طب نما گوشی اندروید و آیفون

۱۲ تا از بهترین برنامه قطب نما اندروید و آیفون

یادتان هست آخرین باری که از یک قطب نمای واقعی استفاده کردید چه زمانی بود؟ احتمالا به یاد ندارید. شاید اصلا به یک قطب نمای واقعی دسترسی نداشته باشید. ولی دقت کرده اید که میتوانید یک قطب نما با امکانات بسیار زیاد را در موبایل خود داشته باشید؟ با برنامه هایی که در ادامه بررسی میکنیم گوشی شما میتواند به یک قطب نما بسیار دقیق تبدیل شود. امروز در انزل وب قصد داریم تا بهترین برنامه قطب نما اندروید و آیفون را به شما معرفی نماییم.

دانلود بهترین برنامه قطب نما آفلاین حرفه ای و دقیق اندروید و آیفون

Download Best Compass Apps For Android And iPhone

در حقیقت قطب نما وسیله‌ای است برای جهت یابی. البته با داشتن یک موبایل هوشمند، برای مسیر یابی نیازی به قطب نما ندارید چون همیشه نقشه های گوگل در اختیار شما است. البته به جز نقشه های گوگل، برنامه های دیگری هم هستند که امکان مسیر یابی از روی نقشه آن هم با امکانات بالا را به شما میدهند مانند Waze. اگر به نقشه ها و مسیر یابی توسط آنان علاقمندید پیشنهاد میکنیم حتما ۹ برنامه مسیریاب و نقشه یاب جایگزین ویز (Waze) را ببینید. به هر حال شاید دوست داشته باشید نحوه کار با قطب نمای گوشی را یاد بگیرید یا ببینید که یک قطب نما دقیقا برای چه کار هایی استفاده میشوند.

دانلود بهترین برنامه قطب نما برای گوشی اندروید

در اینجا ۱۲ تا از بهترین برنامه قطب نما اندروید و آیفون را برای شما آماده کرده ایم. شما میتوانید نسخه کامل هر کدام از آنها را از استور ها مراکز فارسی دانلود اپلیکیشن رایگان دریافت کنید. اگر کاربر اندروید هستید، برای حتما بهترین مارکت های خارجی و ایرانی اندروید را مشاهده کنید.

قطب نما حرفه ای اندروید Digital Field Compass

قطب نمای ساده اما بسیار قدرتمند تحت عنوان Digital Field Compass. این قطب نما تمام امکانات به درد نخور و بی فایده را حذف کرده و یک قطب نمای کاملا ساده رو در اختیارتان خواهد گذاشت. از مزایای آن میتوان به ساده بودن رابط کاربری، دقیق بودن، دارا بودن تم شب و رایگان بودن آن اشاره کرد. میتوانید این قطب نما را از استور های ایرانی دانلود نمایید.

قطب نما حرفه ای اندروید

قطب نما بسیار دقیق Compass 360 Pro

این یک قطب نمای جهانی است که بر خلاف قطب نما های دیگر که فقط در یک نیم کره به درستی کار میکنند، در سراسر جهان به خوبی کار میکنند. از ویژگی های مثبت قطب نما اندروید رایگان Compass 360 Pro در ابتدا میتوان به رایگان بودن آن، ابزار مناسب برای یادگیری کار با قطب نما و استفاده آسان از آن اشاره کرد. استفاده از این قطب نما کاملا رایگان بوده اما میتوان انتظار نمایش تبلیغات در زیر صفحه را داشت.

دانلود پیشرفته ترین قبله نما برای اندروید

قطب نما اندروید رایگان ۳D Compass Plus

اگر نحوه کار با قطب نمای گوشی را بلد نیستید از قطب نما ۳D Compass Plus استفاده کنید چون حتما لازم نیست از یک قطب نما استفاده‌ جدی داشته باشید! شاید گاهی اوقات دلتان بخواهد با قطب نمایی که در موبایل خود نصب کرده اید خودتان را سرگرم کنید. آنجاست که قطب نما های سه بعدی به کار شما میایند. این قطب نما یک به طور واقعیت افزوده از دوربین تلفن شما برای نمایش یک قطب نمای سه بعدی استفاده میکند و در آن نقشه، مختصات، آدرس، سرعت و زمان همه در یک صفحه آسان برای شما در دسترس قرار میگیرند. از ویژگی های آن میتوان به واقعیت افزوده بودن، استفاده‌ی سرگرم کننده و رایگان بودن آن اشاره کرد.

