سرویس های ساخت و طراحی تراکت آنلاین

۵ تا از بهترین سرویس های ساخت و طراحی تراکت آنلاین

استفاده از تراکت (Flyer) برای تبلیغات کاغذی، از جمله روش هایی است که همواره در حال استفاده است. امروز در انزل وب قصد داریم تا بهترین سرویس های ساخت و طراحی تراکت آنلاین را به شما معرفی کنیم. با کمک این سرویس ها می توانید به سادگی بدون نیاز به پرداخت هزینه، با سلیقه خودتان یک تراکت مناسب را برای کسب و کار خود طراحی کنید.

سایت طراحی و ساخت تراکت آنلاین رایگان

Best Free Online Flyer Design Services

تراکت که در زبان فرانسوی به Tract و در انگلیسی به Flyer شناخته می شود، نوعی تبلیغات کاغذی است که به منطور پخش در بین مردم یا چسباندن در مکان های مختلف طراحی شده است. طراحی تراکت به وسیله سرویس های آنلاین به سادگی قابل انجام است. کافیست تا قالب مورد نظر را انتخاب کرده و تغییراتی در آن انجام دهید.

طراحی آنلاین تراکت در Canva

سرویس آنلاین Canva یکی از محبوب ترین سرویس های طراحی آنلاین است. در قسمت طراحی تراکت آنلاین این سرویس، شما می توانید به سادگی شروع به طراحی یک تراکت کنید.

طراحی آنلاین تراکت در canva

برای استفاده از این سرویس شما نیاز به ساخت اکانت یا حساب کاربری دارید. ساخت حساب کاربری هم ساده بوده و و به صورت رایگان ساخته می شود. پس از آن با کلیک روی Start Designing A Flyer به محیط طراحی وارد می شوید. ابتدا از قسمت ابزار ها از نمونه تراکت تبلیغاتی قالب مورد نظر را انتخاب کنید. سپس با کمک سایر قسمت های ابزار، اقدام به انتخاب تصویر زمینه، تغییر متن، تعویض پس زمینه و.. کنید.

طراحی آنلاین تراکت در canva

کماکان ابزار هایی برای سفارشی سازی رنگ ها، متن و.. هم در اختیار شما قرار داده می شود. در نهایت می توانید از طرح خود خروجی گرفته و یا آن را چاپ کنید.

همینطور آیا قصد طراحی تیشرت تبلیغاتی و.. را هم دارید؟ پیشنهاد می کنیم مطلب با ۴ تا از بهترین سایت های طراحی آنلاین تیشرت در دنیا آشنا شوید! را هم مطالعه نمایید.

ساخت تراکت آنلاین رایگان با Pik to Chart

در سرویس تراکت ساز آنلاین Pik to Chart هم بیش از هزاران عکس و قالب رایگان تراکت وجود دارد. کار خود را با کلیک روی دکمه Create My Flyer شروع کنید.

ساخت تراکت آنلاین رایگان با piktochart

قابل ذکر است که در این سرویس هم نیاز به ساخت اکانت خواهید داشت. البته می توانید از حساب های گوگل و فیسبوک خود هم استفاده کنید. از نکات مثبت این سرویس می توان به وجود تصاویر آماده برای استفاده در طراحی تراکت اشاره کرد.

ساخت تراکت آنلاین رایگان با Pik to Chart

بعد از انتخاب رنگ، افزودن متن و..، خروجی فایل خود را بگیرید و آن را چاپ کنید.

Venngage برای طراحی تراکت تبلیغاتی رایگان و آنلاین

در ابزار ساخت تراکت آنلاین رایگان Venngage هم راه مشابهی مانند سایر سرویس های معرفی شده در پیش دارید. یک حساب کاربری بسازید، روی Make a Flyer Now در بخش طراحی تراکت کلیک کرده و تراکت خود را بسازید!

venngage برای طراحی تراکت تبلیغاتی رایگان و آنلاین

بعد از انتخاب قالب، برای سفارشی تر شدن پروژه می توانید از انواع چارت ها، آیکن، عکس و.. استفاده کنید. تمامی این ابزار ها در پنل سمت چپ در اختیار شما هستند. قابلیت اشتراک گذاری، دانلود و.. هم برای طرح نهایی آماده شده است.

venngage برای طراحی تراکت تبلیغاتی رایگان و آنلاین

در صورت علاقه به پیکسل هم مطالعه مطلب ۶ تا از بهترین سرویس های طراحی آنلاین پیکسل ، بج سینه و.. برای شما مفید خواهد بود.

