلاین با Video Converter MP4

تبدیل یوتیوب به mp4 آنلاین

Video Converter MP4 یک پلتفرم سریع است که شما را قادر می سازد فیلم ها را از همه پلتفرم های محبوب رسانه های اجتماعی از جمله Facebook، YouTube، Instagram، Vimeo، Dailymotion و Twitter دانلود کنید. این سرویس رایگان است و شما به ثبت نام یا بارگیری نرم افزار کاملا نیاز دارید. محدودیتی برای تبدیل ویدیو به MP4 وجود ندارد. تبدیل آنلاین یوتیوب به MP4 به صورت بسیار سریع انجام می شود و این بدان معنی است که می توانید بدون اتلاف وقت زیاد، فایل را در رایانه، رایانه لوحی یا تلفن های همراه خود بارگیری و ذخیره کنید.

۱- لینک URL ویدیو را از فیس بوک، یوتیوب، اینستاگرام، توییتر، Dailymotion یا Vimeo کپی کنید
۲- لینک ویدیو را در قسمت جستجو قرار دهید و بر روی Download کلیک کنید.
۳- تبدیل ویدیوی MP4 چند ثانیه طول می کشد. پس از انجام تبدیل، روی کیفیت HD مورد نظر خود کلیک کنید، مثلا: ۷۲۰p MP4، ۳۶۰p MP4 . سپس فایل را دانلود کنید.

تبدیل فایل های یوتیوب به MP4 با سایت Convert2MP3

تبدیل فایلهای یوتیوب به mp4

Convert2MP3 برای همه ساخته شده است اما بیشتر برای دوست داران موسیقی مانند شما! سرویس آن ها فیلم ها را با بهترین کیفیت و قالب های مختلف تبدیل می کند. فناوری استفاده شده امکان تبدیل فیلم ها در مرورگر شما را فراهم می کند. نیازی به دانلود یا نصب هیچ نرم افزاری، افزونه یا عضویت پرداختی نیست. آن ها همچنین یک سیستم جستجوی ویدیوی ساده ارائه می دهند، بنابراین نیازی به مراجعه به سایت های دیگر و کپی کردن لینک نیست. فقط عنوان ویدیوی خود را جستجو کنید، فرمت مورد نظر خود را انتخاب کنید و موارد برگزیده را دانلود کنید.

در باکس اولی، لینک مورد نظر خود را قرار می دهد از منوی کنار Convert To، فرمت MP3 یا برای تبدیل ویدیوهای یوتیوب به MP4 گزینه MP4 را انتخاب می کنید و روی Convert To کلیک می کنید.

در باکس اولی می توانید نام ویدیوی مورد نظر را تایپ کنید و دکمه Search را بزنید تا ویدیوی شما پیدا شود.

نظرات و پیشنهادات شما؟

در مطلب امروز به تبدیل YouTube به لینک مستقیم برای دانلود MP4 پرداختیم. همان طور که مشاهده کردید تبدیل ویدیو YouTube به MP4 بسیار ساده است. شما از کدام روش برای تبدیل فایل یوتیوب به MP4 استفاده می کنید؟ آیا سایت تبدیل یوتیوب به MP4 دیگری را می شناسید؟ می توانید سایر نظرات، پیشنهادات و تجربیات خود در زمینه تبدیل لینک یوتیوب به MP4 را در دیدگاه این پست با ما در میان بگذارید. همین طور می توانید این مطب را با سایر دوستان خود که به دنبال دانستن درباره این که چگونه از یوتیوب فیلم ام پی ۴ دانلود کنیم هستند به اشتراک بگذارید.

به این مطلب امتیاز دهید

مطالب مرتبط

آموزش تعمیر فایل ویدیویی خراب MP4
آموزش ۴ روش تعمیر فایل ویدیویی خراب MP4
آموزش 8 روش تبدیل فایل MP4 به MPEG آنلاین
آموزش ۷ روش تبدیل فایل MP4 به MPEG آنلاین
آموزش 8 روش تبدیل فرمت MOV به MP4 اندروید
آموزش ۸ روش تبدیل فرمت MOV به MP4 اندروید
آموزش 7 روش تبدیل فایل MP4 به MP3 با نرم افزار و آنلاین
آموزش ۷ روش تبدیل فایل MP4 به MP3 با نرم افزار و آنلاین

نظرات

  • مجید طاهرنیا says:

    باعرض سلام .اول خواستم تشکر کنم از مطلبی در مورد برداشتن صدای خواننده که با معرفی سایت vocalremover کمک بسیاری به من کردید واقعا از شما و سایت عالییتون ممنونم . یه نظر داشتم اگر برنامه ADM بر روی مرور گر نصب شده باشه به محض پخش فیلم در یوتیوب آیکون آن فعال شده و میتوان دانلود کرد..بازم ممنونم از اطلاعات مفید ی که قرار میدهید یه سوال داشتم چرا در یوتیوب با فرمت mkv دانلود میکنم در تلویزیون نمایش نامیده ولی با فرمت mp4 را نمایش میده . فیلم های دیگر داشتم با فرمت mkv در تلویزیون نمایش داده. ولی برای یوتیوب رو نمایش نمیده.. ببخشید میشه بگید چطور فیلم ها رو بصورت تمام صفحه دانلود کرد..ممنونم

  • مجید طاهرنیا says:

    باعرض سلام .اول خواستم تشکر کنم از مطلبی در مورد برداشتن صدای خواننده که با معرفی سایت vocalremover کمک بسیاری به من کردید واقعا از شما و سایت عالییتون ممنونم . یه نظر داشتم اگر برنامه ADM بر روی مرور گر نصب شده باشه به محض پخش فیلم در یوتیوب آیکون آن فعال شده و میتوان دانلود کرد..بازم ممنونم از اطلاعات مفید ی که قرار میدهید