لاتاری چیست؟

لاتاری چیست؟ [رپورتاژ آگهی]

لاتاری چیست ؟ لاتاری یکی از راه ای بسیار ساده و ارزان برای مهاجرت به آمریکا و گرفتن گرین کارت است. لاتاری در واقع قرعه کشی است که دولت آمریکا هر ساله انجام میدهد و ۵۵۰۰۰ هزار نفر را اجازه اقامت دائم در آمریکا میدهد که از این تعداد نفر ۴۵۰۰ نفر سهمیه ایران است.هر کشوری که تعداد مهاجر کمتری به آمریکا داشته باشد سهمیه بیشتری در لاتاری دارد.

از راه های دیگر مهاجرت به آمریکا می توان به : مهاجرت از طریق تحصیل ، مهاجرت از طریق کار ، مهجرت از طریق سرمایه گذاری و مهاجرت از طریق پناهندگی نام برد که مشکلات بسیار زیادی دارد و ممکن است تغییر سیاست های خارجی آمریکا نیز باعث به وجود آمدن مشکلات جدید شود. همانطور که مشاهده می کنید لاتاری تقریبا بهترین راه مهاجرت به آمریکا است.

شرایط ثبت نام در لاتاری به جز یک مورد تقریبا چیز هایی است که اکثر ایرانیان آن هارا دارند ، شما باید ۱۲ سال سابقه تحصیلی در ایران که معادل پیش دانشگاهی است و یا ۲ سال سابقه کار معتبر در ایران داشته باشید. شرط بعدی لازم برای شرکت در لاتاری داشتن پاسپورت است که شماره پاسپورت ، تاریخ انقضا و کشور صادر کننده آن در ثبت نام از شما در خواست می شود.

ثبت نام در لاتاری

گرین کارت (کارت سبز) که شما از طریق لاتاری دریافت می کنید در واقع مدرکی برای نشان دادن آن است که شما دارای اقامت دائم در آمریکا هستید. همچنین دارای مزایای بسیاری است که می توان به ، اجازه تحصیل در آمریکا ، اجاره کار کردن در آمریکا و ازدواج در آمریکا اشاره کرد . فرقی که شما یعنی دارنده گرین کارت با شهروند رسمی آمریکا دارید این است که شما حق رای ندارید ولی شهروند آمریکا دارد.

مدارک ثبت نام لاتاری که از طریق سایت کارت سبز قابل تکمیل می باشد بسیار اندک است و شامل پاسپورت ، عکس مناسب و اطلاعات شخصی دقیق خود و خانوادتان است.

توصیه ای که ما به شما داریم برای ثبت نام در لاتاری وب سایت کارت سبز است. سایت کارت سبزفضایی ساده و بسیار کاربردی را برای شما فراهم کرده است که میتوانید به زبان فارسی اقدام به ثبت نام در لاتاری کنید . همچنین سایت کارت سبز مجوز های لازم را نیز دارا است. برای ثبت نام لاتاری در وب سایت کارت سبز مراحل زیر را دنبال کنید.

مدارک ثبت نام لاتاری

  1. در ابتدا وارد سایت کارت سبز به آدرس https://www.cartesabz.net/register/ شده.
  2. وارد قسمت ثبت نام در لاتاری شوید.
  3. وضعیت تاهل و یا تجرد خود را از گزینه های مشخص شده انتخاب کنید.
  4. در این مرحله شما باید به صورت کاملا دقیق اطلاعات فردی و شخصی خود و اعضای خانواده خود را به صورت دقیق وارد کنید. لازم است در این مرحله عکسی نیز از خودتان آپلود کنید که در صورت نداشتن عکس مناسب در آن زمان میتوانید عکس خود را اندکی بعد از طریق واتساپ و یا تلگرام به ما ارسال کنید و یا به دفتر کارت سبز مراجعه حضوری کنید تا عکاسان ما عکس مناسب را از شما بگیرند.
  5. در این مرحله پیامکی به شماره همراهی که وارد کرده بودید ارسال می شود که باید آن را تایید کنید.
  6. شما باید در این مرحله مبلغ مشخص شده را که با توجه به اعضای خانواده است را از طریق درگاه های بانکی پرداخت کنید.
  7. مراحل ثبت نام شما کامل شده و از اینجا به بعد متخصصان ما به کار شما رسیدگی می کنند.

و اما در آخر قابل ذکر است که صحبت های اخیر دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا و تغییر سیاست هایش نسبت به پذیرش مهاجر ها هیچ تاثیری در لاتاری گرفتن گرین کارت از طریق آن ندارد و شما میتوانید با خیال راحت با دانستن اینکه ایران یکی از کشور های مجاز برای ثبت نام در لاتاری است اقدام به ثبت نام در لاتاری کنید.

/ پایان رپورتاژ

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و انزل وب هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.

به این مطلب امتیاز دهید
اشتراک گذاری
لینک کوتاه
برچسب ها

مطالب مرتبط

نظرات