نرم افزار طراحی تراکت آنلاین Bannersnack

سایت Bannersnack نیز از دیگر سرویس هایی است که ابزار های مختلفی برای طراحی های تبلیغاتی آماده کرده است.

نرم افزار طراحی تراکت آنلاین bannersnack

این سرویس سعی دارد ابزاری ساده و سریع را برای طراحی تراکت را ارائه دهد. طراحی تراکت در این سرویس پس از ساخت حساب، با انتخاب سایز شروع می شود.

نرم افزار طراحی تراکت آنلاین bannersnack

سپس باید طرح مورد علاقه خود را از بین قالب ها انتخاب کرده یا آن را بدون داشتن مهارت های خاصی، از صفر بسازید. بعد از استفاده از المان های گرافیکی، فایل خود را دانلود کرده و پرینت بگیرید.

استفاده از سرویس Poster My Wall برای طراحی تراکت آنلاین رایگان

اگر هنوز سرویسی را برای طراحی تراکت رایگان انتخاب نکرده اید، Poster My Wall می تواند انتخاب شما باشد.

استفاده از سرویس postermywall برای طراحی تراکت آنلاین رایگان

هزاران طرح تراکت تبلیغاتی رایگان و آماده، عدم نیاز به مهارت خاص در استفاده با این سرویس، دسترسی به بانک تصاویر آماده، جدول و.. همگی از ویژگی های این سرویس می باشند. شما می توانید نسخه نهایی را با وضوح بالا دانلود کنید و یا در کشور های پشتیبانی شده مستقیما طرح خود را برای چاپ عمده هم بفرستید.

در پایان نقش دکوراسیون داخلی را در کسب و کار خود را هم از یاد نبرید! در همین زمینه مطالعه مطلب ۱۵ تا از بهترین سرویس های طراحی آنلاین دکوراسیون داخلی منزل ، مغازه و.. را فراموش نکنید.

نظرات و پیشنهادات شما؟

در مطلب امروز بهترین سرویس های فعال در زمینه طراحی تراکت آنلاین و رایگان را به شما معرفی کردیم. شما کدام سرویس را برای استفاده، انتخاب کردید؟ می توانید نظرات، پیشنهادات و تجربیات خود در زمینه ساخت تراکت تبلیغاتی آنلاین را در دیدگاه این پست با ما به اشتراک بگذارید.

حمایت مالی

اگر از مطلب منتشر شده رضایت دارید، می توانید جهت حمایت انزل وب و ادامه روند انتشار محتوا در صفحه حمایت مالی ما در زرین پال یا ریمیت مبلغ دلخواه مد نظر خود را پرداخت و ارسال کنید. از همراهی شما صمیمانه سپاسگزاریم.

مطالب مرتبط

آموزش روش جلوگیری از تبلیغات گوگل به صورت کامل
آموزش ۳ روش جلوگیری از تبلیغات گوگل به صورت کامل
آموزش 5 روش حذف تبلیغات گوگل (Google Ads) در گوشی و کامپیوتر
آموزش ۵ روش حذف تبلیغات گوگل (Google Ads) در گوشی و کامپیوتر
آموزش نوشتن متن تبلیغاتی برای فروش محصول ، رپرتاژ و...
آموزش نوشتن متن تبلیغاتی برای فروش محصول ، رپرتاژ و…
آموزش 7 روش حذف تبلیغات در ویندوز 11
آموزش ۷ روش حذف تبلیغات در ویندوز ۱۱

نظرات