ثبت نام و ساخت اکانت بایننس (Binance)

آموزش تصویری ثبت نام و ساخت اکانت بایننس (Binance)

اگر از علاقه مندان یا فعالان در زمینه ارز های دیجیتال باشید، حتما نام بایننس (Binance) را شنیده اید. برای استفاده از این صرافی ارز دیجیتال، شما باید یک حساب کاربری یا اکانت بسازید. برای راهنمایی بیشتر در این زمینه، امروز در انزل وب آموزش کامل تصویری ثبت نام و ساخت اکانت بایننس را به شما ارائه خواهیم داد.

نحوه ساخت اکانت و ثبت نام در سایت بایننس

How to Open Binance Account 

صرافی بایننس را می توان یکی از سریع ترین و محبوب ترین صرافی ارز دیجیتال معرفی کرد. محبوبیت فزاینده بایننس ناشی از عوامل مختلفی مانند پشتیبانی از چندین زبان، رابط کاربری مناسب و سرعت بالای پردازش و.. می باشد. با کمک این مطلب می توانید به سادگی یک اکانت بایننس بسازید.

نکات قبل از ساخت اکانت بایننس

ابتدا توجه داشته باشید که برای دسترسی به سایت بایننس، باید از تغییر دهنده های آیپی استفاده کنید. با توجه به تحریم های فعلی کشور، در صورتی که مشخص شود شما ایرانی هستید، حساب شما بسته شده و دارایی های شما نیز بلوکه می شود. پس توجه داشته باشید که مدرکی که نشان دهنده ایرانی بودن شما باشد را ارسال نکنید.

همینطور اگر قصد ساخت کیف پول بیت کوین را هم دارید، پیشنهاد می کنیم مطلب آموزش کامل تصویری ثبت نام و ساخت کیف پول بیت کوین را هم مطالعه نمایید.

آموزش ثبت نام در بایننس ، نحوه ساخت اکانت بایننس

برای آموزش ساخت کیف پول بایننس ساخت اکانت صرافیابتدا با سایت Binance به آدرس https://www.binance.com بروید. از آن جا که سایت های فیشینگ و جعلی زیادی ساخته شده اند، این سایت را در Bookmark مروگر خود داشته باشید. همچنین گواهی امنیتی سایت را هم چک کنید.

آموزش ثبت نام در بایننس، نحوه ساخت اکانت بایننس

در ادامه اموزش ساخت اکانت بایننس، حال روی تب Register در قسمت بالا و سمت راست صفحه کلیک کنید. حال باید اطلاعات مورد نیاز را وارد کنید.

  • Email: ایمیل خود را وارد کنید. (یک ایمیل معتبر مه آن را مرتبا چک کنید)
  • Password: رمز عبور خود را برای اکانت بایننس مشخص کنید. حتما از پسورد های قوی استفاده کنید.
  • Confirm Password: پسورد وارد شده را مجدد در این قسمت هم وارد کنید.
  • Referral ID (Optional): اگر شخصی این سایت را به شما معرفی کرده است، می توانید آیدی آن را به عنوان معرف وارد کنید.

آموزش ثبت نام در بایننس، نحوه ساخت اکانت بایننس

توافق نامه سایت بایننس را مطالعه و تایید کنید و در نهایت روی Register کلیک کنید. با این کار یک ایمیل تایید برای شما ارسال می شود.

برای تایید ربات نبودن شما، باید دستورالعمل لازم را انجام دهید. معمولا یک پازل به نمایش در می آید که باید آن را کامل کنید.

آموزش ثبت نام در بایننس، نحوه ساخت اکانت بایننس

به ایمیل خود رفته و با کلیک روی لینک، ثبت نام را کامل کنید. ساخت اکانت در بایننس به اتمام رسید. می توانید از اکانت بایننس خود استفاده کنید.

آموزش ثبت نام در بایننس، نحوه ساخت اکانت بایننس

وارد شدن به اکانت بایننس

حال که اکات بایننس را ساخته اید، وارد سایت شده و با یوزر یا ایمیل و پسورد، Log In کنید. اولین باری که وارد سیستم شوید، باید تایید هویت دو مرحله ای را برای امنیت بیشتر فعال کنید.

آموزش ثبت نام در بایننس، نحوه ساخت اکانت بایننس

شما می توانید از پیامک یا Google Authenticator استفاده کنید. پیشنهاد می کنیم Google Authenticator را انتخاب کنید زیرا با استفاده از پیامک، هویت ایرانی شما مشخص می شود. البته شما می توانید این مرحله را هم فعلا انجام ندهید ولی برای افزایش امنیت، حتما توصیه می کنیم که تایید دو مرحله را هم فعال کنید.

