علت ارور Instagram music isn’t available in your region استوری اینستاگرام چیست؟ نحوه حل این خطا

گذاشتن آهنگ در استوری اینستاگرام و حل مشکل Instagram Music Isn’t Available In Your Region، یک چالش مهم برای کاربران و دوست داران موزیک در اینستاگرام است. اینستاگرام امروز به همه‌ی محافل و منازل نفوذ کرده و باعث سرگرمی همه شده است. این شبکه‌ی اجتماعی محبوب گاهی هم کاربرانش را با ارورهایی مانند پیغام خطا عنوان شده و مشکلاتی نظیر نبودن گزینه موزیک در استوری مواجه می‌کند که لازم است روش حل آن‌ها را بدانیم.

آموزش حل مشکل Instagram Music Isn’t Available In Your Region اینستاگرام

How to Fix Instagram Music is not Available in Your Region Error

امروز قصد داریم به حل یکی دیگر از ارورهای اینستاگرام بپردازیم. این خطا گذاشتن آهنگ در استوری اینستاگرام  است و  قصد داریم آموزش حل مشکل پیغام خطای Instagram music isn’t available in your region اینستاگرام را داشته باشیم. با ما همراه باشید.

حل مشکل Instagram Music Isn’t Available In Your Region

هر از چند گاهی، ممکن است استوری‌های اینستاگرامی را مشاهده کنید که “موسیقی” در آن وجود دارد، و هر زمان که آن را پخش می کنید، با ارور مواجه می‌شوید. برای حل مشکل Instagram Music Isn’t Available In Your Region و گذاشتن آهنگ در استوری اینستاگرام ادامه مطلب را بخوانید. خوب، موسیقی آخرین افزودنی برای استوری‌های اینستاگرام است که به شما امکان می‌دهد کلیپ موسیقی کوتاه را به استوری‌های خود اضافه کنید. با تپ کردن روی آن، آهنگ اجرا خواهد شد و کاربران می‌توانند به استوری پیام پاسخ دهند و یا آهنگ را برای استوری خود به اشتراک بگذارند.

حل مشکل گذاشتن آهنگ روی یک عکس در استوری اینستاگرام

خب چرا گزینه موزیک در استوری اینستاگرام نیست؟ پاسخ این سوال این است که اینستاگرام این ویژگی را فقط در چند کشور مانند – استرالیا ، نیوزیلند ، فرانسه ، آلمان ، سوئد ، انگلیس و ایالات متحده منتشر کرده است. اگر خارج از این کشورها زندگی می‌کنید، نمی توانید از این ویژگی اینستاگرام استفاده کنید و این مورد علت نمایش پیغام خطای Instagram music isn’t available in your region میباشد. اما راه حلی وجود دارد که نه تنها موسیقی را در استوری های خود قرار دهید حتی به استوری دیگران با این ویژگی دسترسی پیدا کنید.

حل مشکل موسیقی اینستاگرام در منطقه شما در دسترس نیست

برای حل مشکل موسیقی اینستاگرام در منطقه شما در دسترس نیست و گذاشتن آهنگ در استوری اینستاگرام خوب است بدانیم موسیقی اینستاگرام با استوری‌های Spotify که در اینستاگرام مشاهده کرده اید متفاوت است. بر خلاف موسیقی اینستاگرام، Spotify فقط به شما امکان می دهد جلد آلبوم آهنگی را که در Spotify گوش می دهید قرار دهید و هیچ صدایی در آن استوری ها وجود ندارد.

اگر می خواهید یک استوری Spotify اضافه کنید ، به Spotify بروید و یک آهنگ را پخش کنید، سپس روی دکمه Settings در بالا سمت راست تپ کنید. بر روی دکمه “share” تپ کنید و “Stories Instagram” را انتخاب کنید . این برنامه اینستاگرام را باز کرده و جلد آلبوم را به عنوان پیش نمایش داستان قرار می دهد و می‌توانید آن را به عنوان استوری یا دایرکت برای دوستان خود ارسال کنید.

