معرفی ۱۰ تا قوی ترین و بهترین برنامه موزیک پلیر ویندوز ۱۰ ، ۸ و ۷

به نظر شما قوی ترین و بهترین برنامه موزیک پلیر ویندوز ۱۰ ، ۸ و ۷ چیست؟ احتمالا شما هم به دنبال یافتن یک پلیر مناسب در ویندوز هستید. نرم افزارهای بسیاری در این مورد وجود دارد. امروز در انزل وب به معرفی ۱۰ تا قوی ترین و بهترین برنامه موزیک پلیر ویندوز ۱۰ ، ۸ و ۷ می‌پردازیم. با ما همراه باشید.

معرفی و دانلود بهترین برنامه پخش موزیک رایگان ویندوز ۱۰ ، ۸ و ۷

The Best Free Music Player in Windows 10, 8, 7

قبلا در انزل وب به معرفی بهترین پلیرهای فیلم در ویندوز پرداخته بودیم. امروز قصد داریم  ۱۰ تا از قوی ترین و بهترین برنامه موزیک پلیر ویندوز ۱۰ ، ۸ و ۷ را بررسی کنیم. هر کدام از این ۱۰ مورد ویژگی‌هایی دارند که با هم به بررسی آن‌ها پرداخته و در نهایت با توجه به نیاز یکی از آن‌ها انتخاب خواهیم کرد.

Dopamine یکی از بهترین برنامه پخش موزیک ویندوز

دوپامین یک پخش کننده موسیقی Open Source برای ویندوز است و می‌تواند به عنوان بهترین برنامه پخش موزیک ویندوز باشد به حدی که می‌توان آن را جایگزین Windows Media Player در نظر گرفت. این نرم افزار از رابط کاربری بسیار خوبی برخوردار است و یک ویژگی که بسیار مورد رضایت کاربران است این است که همه‌ی گزینه‌ها و تنظیمات به گونه‌ای هستند که نیاز نیست برای پیدا کردن آن‌ها به چشم فشار آورد و به راحتی پیدا می‌شوند.

موزیک پلیر کامپیوتر

دوپامین تعداد زیادی از قالب‌های صوتی از جمله MP4 ، WMA ، OGG ، FLAC ، M4A ، AAC ، WAV ، APE و OPUS را پشتیبانی می‌کند. این برنامه MP3 Player برای کامپیوتر ویژگی‌های زیادی دارد که مورد رضایت همه است و برخی از ویژگی‌های آن هم نیازمند ویندوز ۱۰ است تا فعال شود.

سیستم عامل پشتیبانی شده: ویندوز

MusicBee موزیک پلیر حرفه ای ویندوز

MusicBee یکی دیگر از برنامه پخش موزیک با کیفیت بالا برای کامپیوتر است که در ویندوز ۷ و ۸ هم کار می‌کند. به محض شروع به پخش موزیک در این نرم افزار متوجه رابط کاربری عالی و همچنین ترکیب رنگ عالی آن خواهید شد.

با دانلود موزیک پلیر MusicBee به راحتی می‌توانید iTunes و هر کتابخانه موسیقی خود را وارد کنید. همچنین این نرم افزار از فرمت‌های صوتی مختلف، از جمله MP3 ، AAC ، WMA ، WAV ، M4A ، FLAC ، OGG ، APE ، TAK و غیره پشتیبانی می‌کند.

بهترین موزیک پلیر ویندوز 10

این موزیک پلیر حرفه‌ای ویندوز می‌تواند آهنگ‌های شما را با تلفن‌های اندروید، برخی دستگاه‌های iOS، درایوهای USB و سایر موزیک پلیرهای دیگر همگام کند. همچنین می‌تواند در هارد دیسک شما تغییراتی ایجاد کند و بطور خودکار کتابخانه موسیقی شما را به روز کند. می‌توانید در MusicBee از تعداد زیادی پوسته و پلاگین و افزونه استفاده کنید و همچنین ویژگی‌های منحصر به فردی دارد که بسیار مورد علاقه کاربران می‌باشد.

شما میتوانید با MusicBee فضای زیادی را روی حافظه خود مصرف نکنید. می توان آن را ، مانند هر نرم افزار دیگری، بر روی ویندوز نصب کرد اما این پخش کننده موسیقی ویندوز به عنوان نسخه قابل حمل نیز موجود است. علاوه بر این ، نسخه UWP از MusicBee نیز در فروشگاه ویندوز نیز موجود است.

سیستم عامل پشتیبانی شده: ویندوز

موزیک پلیر کامپیوتر Clementine

برنامه Open Source موزیک پلیر کامپیوتر Clementine از بهترین موزیک پلیرهای کامپیوتر است. این برنامه ممکن است به اندازه MusicBee خوب نباشد، اما مدیریت کتابخانه‌ای بسیار خوبی را به کاربران خود ارائه می‌دهد.