آموزش ثبت نام در بایننس، نحوه ساخت اکانت بایننس

حال شما می توانید از این صرافی آنلاین استفاده کنید. در دفعات بعدی ورود، فقط نیاز به وارد کردن یوزر و پسور به همراه تایید دو مرحله ای دارید.

در صورتی که به پی پال هم نیاز داشتید، مطالعه مطلب آموزش کامل تصویری روش ساخت اکانت پی پال (PayPal) می تواند برای شما کاربردی و مفید باشد.

روش فعال سازی تایید دو مرحله ای با Google Authenticator برای اکانت Binance

همانطور که در سایت، دستورالعمل فعال سازی تایید دو مرحله ای بعد از ساخت اکانت بایننس ذکر شده است، ابتدا باید برنامه Google Authenticator را دانلود و نصب کنید.

روش فعال سازی تایید دو مرحله ای با Google Authenticator برای اکانت Binance

سپس برنامه را فعال و راه اندازی کنید. با این برنامه روی آیکن + تاچ کرده تا اسکنر باز شود. سپس QR Code موجود در صفحه سایت را اسکن کنید.

کلید مخفی که نشان داده می شود، برای استفاده در زمانی که گوشی شما آسیب ببیند یا به سرقت برود، کاربرد دارد. آن را در جای امنی نگه دارید. با تپ روی Continue سایت به برنامه Google Authenticator اضافه می شود.

پس از آن برای ورود به سایت، پس از وارد کردن نام کاربری و رمز و عبور، باید کدی که در گوشی شما نمایش داده می شود را هم در سایت وارد کنید.

روی دکمه Submit کلیک کنید. به همین سادگی با تایید دو مرحله ای وارد حساب خود می شوید و امنیت حساب شما نیز به میزان قابل توجهی افزایش خواهد یافت.

آموزش کار با بایننس (خرید و فروش در بایننس)

بایننس محیط مناسبی دارد و به راحتی می توانید امور مالی دیجیتال خود را انجام دهید. اما به صورت خلاصه و برای شروع کار، روش واریز به حساب در بایننس را بررسی می کنیم:

به صفحه Deposit بروید. بعد از باز شدن صفحه روی Deposit/Withdrawals در زیر Funds کلیک کنید.

آموزش کار با بایننس (خرید و فروش در بایننس)

نوع ارز یا سکه ای را که می خواهید واریز کنید انتخاب کرده و Deposit روی سکه را بزنید.

آموزش کار با بایننس (خرید و فروش در بایننس)

یک آدرس برای شما تولید می شود که باید ارز خود را در آن بریزید. آدرس در قسمت BTC Deposit Address (با فرض انتخاب بیت کوین) قابل مشاهده است.

آموزش کار با بایننس (خرید و فروش در بایننس)

سپس می توانید تبدیل ارز، خرید و فروش و.. را انجام دهید. همینطور می توانید بعد از ترید در بایننس در قسمت Funds> Deposits/Withdrawals هم تاریخچه تراکنش ها را مشاهده کنید.

آموزش کار با بایننس (خرید و فروش در بایننس)

در پایان اگر به پول اینترنتی و حساب های ارزی مجازی علاقه مند هستید مطالعه مطلب آموزش ساخت اکانت وب مانی Webmoney و همینطور پرفکت مانی (Perfect Money) را هم فراموش نکنید.

نظرات و پیشنهادات شما؟

در مطلب امروز روش ساخت اکانت بایننس را به شما آموزش دادیم. نظر شما راجب بایننس چیست؟ می توانید نظرات، پیشنهادات و تجربیات خود در زمینه ساخت اکانت بایننس را در دیدگاه این پست با ما در میان گذاشته و این مطلب را با دوستان خود که قصد آغاز فعالیت در صرافی بایننس را دارند، به اشتراک بگذارید.

به این مطلب امتیاز دهید

مطالب مرتبط

نظرات

  • امیر صابری says:

    باسلام وخسته نباشید خواهش می کنم در مورد اپلیکیشن موبایلی وایجاد حساب وترید کردن در صرافی بایننس را به صورت ویدیو رسایت قرار دهید باسپاس فراوان

  • سعید says:

    سلام آیا امکان عوض کردن نشانی ایمیل در بایننس همانند بلاکچین وجود دارد