دانلود قطب نمای دیجیتال برای اندروید

دانلود قطب نمای دیجیتال برای اندروید Compass

قطب نمای معروف Compass که مورد استفاده‌ی بسیاری قرار میگیرد. شما توسط با دانلود قطب نما برای سامسونگ و.. میتوانید مختصات خود را با دیگران به اشتراک بگذارید. همچنین این قطب نما از میدان های مغناطیسی نیز پشتیبانی میکند. مهمترین مزیت این نرم افزار، محیط ساده و کاربر پسند است و از معایب آن هم میتوان به عدم دسترسی برای کاربران آیفون اشاره کرد. میتوانید این قطب نما را از اپ استوری های داخلی اندروید دانلود نمایید.

دانلود قطب نما سامسونگ

قطب نما آفلاین برای اندروید Compass Galaxy

گاهی اوقات شما فقط میخواهید یک قطب نمای خیلی ساده در موبایلتان داشته باشید. نه یک برنامه حجیم با امکانات زیاد که اکثر آن ها هم هیچوقت مورد استفاده شما قرار نمیگیرند. Compass Galaxy قطب نمای بسیار ساده و کوچکی است که بخاطر عدم نیاز به حافظه رم بالا میتوان از آن در تمامی دستگاه ها حتی دستگاه های با صفحه نمایش کوچک استفاده کرد. مهمترین ویژگی این برنامه رایگان بودن آن و عدم وجود تبلیغات مزاحم در آن است.

دانلود قطب نما نظامی

قطب نما اندروید Compass PixelProse 

قطب نمای قطب نما دقیق و هوشمند برای اندروید تحت عنوان Compass که توسط گروه PixelProse ساخته شده. از معدود قطب نما های رایگان که هیچ گونه تبلیغاتی در آن حضور ندارد. این قطب نما جهت دریافت دقیق ترین اطلاعات از مختصات شما در زمین، از GPS دستگاهتان استفاده میکند. همچنین شما میتوانید پس از دانلود پیشرفته ترین قبله نما برای اندروید آن را بر روی حافظه جانبی (SD Card) موبایتان نیز نصب نمایید.

قطب نما دقیق و هوشمند برای اندروید


دانلود قطب نما برای آیفون

خب در بالا بهترین قطب نما ها برای اندروید را معرفی کردیم. حالا که نوبت به آیفون رسیده است اگر از موبایل آیفون استفاده میکنید،  پیشنهاد میکنیم برای دانلود برنامه ها حتما ۱۰ تا از بهترین جایگزین اپ استور فارسی را ببینید.

قطب نمای آیفون Commander Compass

این برنامه به قدری ویژگی های مختلف دارد که در حین استفاده از آن تقریبا محال است که سرتان را از آن بیرون بیاورید. شما در آن میتوانید برای هر نقطه، فاصله، جهت، آزیموت، ارتفاع، سرعت و زمان رسیدن به آن را مشاهده کنید. ویژگی های بسیار زیاد، استفاده‌ی سرگرم کننده و رایگان بودن آن از جمله ویژگی های مورد توجه Commander Compass است.

دانلود قطب نما برای آیفون

قطب نمای ساده آیفون Smart Compass

در واقع این برنامه اصول اولیه تبدیل تلفن همراه شما به یک قطب نما دقیق و ساده است. میتوان گفت Smart Compass از ساده ترین قطب نما های ساخته شده برای آیفون میباشد. این برنامه همچنین از نقشه گوگل برای بدست آوردن دقیق تر مختصات و محل ها استفاده میکند. رایگان بودن و ساده بودن آن از مهم ترین ویژگی های مثبت این قطب نما است. 