در این برنامه یک فایل منیجر داخلی وجود دارد که می‌تواند با بسیاری از موزیک پلیرهای آنلاین مانند SoundCloud, RockRadio, RadioTunes و.. ارتباط برقرار کند و موزیک مورد نظر شما را پیدا کند.

موزیک پلیر حرفه ای ویندوز

همچنین می توانید Clementine را برای دسترسی به موسیقی ذخیره شده در فضای ابری مانند Dropbox ، Google Drive ، OneDrive ، Amazon Cloud Drive و … پیکربندی کنید.

این نرم افزار پخش کننده موسیقی رایگان با کلیه ویژگی های استاندارد از جمله اکولایزر و پشتیبانی از قالب های مختلف ارائه می شود. نکته جالب دیگر این است که می توانید از دستگاه Android خود به عنوان کنترل از راه دور برای Clementine استفاده کنید.

سیستم عامل‌های پشتیبانی شده: ویندوز، مک، لینوکس

Foobar2000 ، دانلود موزیک پلیر ویندوز ۱۰ ، ۸ و ۷

این پخش کننده موسیقی ساده برای ویندوز ۱۰ در دسترس است. همچنین نسخه قابل حمل هم ارائه می‌دهد. می توانید این نرم افزار موسیقی را به عنوان یک برنامه UWP برای ویندوز ۱۰ و بالاتر پیدا کنید. برنامه Foobar2000 برای اندروید و iOS نیز موجود است.

دانلود موزیک پلیر برای ویندوز 7

این موزیک پلیر در نگاه اول رابط کاربری زیبایی ندارد و ممکن است کاربران از آن راضی نباشند. زیرا کاربران در سال ۲۰۱۹ مایل به دیدن موزیک پلیری نیستند که ظاهرا برای ویندوز ۹۸ طراحی شده است. FooBar2000 می تواند طیف وسیعی از فرمت های صوتی از جمله MP3 ، AAC ، WMA ، OGG ، FLAC ، WAV ، Opus ، Speex و غیره را پشتیبانی کند.

سیستم عامل‌های پشتیبانی شده: ویندوز، اندروید، iOS

دانلود پلیر صوتی قوی برای کامپیوتر AIMP

نام AIMP ما را یاد نرم افزار فوق العاده ویرایش تصویر با نام GIMP می‌اندازد اما این دو به هم ارتباطی ندارند. نسخه اول AIMP در سال ۲۰۰۶ منتشر شده است. برای کسانی که ظاهر برنامه برای آن‌ها مهم است این برنامه بسیار مفید است.

دانلود موزیک پلیر برای ویندوز 7

این پخش کننده موسیقی ویندوز با یک اکولایزر ۱۸ باند و انواع جلوه های صوتی در دسترس است تا موسیقی مورد نظر خود را  گوش دهید. چند مورد که کاربران راحت به آن دسترسی دارند بخش پخش لیست قابل جدا شدن و امکان تغییر موضوع با یک کلیک است.

سیستم عامل‌های پشتیبانی شده: ویندوز، اندروید

MediaMonkey موزیک پلیر حرفه ای ویندوز

MediaMonkey یکی دیگر از نرم افزارهای رایگان پخش کننده موسیقی است. در نگاه اول به نظر می‌رسد که نسخه جدید WMP طراحی مجدد شده اما این برنامه دارای ویژگی‌های بیشتری است.

علاوه بر پخش فرمت‌های صوتی متعدد، این نرم افزار جایگزین Microsoft Windows Media Player شده و می‌تواند به طور خودکار فایل‌های صوتی را برچسب گذاری کند، به شما کمک کند فایل‌ها را با دستگاه همگام سازی کنید، فایل صوتی را از طریق شبکه پخش کنید، سی دی های خود را پخش کنید، موسیقی را در دی وی دی و سی دی رایت کنید، فرمت صوتی را تبدیل کنید، به صورت خودکار مدیریت کنید و بسیاری ویژگی‌های دیگر.

دانلود موزیک پلیر ویندوز 10

این دستگاه پخش صوتی برای ویندوز دارای یک jukebox اختصاصی است که می تواند در ضمن جلوگیری از اصلاح کتابخانه، به کاربران در تهیه مجموعه موسیقی دلخواه خود کمک کند. MediaMonkey در درجه اول یک برنامه موسیقی برای ویندوز است، اما در برنامه‌های Android و iOS نیز به عنوان کنترل از راه دور بی سیم عمل می کند. نسخه ممتاز پخش کننده موسیقی رایگان به نام MediaMonkey Gold وجود دارد که راهی برای دستیابی به ویژگی‌های بیشتر این نرم افزار است.

