تصویری ارسال ایمیل در یاهو

آموزش تصویری ارسال ایمیل در یاهو (Yahoo)

سایت یاهو یکی از قدیمی ترین سایت های چند منظوره است. این سایت با تجمیع چند بخش کاربردی ، سهم ویژه ای در قسمت های مختلف وب دارد. یاهومیل (Yahoo Mail) نیز یکی از همین بخش هاست. اگرچه این بخش در چند سال اخیر با افت مواجه بوده اما هنوز هم می توان به عنوان یک گزینه اصلی به آن نگاه کرد. امروز در انزل وب به آموزش تصویری ارسال ایمیل در یاهو (Yahoo) خواهیم پرداخت.

طریقه فرستادن ایمیل در یاهو گوشی و کامپیوتر

How to Send an Email From Yahoo Mail

در مطالب قبل به بررسی آموزش ارسال ایمیل از جیمیل و اوت لوک و همچنین بازیابی رمزعبور ایمیل یاهو پرداختیم اما در این مطلب می خواهیم ارسال ایمیل در یاهو (Yahoo) را یاد بگیریم ، پس با ما و این آموزش همراه باشید.

نحوه ارسال ایمیل با کامپیوتر

ارسال یک ایمیل از طریق وب و کامپیوتر به مراتب راحت تر است و همچنین دسترسی بیشتری را به شما می دهد. این جمله در یاهومیل نیز صدق می کند. پس به ترتیب ، مراحل زیر را برای ارسال ایمیل از طریق یاهو دنبال کنید:

سایت Yahoo Mail را باز کنید و وارد حساب کاربری خود شوید.

ارسال یاهومیل

دکمه نوشتن پیام (Compose) را فشار دهید.(سمت چپ بالای صفحه) سپس یک صفحه باز می شود که می توانید در آن ایمیل خود را بنویسید.

ارسال یاهومیل

در قسمت اول بعد از کلمه To ایمیل مقصد را بنویسید. اگر ایمیل در لیست مخاطبان شما بود می توانید آن را مستقیما انتخاب کنید.

ارسال ایمیل در یاهو (Yahoo)

در قسمت پایین ایمیل مقصد ، موضوع ایمیل را تایپ کنید.

ارسال یاهومیل

متن پیام ایمیل را در کادر پایین تایپ کنید. متن این بخش کاملا به شما و موضوع ایمیل بستگی دارد.

ارسال یاهومیل

گزینه ارسال Send را فشار دهید. ایمیل شما از طریق یاهو با موفقیت ارسال خواهد شد!

ارسال یاهومیل

نحوه فرستادن ایمیل یاهو با گوشی

برای ارسال ایمیل با یاهو در گوشی های هوشمند شما ابتدا باید نرم افزار یاهومیل را متناسب با سیستم عامل خود دانلود کنید. سپس نرم افزار را باز کنید و مطابق مراحل زیر پیش بروید:

ارسال یاهومیل با گوشی

داخل نرم افزار Yahoo Mail برروی آیکون Compose Compose an email on the go with the app.  ضربه بزنید. گیرندگان و ایمیل های مقصد را در قسمت To وارد کنید. موضوع ایمیل را بنویسید. متن پیام ایمیل خود را در کادر اصلی وارد کنید. برروی گزینه ارسال (Send) کلیک کنید. ارسال ایمیل از طریق یاهو با موفقیت انجام خواهد شد.

نحوه ارسال فایل از طریق ایمیل یاهو

در کامپیوتر و وب یا در گوشی و از طریق نرم افزار Yahoo Mail می توانید با استفاده از گزینه Attach Files فایل های خود را همراه ایمیل ارسال کنید. این گزینه در پایین کادر متن پیام ایمیل به شکل یک سنجاق قرار دارد.

نظرات و دیدگاه‌های شما؟

امروز در انزل وب به آموزش تصویری ارسال ایمیل در یاهو (Yahoo) پرداختیم. امیدواریم مطلب آموزش نحوه ارسال ایمیل در یاهو برای شما مفید باشد. می‌توانید نظرات و تجربیات خود را در مورد ارسال ایمیل از طریق رایانه و یا گوشی در دیدگاه همین پست با ما در میان بگذارید.

به این مطلب امتیاز دهید

مطالب مرتبط

آموزش تصویری نحوه تغییر پس زمینه جیمیل و یاهو در کامپیوتر، اندروید و آیفون
آموزش تغییر عکس پس زمینه جیمیل و یاهو در کامپیوتر، اندروید و آیفون
اضافه کردن امضا شخصی به ایمیل در یاهو ، جیمیل و اوت لوک
آموزش اضافه کردن امضا شخصی به ایمیل در یاهو ، جیمیل و اوت لوک
چگونه آدرس های اینترنتی و متن ها را آنلاین و به صورت امن برای خود ذخیره و نگهداری کنیم؟
یک محل امن آنلاین برای ذخیره متن و آدرس های اینترنتی مهم داشته باشید
ترفند و نکات سرویس ایمیل یاهو و جیمیل
نکات و ترفند های کاربردی سرویس جیمیل و یاهو میل

نظرات