دانلود قطب نما برای گوشی اندروید

بسیار از طبیعت دوستان هستند که از قطب نما ها برای مسیر یابی استفاده میکنند. برخی از قطب نما هایی که امروز در انزل وب به شما پیشنهاد شد، قابلیت مسیر یابی در طبیعت را نیز دارا هستند. اما اگر علاقمند به مسیر یابی بدون قطلب نما را دارید، حتما ۱۱ روش جهت یابی در طبیعت بدون قطب نما باید مورد علاقه‌ی شما واقع گردد.

قطب نما حرفه ای آیفون Altimeter GPS Pro

قطب نما Altimeter GPS Pro از بهترین قطب نما های آیفون و اندروید در سال ۲۰۱۸ است. در این برنامه جهت‌یابی اولیه، فاصله، جهت، زمان سفر، اطلاعات سرعت و کل زمان سپری‌ شده در دسترس شما است اما این فقط پایین ترین سطح از چیزی است که این برنامه می‌تواند انجام دهد. یکی از ویژگی ها جالب این برنامه، انواع نقشه هایی است که در اختیار شما قرار میدهد.

قطب نما ایفون برای اندروید

دانلود قطب نما نظامی Commander Compass

این قطب نما هم در جاده و هم در وسایل نقلیه استفاده میشود. لازم به ذکر است که Commander Compass از مشخصات نظامی نیز پشتیبانی میکند. شما میتوانید از این نرم افزار برای پیدا کردن و حتی ردیابی خورشید، ماه و ستاره‌ ها و یا چند مکان دیگر در زمان واقعی استفاده کنید. متاسفانه این قطب نما رایگان نیست و برای دریافت آن حدودا باید ۷ دلار بپردازید. اگر آن را در اپ استور های فارسی پیدا نکردید، از اپ استور دانلود کنید.

دانلود قطب نما نظامی

دانلود قطب نما آیفون Gyro Compass

اگر یک قطب نما در گوشی آیفون خود میخواهید عینا مانند یک قطب نما در دنیای واقعی عمل کند به Gyro Compass نیاز دارید. بدون شک این یکی از بهترین قطب نما هایی میتواند باشد که شما بر روی گوشی خود دارید. پس اگر به قطب نما های واقعی علاقه مندید و خیلی دنبال ویژگی های اضافی نیستید، حتما این برنامه میتواند بهترین گزینه برای شما باشد.

قطب نما گوشی اندروید و آیفون

دانلود قطب نما برای موبایل آیفون Compass 55

این قطب نما امکانات کاملی را برای ناوبری در اختیار شما قرار میدهد. اگر به دنبال قطب نمایی هستید که فاصله، جهت، نقشه ها و مسیر ها را به شما نمایش دهد، جهت تبدیل گوشی به قطب نما تمام عیار حتما Compass 55 گزینه مناسبی برای شما است. تمام این امکانات در نسخه عادی است و با ارتقا به نسخه Pro شما میتوانید امکانات و قابلیت های بیشتری را داشته باشید. البته برای مسلط شدن بر این قطب نما باید کمی تمرین کنید.

دانلود قطب نما سامسونگ

نظرات و پیشنهادات شما؟

فکر میکنید چندتا از ۱۲ تا از بهترین برنامه قطب نما اندروید و آیفون که امروز خدمت شما معرفی کردیم برای تان کاربردی خواهد بود؟ اگر در زمینه قطب نما گوشی اندروید و آیفون نظر و یا پیشنهادی دارید و یا حتی برنامه دیگری می شناسید که در لیست امروز انزل وب نیست می توانید آن را در بخش دیدگاه این پست با ما در میان بگذارید.

حمایت مالی

اگر از مطلب منتشر شده رضایت دارید، می توانید جهت حمایت انزل وب و ادامه روند انتشار محتوا در صفحه حمایت مالی ما در زرین پال یا ریمیت مبلغ دلخواه مد نظر خود را پرداخت و ارسال کنید. از همراهی شما صمیمانه سپاسگزاریم.

مطالب مرتبط

نظرات