سیستم عامل‌ پشتیبانی شده: ویندوز

VLC موزیک پلیر خوب برای ویندوز

VLC  که به دلیل پخش فیلم و نمایش‌های تلویزیونی مشهور است، در حال حاضر در صدر لیست بهترین پخش کننده‌های رسانه‌ای برای ویندوز ۱۰ در سال ۲۰۱۹ قرار دارد. اما این نرم افزار منبع باز این قابلیت را دارد که نیازهای موسیقی افراد را هم برطرف کند.

با دانلود VLC که یک موزیک پلیر برای ویندوز نیز محسوب میشود، کاربران به راحتی می‌توانند لیست پخش آهنگ را در مجموعه موسیقی محلی ایجاد کرده و آن را پخش کنند. همچنین تعدادی از سرویس‌های رادیویی آنلاین که کاربران می‌توانند با نوک انگشتان خود به آن‌ها دسترسی داشته باشند در آن قرار دارد.

دانلود موزیک پلیر ویندوز 10

اکولایزر داخلی با ویژگی مدیریت پیشرفته صوتی دیگری که VLC قبلاً برای آن شناخته شده است، تکمیل می شود. دلیل اینکه مردم عاشق VLC هستند این است که تقریباً برای هر قالب صوتی و تصویری کاربرد دارد. در دسترس بودن برنامه تقریباً برای هر سیستم عامل محبوب نیز، VLC را به یکی از بهترین نرم افزارهای پخش کننده موسیقی رایگان تبدیل کرده است.

سیستم عامل‌های پشتیبانی شده: ویندوز، مک، لینوکس، اندروید، Chrome OS، Apple TV، Windows Phone.

iTunes بهترین پلیر برای ویندوز ۱۰

iTunes غیر از اینکه یک واسط بین دستگاه‌های iOS و رایانه‌ها باشد، یکی از بهترین پخش کننده‌های موسیقی رایگان برای ویندوز ۱۰ نیز هست. دلیل اینکه شما می توانید iTunes را ترجیح دهید این است که این پخش کننده موسیقی به تنهایی می تواند انواع مختلفی از نیازهای موسیقی را برطرف کند.

بهترین موزیک پلیر های ویندوز

iTunes می‌تواند موسیقی ذخیره شده محلی شما را پخش کند، و همچنین می‌تواند موسیقی خریداری شده در فروشگاه موسیقی iTunes را نیز پخش کند.  iTunes از قالب‌های صوتی محبوب، از جمله MP3 ، WAV ، AIFF ، Apple Lossless و AAC پشتیبانی می‌کند. همچنین روشی آسان برای مدیریت آهنگ‌های شما در کتابخانه فراهم می‌کند. به غیر از پخش آهنگ در رایانه شخصی، شما همچنین می توانید با استفاده از ویژگی‌ای به نام “Home-Sharing” آن‌ها را به دستگاه‌های دیگر در شبکه محلی خود انتقال دهید.

سیستم عامل‌های پشتیبانی شده: ویندوز، مک، اندروید

Windows Media Player موزیک پلیر قوی برای کامپیوتر

سادگی و سهولت استفاده ارائه شده توسط WMP، آن را به یکی از بهترین نرم افزارهای رایگان پخش کننده صوتی برای سیستم عامل ویندوز، حتی در ویندوز ۱۰ تبدیل کرده است. اگر ظاهر پیش فرض آن را دوست ندارید، پوسته های سفارشی زیادی برای WMP وجود دارد که به راحتی می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید.

بهترین موزیک پلیر های ویندوز

WMP از فرمت‌های مختلف پشتیبانی می‌کند، با استفاده از آن به راحتی می‌توانید کتابخانه موسیقی خود را مدیریت کنید، لیست پخش ایجاد کنید، موسیقی را تکرار کنید و…

با استفاده از این نرم افزار می‌توانید فایل‌ها را از اینترنت بگیرید و کتابخانه موسیقی خود را با انواع نرم افزارهای قابل حمل در ویندوز همگام کنید و درست مانند iTunes کتابخانه موسیقی خود را از طریق شبکه‌ی داخلی به اشتراک بگذارید.

سیستم عامل‌ پشتیبانی شده: ویندوز

Spotify از بهترین موزیک پلیرهای ویندوز

بسیاری از شما از Spotify در تلفن هوشمند iOS و Android خود استفاده می‌کنید. اما شاید نمی‌دانید، برنامه دسکتاپ Spotify می‌تواند یک برنامه عالی پخش کننده موسیقی ویندوز برای رایانه شخصی شما باشد. این برنامه پخش آنلاین موزیک برای کامپیوتر نه تنها مجموعه گسترده‌ای از موسیقی آنلاین را به ارمغان می آورد بلکه به شما امکان می دهد محتوای مورد علاقه خود را نیز پخش کنید.