استیکر موزیک اینستاگرام

حل مشکل گذاشتن آهنگ روی یک عکس در استوری اینستاگرام

همانطور که گفته شد این ویژگی اینستاگرام فقط در مناطق جغرافیایی خاصی فعال است و برای استفاده از آن می‌توانید از یک تغییر دهنده‌ی IP استفاده کنید.

حل مشکل عدم نمایش موزیک در استوری اینستاگرام

برای حل مشکل عدم نمایش موزیک در استوری اینستاگرام ابتدا برنامه اینستاگرام را از دستگاه خود حذف کنید.

گذاشتن آهنگ در استوری اینستاگرام اندروید

استیکر موزیک اینستاگرام

سپس برای حل مشکل گذاشتن آهنگ روی یک عکس در استوری اینستاگرام IP دستگاه خود را به یکی از کشورهایی که ویژگی موسیقی اینستاگرام در آن‌ها فعال است تغییر دهید و سپس مجددا اینستاگرام را نصب کنید. اکنون اینستاگرام شما قابلیت موزیک را پشتیبانی می‌کند.

گذاشتن آهنگ در استوری اینستاگرام اندروید

فقط می توانید یک کلیپ موسیقی کوتاه ۱۵ ثانیه ای را به استوری‌های خود اضافه کنید و اسلایدر را تنظیم کنید تا قسمت مورد علاقه آهنگ را انتخاب کنید.

چرا نمیتونم استوری اهنگ بزارم

چرا نمیتونم استوری اهنگ بزارم

موارد بیشتری وجود دارد، می‌توانید موسیقی را به تصاویر ثابت نیز اضافه کنید. به استوری خود بروید و در حالت عادی عکس بگیرید. روی دکمه استیکر موزیک اینستاگرام تپ کنید و موسیقی را انتخاب کنید. با جستجوی آهنگ مورد علاقه خود، به قسمت موزیک مورد علاقه خود بروید و آن را اضافه کنید. استوری را ارسال کنید.

حل مشکل instagram music isn't available in your region

حل مشکل instagram music isn't available in your region

می‌توانید پنجره‌ی کوچک موسیقی را جابجا کنید و در جاهای مختلف عکس قرار دهید. کشورهایی که مجاز نیستند با ارور  ‘Instagram Music Is Not Available In Your Region’ مواجه می‌شوند و کشورهای مجاز می‌توانند موسیقی را گوش کنند.

چرا گزینه موزیک در استوری اینستاگرام نیست

نظرات و دیدگاه‌های شما؟

امروز در انزل وب به بررسی رفع مشکل ارور Instagram Music Isn’t Available In Your Region و گذاشتن آهنگ در استوری اینستاگرام پرداختیم. امیدواریم این مطلب برای شما مفید باشد. چنانچه نظر، پیشنهاد و یا تجربه‌ای در مورد دلیل ارور Instagram Music Isn’t Available In Your Region و یا حل مشکل عدم نمایش موزیک در استوری اینستاگرام دارید لطفا در دیدگاه همین پست با ما در میان بگذارید.

حمایت مالی

اگر از مطلب منتشر شده رضایت دارید، می توانید جهت حمایت انزل وب و ادامه روند انتشار محتوا در صفحه حمایت مالی ما در زرین پال یا ریمیت مبلغ دلخواه مد نظر خود را پرداخت و ارسال کنید. از همراهی شما صمیمانه سپاسگزاریم.