دانلود mp3 player برای کامپیوتر

مشابه برنامه‌های تلفن، Spotify در ویندوز ۱۰ حساب شما را همگام سازی می کند و ” Friend’s activity ” را در سمت راست صفحه اضافه می کند. علاوه بر این، تمام ویژگی‌ها در برنامه دسک تاپ در دسترس هستند. به عنوان مثال، می‌توانید یک جلسه خصوصی را انتخاب کنید، آهنگ‌های آفلاین پخش کنید، به پادکست گوش دهید و موارد دیگر.

سیستم عامل‌های‌ پشتیبانی شده: ویندوز، مک، اندروید، لینوکس، iOS، Chromebook

نظرات و دیدگاه‌های شما؟

شما از کدام نرم افزار پخش کننده موسیقی در ویندوز استفاده می‌کنید؟ می‌توانید نظرات و تجربیات خود در مورد بهترین برنامه پخش موزیک رایگان ویندوز ۱۰ ، ۸ و ۷ را در دیدگاه همین پست با ما در میان بگذارید.

حمایت مالی

اگر از مطلب منتشر شده رضایت دارید، می توانید جهت حمایت انزل وب و ادامه روند انتشار محتوا در صفحه حمایت مالی ما در زرین پال یا ریمیت مبلغ دلخواه مد نظر خود را پرداخت و ارسال کنید. از همراهی شما صمیمانه سپاسگزاریم.

مطالب مرتبط

آموزش چرخاندن ویدیو و فیلم در KMplayer، VLC، Media Player ویندوز و مک
آموزش چرخاندن فیلم و ویدیو در KMplayer، VLC، Media Player و.. ویندوز و مک
6 روش رفع مشکل باز نشدن و پخش نشدن فایل موزیک و ویدیو مدیا پلیر ویندوز
۶ روش رفع مشکل باز و اجرا نشدن فایل موزیک و ویدیو در مدیا پلیر ویندوز
اسپیکرهای معلق در هوا
اسپیکر معلق در هوا

نظرات

  • shahryar says:

    winamp بی رقب در موزیک پلیر البته نه در ویدیو پلیر که از ویندوز XP به یادگار دارم
    بعد از winamp روی AIMP پلیر کار کردم از سایت سازنده تمام ویرایشگر AIMP پلیر *تغییرات پوسته *ساخت جلوه ویژه *وغیره اما به پای winamp نمیرسه پوسته winamp رو برای AIMP ساختن هر کاری کردن ولی winamp نشد که نشد
    هر کسی سلیقه شخصی خودش را دارد اما اگه کسی بتواند درک کند که پشت winamp پلیر چه کار هایی شده و چه امکاناتی دارد هیچ موزیک پلیر دیگه ای بجزwinamp استفاده نمیکند
    *پشتبانی از پوسته بی شمار
    **جلوهای ویژه همراه با موزیک که میشه در ویرایشگر داخلی هر تغییراتی داد اسم خودتون یا نوشته ای که همراه موزیک رخس کند فکر نکنم تا الان پلیری بتونه در جلوهای ویژه به پای winamp برسد
    ***میشه تغریبا هر نو پسوندی رو در برنامه برای پخش معرفی کرد
    برنامه پیچده داخلی که چندین نفر به مرور زمان تکمیلش کردن

  • Alifi says:

    یه مدت از AIMP استفاده میکردم خوب بود.. نسبت به KM JET VLC WMP FOOBAR بهتر بود..

  • moin says:

    AIMP نصب کنید
    مرسی از مقاله خوبتون

  • مهدی says:

    بنظرم music bee با اختلاف از بقیه بهتره از لحاظ رابط کاربری که خیلی ساده و راحته از لحاظ پوسته ها و تم ها فوق العاده است در ضمن مثل ویندوز مدیر پلیر حالت visualizer داره که می تونید آهنگ دلخواهتون رو با یک سری اسلاید شو های نمایشی گوش کنید و از طریق سرچ تو اینترنت می تونید کلی از این حالت ها رو اضافه کنید حالت theater حالت جالبی هست که می تونید ازش لذت ببرید امکان دانلود لایرکس برای آهنگ ها و همچنین پشتیبانی توسط برنامه بی نظیر mini lyrics که امکان پخش متن آهنگ ها رو فراهم می کنه و امکان خواندن پلی لیست هایی که از ویندوز مدیا پلیر ساختید و کلی امکان دیگه مثل تشخیص هوشمند اکولایزر موسیقی با توجه به نوعش امکان نمایش فایل ها در انواع روش ها و کلی ویژگی دیگه اون رو با اختلاف زیباترین ساده ترین و پیشرفته ترین برنامه می کنه که در عین حال خیلی سبک هم هست