مطالب مرتبط

آموزش 12 روش حل مشکل کپی رایت اینستاگرام
آموزش ۱۲ روش حل مشکل کپی رایت اینستاگرام
11 روش حل مشکل موزیک در ریلز و ارور Original Audio اینستاگرام
۱۱ روش حل مشکل موزیک در ریلز و ارور Original Audio اینستاگرام
آموزش 7 روش حل مشکل User Not Found در اینستاگرام و بررسی معنی و دلیل آن
آموزش ۷ روش حل مشکل User Not Found در اینستاگرام و بررسی معنی و دلیل آن
آموزش 12 روش حل مشکل ارور CSRF token missing or incorrect اینستاگرام
آموزش ۱۲ روش حل مشکل ارور CSRF token missing or incorrect اینستاگرام

نظرات

  • علی says:

    خوب خاک تو سر اینستا کنن. یه اپلیکیشن هم که تو این مملکت فیلترش نکردن خودش واسمون محدودیت درست کرده. بعدشم ینی اگه از تو هلند هم که بخوای وصل بشی میزنه موسیقی غیرفعال است.من امتحان کردم چون با آلمان رفتم مشکل رفع شد.خداییش عجب اپ مزخرف و تخماتیکیه. پاکش کنین از رو گوشیاتون. چیه اخه؟

  • Mohammad says:

    خاک بر سر ما که از نرم افزاری استفاده می کنیم که حتی اجازه شنیدن آهنگ های چند ثانیه ای که دیگران به اشتراک گذاشتند را نمی ده
    باید اینستاگرام را به خاطر این توهین تحریم کنیم

  • Aa says:

    چهار ساعت داستان تعریف کردی
    خوب یگو فیلتر شکن استفاده کنید.

  • علیرضا says:

    جواب نمیده
    راه حل جدید بدید لدفا

    • صابر says:

      چرا تو پیج بیزینس اینستاگرامم برای موزیک استوری فقط موزیک خارجی اونم در حد محدود میاره و به هیچ عنوان موزیک های ایرانی را سرچ نمیکنه ؟

  • یاسین says:

    حل نمیشه
    من امتحان کردم ،حافظه اش رو پاک کردم ، توقف اجباری زدم، با وی دی آن دانلودش کردم ،با وی پی آن رفتم توش جواب نمیده و باز هم پخش نمیشه

  • saman says:

    سلام کسایی که این مسکلو دارن با turbo vpn برن باز میشه

    • یاسین says:

      ممنون
      جواب داد
      البته بقیه قابلیت ها تا وقتی که فعال باشه تاحدودی به چخ میرن ولی مهم نی گوش میدی و آهنگ تو میزاری بعد که تموم شد میای بیرون

  • Fazele hassani says:

    یکیو بدون اینکه فالو داشته باشم تگ کردم تو یکی از پستام بعدش انگار جفتمون از هم بلوک شدیم، نه اون میتونه پیدام کنه نه من، ارور unavailable میده

  • میترا says:

    حالا ipرو چطوری تغییر بدیم?

  • میلاد رهنما says:

    سلام من این مشکل موزیک استوری اینستاگرامو حل کردم ولی یه بار که بدون فیلترشکن وصل میشم و دوباره باز میکنم حذف میشه حتی بازم فیلتر شکن هم باز کنم نمیاره…

  • Mohammadamin says:

    IP چیه؟

    • Khaniali says:

      ای پی امریکا
      برا منم همینطوره
      طبق گفته هاتون عمل کردم یک بار تونستم استوری با اهنگ بزارم
      ولی بعداک بدون فیبتر شکن وصل شدم استوری خودم ببینم این ارور رو میده
      باز فیلتر شکن رو وصل کردم بازم بالا نیومد با همون ای پی و ای پی کشور های دیگع
      چطور اینو برا همیشه رفع کنم
      ممنون

      • نرگس says:

        نصب کردم درست شد،دوباره وارد برنامه شدم خراب شد باز،دو بار دیگه حذف کردم از نو دانلود کردم اینستا رو ولی دیگه کار نمیکنه موسیقیش??

  • مبینا says:

    سلام
    توی اینستای من و توی استوریم، اصلا دکمه استیکر موزیک نداره! اخرین اپدیتشم هست ولی نداره